quote:Hahaha hele foute hypotheek trouwens hoor oh oh wat minder briljante zet was dat hihi, ben blij dat ik dat allemaal goed heb geregeld eerlijk gezegdOp dinsdag 26 oktober 2010 16:55 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz okeej dan is het goed, gaat het niet ten koste van mn winstuitkeringen
quote:Mag het je hopen als ik dit zie dat ze 5,000 euro hebben in 10 jaar tijd, hadden ze net zo goed kunnen huren lijkt me!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:06 schreef dasorakel het volgende:
Ach ik heb zelf net een huis gekocht en mijn hypotheek zit vol in de aandelen op ramkoers... over 30 jaar zal t allicht beter zijn dan nu
quote:Nou ik gok niet haha lekker een veilige hypotheek en dat is over zoveel jaar afgelostOp dinsdag 26 oktober 2010 17:17 schreef dasorakel het volgende:
Ach ja dat is afhankelijk van hoe groot het beleggingsdeel is. Over het algemeen begint dat bij een normaal koersverloop met name de laatste jaren pas te renderen. 10% rendement over 5000 euro is nog altijd minder dan 4% op 25.000.
Wel hebben ze niet echt mazzel gehad met de afgelopen 10 beleggingsjaren
quote:vind het knap hoor dat je zoiets aandurft ik doe dat soort dingen niet, al zou ik soms wel eens willen beleggen en heel rijk willen worden haha maar wie wil dat niet he?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef dasorakel het volgende:
Ach bij mij is het een beredeneerde gok. Ik ga er alleen wonen en verwacht nog wel behoorlijke inkomensstijgingen.
quote:Ja dan is de gok ook anders als je er meer van weet das waar hihi..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:56 schreef dasorakel het volgende:
Ach weet je wat het ook is. Ik zit vol met mijn neus in het vak. Ben hypotheek, pensioen en beleggingsadviseur dus heb wel een redelijk beeld hoe die markt werkt. Daarnaast maak ik me niet zo snel druk. :d
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:28 schreef Flying_Phoenix het volgende:
De samenleving gaat eerder kapodt aan van die belerende josties met hun vingertje omhoog, die iedereen overal maar willen laten uitjanken. Daar is een tijd en een plaats voor... de tijd weet ik niet, maar de plaats is in ieder geval niet hier.
quote:dat kan ik je vertellen, duurt al 2 en half jaar! Moet ik dan nog langer wachten, wat als het huis over vijf nog niet verkocht word, moet ik dan stoppen met leven? Dit is iets wat we beide heel graag willen, hij is niet voor niets op zijn knieen gegaan lijkt me, is ook iets waar we beide heel erg naar uit kijken, gaat wel over onze toekomst samen, en waarom naiviteit om te trouwen in gemeenschap van goederen? Moet het normaal zijn dan dat iedereen maar gaat scheiden en elkaar kapot gaat maken, noem me dan maar ouderwets maar ik geloof ook nog in de goedheid van mensen. Weet immers hoe ik zelf ben, en nu ook mijn partner.. zie zijn actie met zijn ex goedheid zelfOp dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Overigens.... waarom wacht TS niet gewoon totdat haar toekomstige ega zijn verleden op orde heeft gebracht? Misschien moet je eens rationeel de situatie bekijken en het huwelijk uitstellen en eventueel trouwen op huwelijkse voorwaarden (zou ik zelf altijd doen, het getuigd van een enorme naiviteit om te trouwen in gemeenschap van goederen imho).
quote:Is dat niet meer "kop in het zand steken"? Of gewoon angst voor de ex?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef puppy1 het volgende:
zie zijn actie met zijn ex goedheid zelf
quote:hij zegt van niet maar ik denk van wel ja.. behoorlijk dominant dametje wel altijd al geweest en nog, alleen sta ik nu achter hem haha dus heeft ze een probleemOp dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat niet meer "kop in het zand steken"? Of gewoon angst voor de ex?
quote:Het heeft niet zozeer te maken met geen geloof in mensen hebben. Ik ben zelf vrij principieel en zou om die reden zelfs nooit trouwen, ik geloof niet in een relatie die voor het leven stand houd en ga daar dan ook zeker geen belofte om afleggen. Wat ik bedoel is dat je wel de intentie kan hebben maar dat het leven vaak anders uitpakt. Om jezelf te beschermen is het daarom beter niet in gemeenschap van goederen te trouwen, bekijk het eens van de praktische kant, mocht er onheil op jullie pak komen dan is de ander altijd nog in staat de ander te helpen i.p.v. dat je tezamen ten onder gaat. In jouw geval waarbij je toekomstige man zijn zaken nog niet afgerond heeft is de noodzaak toch duidelijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef puppy1 het volgende:
[..]
dat kan ik je vertellen, duurt al 2 en half jaar! Moet ik dan nog langer wachten, wat als het huis over vijf nog niet verkocht word, moet ik dan stoppen met leven? Dit is iets wat we beide heel graag willen, hij is niet voor niets op zijn knieen gegaan lijkt me, is ook iets waar we beide heel erg naar uit kijken, gaat wel over onze toekomst samen, en waarom naiviteit om te trouwen in gemeenschap van goederen? Moet het normaal zijn dan dat iedereen maar gaat scheiden en elkaar kapot gaat maken, noem me dan maar ouderwets maar ik geloof ook nog in de goedheid van mensen. Weet immers hoe ik zelf ben, en nu ook mijn partner.. zie zijn actie met zijn ex goedheid zelf
quote:Ik snap je ook wel hoor en daarom ben ik ook vanalles aan het uitzoeken want als het beter is om het huwelijkse voorwaarden te trouwen dan doen we dat ook.. Ga mezelf niet ergens ingooien waar ik op zich niks mee te maken heb op zekere hoogte dan, uiteraard mijn keuze om met hem verder te gaan ondanks zijn stukje verleden maar ach die heeft iedereen op een bepaalde leeftijd, blijven helaas geen 18 jaar en onbevangen he.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer te maken met geen geloof in mensen hebben. Ik ben zelf vrij principieel en zou om die reden zelfs nooit trouwen, ik geloof niet in een relatie die voor het leven stand houd en ga daar dan ook zeker geen belofte om afleggen. Wat ik bedoel is dat je wel de intentie kan hebben maar dat het leven vaak anders uitpakt. Om jezelf te beschermen is het daarom beter niet in gemeenschap van goederen te trouwen, bekijk het eens van de praktische kant, mocht er onheil op jullie pak komen dan is de ander altijd nog in staat de ander te helpen i.p.v. dat je tezamen ten onder gaat. In jouw geval waarbij je toekomstige man zijn zaken nog niet afgerond heeft is de noodzaak toch duidelijk?
quote:tis maar een idee, maar word het niet eens tijd om VOOR hem te gaan staan ?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef puppy1 het volgende:
[..]
hij zegt van niet maar ik denk van wel ja.. behoorlijk dominant dametje wel altijd al geweest en nog, alleen sta ik nu achter hem haha dus heeft ze een probleem
quote:Haha ook een goed idee inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
tis maar een idee, maar word het niet eens tijd om VOOR hem te gaan staan ?
quote:??Op woensdag 27 oktober 2010 12:31 schreef Cat_Tank het volgende:
Wat een verhaal. Het voorstel van Frankv34 wel een goed idee. Hij hoest het bedrag van een mogelijk verlies bij executieverkoop nu ook al zo'n beetje op, dus hij heeft niet zo veel te verliezen. Het is zijn ex die veel te verliezen heeft en toch alle eisen loopt te stellen en niks wil. Het moet toch niet te moeilijk zijn haar voor het blok te zetten. Hoe reageerde je partner op het voorstel van Frankv34? En op de opmerking dat hij geen belasting terugkrijgt van zijn oude woning?
quote:Goedheid naar zijn ex toe ja. Maar hoe zit het met jou?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:32 schreef puppy1 het volgende:
[..] Weet immers hoe ik zelf ben, en nu ook mijn partner.. zie zijn actie met zijn ex goedheid zelf
quote:Dat is altijd beter..Op dinsdag 26 oktober 2010 22:48 schreef puppy1 het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel hoor en daarom ben ik ook vanalles aan het uitzoeken want als het beter is om het huwelijkse voorwaarden te trouwen dan doen we dat ook.. Ga mezelf niet ergens ingooien waar ik op zich niks mee te maken heb op zekere hoogte dan, uiteraard mijn keuze om met hem verder te gaan ondanks zijn stukje verleden maar ach die heeft iedereen op een bepaalde leeftijd, blijven helaas geen 18 jaar en onbevangen he.
quote:Vond het wel slim klinken eigenlijkOp woensdag 27 oktober 2010 12:34 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
??
volgens mij kloppen die punten dus niet helemaal, wel dat het is geopperd, maar niet dat ze correct zijn.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:20 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Vond het wel slim klinken eigenlijkWat voorop staat is dat het tijd is dat die mevrouw ook gewoon aan haar verantwoordelijkheden herinnerd wordt en dat er wordt gewerkt aan een snellere verkoop van het huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |