quote:De haat voor feyenoord blijft, maar pisvee is echt club van gloryhunters. De Kuip zat nog vol toen feyenoord rond plek 6 balde, dat is in eindhoven wel anders met die provincialen. Ajax en Feyenoord zijn gewoon de clubs die het meest tot de verbeelding spreken.Op zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Geen idee dat jullie haat voor PSV groter was dan die voor Feyenoord
quote:Zeker weten?Ik vroeg me weleens af hoe het nu was om b.v. Sparta of Excelsior supporter te zijn. Om wedstrijden in te gaan waar je bij voorbaat wist dat je die ging verliezen. Welnu, ik kan die vraag nu zelf beantwoorden: best relaxed eigenlijk! Vroeger had ik altijd stressvolle zondagen als het PSV-Feyenoord was. Steeds nerveus op teletekst kijken. Nu heb ik eigenlijk een heerlijke zondag. Lekker met de kinderen wat wandelen straks, teletekst bekijk ik weleens om 16.30 hr. Even bekijken met hoeveel we verloren hebben. Wat ik ook zie, ik zal er niet verrast over zijn. Voor m'n gemoedsrust en gezondheid gaat het prima zo.
quote:De Kromme? Die vent is niet goed snik. Heeft al jaren niks logisch uitgekraamd. Zou zijn imago alleen maar verder afbreken en Feyenoord erbij.Op zondag 24 oktober 2010 16:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Haal de Kromme maar terug met Wim Jansen. Voor de rest zou ik niet weten wie je verder zou kunnen halen als trainer. Been heeft voor mij afgedaan. Hij maakt de spelers niet beter en dat is net wat deze ploeg wel nodig heeft om voor een deel uit de schulden te komen naast dat investeerders hard nodig zijn.
quote:Mag het hopen voor ze, al gun ik het VVV ook welOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef DaMart het volgende:
Ach, woensdag winnen we met 3-0 van VVV!
quote:Want 24 is meer dan de 29 van Willem II?Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef StephanL het volgende:
Feyenoord staat nu 16e en heeft nu de meeste tegen doelpunten
quote:Om daarna te verliezen van AZ, Roda JC, Heerenveen, Groningen en ADO?Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef DaMart het volgende:
quote:Het kan toch alleen maar beter? En je bespaart een miljoen aan salaris.Op zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat schieten we daar mee op dan? Iemand anders moet het met dezelfde spelers doen. En wie zou het moeten doen dan? Beenhakker voor de groep zetten?
quote:Ik hoop het.. Ik zit er iig wel weerOp zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef DaMart het volgende:
quote:En als hij zelf niet opstapt, dan kost het Feyenoord ook nog een oprotpremie, nog meer schulden, kan er best bij!Op zondag 24 oktober 2010 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het kan toch alleen maar beter? En je bespaart een miljoen aan salaris.
quote:Met hem worden jullie nog wel kampioenOp zondag 24 oktober 2010 16:31 schreef Merkie het volgende:
De ideale opvolger zit al op de bank, de man heet Vlemmings en hij heeft er voor gezorgd dat Feyenoord vanuit een uitzichtloze positie nog de EL-playoffs wist te halen.
quote:Ben benieuwd of dat bij Feyenoord nog zo blijft.Op zondag 24 oktober 2010 16:30 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
De haat voor feyenoord blijft, maar pisvee is echt club van gloryhunters. De Kuip zat nog vol toen feyenoord rond plek 6 balde, dat is in eindhoven wel anders met die provincialen. Ajax en Feyenoord zijn gewoon de clubs die het meest tot de verbeelding spreken.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
Van Hanegem lijkt me niet eens zo'n slecht idee, kan goed opschieten met spelers en wellicht Mario aan de hand nemen en uit de wind houden.
quote:Van de Jupiler League volgend seizoenOp zondag 24 oktober 2010 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met hem worden jullie nog wel kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |