quote:Vlemmings. De man die wel kan wisselen.Op zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat schieten we daar mee op dan? Iemand anders moet het met dezelfde spelers doen. En wie zou het moeten doen dan? Beenhakker voor de groep zetten?
quote:Been doet blijkbaar iets heel fout.. tja.. opzich de spelersgroep zie ik wel enigszins potentie in.Op zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat schieten we daar mee op dan? Iemand anders moet het met dezelfde spelers doen. En wie zou het moeten doen dan? Beenhakker voor de groep zetten?
quote:Hij blijft gewoon zitten hoor.Op zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef Jorwol het volgende:
Ik schaam me eigenlijk nooit voor het Feyenoordfan zijn, maar dit is gewoon zo extreem triest! Ik mag hopen dat Been na de wedstrijd zijn ontslag zal aanbieden, want Feyenoorder of niet, dit is gewoon onacceptabel..
quote:Idd, ik hoop dat het blijft bij een paar gladiolen. Maar als ik bedenk hoe ik er zelf bij zit als weldenkend mens (naar eigen inzichtOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, er zijn er ongetwijfeld een paar die hun zelfbeheersing verliezen en rotzooi gaan trappen. Laten we hopen dat het meevalt.
quote:Ik wilde net zeggen. Toen Verbeek eruit werd gejonast deed hij het ook prima.
quote:Aldus voetbalzone.. Waarom moet de nadruk weer worden gelegd op onze financiėle statusPSV haalt dubbele cijfers tegen arm Feyenoord
quote:Dat dus.Op zondag 24 oktober 2010 16:28 schreef Shreyas het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Excelsior doet het beter dan Feyenoord en ze hebben echt geen betere selectie.
Dus het ligt wel degelijk ook aan de trainer Mario Been, het wort hoog tijd dat hij zijn biezen pakt,ik bedoel veel slechter kan Feyenoord het niet doen.
quote:Feyenoord wordt opgedoekt....Op zondag 24 oktober 2010 16:27 schreef blckbb het volgende:
Feyenoord site ligt eruit
Net zoals de meeste grote fansites
quote:Haal de Kromme maar terug met Wim Jansen. Voor de rest zou ik niet weten wie je verder zou kunnen halen als trainer. Been heeft voor mij afgedaan. Hij maakt de spelers niet beter en dat is net wat deze ploeg wel nodig heeft om voor een deel uit de schulden te komen naast dat investeerders hard nodig zijn.Op zondag 24 oktober 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:DOet 't alweer.Op zondag 24 oktober 2010 16:27 schreef blckbb het volgende:
Feyenoord site ligt eruit
Net zoals de meeste grote fansites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |