quote:Even serieus, als Ajacieden moeten we ook gewoon onze mik dichthouden na de wanprestatie van vanmiddag.
quote:Feyenoord zal na vandaag sowieso nooit meer hetzelfde zijn.Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef StephanL het volgende:
Kan je je club nog zo hard steunen en roepen dat je supporter blijft, maar dit is gewoon te triest voor een club als Feyenoord.
quote:Mijn steun heeft ie niet meer.Op zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef Originele_Naam het volgende:
het zou been sieren als die nu live opstapt
quote:Mja, er zijn er ongetwijfeld een paar die hun zelfbeheersing verliezen en rotzooi gaan trappen. Laten we hopen dat het meevalt.Op zondag 24 oktober 2010 16:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik schaam me bij voorbaat al voor de rellen.
quote:Dat zou het ook zo lekker afmaken idd..Op zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, er zijn er ongetwijfeld een paar die hun zelfbeheersing verliezen en rotzooi gaan trappen. Laten we hopen dat het meevalt.
quote:Ja, ik kan er op t moment ook alleen maar om lachen eigenlijk. Hoewel het wel behoorlijk treurig isOp zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef StephanL het volgende:
Kan je je club nog zo hard steunen en roepen dat je supporter blijft, maar dit is gewoon te triest voor een club als Feyenoord.
quote:Ajax staat 3 punten achter op de nummer 1 PSV met nog 24 wedstrijden te gaan en nog 2 confrontaties met PSV. Daar komt bij dat we het redelijk goed doen in Europa, de derde plek is binnen handbereik, wat zowel financieel als sportief fantastisch is. Voor Ajax valt nog van alles te winnen dit seizoen. Feyenoord kan echter alleen nog maar verliezen, hoe triest het ook is.Op zondag 24 oktober 2010 16:19 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Even serieus, als Ajacieden moeten we ook gewoon onze mik dichthouden na de wanprestatie van vanmiddag.
quote:Had ie sowieso al niet meer bij mij na de Graafschap.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Pfffff, als Ajacied gun ik jullie dit echt niet. Liever Feyenoord dan PSV.
quote:Wel sympathiek dat Ajax de punten aan Rotterdam geeft.Op zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Pfffff, als Ajacied gun ik jullie dit echt niet. Liever Feyenoord dan PSV.
quote:nee hoor
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:15 schreef jrk1990 het volgende:
Dit plezier gun ik pisvee niet, nog altijd liever feyenoord dan pisvee.
gegroet, een 'jood'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |