quote:Ook niet, maar dan zal het wel aan mijn iPod liggen. Er zit hier vast nog wel een expert zeshoeken bij wie het plaatje het wel doet!Op zondag 24 oktober 2010 15:05 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
http://www.image-upload.net/images/pihbkjkq06yfpdx29sb4.gif
Klik hier eens op.
quote:Goed idee, op naar paragraaf 2.5 : InhoudOp zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een plan!
Je slaat de som over, maakt netjes alle andere sommen en vraagt het morgen je leraar.
Je zult echt niet de enige zijn die hem niet gemaakt heeft.
quote:Als je daar ook vastloopt moet je het maar even posten, dan zal ik kijken of ik je kan helpen.Op zondag 24 oktober 2010 16:16 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Goed idee, op naar hoofdstuk 2.5 : Inhoud
Hopelijk lukt het hier beter.
quote:BedanktOp zondag 24 oktober 2010 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je daar ook vastloopt moet je het maar even posten, dan zal ik kijken of ik je kan helpen.
quote:Het is 243 vierkante centimeter, weet ik vrij zeker, en nog iemand kwam daarop uit. Heb je mijn uitleg aan het begin van dit topic gelezen en kon je dat volgen? Want ik denk dat dat wel klopt.Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Mempex0 het volgende:
Voor opdracht 19 heb ik 't antwoord van opdracht 18 nodig.
quote:243 is niet het goede antwoord. Aangezien het ding niet even breed als hoog is.Op zondag 24 oktober 2010 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is 243 vierkante centimeter, weet ik vrij zeker, en nog iemand kwam daarop uit. Heb je mijn uitleg aan het begin van dit topic gelezen en kon je dat volgen? Want ik denk dat dat wel klopt.
quote:En met Nick_Takens uitleg?Op zondag 24 oktober 2010 16:37 schreef Thormodo het volgende:
[..]
243 is niet het goede antwoord. Aangezien het ding niet even breed als hoog is.
quote:De vraag luid:Op zondag 24 oktober 2010 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is 243 vierkante centimeter, weet ik vrij zeker, en nog iemand kwam daarop uit. Heb je mijn uitleg aan het begin van dit topic gelezen en kon je dat volgen? Want ik denk dat dat wel klopt.
quote:Het is dan ook 280 (en een beetje)Op zondag 24 oktober 2010 16:40 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
De vraag luid:
19. In de zomer kun je de zandbak ombouwen tot een badje. De hoogte van het badje is 3 dm. Gebruik je antwoord van opdracht 18 en bereken de inhoud van dit badje in liters.
Iemand kwam met 280 aanlopen, dus wist ik het niet meer. Toch bedankt voor 't antwoord.
quote:En dan moet je die 498 nog door zo'n 1,778 delen om het juiste antwoord te krijgen?Op zondag 24 oktober 2010 16:50 schreef Nick_Taken het volgende:
Tan^-1(30) * 9 ( * 12 driehoeken) = 166
en als ie dan 3dm hoog is dan is het 166 x 3 dus
1dm^3 = 1 liter dus dan heb je gelijk je antwoord
quote:Ah, chapeau voor je doorzettingsvermogen. En jezelf credits geven omdat jij wel iets opgelost hebt kan ook geen kwaad. Innerlijke voldoening is ook belangrijk.Op zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef Mempex0 het volgende:
Ik heb dit topic net uitgeprint en zal doorlezen. Werkelijk bedankt voor deze uitleg. Ik voorspel dat ik daadwerkelijk de enigste ben die deze opgave uiteindelijk gemaakt zal hebben'
.
Maar toch bedankt + ik ben 2 uur bezig geweest met 1 opdracht². Maar het zal ergens goed voor zijn
.
quote:Er staat een hoop onzin tussen, dus lees daar even overheenOp zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef Mempex0 het volgende:
Ik heb dit topic net uitgeprint en zal doorlezen. Werkelijk bedankt voor deze uitleg. Ik voorspel dat ik daadwerkelijk de enigste ben die deze opgave uiteindelijk gemaakt zal hebben'
.
Maar toch bedankt + ik ben 2 uur bezig geweest met 1 opdracht². Maar het zal ergens goed voor zijn
.
quote:Hoe bereken je de inhoud van een zeshoek? Ik weet iig de oppervlakte maar hangt hier een formule aan? Want ik snap hier ook werkelijk niks vanOp zondag 24 oktober 2010 16:40 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
De vraag luid:
19. In de zomer kun je de zandbak ombouwen tot een badje. De hoogte van het badje is 3 dm. Gebruik je antwoord van opdracht 18 en bereken de inhoud van dit badje in liters.
Iemand kwam met 280 aanlopen, dus wist ik het niet meer. Toch bedankt voor 't antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |