quote:Hij had hem onder de kraan gezet en ging pissen, toen hij terugkwam was hij helemaal vol en toen hij hem pakte ging hij slippen.
quote:We hebber er nog 1, en weer 3 besteld.
quote:Was
quote:Als je hond dood gaat koop je een nieuwe.Op zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We hebber er nog 1, en weer 3 besteld.
quote:Vandaar ook mijn gedichtje, begrijp het dan!Op zondag 24 oktober 2010 14:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als je hond dood gaat koop je een nieuwe.
Maar dit is niet zomaar te vervangen hoor!
quote:Ik ben blij dat het je boeit
quote:En stuur dit minimaal naar 15 mensen uit je lijst!Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zet allemaal uit respect (F) voor je MSN-naam!!!!!!!
quote:Heb ik gedaanOp zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zet allemaal uit respect (F) voor je MSN-naam!!!!!!!
quote:Dankje man, waardeer ik ook echt, dit betekent echt veel voor me.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
Respect Patje, voor deze puike ereviering.
quote:Ik heb geen twitter manOp zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef Gibeon het volgende:
R.I.P.
En ekte bazen doen aan Twittercondoleance.
quote:#delaars voor Trending topicOp zondag 24 oktober 2010 15:40 schreef Gibeon het volgende:
R.I.P.
En ekte bazen doen aan Twittercondoleance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:Hondenrolstoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:epic quest for 450 xp, that's fantasticOp zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef svefn het volgende:
Je kunt er nog steeds van drinken, het wordt alleen nog wat avontuurlijker
quote:omdat domOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef Graseter het volgende:
DE LAARS! HIJ IS KAPOT!
WAAAROM!!!??? WAAAAAAARRROOOOOOOOOOOMMMMM!!!!!???????????????
quote:In de nabije toekomst lijkt me dit zeer verstandig jaOp zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef duif123 het volgende:
laarsRIP makker, binnenkort gaan we nieuwe laarzen temmen, of niet patje
quote:Ja en ben je binnen 10 dagen dood.Op zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef maickeltje het volgende:
[..]
En stuur dit minimaal naar 15 mensen uit je lijst!
Anders gaat laars naar de hel!
quote:Zaterdag gaan we hem eren, foto's komen en tranen stromen.
quote:Vanaf 3 uur ben je welkom
quote:Begraven
quote:Nou niet zoeen goede morgen, heb hierom al 2 nachten niet kunnen slapen. Het doet pijn...
quote:Als je hem nou cremeert, kun je hem omsmelten en er een nieuwe van blazen
quote:uiteraard, maar ik heb mijn wonden laten likkenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou niet zoeen goede morgen, heb hierom al 2 nachten niet kunnen slapen. Het doet pijn...
quote:Dan heeft hij het eeuwige leven!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je hem nou cremeert, kun je hem omsmelten en er een nieuwe van blazen
Een phoenix-bierlaars
quote:Het leven wat hij verdientOp dinsdag 26 oktober 2010 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan heeft hij het eeuwige leven!
Helaas ben ik een slechte glasbewerker [ afbeelding ]
quote:Kan niet overal de beste in zijn heOp dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef duif123 het volgende:
patrick kan toch best wel goed blazen, zo te horen is glas dus een van zijn uitzonderingen
Op de website van Warsteiner, 25 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Das boooot van Beerfest!
Waar kan je die dingen bestellen, en wat kosten ze?!
Plus ¤10-, verzendkosten omdat de Nederlandse shop niet beschikbaar is op het momentquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op de website van Warsteiner, 25 euro geloof ik.
DAS BOOOOT
Klopt, daarom meer bestellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Plus ¤10-, verzendkosten omdat de Nederlandse shop niet beschikbaar is op het momentdus moet je hem uit Duitsland halen
TS laat de restanten van zijn geliefde laars omsmelten tot een amulet !quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef tdrone het volgende:
goh dat is wel even schrikken
en de begrafenis is al geweest?
Deze zaterdag gaan we de nieuwe laarzen wel inwijden denk ik zoquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
TS laat de restanten van zijn geliefde laars omsmelten tot een amulet !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |