quote:Ajax scoort niet meer heur... Ze voetballen wel op de helft van Excelsior, maar wat een geprutsOp zondag 24 oktober 2010 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wow, zoveel nog?
Is het eenrichtingsverkeer richting het doel van Excelsior of komen ze er nog wel uit?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien. Zenden het nergens uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Probleem mee?Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach please, kom je daar nu mee aan zetten?
quote:De wedstrijd ook dus wees maar niet bang.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Komakie het volgende:
Ik had nooit met me vriendin Rock paper scissors moeten doen om wie televisie mag kijken vanmiddag. Sopcast is weer ruk
quote:Ze spelen dan ook met 12 man...Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Toilutpaper het volgende:
Zie je wel... Excelsior uit is altijd lastig.... Toen alle Ajacieden Feyenoord uitlachen, Excelsior speelt ook gewoon goed.
quote:omdat ie geblesseerd isOp zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Devz het volgende:
Verhoeven is wel echt slecht zeg, hoe kunnen we nou geen betere reservekeeper hebben.
quote:Ik lees gewoon mee en note waar het nodig isOp zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach please, kom je daar nu mee aan zetten?
quote:Momenteel speelt de scheids gewoon goed, niet excelsior. Hoe fluit je een wedstrijd dood deel een.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Toilutpaper het volgende:
Zie je wel... Excelsior uit is altijd lastig.... Toen alle Ajacieden Feyenoord uitlachen, Excelsior speelt ook gewoon goed.
quote:Als je niet van de grond komt, kun je het moeilijk springen noemen.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Buitendam het volgende:
Die Mido is gewoon pure cabaret om naar te kijken. Hoe die sjokt en springt
quote:Het is goed dat je het nog even aankaart hoor, maar vraag me af waar de VBLmodjes de laatste tijd zijn gebleven. Hele topic wordt gescholden en met ziektes gesmeten. (Laatst zelfs nog door een VBlmodje) Het einde is gewoon zoek.
quote:Nee maar wel een beetje laat he na 85 minuten onvriendelijkheden over en weer.
quote:13 hé, publiek + scheids.
quote:Dat valt echt heel erg mee..... ik heb in de afgelopen 10 minuten al 2 situaties gezien waarin de scheids een penal tegen ajax had kunnen geven, maar hij floot niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Momenteel speelt de scheids gewoon goed, niet excelsior. Hoe fluit je een wedstrijd dood deel een.
quote:Die eerste goal is gewoon een goede vrije trap, en die tweede gewoon slecht van Ajax.Op zondag 24 oktober 2010 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Momenteel speelt de scheids gewoon goed, niet excelsior. Hoe fluit je een wedstrijd dood deel een.
quote:met 11 tegen 11 wel ja.Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Flappekz het volgende:
Als Ajax zn normale niveau had gehaald hadden ze dit gewoon gewonnen, ook met Wegereef als scheids.
quote:~Op zondag 24 oktober 2010 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je niet van de grond komt, kun je het moeilijk springen noemen.
quote:De spijker op z'n kopOp zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Die eerste goal is gewoon een goede vrije trap, en die tweede gewoon slecht van Ajax.
Nu ook weer een kans, je moet niet alles op de scheids schuiven, Ajax speelt ook gewoon drama.
quote:Ja, omdat we toen al onterecht met 11 man stonden grapjas. En 2 penals niet gegeven. En constant ajax uit de wedstrijd fluiten.Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Die eerste goal is gewoon een goede vrije trap, en die tweede gewoon slecht van Ajax.
Nu ook weer een kans, je moet niet alles op de scheids schuiven, Ajax speelt ook gewoon drama.
quote:Fucking Lucky AjaxOp zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Flappekz het volgende:
Als Ajax zn normale niveau had gehaald hadden ze dit gewoon gewonnen, ook met Wegereef als scheids.
quote:De eerste was ook slecht van Ajax. Stekelenburg stond in zijn doel ipv er voor. Die bal mag er daar nooit in.Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
quote:Het gaat erom dat hij voordat het 1-0 was al 2 penaties had moeten geven die hij niet gaf en een belachelijke rode kaart uitdeelde. Kortom... bij een normale scheids was dit nooit gebeurd.Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
quote:Kom op zeg, het is EXCELSIOR :| en ajax laat zich, evenals die commentator op eredivisielive, helemaal gekmaken
quote:Je reactie laat al weer zien dat je niet meer dan een gemiddelde voetbal fan bent.....
quote:Gefeliciteerd. Tjaa, als je achterin met 3 Ajacieden tegenover 2 Excelsiorcieden staat, en je laat iemand een voorzet geven en laat dan Wattemaleo voor je man komen, heeft niks met het aantal man op het veld te maken.Op zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, omdat we toen al onterecht met 11 man stonden grapjas. En 2 penals niet gegeven. En constant ajax uit de wedstrijd fluiten.
2-2![]()
![]()
![]()
quote:ga is ergens anders posten pipo de troll..Op zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is EXCELSIOR :| en ajax laat zich, evenals die commentator op eredivisielive, helemaal gekmaken
quote:nee excelsior welOp zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Ajax speelt echt niet goed ofzo.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:21 schreef xSoDx het volgende:
[..]
ga is ergens anders posten pipo de troll..
quote:Niemand hier ontkent toch dat dat slecht was? Alleen had je toen normaal gesproken allang voor gestaan.Op zondag 24 oktober 2010 14:21 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Tjaa, als je achterin met 3 Ajacieden tegenover 2 Excelsiorcieden staat, en je laat iemand een voorzet geven en laat dan Wattemaleo voor je man komen, heeft niks met het aantal man op het veld te maken.
quote:Jij bent gewoon lomp aan het trollen.Op zondag 24 oktober 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je reactie laat al weer zien dat je niet meer dan een gemiddelde voetbal fan bent.....
Ongenuanceerd, laag in becommentariëren en kijkende door zijn eigenlijk veilige brilletje.
Met dergelijke reacties laat je weer een hoop van jezelf zien....
quote:je mag ook je bed in hoor.. als je toch loopt te gapen..
quote:ik ook nietOp zondag 24 oktober 2010 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dat haar van Urby er echt niet uitzien
quote:Fouten proberen te compenseren is het ergste wat je kan doen als scheidsrechter, dan maak je het alleen maar erger.Op zondag 24 oktober 2010 14:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Wegereef kan het deels goedmaken als hij een penal geeft int voordeel van Ajax.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:22 schreef muzas het volgende:
Het is maar goed dat dat 'stadion' geen tweede ring heb... je al er zitten achter het doel van excelsior... krijg je allemaal ballen om je oren
quote:Wat voor reden zou ik hebben om te willen trollen? Ik heb er zelf een bloedhekel aan.Op zondag 24 oktober 2010 14:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lomp aan het trollen.
quote:Waren wel meer dan 2 wissels hoor, 5 denk ik? + 2 doelpunten ook nog.Op zondag 24 oktober 2010 14:22 schreef Wilskracht het volgende:
Dat klopt 6 minuten
2 minuten voor de wissels
4 minuten voor blessure stekelenburg
quote:30 seconde per wisselOp zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waren wel meer dan 2 wissels hoor, 5 denk ik? + 2 doelpunten ook nog.
quote:Alsof ze er 10 minuten bij zullen trekkenOp zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Sorry, had in een quote moeten staan
quote:Wissels in de rust tellen niet en de doelpunten waren in de 2de helft.Op zondag 24 oktober 2010 14:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:lol superreflex ditOp zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef Burrito het volgende:
lol die verhoeven is zo slecht...doet ook gewoon niks goed
quote:Is ook genoteOp zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Sorry, had in een quote moeten staan
Je bent er nu wel snel bij? Net met nazi/ hakenkruis opmerkingen geen mod gezien.
quote:Deze houdt hij er knap uitOp zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef Burrito het volgende:
lol die verhoeven is zo slecht...doet ook gewoon niks goed
quote:Was ook gewoon een hele gepaste opmerking van mij.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Sorry, had in een quote moeten staan
Je bent er nu wel snel bij? Net met nazi/ hakenkruis opmerkingen geen mod gezien.
quote:Zooo hé ... allemachtig Verhoeven...Op zondag 24 oktober 2010 14:25 schreef Toilutpaper het volgende:
Wie noemde Verhoeven een slechte keeper?
quote:Red hier gewoon punten! Waarom staat ie er in :/?
quote:Denk omdat hij punten redt.Op zondag 24 oktober 2010 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Red hier gewoon punten! Waarom staat ie er in :/?
quote:Gast, zie je die reddingen. Die houdt Stekel uit de basisOp zondag 24 oktober 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Echt niet te hopen dat Verhoeven de volgende wedstrijden ook op doel staat, dan verliezen we zeker. Wat een clown....
quote:
quote:Is onzin om hem nu af te gaan zeiken, terwijl hij ook maar uit nood op die positie staat.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
watamaleo nog ff vragen aan weeg net waarom hij dat goal niet afkeurt.
quote:Hmm?Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Devz het volgende:
Verhoeven is wel echt slecht zeg, hoe kunnen we nou geen betere reservekeeper hebben.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:28 schreef cheqy het volgende:
Dat wegereef onderweg naar huis in de stromende regen autopech mag krijgen.
quote:"hoef, hoef! zie je die bal? die smaakt echt lekker. Moet je vangen, moet je vangen!"
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
en om 5 uur Man City tegen Arsenal.
quote:Feyenoord....Op zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet zijn bij PSV Feyenoord.
quote:PSV natuurlijkOp zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef Marsenal het volgende:
quote:Ik ook nietOp zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef Marsenal het volgende:
quote:Nah, niet grappig ..Op zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"hoef, hoef! zie je die bal? die smaakt echt lekker. Moet je vangen, moet je vangen!"
quote:Dan ben je iig zo beneden.Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
Je zal maar in de lift staan met Verhoeven en Mido
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben voor FeyenoordPuur, omdat ik het PSV niet gun
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Als je naar beneden moet ben je er wel zoOp zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Hij hield er toch een paar ballen goed uit hoor, Ajax had in de slotfase zo maar kunnen verliezen.Op zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
Dit zal hem goed doen die verhoeven.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Dit was echt niet normaal, geen Ajax fluiten dit seizoen. Of nooit meer ...Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Jeej die Wegereef was inderdaad afschuwelijk slecht. Die zal toch wel een schorsing krijgen.
quote:Wilde je zeggen van niet dan? Liet alle ballen los, oogt zeer onzeker en die afgekeurde goal zag er ook niet bepaald goed uit. Dat hij met z'n dikke lijf een paar keer de bal tegen zich aan kreeg verandert daar weinig aan.
quote:Ik hoop ook dat Feyenoord wint. Staan wij weer gelijkOp zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben voor FeyenoordPuur, omdat ik het PSV niet gun
quote:Blij zijn met dat punt moet jeOp zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
nou lekker dit zeg, 1 punt wat motten we daar nou mee? Klote scheids
quote:In het kader van het kampioenschap toch maar voor Feyenooit.Op zondag 24 oktober 2010 14:29 schreef Marsenal het volgende:
quote:Die zingen wel zo gauw ze 3-0 voor staan...Op zondag 24 oktober 2010 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoor Feyenoord supporters, boeren hoor je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mits de scheids objectief is...
quote:Dat worden ze niet hoorOp zondag 24 oktober 2010 14:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
In het kader van het kampioenschap toch maar voor Feyenooit.
quote:In AlkmaarOp zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef Kingside het volgende:
Iemand die weet waar AZ - Willem II te zien is?
quote:Is gewoon op Eredivisie live, zoals alle eredivisiewedstrijden.Op zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef Kingside het volgende:
Iemand die weet waar AZ - Willem II te zien is?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
Die zingen wel zo gauw ze 3-0 voor staan...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:37 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Is gewoon op Eredivisie live, zoals alle eredivisiewedstrijden.
quote:wilde het net zeggenOp zondag 24 oktober 2010 14:38 schreef Swomp het volgende:
Heh speelt feyenoord thuis ofzo ? Ik hoor bijna alleen feyenoord supporters
quote:is toch altijd het zelfde daaroOp zondag 24 oktober 2010 14:38 schreef Swomp het volgende:
Heh speelt feyenoord thuis ofzo ? Ik hoor bijna alleen feyenoord supporters
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Is omdat grotendeels daar beschaafd is en niet KAAAANKERSCHEIDS om de 20 sec. uit je tv komt.
quote:dat zal het zijnOp zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Buitendam het volgende:
Is omdat grotendeels daar beschaafd is en niet KAAAANKERSCHEIDS om de 20 sec. uit je tv komt.
quote:is ook niet meer dan logisch als de scheids weinig tot niets fout doetOp zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef Buitendam het volgende:
quote:kanker snap ik toch niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef robr0 het volgende:
[..]
is ook niet meer dan logisch als de scheids weinig tot niets fout doet
quote:InddOp zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat been van Fer zag er echt vies uit
quote:Was ik ook maar zo stoer.Op zondag 24 oktober 2010 14:43 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Hij had nog iets verder moeten doorzakken, dan had ik kunnen lachen.
quote:verschil in belevingswereld blijkbaarOp zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
kanker snap ik toch niet.
Dan is blinde meer van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |