quote:De wedstrijd ook dus wees maar niet bang.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Komakie het volgende:
Ik had nooit met me vriendin Rock paper scissors moeten doen om wie televisie mag kijken vanmiddag. Sopcast is weer ruk
quote:Ze spelen dan ook met 12 man...Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Toilutpaper het volgende:
Zie je wel... Excelsior uit is altijd lastig.... Toen alle Ajacieden Feyenoord uitlachen, Excelsior speelt ook gewoon goed.
quote:omdat ie geblesseerd isOp zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Devz het volgende:
Verhoeven is wel echt slecht zeg, hoe kunnen we nou geen betere reservekeeper hebben.
quote:Ik lees gewoon mee en note waar het nodig isOp zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach please, kom je daar nu mee aan zetten?
quote:Momenteel speelt de scheids gewoon goed, niet excelsior. Hoe fluit je een wedstrijd dood deel een.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Toilutpaper het volgende:
Zie je wel... Excelsior uit is altijd lastig.... Toen alle Ajacieden Feyenoord uitlachen, Excelsior speelt ook gewoon goed.
quote:Als je niet van de grond komt, kun je het moeilijk springen noemen.Op zondag 24 oktober 2010 14:15 schreef Buitendam het volgende:
Die Mido is gewoon pure cabaret om naar te kijken. Hoe die sjokt en springt
quote:Het is goed dat je het nog even aankaart hoor, maar vraag me af waar de VBLmodjes de laatste tijd zijn gebleven. Hele topic wordt gescholden en met ziektes gesmeten. (Laatst zelfs nog door een VBlmodje) Het einde is gewoon zoek.
quote:Nee maar wel een beetje laat he na 85 minuten onvriendelijkheden over en weer.
quote:13 hé, publiek + scheids.
quote:Dat valt echt heel erg mee..... ik heb in de afgelopen 10 minuten al 2 situaties gezien waarin de scheids een penal tegen ajax had kunnen geven, maar hij floot niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Momenteel speelt de scheids gewoon goed, niet excelsior. Hoe fluit je een wedstrijd dood deel een.
quote:Die eerste goal is gewoon een goede vrije trap, en die tweede gewoon slecht van Ajax.Op zondag 24 oktober 2010 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Momenteel speelt de scheids gewoon goed, niet excelsior. Hoe fluit je een wedstrijd dood deel een.
quote:met 11 tegen 11 wel ja.Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Flappekz het volgende:
Als Ajax zn normale niveau had gehaald hadden ze dit gewoon gewonnen, ook met Wegereef als scheids.
quote:~Op zondag 24 oktober 2010 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je niet van de grond komt, kun je het moeilijk springen noemen.
quote:De spijker op z'n kopOp zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Die eerste goal is gewoon een goede vrije trap, en die tweede gewoon slecht van Ajax.
Nu ook weer een kans, je moet niet alles op de scheids schuiven, Ajax speelt ook gewoon drama.
quote:Ja, omdat we toen al onterecht met 11 man stonden grapjas. En 2 penals niet gegeven. En constant ajax uit de wedstrijd fluiten.Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Die eerste goal is gewoon een goede vrije trap, en die tweede gewoon slecht van Ajax.
Nu ook weer een kans, je moet niet alles op de scheids schuiven, Ajax speelt ook gewoon drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |