Ik denk dat hij mensenzielen gebruikt als wapens/energiebronne. Daarom had hij ook die 50000 extra zielen van de Titanic nodig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef vault_tec het volgende:
wat is castiel zijn geheim eigenlijk? iemand met een theorie?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Yes! Er komt een seizoen 7!Me is heppie!
http://www.examiner.com/t(...)es-to-direct-again-2
Ondertussen blijft de basis nog gewoon die uit seizoen 1, elke week een ander monster. Het overkoepelende verhaal is leuk, maar niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Jivis het volgende:
Tof nieuws, maar vraag me af waar ze het zevende seizoen mee gaan vullen. Het wordt wel tijd dat ze een nieuw element introduceren, want dat hele Eve-verhaal is ook een beetje been there, done that. Doet me een beetje aan Dragonball Z denken, elk seizoen een iets sterkere bad guy.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
Ja dat was nogal een anticlimax. Maar wellicht komt ze toch nog terug.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Echt een supervette aflevering, maar wat is het verband tussen Castiel en Crowley![]()
Kan niet wachten tot volgende week...
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een verbond hebben gesloten om de oorlog in de hemel te winnen. Daarna zouden ze weer terug kunnen naar de oude status-quo, waarin hemel/hel in balans zijn.
Oh boy oh boy oh boyquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef fh101 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:36 schreef Luuksor het volgende:
Was verbaasd hoe makkelijk Eve eraan ging na die immense opbouw! Wel sick dat Crowley weer terug is
Ik denk dat het gedoe met Purgatory en Eve nog niet klaar is.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Dat zou een mooi uitgangspunt kunnen zijn, maar hoe verder in het volgende seizoen? Back to basic, Hunter vs. Demon/Monster?
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:50 schreef Empathologica het volgende:
Wat een vage aflevering, hopelijk wordt het tegen het einde duidelijk waar het goed voor is..
Idemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Het was juist een aflevering waarin de motieven van Castiel duidelijk werden gemaakt.
Ik vond de eerste helft van dit seizoen echt matig, met hele knullige fouten en onlogische zaken, maar de tweede helft van dit seizoen is verrassend goed. Vandaag gewoon 40 minuten zitten genieten.
Die hel was echt sick inderdaad. Een rij van miljarden mensen lang en als je dan uiteindelijk vooraan bent...mag je weer opnieuw beginnen. Als dat je niet sloopt weet ik het ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Zo'n aflevering zat ik echt op te hopen, even wat vanuit Castiel's oogpunt en wat duidelijkheid over de samenwerking tussen Cas en Crowley en de Civil War.
Overigens mogen Sam en Dean er ook wel even bij stil staan dat ze zat deals gesloten hebben.
Edit: En wat een geniale hel trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |