abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88049929
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef J4ckp0T het volgende:
Bandjes :r :r

Alles dat maar rotzooi door een microfoon schreeuwt onder 'begeleiding' van een drumstel en een gitaar :r :r :r :r

Dit leuk vinden en jezelf alternatief achten }:| ... :') ... _O-
Bands is natuurlijk een erg breed begrip en als jij bij bands gelijk aan death- of blackmetal denkt, dan heb je gewoon niet in muziek verdiept of een bekrompe geest. Kraftwerk is ook een band, maar daarin wordt echt niet geschreeuwd.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:08:24 #202
321823 J4ckp0T
Perfectie in den beginne...
pi_88050009
Zonder geschreeuw vind ik bandjes ook niet zo spannend hoor... jaren '60/'70/'80 zijn ondertussen wel voorbij dacht ik zo 8)7
Mactastisch!
pi_88050179
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef J4ckp0T het volgende:
Zonder geschreeuw vind ik bandjes ook niet zo spannend hoor... jaren '60/'70/'80 zijn ondertussen wel voorbij dacht ik zo 8)7
Niemand dwingt je om die muziek leuk te vinden. ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:12:15 #204
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88050201
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef J4ckp0T het volgende:

[..]

Hallo zeg, ik ken iemand die het altijd heeft over " vikingmetal" "deicide" "blackmetal" "white metal" en andere gestoorde zooi zoals satanistische teksten, vaak luister ik het maar aan om de sfeer niet te verpesten maar het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer... 'raggen' op een drumstel, een vaag melodietje en idem vaag geschreeuw... :{
Dat is omdat je er niet goed naar luistert :P
Je HOEFT er van mij ook niet goed naar te luisteren, maar hou er dan gewoon je mond over.

Kijk, dat "raggen op een drumstel" (dat heet blastbeat BTW...) komt zo op jou over, omdat het gewoon ongelooflijk snel is. 8)7 get it? Het is dus niet "raggen op een drumstel", het is gewoon extreem snel in de maat drummen. :D
dit bijvoorbeeld:

Voor de melodieën idem, het is gewoon heel snel (en vaak heel laag :P ) en daardoor komt het op jou over als "een vaag melodietje".
Tja over het geschreeuw heb ik het al gehad, heb ik geen zin meer in :6

Maar dit alles gaat alleen over black metal en bepaalde subgenres van death metal.
Deicide is idd een death metal band. Viking metal kan op allerlei verschillende manieren klinken, omdat "viking" simpelweg betrekking heeft op het thema, niet op de sound.
dit is viking metal, maar luister eens naar het intro en be amazed:
Het is wel grappig dat je white metal en satanisme in één zin gebruikt, want white metal gaat over... jawel, God! *O*
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_metal
En idd, veel black metal gaat over satanisme, maar in feite is dat ook gewoon een religie :+
http://www.churchofsatan.com/home.html :P
Ik heb er trouwens helemaal niks mee hoor, laat dat ff duidelijk zijn ;)
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:14:13 #205
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88050321
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef J4ckp0T het volgende:
Bandjes :r :r

Alles dat maar rotzooi door een microfoon schreeuwt onder 'begeleiding' van een drumstel en een gitaar :r :r :r :r

Dit leuk vinden en jezelf alternatief achten }:| ... :') ... _O-
gast, coldplay ( :r :r :r ) is toch ook een bandje...? :')
of vind je alle muziek door meer dan 1 persoon gemaakt gewoon kut? :')
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:14:33 #206
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88050338
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Niemand dwingt je om die muziek leuk te vinden. ;)
^O^ inderdaad, gelukkig niet :D
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:18:51 #207
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88050548
Wat maakt het nu uit of iets met een instrument of met een computer gemaakt is?

Waarom wordt er altijd gedaan alsof een instrument 'beter' is dan een computer? Het is vergelijkbaar met spelen versus componeren, met daar bovenop dat je met een computer ook nog zelf het geluid kan 'maken' van de instrumenten, wat zo geavanceerd kan worden als je zelf wil. Het ligt dus erg aan wat je maakt. Bovendien is het meten van moeilijkheid of vereiste kunde natuurlijk onmogelijk.

Daarnaast vind ik zelf eigenlijk het eindresultaat belangrijker dan hoeveel talent ergens voor nodig is.
pi_88050614
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Met conservatief bedoel ik meer dat je niet verder kijkt dan het standaard. Dat hoeft niet alleen computermuziek te zijn, maar ook experimentele muziek zoals Musique Concrète. Volgens jou kan dat geen muziek zijn, omdat er geen (standaard) instrumenten worden gebruikt, maar andere mensen zoals ik denken er anders over. Persoonlijk houd ik ook niet van die motherfucking pimp-muziek, maar er is meer dan wat je op TMF ziet. ;)
Op dat punt heb je me. Eerlijk is eerlijk het zijn geen standaard instrumenten.
En toch zie ik de pc niet als een volwaardig instrument. Er is een wezenlijk verschil, tenzij je er fysiek muziek mee gaat maken.
Het gaat mij erom dat je met hulpsoftware en prefab melodietjes niet zelf de muziek creëerd. In Musique Concrète gebeurd dat duidelijk wel. Knippen, plakken, achterelkaar zetten en vervolgens een bruggetje er tussen douwen kan iedere mongool die met een pc om kan gaan en een fatsoenlijk programma bezit. Dat zijn geen artiesten. Dat echte musicie zijn de mensen die voor die muziek gezorgd hebben dat op die plaat staat die gesampelt wordt.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef J4ckp0T het volgende:
_O-
Ga eens luisteren naar wat je hoort joh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:21:50 #209
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88050676
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Ketchupknul het volgende:

Waarom wordt er altijd gedaan alsof een instrument 'beter' is dan een computer? Het is vergelijkbaar met spelen versus componeren, met daar bovenop dat je met een computer ook nog zelf het geluid kan 'maken' van de instrumenten, wat zo geavanceerd kan worden als je zelf wil. Het ligt dus erg aan wat je maakt. Bovendien is het meten van moeilijkheid of vereiste kunde natuurlijk onmogelijk.

Daarnaast vind ik zelf eigenlijk het eindresultaat belangrijker dan hoeveel talent ergens voor nodig is.
maakt ook niet uit, maar ga dan niet zeggen dat een PC een instrument is want dat is het gewoon niet.
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:23:29 #210
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88050780
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef antidood1 het volgende:

[..]

maakt ook niet uit, maar ga dan niet zeggen dat een PC een instrument is want dat is het gewoon niet.
Je kan natuurlijk een MIDI-controller aan een computer hangen. Dan is het alleen nog de vraag of het de MIDI-controller is die je bespeelt of de computer.
pi_88050869
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Ketchupknul het volgende:

Lees.

Ik ben amuziekaal als de tyfus. Drummen kan ik niet omdat ik geen ritmes vast kan houden, bij gitaarspelen raken mijn vingers in de knoop, bij een fluit hetzelfde en ik ben de vleesgeworden heiligschennis van de stradivarius.
Maar als ik een pctje heb met een stukkie software en ik zet wat aan elkaar ben ik swerelds beste musicus. 8)7
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:26:58 #212
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88050974
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lees.

Ik ben amuziekaal als de tyfus. Drummen kan ik niet omdat ik geen ritmes vast kan houden, bij gitaarspelen raken mijn vingers in de knoop, bij een fluit hetzelfde en ik ben de vleesgeworden heiligschennis van de stradivarius.
Maar als ik een pctje heb met een stukkie software en ik zet wat aan elkaar ben ik swerelds beste musicus. 8)7
_O- goede vertaling idd :P
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:29:25 #213
321823 J4ckp0T
pi_88051094
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef antidood1 het volgende:

[..]

gast, coldplay ( :r :r :r ) is toch ook een bandje...? :')
of vind je alle muziek door meer dan 1 persoon gemaakt gewoon kut? :')
Coldplay, dat is toch dat zweverige gedoe?

Muziekstijl die ik nog het meeste haat is 'vrolijke' punk.. of die muziekstijl die je altijd onder die 'high school' films zien die geproduceerd zijn in de VS.. :Z .. :r :r :r
Mactastisch!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:31:15 #214
321823 J4ckp0T
pi_88051176
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lees.

Muziek luisteren omdat diegene die dat produceert 'talentvol' is :r :r :r

Hoezo onderworpen aan het subjectivisme :Z :{w
Mactastisch!
pi_88051200
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef antidood1 het volgende:

[..]

_O- goede vertaling idd :P
Zingen kan ik overigens ook niet. Daar klinkt een zieke zeemeeuw nog helder bij.
1947-2016
pi_88051265
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Op dat punt heb je me. Eerlijk is eerlijk het zijn geen standaard instrumenten.
En toch zie ik de pc niet als een volwaardig instrument. Er is een wezenlijk verschil, tenzij je er fysiek muziek mee gaat maken.
Het gaat mij erom dat je met hulpsoftware en prefab melodietjes niet zelf de muziek creëerd. In Musique Concrète gebeurd dat duidelijk wel. Knippen, plakken, achterelkaar zetten en vervolgens een bruggetje er tussen douwen kan iedere mongool die met een pc om kan gaan en een fatsoenlijk programma bezit. Dat zijn geen artiesten. Dat echte musicie zijn de mensen die voor die muziek gezorgd hebben dat op die plaat staat die gesampelt wordt.
[..]

_O-
Ga eens luisteren naar wat je hoort joh.
Er is natuurlijk een heel verschil tussen kant-en-klare deuntjes en melodietjes helemaal zelf in elkaar zetten. Ik ben met je eens dat dat eerste vrij makkelijk is, maar dan heb je ook al vrij snel een standaard nummer. Echter alles helemaal zelf doen (met behulp van een MIDI-controller) is een stuk lastiger. Het gevoel voor muziek maken moet dan sowieso hebben. ;)
pi_88051284
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef J4ckp0T het volgende:

[..]

Muziek luisteren omdat diegene die dat produceert 'talentvol' is :r :r :r

Hoezo onderworpen aan het subjectivisme :Z :{w
De muziek die ik luister, luister ik omdat ik het goed vind. Niet omdat de artiest in kwestie zo briljant is. |:(
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:36:08 #218
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88051381
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lees.

:')

Ik vind het gewoon niet zo belangrijk dat iemand op het juiste moment de juiste beweging kan maken volgens een patroon dat hij of zij zeer waarschijnlijk niet zelf verzonnen heeft. Mij boeit het meer wát er wordt gemaakt dan hoe het wordt gemaakt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:41:28 #219
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88051588
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef J4ckp0T het volgende:

[..]

Coldplay, dat is toch dat zweverige gedoe?

Muziekstijl die ik nog het meeste haat is 'vrolijke' punk.. of die muziekstijl die je altijd onder die 'high school' films zien die geproduceerd zijn in de VS.. :Z .. :r :r :r
ja, Coldplay is gewoon kutmuziek die ze tegenwoordig nog "rock" durven te noemen ook :( :( :(

En met punk (zeker vrolijke punk :P ) heb ik ook helemaal niks.
Geen garantie.
pi_88051592
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een heel verschil tussen kant-en-klare deuntjes en melodietjes helemaal zelf in elkaar zetten. Ik ben met je eens dat dat eerste vrij makkelijk is, maar dan heb je ook al vrij snel een standaard nummer. Echter alles helemaal zelf doen (met behulp van een MIDI-controller) is een stuk lastiger. Het gevoel voor muziek maken moet dan sowieso hebben. ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:36 schreef Ketchupknul het volgende:

[..]

:')

Ik vind het gewoon niet zo belangrijk dat iemand op het juiste moment de juiste beweging kan maken volgens een patroon dat hij of zij zeer waarschijnlijk niet zelf verzonnen heeft. Mij boeit het meer wát er wordt gemaakt dan hoe het wordt gemaakt.
Ieder haar of zijn smaak, ik vind het gewoon niet te pruimen. Het punt dat je niet een artiest of muziekaal hoeft te zijn om tegenwoordig de top40 te kunnen bestormen wordt iedere week weer bewezen door de overgrote hoeveelheid bagger wat er in staat.
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:43:58 #221
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88051692
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[..]

Ieder haar of zijn smaak, ik vind het gewoon niet te pruimen. Het punt dat je niet een artiest of muziekaal hoeft te zijn om tegenwoordig de top40 te kunnen bestormen wordt iedere week weer bewezen door de overgrote hoeveelheid bagger wat er in staat.
en wat ik helemaal om te kotsen vind ik die afschuwelijke ge-autotune-de muziek :( :r

Je hoeft tegenwoordig als zanger gvd niet eens meer fatsoenlijk te kunnen zingen om beroemd te worden |:(
Geen garantie.
pi_88051779
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef antidood1 het volgende:

[..]

en wat ik helemaal om te kotsen vind ik die afschuwelijke ge-autotune-de muziek :( :r

Je hoeft tegenwoordig als zanger gvd niet eens meer fatsoenlijk te kunnen zingen om beroemd te worden |:(
Exact }:|
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:47:06 #223
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88051808
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[..]

Ik vind de meeste Top 40-muziek ook niet te pruimen, maar dat heeft niet direct iets te maken met het feit dat de muziek vaak met een computer is gemaakt. Het wordt wel makkelijker om muziek te maken, maar je moet zeker wel muzikaal zijn om iets moois te produceren.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:52:46 #224
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88051989
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef antidood1 het volgende:

[..]

bewijs:

Origineel:( :') )

autotune versie:

dan vind ik deze versie veel vetter:

die gast heeft gewoon de originele melodie gebruikt ipv autotune :D
Ik durf te wedden dat dat veel meer moeite kost dan autotunen :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:53:57 #225
321823 J4ckp0T
pi_88052024
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 00:41 schreef antidood1 het volgende:

[..]

ja, Coldplay is gewoon kutmuziek die ze tegenwoordig nog "rock" durven te noemen ook :( :( :(

En met punk (zeker vrolijke punk :P ) heb ik ook helemaal niks.
Zijn we het weer op een punt eens ^O^ . Nu komen we eens verder ;)
Mactastisch!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 00:54:44 #226
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88052048
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef J4ckp0T het volgende:

[..]

Zijn we het weer op een punt eens ^O^ . Nu komen we eens verder ;)
volgens mij verschillen wij amper van mening met elkaar, we hebben alleen een heel andere smaak ^O^
Geen garantie.
pi_88052213
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef Ketchupknul het volgende:

[..]

Ik vind de meeste Top 40-muziek ook niet te pruimen, maar dat heeft niet direct iets te maken met het feit dat de muziek vaak met een computer is gemaakt.

Dat heeft volgens mij meer te maken met hoe simpel het nummer is en hoevaak het wordt herhaald op de popzenders. Een soort van 'teletubbie syndroom'. Maar dat is een andere discussie denk ik.

quote:
Het wordt wel makkelijker om muziek te maken, maar je moet zeker wel muzikaal zijn om iets moois te produceren.
Muzikaal moet je in ieder geval zijn, anders komt er altijd een potje bagger uit. Echt muzikaal talent hoef je niet meer te hebben om in de muziek geld te verdienen.
1947-2016
pi_88052475
waarom doorpraten als Ritmo er toch niet is :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_88052991
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij meer te maken met hoe simpel het nummer is en hoevaak het wordt herhaald op de popzenders. Een soort van 'teletubbie syndroom'. Maar dat is een andere discussie denk ik.
[..]

Muzikaal moet je in ieder geval zijn, anders komt er altijd een potje bagger uit. Echt muzikaal talent hoef je niet meer te hebben om in de muziek geld te verdienen.
Met dat laatste ben ik wel met je eens, maar je kunt je afvragen of dat soort "artiesten" over 20 of 40 jaar nog bekend zijn.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:23:08 #230
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_88053060
Terechton Klocht,
pi_88055629
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De muziek die ik luister, luister ik omdat ik het goed vind. Niet omdat de artiest in kwestie zo briljant is. |:(
Op gevoel, dus? Dat is bij mij in ieder geval wel het geval. Het moet me raken, dat is het belangrijkste. Veel muziek die technisch gezien veel beter is dan wat ik zelf leuk vind, vind ik niet te pruimen. Uberhaupt vind ik de meeste muziek die door de zogenaamde serieuze critici de hemel in wordt geprezen niet te pruimen (andersom ook niet, vermoedelijk). :')

Maar goed, een ondergrens is er wel, qua technische en compositorische kwaliteit, en dat nummer dat voor mij de aanleiding was voor het openen van dit topic zit er in ieder geval ver onder. :{

Ik wil wel even opmerken dat er heel, héél veel zogenaamd 'simpele' liedjes zijn die in werkelijkheid een stuk minder simpel zijn dan ze lijken. Ook het maken van een briljant commercieel deuntje van drie-en-een-halve minuut lang is een kunst. Je moet een goed idee hebben en gevoel voor melodie, en dat heeft lang niet iedereen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 08:26:50 ]
  donderdag 28 oktober 2010 @ 10:24:51 #232
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_88057720
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bands is natuurlijk een erg breed begrip en als jij bij bands gelijk aan death- of blackmetal denkt, dan heb je gewoon niet in muziek verdiept of een bekrompe geest. Kraftwerk is ook een band, maar daarin wordt echt niet geschreeuwd.
Kraftwerk ^O^
Ik heb trouwens helemaal niks tegen electronische muziek, mits het goed (boeiend) in elkaar zit.
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_88062928
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 08:15 schreef female81 het volgende:

[..]

Op gevoel, dus? Dat is bij mij in ieder geval wel het geval. Het moet me raken, dat is het belangrijkste. Veel muziek die technisch gezien veel beter is dan wat ik zelf leuk vind, vind ik niet te pruimen. Uberhaupt vind ik de meeste muziek die door de zogenaamde serieuze critici de hemel in wordt geprezen niet te pruimen (andersom ook niet, vermoedelijk). :')

Maar goed, een ondergrens is er wel, qua technische en compositorische kwaliteit, en dat nummer dat voor mij de aanleiding was voor het openen van dit topic zit er in ieder geval ver onder. :{

Muziek is, buitenom geluid, gevoel. Of je nou van simpele pop, trance, hardcore of rock houdt, het moet je raken om het leuk te vinden. Ofwel, ieder zijn smaak.

quote:
Ik wil wel even opmerken dat er heel, héél veel zogenaamd 'simpele' liedjes zijn die in werkelijkheid een stuk minder simpel zijn dan ze lijken. Ook het maken van een briljant commercieel deuntje van drie-en-een-halve minuut lang is een kunst. Je moet een goed idee hebben en gevoel voor melodie, en dat heeft lang niet iedereen.
Sommige nummers van The Beatles gehoord? De meest briljante oplossingen komen door het simpel te houden. Er is echter 1 verschil met vroegah. Om in de pop te kunnen slagen hoef je niet meer te kunnen zingen of echt talent te hebben. Je hoeft alleen maar een knap uiterlijk te hebben en de elektronica doet de rest voor je.
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:06:07 #234
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_88063053
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Red_85 het volgende:
Je hoeft alleen maar een knap uiterlijk te hebben en de elektronica doet de rest voor je.
Nee joh hoe kom je daar nou bij?
http://www.geefme.nl/m685(...)+de+achtergrond.html
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_88068277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Red_85 het volgende:
Sommige nummers van The Beatles gehoord? De meest briljante oplossingen komen door het simpel te houden. Er is echter 1 verschil met vroegah. Om in de pop te kunnen slagen hoef je niet meer te kunnen zingen of echt talent te hebben. Je hoeft alleen maar een knap uiterlijk te hebben en de elektronica doet de rest voor je.
Enige tijd geleden heb ik de rode en de blauwe van The Beatles besteld (klinkt alsof ik nog nooit eerder van die lui heb gehoord, maar dat valt wel mee.). Geen spijt van, en van twee reguliere albums (Sgt. Peppers, Magical Mystery Tour) is de kans dat ik ze ooit nog ga kopen zelfs best groot. Ik heb ze al in m'n handen gehad, alleen kostten ze een kapitaal, en dat ze tegenwoordig zo armoedig verpakt zijn en compleet geremastered zijn vind ik ook niet alles (doe mij maar gewoon een oudere, minder bewerkte uitgave in een jewelcase).

Van de laatste paar jaar vind ik Alphabeat - Fascination het schoolvoorbeeld. Probeer zelf eens zo'n 'simpel' liedje te maken. Gaat vast niemand hier lukken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2010 15:33:44 ]
pi_88079672
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef female81 het volgende:

[..]

Enige tijd geleden heb ik de rode en de blauwe van The Beatles besteld (klinkt alsof ik nog nooit eerder van die lui heb gehoord, maar dat valt wel mee.). Geen spijt van, en van twee reguliere albums (Sgt. Peppers, Magical Mystery Tour) is de kans dat ik ze ooit nog ga kopen zelfs best groot. Ik heb ze al in m'n handen gehad, alleen kostten ze een kapitaal, en dat ze tegenwoordig zo armoedig verpakt zijn en compleet geremastered zijn vind ik ook niet alles (doe mij maar gewoon een oudere, minder bewerkte uitgave in een jewelcase).

Ik denk ook niet dat je er spijt van gaat hebben.

quote:
Van de laatste paar jaar vind ik Alphabeat - Fascination het schoolvoorbeeld. Probeer zelf eens zo'n 'simpel' liedje te maken. Gaat vast niemand hier lukken.
Alphabeat is niet echt mijn smaak maar respect voor hun als artiest heb ik wel. Het is idd een voorbeeld van simpel, maar het klopt. En volgens mij is dat een band die natuurlijk gegroeid is, zelf talent heeft en niet is gecast. Correct me if I'm wrong.
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:52:55 #237
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_88079935
Ik heb eigenlijk alleen de OP gelezen en ik vind het een onterechte klacht vanwege dit stuk

quote:
Verleden jaar ging het al enigszins achteruit
Echte heads weten dat sinds fergie erbij kwam ze met elk nieuw album slechter zijn geworden.
pi_88080015
Goed topic!
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:29:12 #239
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_88081911
vind het liedje uit de OP wel lekker klinken :)
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_88082518
^

1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:43:36 #241
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88082776
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:39 schreef Red_85 het volgende:
^

[ afbeelding ]
yup zo ver was ik ook al wel :P
Geen garantie.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:40 #242
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_88082898
*ingesteld als ringtone :)
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_88082902
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef antidood1 het volgende:

[..]

yup zo ver was ik ook al wel :P
:P
1947-2016
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:17:45 #244
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88084483
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:P
hij blijft het wel leuk proberen :P
Geen garantie.
pi_88236949
Hmmm, de creatie waarvoor ik het topic opende blijkt geen 'toevalstreffer'. Zojuist kwam ik erachter dat Will.I.Am nog wat meer op z'n kerfstok heeft (blijkbaar is dit z'n nieuwste single). :{

|:(

(En dit keer ligt het dus sowieso niet aan Fergie, want die is er hier niet bij.)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 08:17:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')