quote:Ik ook nietOp maandag 25 oktober 2010 11:14 schreef Rpol het volgende:
ik wist niet eens dat er een BEP was voor Fergie erbij kwam
quote:Ik krijg er braakneigingen van.Op maandag 25 oktober 2010 02:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit was wel een van hun beste:
Ik krijg kippenvel van dat lied.
quote:
quote:Idem hierOp maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik krijg er braakneigingen van.
quote:Ga jij eens snel terug naar 10-0Op zondag 24 oktober 2010 09:50 schreef Sinnie het volgende:
In before Metal/Rock/Hardcore/Hardstyle/Hardrock-autisten muziek topic
quote:Ben je psv'er?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ga jij eens snel terug naar 10-0
quote:Tjah, en dat mensen dat een 'supervet gaaf en wreed' nummer vinden verbaasd me echt...Op zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef Skonk het volgende:
BOOM BOOM POW BRING DA BEAT BACK BOOM BOOM POW BRING DA BEAT BACK BOOM BOOM POW BRING DA BEAT BACK BACK BACK BA-BACK
quote:ja daar verbaas ik me ook nog dagelijks overOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, en dat mensen dat een 'supervet gaaf en wreed' nummer vinden verbaasd me echt...
Dat te vergelijken bij wat bijvoorbeeld, Pink Floyd of noem maar een band uit de geschiedenis, maakt.... Wat is de muziek afgegleden.
quote:Pink FloyedOp dinsdag 26 oktober 2010 21:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, en dat mensen dat een 'supervet gaaf en wreed' nummer vinden verbaasd me echt...
Dat te vergelijken bij wat bijvoorbeeld, Pink Floyd of noem maar een band uit de geschiedenis, maakt.... Wat is de muziek afgegleden.
quote:je bent echt zo voorspelbaarOp dinsdag 26 oktober 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pink Floyed![]()
![]()
Ben je 40+ of een alto?
quote:als het een band is die je niet aanstaat is het trollen heOp dinsdag 26 oktober 2010 23:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat ze ook niet trollen hier dan met hun Pink Floyed.
quote:Ja. Van die gepeste jongeren die zich tegen de maatschappij keren en dan naar muziek voor lelijke oude mannen gaan luisteren.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:24 schreef antidood1 het volgende:
[..]
als het een band is die je niet aanstaat is het trollen he![]()
quote:mooi gezegd dr. stereotypeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja. Van die gepeste jongeren die zich tegen de maatschappij keren en dan naar muziek voor lelijke oude mannen gaan luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:27 schreef antidood1 het volgende:
[..]
mooi gezegd dr. stereotype
Deels. Sorry hoor, maar als je als jongere jezelf meer kunt identificeren met de generatie uit de 60's/70's, heb je waarschijnlijk problemen met je eigen leeftijdsgenoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Tja, kan best, maar dat is dan hun probleem heOp dinsdag 26 oktober 2010 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deels. Sorry hoor, maar als je als jongere jezelf meer kunt identificeren met de generatie uit de 60's/70's, heb je waarschijnlijk problemen met je eigen leeftijdsgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |