Ik vind het maar stil??.....hier weer een lekkere dikkuh post
Het wordt tijd dat alle 9/11 sites/ blogs en forums de koppen eens bij elkaar gaan steken.
Er is al zo veel tijd en energie in 9/11 gestoken tot op de dag van vandaag aan toe, en terecht!
En er komt nog steeds 'nieuw' nieuws bij.
Het is gewoon jammer dat er zoveel dubbel materiaal op de sites/blogs staat.
Copy and pasten lijkt wel de normaalste zaak van de wereld geworden en uiteraard ben ik
daar ook niet vies van.
Er is namelijk nog zat te vinden op het WWW......je moet alleen een beetje geluk hebben met
bv het heen en weer surfen op diverse 'verhelderende' en soms vele 'vage' sites.
De ene site heeft dit.....de ander heeft dat en ik plak het bij elkaar.
Dit scenario ben ik al namelijk op meerdere forums tegengekomen, de zogenaamde 'Drone' planes.
Gewoon militaire op afstand bestuurbare vliegtuigen, die vanuit een "X" plaats opstegen
en ergens in de lucht de 'echte' vliegtuigen vervingen.
BTS - Bureau of Traffic Statistics showing Flight 11 never departed from
Boston Logan international Airport on 9/11/2001.
This presents us with our 4th conundrum. There appears to be incredibly serious issues with
each of the flights, their boardings, their departures, identities, destinations, and now this? STATUS: NO DEPARTURE: NO BOARDING:
On flight 11, we have passengers which boarded and disappeared onto a plane
which never took off and which video evidence plausibly shows to be a military drone.
STATUS: DEPARTURE & BOARDING:
On flight 175, we have a different issue, as the plane which struck the towers was not
commercial flight 175, with those passengers aboard, and also all sorts of plausible
evidence that shows this plane to be a military drone as well.
STATUS: NO DEPARTURE: NO BOARDING:
On flight 77, we have passengers which allegedly board and depart on a flight which
never departed that day, according to BTS.
STATUS: DEPARTURE & TWO BOARDINGS:
On flight 93, we have an unusual late passenger being let on the plane after missing it,
as well as a second boarding on the tarmac after its first initial boarding at the terminal
using a jet-bridge.En-vergeet-de-spoilers-niet.Eigenlijk heb ik de info bijelkaar geplakt, dat kwam eigenlijk door dat stilstaande t.v beeld
wat ik vond. De site met dit stilstaande tv beeld, had een soort oproep geplaatst;
Can anyone identify this part ?
To my knowlege this evidence has not been entered into the FEMA database.
We may never know if the FBI ever bothered with it either?It's a serial tag from a Boeing found on car hood at the WTC sight guarded by a police officer.
The pic looks authentic,but then again what do I know.
Any how,it said "Boeing CSTG 23071G5-2". It's a clear pic but dirt all over the place.![cnncopplaneserialnumberry8.jpg]()
Er is geprobeerd om precies te ontcijferen wat er na BOEING CSTG .......-. staat?
Zoals;
Does it really say....CSTG 23071G5-2 ???
This is what it looks like to me...Boeing CSTG 250T1115-2
Aangezien niemand het wist bij LETSROLLFORUMS en zelfs niet bij PILOTS4TRUTH en deze site wel.....
![9902464861974ab25.jpg]()
Antwoord;
That is correct. This part alone only proves, that a 767 was present. It is only a
standard part for that airplane.DeBunkers zullen wel weer zeggen, ja daaaaag, da's neergelegd, maarrrrr er is meer!
Dus door dat tv beeld van CNN, stuitte ik weer op een 'DRONE PLANES' verhaal.
Home-run.One-of-my readers-who-calls-himself-"Snake Plissken"-has-put-it-together!![mastermap5.jpg]()
Maar er is tijdens 11 september 2001 nog meer gebeurd......verwarring zaaien!
The-mystery-of-the-911-car-bombs!The-Mural-Van-coverup!Kijk naar de rookpluim....uiterst links.
![App4-5.jpg]()
![mm6dlz.jpg]()
En dan hebben we de youtubes nog.....2 stuks, de een gaat over Rudy de burgemeestert
en de ander over een ontploffende VAN.
http://www.pakalertpress.(...)condary-hits-on-wtc/Genoeg lees en kijkvoer...om weer een paar dagen er op los te theorieen.
Bronnen;
http://www.pakalertpress.comhttp://www.spingola.comhttp://www.culhavoc.blogsome.comhttp://www.serendipity.li
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!