abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88691431

Geldt natuurlijk niet voor alles :)

Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88691474
Wow, bedankt voor deze mooie images. :)
  zondag 14 november 2010 @ 10:42:46 #103
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88693315
Die afbeeldingen.. Had ik die maar zeven jaar eerder gezien.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_88696643
top plaatjes ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_88696767
quote:
1s.gif[b] Op [ afbeelding ]
Deze is erg goed!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_89505389
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_89505880
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef sitting_elfling het volgende:
top plaatjes ^O^
Vooral die eerste. Het grappige is dat je bij iedere stap die je gezet hebt in je leven nooit echt een keuze hebt gehad. Je nam het pad waar je je op dat moment in je leven het beste bij voelde. Terugkijken en denken dat je toen de mogelijkheid had een ander pad te kiezen is jezelf voor de gek houden.
  zaterdag 4 december 2010 @ 03:01:52 #108
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_89507915
Sometimes I think, I gotta see about a girl.....

En dan denk ik dat sommige dingen beter dromen kunnen blijven.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zaterdag 4 december 2010 @ 03:06:58 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_89507948
Ik zou niet beginnen aan blowen en roken als ik alles over mocht doen.
Resistance is futile.
pi_89508111
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Xessive het volgende:

[..]

Vooral die eerste. Het grappige is dat je bij iedere stap die je gezet hebt in je leven nooit echt een keuze hebt gehad. Je nam het pad waar je je op dat moment in je leven het beste bij voelde. Terugkijken en denken dat je toen de mogelijkheid had een ander pad te kiezen is jezelf voor de gek houden.
Niet echt een keuze is natuurlijk wat overdreven. Een keuze heb je altijd. En bij mij voelde het ook vaak genoeg aan dat het niet de juiste keuze was maar meer de 'verwachtte' keuze op dat tijdstip. Als je terugkijkt op het leven komt het vaak op een klein aantal momenten aan waar het er echt om draait. Dat zijn de momenten die ik zelf niet goed heb aangepakt..tot dusverre dan :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:52:53 #111
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_89513571
Ik had mijn ex 5 jaar eerder moeten verlaten. Maar ja als je 17 bent, denk je alles te weten... Helaas...
Geek is the new Chique
pi_89513875

Story of my life.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_89513927
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:02 schreef Disavowed het volgende:
[ afbeelding ]

Story of my life.
QFT
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89514197
In mijn korte leven heb ik al tig fouten gemaakt, tig dingen die ik achteraf gezien liever nooit had gedaan en nu anders had aangepakt. Ongetwijfeld zal ik ook nog wel tig fouten blijven maken. Ik zie het meer als levenslessen, je leert ervan. Die fouten vormen je als persoon en in mijn optiek is dat nooit slecht.

Bovendien vind ik dat het nooit te laat is om dingen alsnog aan te pakken. Heb je ergens spijt van wat in het verleden is gebeurd, doe er dan iets aan!
  zaterdag 4 december 2010 @ 14:30:03 #115
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_89516604
Niet de hele dag m'n pik achterna lopen... Minder zuipen :') En geen wiet of hasj
pi_89518231
Om eerlijk te zijn kan ik niks bedenken, omdat al mijn keuzes ook mijn persoon hebben gevormd. Natuurlijk baal ik ervan dat ik geen VWO had gedaan i.p.v. de Mavo, zodat ik aan de universiteit wiskunde had kunnen studeren. Echter inplaats van in die gedachte blijven hangen, ben ik alsnog een een studie rekenen gaan volgen. Verder zal ik vast nog wel andere fouten gemaakt hebben, alleen een leven zonder fouten is gewoon onmenselijk. Juist door de verkeerde keuzes kom ik steeds meer te weten wat ik nou echt wil en hoe ik dat kan bereiken.
signatuurloos
pi_89518365
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:13 schreef Flappieee het volgende:
In mijn korte leven heb ik al tig fouten gemaakt, tig dingen die ik achteraf gezien liever nooit had gedaan en nu anders had aangepakt. Ongetwijfeld zal ik ook nog wel tig fouten blijven maken. Ik zie het meer als levenslessen, je leert ervan. Die fouten vormen je als persoon en in mijn optiek is dat nooit slecht.

Bovendien vind ik dat het nooit te laat is om dingen alsnog aan te pakken. Heb je ergens spijt van wat in het verleden is gebeurd, doe er dan iets aan!
Dat dus eigenlijk. :)
signatuurloos
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:14:00 #118
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_89520270
pi_89523029
mooie plaatjes allemaal waar ook maar zo moeilijk om toe te passen. Middelmatigheid is nou eenmaal het meest succesvol evolutionair gezien. Tenminste zoiets zei midas dekkers
pi_89534701
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 03:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet echt een keuze is natuurlijk wat overdreven. Een keuze heb je altijd. En bij mij voelde het ook vaak genoeg aan dat het niet de juiste keuze was maar meer de 'verwachtte' keuze op dat tijdstip. Als je terugkijkt op het leven komt het vaak op een klein aantal momenten aan waar het er echt om draait. Dat zijn de momenten die ik zelf niet goed heb aangepakt..tot dusverre dan :P
Er zijn altijd meerdere opties die voor je open liggen. Dat is waar. Maar de persoon die je op dat moment bent bepaalt welke optie je neemt.

Als je je leven over kon doen, zonder kennis van waar je "keuzes" toe hebben geleid, zou je exact dezelfde keuzes maken.
pi_89535368
Ik zou driekwart van m'n leven anders doen als ik de kans kreeg, maar dat is, zoals hierboven vermeld, op basis van wat je nu weet. Soms voelt alles ff rot en klote, maar dat hoort ook weer bij datgene wat je leven vormt en wat je maakt tot wie je bent. Opzich zou ik het klotegevoel wat soms meekomt met bepaalde keuzes graag missen, maar als je dan terug kijkt op wie het je maakt en hoe het je vormt, toch ergens ook weer niet..
pi_89537699
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 17:26 schreef Bombshell het volgende:
mooie plaatjes allemaal waar ook maar zo moeilijk om toe te passen. Middelmatigheid is nou eenmaal het meest succesvol evolutionair gezien. Tenminste zoiets zei midas dekkers
Op die plaatjes staan teksten wat veel mensen denken, alleen komt het nu wat 'confronterender" over. Daarnaast zou je kunnen afvragen of je er wel waarde aan moet hechten. Het zijn geen waarheden, maar menselijke gedachtes die in beeld zijn gebracht, dus vrij subjectief.
signatuurloos
  zondag 5 december 2010 @ 00:51:52 #123
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_89539147
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 12:52 schreef OMGitsNoelle het volgende:
Ik had mijn ex 5 jaar eerder moeten verlaten. Maar ja als je 17 bent, denk je alles te weten... Helaas...
Dit is echt lief en geeft heel goed weer hoe wij mensen in elkaar steken. Van iedere fout leren we. Er zijn mensen die schijnbaar probleemloos door het leven glijden. 80 Worden op hun sloffen met dezelfde partner en werkgever. Er zijn ook (misschien juist in deze tijd) mensen die zich af gaan vragen of dit alles in het leven is. Daar is durf en actie voor nodig. En van al die dingen leer je en ontwikkel je jezelf.

Ik heb dingen gedaan die ik nooit weer zou doen met het verstand wat ik nu heb (en die echt te erg zijn om hier neer te zetten). Maar ik ben daar wel degeen door geworden die ik nu ben. Als ik die dingen niet had gedaan was ik ws nooit de sterke persoon geworden die ik nu ben. Ik heb geen spijt, ik ben tevreden met mezelf :Y
pi_105988998
quote:
Er is al 383 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ja, ik begin steeds meer dingen te zien uit mijn verleden, opvoeding etc, waardoor ik besef dat mijn leven er heeeeeeeel erg anders had kunnen uitzien.
pi_105993360
Ja, ik had 13 jaar geleden met mijn studie een andere keuze moeten maken, er zat veel meer in. En ik had 6 jaar geleden een andere keuze moeten maken met het uit huis gaan. En dan heb ik het nog niet eens over de vrouwen in mijn leven :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')