quote:Als je het niet had gedaan wat was er dan zo anders geweest in je leven?Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ik soms te aardig ben voor mensen en daar achteraf gewoon spijt van heb.
Ik wil graag dingen goed doen , maar kom er ondertussen achteraf achter dat je daar toch goed in moet selecteren, sommige mensen waarderen dat juist niet en maken daar misbruik van.
quote:Dan had ik wat meer geinvesteerd in betrouwbare mensen en geen energie verspeeld aan mensen die het achteraf niet waard waren.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je het niet had gedaan wat was er dan zo anders geweest in je leven?
quote:Dit. Met de gegevens van dat moment heb ik bepaalde keuzes gemaakt en ik denk dat ik op dat moment dat als beste keuze zag. Wat niet wil zeggen dat mijn leven een aaneenschakeling is geweest van goede keuze, maar wel voor dat moment.Op zondag 24 oktober 2010 04:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb nergens spijt van, want op dat moment kon ik het blijkbaar niet beter.
quote:Dude, dat is nooit te laat. Ik ben begonnen met breaken op m'n 19e, dat is ook relatief oud. Dans bijna tien jaar inmiddels. Ik lees nu een boek over een aikido master die begon na z'n 40e. Je maakt jezelf wijs dat je te oud bent.. trust me dat ben je niet. Ga de dingen doen die je wilt doen.Op zondag 24 oktober 2010 04:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ik serieus had verdiept in breakdancen of vechtsporten dan zou ik 10 keer cooler zijn dan dat ik nu ben.
quote:Ben jij mijn kloon?Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Pan.da het volgende:
Veel te kieskeurig zijn op jonge leeftijd en vrouwen op een voetstuk plaatsen. Daardoor niet genoeg rond lopen neuken, geëxperimenteerd, relaties aangegaan. Relaties/seks/liefde moest ik allemaal na mijn 20ste inhalen/ontdekken.
quote:Nee, wel die van iemand anders
quote:I feel you, bro...Op maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef goofy_goober het volgende:
En iets wat ik recentelijk anders aan had moeten pakken was mijn 'ex-vriendin'. Die projecteerde al haar issues op mij en heeft me emotioneel helemaal uitgeput. Heb maanden nodig heb gehad om er weer bovenop te komen. Had haar bij de eerste 'explosie' al aan de kant moeten zetten.
quote:Haha, same here...kan een heel topic over schrijven maar let bygones be bygones...Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Pan.da het volgende:
Veel te kieskeurig zijn op jonge leeftijd en vrouwen op een voetstuk plaatsen. Daardoor niet genoeg rond lopen neuken, geëxperimenteerd, relaties aangegaan. Relaties/seks/liefde moest ik allemaal na mijn 20ste inhalen/ontdekken.
quote:Plus dit dus. Al die ''fouten'' hebben me juist gevormd tot de persoon die ik nu ben.Op maandag 25 oktober 2010 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ach ja, er zijn heus wel dingen die ik over had gedaan, maar die dingen hebben er nou juist voor gezorgd dat ik nu ben zoals ik ben: gelukkig.
Bovendien, maak ik die 'fouten' niet nog eens.
quote:tja, wat als...daar kan je veel over nadenken maar veel helpt het niet meer... Zoals 50 cent zegt in het liedje "What If"Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik zou niet zo heel veel anders willen doen, maar soms denk ik wel eens 'wat als'... Een jongen die me vroeger afgewezen heeft, heeft nu wel interesse, maar ik ben heel blij met mijn vriend, maar 'wat als' we wel wat hadden, zouden we nu nog bij elkaar zijn?
Ik ben een half jaar in Noorwegen geweest, daar ben ik door mijn depressie heen gekomen, 'wat als' ik daar was gebleven?
'Wat als' ik niet 1.5 jaar geleden opnieuw was begonnen met studeren? 'Wat als' ik nu vrijgezel zou zijn?
quote:Dat sowieso. En voor de rest had ik wat meer uit het leven kunnen halen. Ik ben best gelukkig, en mag zeker niet klagen. Maar heb altijd zeer op safe gespeeld en vanuit een comfort zone geleefd, waardoor ik regelmatig het idee heb dat ik wellicht veel meer uit mijn leven had kunnen halen. Ik had bijvoorbeeld door moeten zetten met voetbal, niet het contact met een oude vriendengroep laten verwateren, minder lui voor de tv hebben gezeten en ik had er meer op uit moeten gaan.Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Pan.da het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |