quote:Precies, heb nu 4 uur in de week les en ik heb het de 1e t/m de 4e voldoende uitgehouden en nu zit ik er over te denken het te laten vallen, alleen het zou zo zonde zijn...Op zondag 24 oktober 2010 10:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is ook waar, ik zou nooit Latijn hebben gekozen, daar heb ik wel serieus spijt van, ik heb er niks aan behalve stress en onvoldoendes, en anders had ik nu economie of Frans gehad (of allebei!).
quote:Wij gaan 'alleen' dit jaar naar Rome, en das ook voor atheneum!Op zondag 24 oktober 2010 10:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Precies, heb nu 4 uur in de week les en ik heb het de 1e t/m de 4e voldoende uitgehouden en nu zit ik er over te denken het te laten vallen, alleen het zou zo zonde zijn...
1 +puntje: Vorig jaar Rome en dit jaar Istanbul met de Gymnasium groep
quote:Dat is heel erg zo ja, door gymnasium heb ik wel mijn huidige vriendengroep (bestaat vooral uit meisjesOp zondag 24 oktober 2010 10:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij gaan 'alleen' dit jaar naar Rome, en das ook voor atheneum!
Maar als ik economie had gehad had ik nog zo'n beetje alles kunnen worden, en een extra taal kunnen spreken is natuurlijk ook niet erg. Ben wel blij dat ik ondanks Latijn Duits heb gehouden, kan ik het nog laten vallen.
Alleen het schooljaar is nu al begonnen dus even kijken wat er geregeld kan worden.
Maar ik realiseer me ook dat ik hele andere vrienden had gehad als ik geen gymnasium had gedaan, en de mensen met wie ik nu omga pas later had leren kennen...
quote:Als je het niet had gedaan wat was er dan zo anders geweest in je leven?Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ik soms te aardig ben voor mensen en daar achteraf gewoon spijt van heb.
Ik wil graag dingen goed doen , maar kom er ondertussen achteraf achter dat je daar toch goed in moet selecteren, sommige mensen waarderen dat juist niet en maken daar misbruik van.
quote:Dan had ik wat meer geinvesteerd in betrouwbare mensen en geen energie verspeeld aan mensen die het achteraf niet waard waren.Op zondag 24 oktober 2010 14:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als je het niet had gedaan wat was er dan zo anders geweest in je leven?
quote:Dit. Met de gegevens van dat moment heb ik bepaalde keuzes gemaakt en ik denk dat ik op dat moment dat als beste keuze zag. Wat niet wil zeggen dat mijn leven een aaneenschakeling is geweest van goede keuze, maar wel voor dat moment.Op zondag 24 oktober 2010 04:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb nergens spijt van, want op dat moment kon ik het blijkbaar niet beter.
quote:Dude, dat is nooit te laat. Ik ben begonnen met breaken op m'n 19e, dat is ook relatief oud. Dans bijna tien jaar inmiddels. Ik lees nu een boek over een aikido master die begon na z'n 40e. Je maakt jezelf wijs dat je te oud bent.. trust me dat ben je niet. Ga de dingen doen die je wilt doen.Op zondag 24 oktober 2010 04:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ik serieus had verdiept in breakdancen of vechtsporten dan zou ik 10 keer cooler zijn dan dat ik nu ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |