abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87885550
Vroeg me zo op de late zaterdag avond of er meerder FOK!ers wel eens het gevoel hebben gehad dat, wanneer ze terug kijken op het leven, ze bepaalde zaken hebben laten liggen. Die eventueel het leven de jaren daarna toch behoorlijk hadden kunnen veranderen?

Om dan toch te beginnen, ooit een relatie met een sms uitgemaakt wat mij nog steeds dwars zit en altijd naar boven komt als ik een relatie wil eindigen.

2 week voordat ik naar NY zou verhuizen is het niet doorgegaan op raad van familie en de huisarts. Als ik zelf had doorgezet weet ik 100% zeker dat m'n leven er heel anders had uitgezien :{

Tijdens een les kwam er een uitwisseling student langs die me om hulp vroeg wat betreft een studie vraagstuk. Ze was me dusdanig dankbaar dat ze me een drankje aanbood voor na de hoorcollege de volgende dag. Ik had nog nooit zulke sterke gevoelens bij iemand gehad, m'n vrienden kregen en er lucht van en waren jaloers de volgende dag toen ze langs kwam. Net voor het einde van de les had ik het lef niet meer en ben ik eerder weggegaan :@. M'n vrienden hebben terecht voor lul gezet dat ik een enorme 100% kans heb laten liggen. Nooit meer wat van gehoord, ik heb d'r nummer en d'r email adres nog steeds :') :@ Toch wel 1 van de grootste fail acties van mijn kant de afgelopen jaren. (dat was ook 1 van de redenen waarom ik destijds naar NY wou verhuizen)

Al met al genoeg acties die mijn laatste jaren volledig anders hadden kunnen laten zijn, meer mensen met dezelfde gedachtes?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:03:53 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_87885584
Ik zou meerdere dingen in mijn leven totaal anders hebben aangepakt. Maargoed, dat kan nu niet meer. Of ik er nu blij mee ben, dat is een ander verhaal.
Tics van je petten.
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:06:49 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_87885631
Sowieso een aantal relaties.

Ik had bij de eerste (serieuze langdurige) moeten blijven, die is nog steeds leuk/lief/whatever. Dan had m'n leven er ook heel anders uitgezien denk ik. Nu doe ik maar wat :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_87885661
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef nattermann het volgende:
Ik zou meerdere dingen in mijn leven totaal anders hebben aangepakt. Maargoed, dat kan nu niet meer. Of ik er nu blij mee ben, dat is een ander verhaal.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:09:21 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_87885672
Absoluut.
Ik had waarschijnlijk zo'n beetje alles overgedaan.

Toch heb ik een goed leven hoor. :7
Je moeder is een hamster
pi_87885730
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:06 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso een aantal relaties.

Ik had bij de eerste (serieuze langdurige) moeten blijven, die is nog steeds leuk/lief/whatever. Dan had m'n leven er ook heel anders uitgezien denk ik. Nu doe ik maar wat :')
Haha, ja dat heb ik ook wel. Mijn 1e relatie is nu ook nog steeds lief/euk en dat heb ik te vroeg afgekapt. Eigenlijk bizar dat slechts een klein aantal keuzes in de afgelopen jaren mijn leven behoorlijk hebben veranderd.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_87885770
In mijn korte vijftienjarige leventje zou ik toch al dingen anders hebben willen doen...

1) Mezelf niet zo gruwelijk voor schut hebben gezet door een jongen te vertellen dat ik hem leuk vond, ik was een brugje, hij een derdeklasser... Krijg het nog steeds te horen.

2) Niet met 'die ene jongen' voor het eerst gezoen hebben maar met de jongen die ik superleuk vond (en vindt, is nu mijn vriendje, en hij had wel 'gewacht'.

3) Toen ik jonger was al een instrument gaan spelen.

Maarja, je kunt beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt dan je later afvragen 'wat als', en op die momenten kijk je er heel anders tegenaan. Zo heb ik een tijdje enorme spijt gehad dat ik niet meer naar mijn opa in het ziekenhuis was geweest voor hij overleed, tot iemand zei dat ik toen jonger was en door het hele gedoe er anders in stond, en wat je doet met de situatie te maken heeft en je anders zou beslissen in een andere situatie, zoals later dus.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_87885823
Lief dagboek,

Graag zou ik nooit begonnen zijn met FOK!. Ik kan gewoon niet stoppen.

Liefs,

Freezepop.
pi_87886262
M'n studie serieuzer genomen :P
pi_87886273
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eigenlijk bizar dat slechts een klein aantal keuzes in de afgelopen jaren mijn leven behoorlijk hebben veranderd.
Butterfly effect :Y

In feite geldt dat voor echt heel veel dingen als je er over nadenkt en terug gaat 'redeneren'
pi_87886409
Als je het over mocht doen en je bent dezelfde leeftijd, maak je waarschijnlijk dezelfde fouten. Het loopt misschien wat anders, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_87886546
Ik heb nergens spijt van. Sommige dingen had ik beter en sneller kunnen aanpakken maar uiteindelijk heb ik ook van die dingen geleerd hoe het niet moet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:59:45 #13
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_87886893
ik zou een aantal mensen preventief op de bek slaan denk ik *;

en een aantal gemiste kansen aannemen.
pi_87886915
Ik heb nergens spijt van, want op dat moment kon ik het blijkbaar niet beter.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87887027
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:09 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dit betekend trouwens niet perse dat ik ergens spijt van heb...
*** Nul Dertien ***
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:23:13 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87887086
Ben momenteel vrij gelukkig. Maar als ik toch wat dingen kon veranderen:

-Nooit begonnen met blowen.
-Serieus verdiept in breakdancen en/of vechtsporten.
-Van jongs af aan ervoor zorgen dat ik psychisch sterk in mijn schoenen stond.
-Nederlandse les serieus volgen op middelbare school.

En het liefs zou ik willen dat ik toen ik klein was geen enkele langdurige ziekte kreeg (in mijn geval sydenham chorea). Als ik die ziekte niet had gekregen was mijn leven perfect geweest, denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Keep_Walking op 24-10-2010 04:42:46 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87887119
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Ben momenteel vrij gelukkig. Maar:

-Nooit begonnen met blowen.
-Serieus verdiept in breakdancen en/of vechtsporten.
-Van jongs af aan ervoor zorgen dat ik psychisch sterk in mijn schoenen stond.
-Nederlandse les serieus volgen op middelbare school.

En het liefs zou ik willen dat ik toen ik klein was geen enkele langdurige ziekte kreeg (in mijn geval sydenham chorea). Als ik die ziekte niet had gekregen was mijn leven perfect geweest, denk ik.
Ik snap de "maar" niet echt in je post.. :?
*** Nul Dertien ***
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:31:27 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87887142
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:28 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik snap de "maar" niet echt in je post.. :?
Met "maar" wil ik zeggen dat ik eigenlijk niks zou veranderen uit mijn verleden omdat het nu gewoon goed gaat met me. Niks om echt over te klagen ofzo. En alles wat ik heb meegemaakt heeft me uiteindelijk gemaakt in de persoon die ik nu ben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87887149
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Met "maar" wil ik zeggen dat ik eigenlijk niks zou veranderen uit mijn verleden omdat het nu gewoon goed gaat met me. Niks om echt over te klagen ofzo. En alles wat ik heb meegemaakt heeft me uiteindelijk gemaakt in de persoon die ik nu ben.
Maar het komt over alsof je spijt hebt dat je dingen die je opsomt, niet hebt gedaan..
*** Nul Dertien ***
pi_87887150
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, ja dat heb ik ook wel. Mijn 1e relatie is nu ook nog steeds lief/euk en dat heb ik te vroeg afgekapt. Eigenlijk bizar dat slechts een klein aantal keuzes in de afgelopen jaren mijn leven behoorlijk hebben veranderd.
Wat dan? Behoed mij van die (foute) keuzes.

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb nergens spijt van, want op dat moment kon ik het blijkbaar niet beter.
Hmm, hier twijfel ik over. Verschilt sowieso wel per persoon natuurlijk
Maar of we maken ons dat graag wijs, of het is echt zo
Ik ga daar eerst even over nadenken

Ontopic: Daar moet ik even over nadenken.
  zondag 24 oktober 2010 @ 04:49:20 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87887290
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 04:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

Maar het komt over alsof je spijt hebt dat je dingen die je opsomt, niet hebt gedaan..
Spijt is een groot woord. Meer van dat ik denk dat ik een betere of leukere leven zou hebben gehad als ik die dingen heb gedaan.

Als ik nooit had geblowed, had ik nooit een psychose gekregen en 2 jaar van mijn leven weggegooid.

Als ik serieus had verdiept in breakdancen of vechtsporten dan zou ik 10 keer cooler zijn dan dat ik nu ben.

Als ik van jongs af aan sterk in mijn schoenen stond, dan had ik ook nooit die psychose gehad en had slimmere keuzes gemaakt en beter ervaringen gehad met liefde en relaties.

Als ik mijn Nederlandse les beter had gevolgd, dan kreeg ik niet zoveel gezeik van mensen op fok.

Als ik die ziekte niet had gehad, had waarschijnlijk de meeste van mijn slechte ervaringen in het verleden nooit meegemaakt. Waarschijnlijk had ik dan een (in mijn ogen) perfecte leven gehad. Eigenlijk is dat het enige waar ik echt spijt van heb.
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:04:56 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_87887382
als ik ooit mijn studie had afgemaakt dan had ik nu hoogstwarschijnlijk niet in Nieuw Zeeland gewoont.
En zoals eerder gezegd spijt is een groot woord, wel vind ik het enorm jammer dat ik nooit vader heb mogen worden...als ik ooit andere beslissingen had genomen was dit misschien wel gebeurt.
Dit is iets waar ik elke dag wel even kort over na denk...niet dat ik niet tevreden ben met mijn leventje maar dit is voor mij het grote "maar wat als"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:37:11 #23
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_87888245
Als ik de kans kreeg wat zaken anders te doen:

- Wel goed hebben geleerd voor mijn afgelopen tentamenweek
- Dat ene leuke meisje wel gewoon hebben gezoend
- Nooit het vak Latijn gekozen hebben
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  zondag 24 oktober 2010 @ 09:59:33 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87888499
ik had een stuk minder de luie donder uitgehangen, dat had al zo 5 jaar extra school/studeren gescheeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_87888684
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 09:37 schreef trolololo het volgende:
Als ik de kans kreeg wat zaken anders te doen:

- Wel goed hebben geleerd voor mijn afgelopen tentamenweek
- Dat ene leuke meisje wel gewoon hebben gezoend
- Nooit het vak Latijn gekozen hebben
Dat is ook waar, ik zou nooit Latijn hebben gekozen, daar heb ik wel serieus spijt van, ik heb er niks aan behalve stress en onvoldoendes, en anders had ik nu economie of Frans gehad (of allebei!).
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')