quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef nattermann het volgende:
Ik zou meerdere dingen in mijn leven totaal anders hebben aangepakt. Maargoed, dat kan nu niet meer. Of ik er nu blij mee ben, dat is een ander verhaal.
quote:Haha, ja dat heb ik ook wel. Mijn 1e relatie is nu ook nog steeds lief/euk en dat heb ik te vroeg afgekapt. Eigenlijk bizar dat slechts een klein aantal keuzes in de afgelopen jaren mijn leven behoorlijk hebben veranderd.Op zondag 24 oktober 2010 02:06 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso een aantal relaties.
Ik had bij de eerste (serieuze langdurige) moeten blijven, die is nog steeds leuk/lief/whatever. Dan had m'n leven er ook heel anders uitgezien denk ik. Nu doe ik maar wat
quote:Butterfly effectOp zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar dat slechts een klein aantal keuzes in de afgelopen jaren mijn leven behoorlijk hebben veranderd.
quote:Ik snap de "maar" niet echt in je post..Op zondag 24 oktober 2010 04:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Ben momenteel vrij gelukkig. Maar:
-Nooit begonnen met blowen.
-Serieus verdiept in breakdancen en/of vechtsporten.
-Van jongs af aan ervoor zorgen dat ik psychisch sterk in mijn schoenen stond.
-Nederlandse les serieus volgen op middelbare school.
En het liefs zou ik willen dat ik toen ik klein was geen enkele langdurige ziekte kreeg (in mijn geval sydenham chorea). Als ik die ziekte niet had gekregen was mijn leven perfect geweest, denk ik.
quote:Met "maar" wil ik zeggen dat ik eigenlijk niks zou veranderen uit mijn verleden omdat het nu gewoon goed gaat met me. Niks om echt over te klagen ofzo. En alles wat ik heb meegemaakt heeft me uiteindelijk gemaakt in de persoon die ik nu ben.Op zondag 24 oktober 2010 04:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik snap de "maar" niet echt in je post..
quote:Maar het komt over alsof je spijt hebt dat je dingen die je opsomt, niet hebt gedaan..Op zondag 24 oktober 2010 04:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Met "maar" wil ik zeggen dat ik eigenlijk niks zou veranderen uit mijn verleden omdat het nu gewoon goed gaat met me. Niks om echt over te klagen ofzo. En alles wat ik heb meegemaakt heeft me uiteindelijk gemaakt in de persoon die ik nu ben.
quote:Wat dan? Behoed mij van die (foute) keuzes.Op zondag 24 oktober 2010 02:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik ook wel. Mijn 1e relatie is nu ook nog steeds lief/euk en dat heb ik te vroeg afgekapt. Eigenlijk bizar dat slechts een klein aantal keuzes in de afgelopen jaren mijn leven behoorlijk hebben veranderd.
quote:Hmm, hier twijfel ik over. Verschilt sowieso wel per persoon natuurlijkOp zondag 24 oktober 2010 04:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb nergens spijt van, want op dat moment kon ik het blijkbaar niet beter.
quote:Spijt is een groot woord. Meer van dat ik denk dat ik een betere of leukere leven zou hebben gehad als ik die dingen heb gedaan.Op zondag 24 oktober 2010 04:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar het komt over alsof je spijt hebt dat je dingen die je opsomt, niet hebt gedaan..
quote:Dat is ook waar, ik zou nooit Latijn hebben gekozen, daar heb ik wel serieus spijt van, ik heb er niks aan behalve stress en onvoldoendes, en anders had ik nu economie of Frans gehad (of allebei!).Op zondag 24 oktober 2010 09:37 schreef trolololo het volgende:
Als ik de kans kreeg wat zaken anders te doen:
- Wel goed hebben geleerd voor mijn afgelopen tentamenweek
- Dat ene leuke meisje wel gewoon hebben gezoend
- Nooit het vak Latijn gekozen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |