quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zulks een schone TT, tranen van euforie sieren mijn ooghoeken Jan, eerlijk waar
quote:Gegadigden bedoel je?Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden sowieso al gaan![]()
Nog meer gedaagden ?
quote:Private date!Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden sowieso al gaan![]()
Nog meer gedaagden ?
quote:Je hebt weer een kut UI
quote:Ja dat kan ookOp zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gegadigden bedoel je?![]()
Maar om welke film ging het?
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Lijkt zij niet in haar gezicht op een oudere Voe?
quote:Ik was vanmiddag natter
quote:Mijn UI is ubergeyl
quote:Je Sint plaatje doet het nietOp zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja dat kan ook![]()
Het is laat
[ afbeelding ]
Deze
quote:Ik heb geen bier aangeraakt vandaag, enkel champagne en wodka nuOp zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik heb weer een beetje teveel jupiler gedronken![]()
dan wordt het altijd zo gezellig in de nachtbagger
quote:Alles gaat goed al had ik gaarne nu tussen een stampende menigte gestaan om iedereen kapot te slaanOp zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je me nou pas , blinde kip ?
![]()
maar gaat prima met mij, en jij ?
quote:Lijkt me tof, maar om welke film gaat het?Op zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja dat kan ook![]()
Het is laat
[ afbeelding ]
Deze
quote:oewww ontdeugend hoorOp zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik heb weer een beetje teveel jupiler gedronken![]()
dan wordt het altijd zo gezellig in de nachtbagger
quote:Maar daar hebben we dan weer geen foto's van heOp zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag natter
half uur door de regen gefietst
quote:ook een goeie keuze.Op zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen bier aangeraakt vandaag, enkel champagne en wodka nu
quote:De mijne is al half op man
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me tof, maar om welke film gaat het?
Als ik naar moviesense.nl ga, krijg ik geen specifieke film.
quote:had ik ook graag gezien ja, hoe jij even op een nummertje werd gezet door de menigte.Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alles gaat goed al had ik gaarne nu tussen een stampende menigte gestaan om iedereen kapot te slaan
quote:Toen wel, en ik altijd
quote:Je mist er weinig aan, meer mascara rond mn ogen dan erop enzoOp zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar daar hebben we dan weer geen foto's van he
quote:Poesje
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oewww ontdeugend hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Jij snapt het wederom niet omdat je autist bentOp zondag 24 oktober 2010 01:31 schreef kitao het volgende:
[..]
had ik ook graag gezien ja, hoe jij even op een nummertje werd gezet door de menigte.
quote:Kontenman ?Op zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Er zijn er maar weinig die dat gaan redden
quote:jawel omdat iedereen hier altijd een beetje naar de klote is of gewoon gestoord dus dan zit je op hetzelfde level met wat alcohol in het bloedOp zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]lief
ik vind het hier wel een stuk makkelijker te volgen als ik een beetje alcohol op heb trouwens.. ben ik de enige die dat heeft..? nee toch..
nee ik denk het niet..
quote:Ik merk het niet echt (tenzij het dankzij de alcohol lijkt alsof het rustiger is dan gister, maar volgensmij is het werkelijk rustiger)Op zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]lief
ik vind het hier wel een stuk makkelijker te volgen als ik een beetje alcohol op heb trouwens.. ben ik de enige die dat heeft..? nee toch..
nee ik denk het niet..
quote:Valt het op ??
quote:ahzo, dat scheeltOp zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jawel omdat iedereen hier altijd een beetje naar de klote is of gewoon gestoord dus dan zit je op hetzelfde level met wat alcohol in het bloed
quote:Ook mooiOp zondag 24 oktober 2010 01:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, ben alleen wat minder fan van de 1e..
quote:Okey babyOp zondag 24 oktober 2010 01:35 schreef Dyr. het volgende:
Niemand,
only you and me, me and you, together we are
quote:proost
quote:ik ben geen autist, ik heb een contactstoornis, vooral met gasten zoals jij.Op zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef Patje1987 het volgende:
Jij snapt het wederom niet omdat je autist bent
quote:Toevallig staat dat topic wat ik aan het plukken ben helemaal afgeladen met dit soort foto's, en het is 75% kont wat er gepost wordt daar
quote:met de laptop mee of ga je gelijk de nachtbaggeraars verlaten..Op zondag 24 oktober 2010 01:37 schreef 92Merel het volgende:
Echt zo koud hier.
Denk dat ik zo maar bed in ga om op te warmen
quote:Het is hier constant 16 graden, totdat het gaat vriezen dan wordt het 14 graden of als de kachel weer gemaakt wordtOp zondag 24 oktober 2010 01:37 schreef 92Merel het volgende:
Echt zo koud hier.
Denk dat ik zo maar bed in ga om op te warmen
quote:Jij hapt echt te makkelijk hè, hoop echt dat iemand jou een keer een kankerstoot verkooptOp zondag 24 oktober 2010 01:37 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen autist, ik heb een contactstoornis, vooral met gasten zoals jij.
quote:Ohja, dan krijg je het snel jaOp zondag 24 oktober 2010 01:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toevallig staat dat topic wat ik aan het plukken ben helemaal afgeladen met dit soort foto's, en het is 75% kont wat er gepost wordt daar
quote:Twijfel ik over, denk eigenlijk dat het slimmer is als ik dan maar gelijk ga slapen.Op zondag 24 oktober 2010 01:39 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
met de laptop mee of ga je gelijk de nachtbaggeraars verlaten..
quote:Fuck man, echt veel te koud.Op zondag 24 oktober 2010 01:39 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Het is hier constant 16 graden, totdat het gaat vriezen dan wordt het 14 graden of als de kachel weer gemaakt wordt
quote:Ik ken er moeilijk omheen
quote:-too far-.Op zondag 24 oktober 2010 01:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hapt echt te makkelijk hè, hoop echt dat iemand jou een keer een kankerstoot verkoopt
quote:Stoer zegOp zondag 24 oktober 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
piraten van de toekomst
[ afbeelding ]
quote:Ik zie iets van een pensioenOp zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
wat een kutreclame met die kuthaan die gelijk begint te kakelen als je er met je muis overheen gaat rechts van het scherm.
ben me al heel vaak helemaal de pleuris geschrokken door dat kutbeest
quote:Onze kinderen ?Op zondag 24 oktober 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
piraten van de toekomst
[ afbeelding ]
quote:Jij bent echt een fucking kk autistOp zondag 24 oktober 2010 01:41 schreef kitao het volgende:
[..]
vooral doen als je een mes in je ribben wil hebben.
klapmongool.
quote:Ban voor Kitao
quote:-niet-
quote:-doe normaal man-
quote:zeg lieverd, raap je kanker ff bij elkaar en kanker daarna ff lekker op. Kusjes.
quote:tnx, lopen mij een beetje te achtervolgen vanuit tal met je gegal.
quote:Alsof wij jou achtervolgden, ik kom al lang zat in de NB vraag mijn matties jonge hun hebben mijn rug toch w8 maarOp zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
tnx, lopen mij een beetje te achtervolgen vanuit tal met je gegal.
flikker toch op ajb.
quote:-knip-Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
flikker toch op ajb.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:43 schreef Annnet het volgende:
Mijn neefje heeft ook een piratendiploma.
quote:opzouten jij
quote:Gegal? Meid, jij kunt ook niet veel hebben hè. En erg interessant om te volgen ben je niet....Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
flikker toch op ajb.
quote:flikker zelf lekker op tokkie jonge met je dikke kop jonge okeOp zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef kitao het volgende:
[..]
flikker toch op ajb.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef JanPiraat het volgende:
luister deze allen en voel jezelf weer tot rust komen enzo
quote:Ontvrienden ermee.Op zondag 24 oktober 2010 01:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gegal? Meid, jij kunt ook niet veel hebben hè. En erg interessant om te volgen ben je niet....
quote:Idd..Op zondag 24 oktober 2010 01:45 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:nou is t niet meer gezellig hier
quote:Hap niet zo snel man
quote:uhu bier enzoOp zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd..![]()
DUS, heeft iedereen een leuke dag gehad?
quote:ik heb 50 meter touw gekocht en een bende zooi voor halloweenOp zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd..![]()
DUS, heeft iedereen een leuke dag gehad?
quote:Jij
quote:Ik ben tegen kitao, ik dacht dat jij mijn rug had mattie, hij wil mij doden toch en allesOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
kitao heeft weer bonje?
Ik ben voor iedereen die tegen kitao is.
doe nog 1x hard dan
quote:SDOp zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Sounddragon het volgende:
Eej kappen met dat gezeik !!!!![]()
Ik ben flink aan het noten..
quote:Haha veel plezier ermee danOp zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik heb 50 meter touw gekocht en een bende zooi voor halloween![]()
dat touw is niet voor halloween he, das een privé-aankoop
quote:Iemand heeft 50 meter touw nodig om je armen en benen aan je bed vast te binden?Op zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ik heb 50 meter touw gekocht en een bende zooi voor halloween![]()
dat touw is niet voor halloween he, das een privé-aankoop
quote:NotenOp zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Sounddragon het volgende:
Eej kappen met dat gezeik !!!!![]()
Ik ben flink aan het noten..
quote:Wederom en immer
quote:ZEG IK TOCH OOK IK BEN VOOR IEDEREEN DIE TEGEN KITAO IS RUGGEN IK HEB ZE LAAT HET GAAN IK HEB DITOp zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben tegen kitao, ik dacht dat jij mijn rug had mattie, hij wil mij doden toch en alles
quote:Verkeerd gelezen man ik heb gedronken sorry iok zal 2x lezen man ok man kitao we gaan hem klappen man maar hij is toch vervloekt de gevlochten eenhoornstaart zal hem pakken in januari met volle maan haha de ember cyrstallen van zxor zullen hem breken als jupiter, mars en 12 in 1 rij staan haha laat hemOp zondag 24 oktober 2010 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ZEG IK TOCH OOK IK BEN VOOR IEDEREEN DIE TEGEN KITAO IS RUGGEN IK HEB ZE LAAT HET GAAN IK HEB DIT
quote:Als je er wel een foto van had, zou je ze dan posten?Op zondag 24 oktober 2010 01:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Blijkbaar had je gelijk![]()
Maar heb geen foto van
quote:ja ben lief geweest he
quote:HE CAPSLOCKDAG IS TOCH AL AFGELOPEN OF BEN IK NOU IN DE WAROp zondag 24 oktober 2010 01:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ZEG IK TOCH OOK IK BEN VOOR IEDEREEN DIE TEGEN KITAO IS RUGGEN IK HEB ZE LAAT HET GAAN IK HEB DIT
quote:Ehm, neeOp zondag 24 oktober 2010 01:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je er wel een foto van had, zou je ze dan posten?
quote:spooktocht voor kinderen van de basisschool, alleen vinden wij het vooral belangrijk dat wíj het allemaal tof vinden, waardoor het waarschijnlijk op de avond zelf een groot huil-festijn wordt voor die kinderen..Op zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha veel plezier ermee dan![]()
Wat ga je doen met halloween? Hier viert echt niemand het.
quote:DOOD AAN ALLE KATTENOp zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE WACHT IK HEB DIT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE LAAT HET GAAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE MAN[ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE VOOR KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN HET BLIJFT GEBEUREN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WIJ LATEN DINGEN PLAATSVINDEN MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MET AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]HOE KOMT DIT HIER[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS AL DEZE[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT DOEN ZE HIER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MET AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]HOE KOMT DIT HIER[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS AL DEZE[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE WACHT IK HEB DIT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE LAAT HET GAAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE MAN[ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE VOOR KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN HET BLIJFT GEBEUREN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WIJ LATEN DINGEN PLAATSVINDEN MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT DOEN ZE HIER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Hahah tofOp zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
spooktocht voor kinderen van de basisschool, alleen vinden wij het vooral belangrijk dat wíj het allemaal tof vinden, waardoor het waarschijnlijk op de avond zelf een groot huil-festijn wordt voor die kinderen..
net als vorig jaar toen vriendlief met een kettingzaag de bosjes uit kwam stormen
quote:hey waar is min kat!?Op zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE WACHT IK HEB DIT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE LAAT HET GAAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE MAN[ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE VOOR KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN HET BLIJFT GEBEUREN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WIJ LATEN DINGEN PLAATSVINDEN MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MET AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]HOE KOMT DIT HIER[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS AL DEZE[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT DOEN ZE HIER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MET AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]HOE KOMT DIT HIER[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS AL DEZE[ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS TOCH DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE WACHT IK HEB DIT[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]NEGER NEE LAAT HET GAAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE MAN[ afbeelding ][ afbeelding ]IK WAARSCHUWDE JE VOOR KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN HET BLIJFT GEBEUREN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WIJ LATEN DINGEN PLAATSVINDEN MAN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AL DEZE KATTEN[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT IS DE AFSPRAAK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]WAT DOEN ZE HIER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:om 12 uur vanmiddag was ik in tal, om 1 uur heb ik voorgoed afscheid genomen.
quote:halloween is echt geweldigOp zondag 24 oktober 2010 01:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah tof
Wij hebben hier in de zomer ook altijd kamp met groep 7/8, griezeltocht dan de laatste avond, zo grappig om te zine hoe bang iedereen wordt
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Niet zo janke joh kleuterOp zondag 24 oktober 2010 01:53 schreef kitao het volgende:
[..]
om 12 uur vanmiddag was ik in tal, om 1 uur heb ik voorgoed afscheid genomen.
ipv dat ze het laten rusten gaan ze hier gewoon verder.
ik had het al voorspeld , vannacht wordt het heibel.
quote:Ghehe, sadistOp zondag 24 oktober 2010 01:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
halloween is echt geweldig
ik heb er vorig jaar ook een aantal aan het huilen gekregen, stuk of 5..
dat ga ik dit jaar proberen te verbreken
quote:Je bent echt een fucking huilieOp zondag 24 oktober 2010 01:53 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Linkje van topic, ik wil leesvoer.Op zondag 24 oktober 2010 01:53 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:Goed zo. Jezelf niet verlagen tot het slettenniveau.Op zondag 24 oktober 2010 01:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm, nee
Heb wel foto's waar ze op staan met kleding erover heen, maar zo bijzonder is dat niet.
quote:haha wtf
quote:Nou, ik was er niet, ik heb je posts niet gezien. Verder is FOK een forum waar iedereen mag komen en reageren op elkaar.Op zondag 24 oktober 2010 01:53 schreef kitao het volgende:
[..]
quote:het is halloween, dan mag het
quote:Gatvertyfus. Zeg dat het nep is?
quote:Maak je maar geen zorgenOp zondag 24 oktober 2010 01:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed zo. Jezelf niet verlagen tot het slettenniveau.
quote:Nee dat is echt
quote:ja da geen soa maar serieus; verstopte adertjes
quote:waarom dat dan weer ?Op zondag 24 oktober 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
kitao heeft weer bonje?
Ik ben voor iedereen die tegen kitao is.
doe nog 1x hard dan
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaah, bah.
Wat heeft die knul en is het nog gered?
quote:hij heeft ballenOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaaaah, bah.
Wat heeft die knul en is het nog gered?
quote:Haha ja dat is waarOp zondag 24 oktober 2010 01:55 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
het is halloween, dan mag het![]()
rest van het jaar ben ik best lief
quote:sukkel wat doe je stoer tegen penisbaard, hij is mijn mattie kom je aan hem kom je aan mij. samen breken wij jouw voorhoofdsholte en prikken we je aorta met satéprikkers wij zijn 1 en komen hard en allesOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom dat dan weer ?
welke mot heb ik ooit met jou gehad
quote:Is er niet, hij kan gewoon niet mee omgaan hij is kankerzieligOp zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Linkje naar dat Kitao bash topic svp.
quote:Ik mag werken tijdens halloween.Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar![]()
Ik wil ook een keer halloween vieren.
quote:Dat zit in zijn hoofdOp zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Linkje naar dat Kitao bash topic svp.
quote:Kan ik mee leven.Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is er niet, hij kan gewoon niet mee omgaan hij is kankerzielig
quote:around the world around the world
quote:Alles goed trouwens mark?
quote:Ook fijn.. watvoor werk heb je?Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik mag werken tijdens halloween.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer he
Heb het vandaag een stuk of 10 keer geluisterd
quote:hehe dat dachten zn ouders ook maarneeOp zondag 24 oktober 2010 01:58 schreef Desunoto het volgende:
Als jullie kitao nou niet zoveel aandacht geven, is 'ie ook zo weer weg
quote:laat maar gaan, ik las net: de mod zei kappen, dan kap ik ermee.Op zondag 24 oktober 2010 01:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Linkje van topic, ik wil leesvoer.
quote:daar ook punten voor jn
quote:tijdens de nachtbagger kom ik er iedere keer weer opnieuw achter dat er best veel mensen goeie muziek luisteren..Op zondag 24 oktober 2010 01:58 schreef JanPiraat het volgende:
quote:doe nog 1x hard danOp zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom dat dan weer ?
welke mot heb ik ooit met jou gehad
quote:30ste.Op zondag 24 oktober 2010 01:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook fijn.. watvoor werk heb je?
Welke dag is halloween eigenlijk? De 30e of 31e toch?
quote:aiii slaap lekker en sterkteOp zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
tijdens de nachtbagger kom ik er iedere keer weer opnieuw achter dat er best veel mensen goeie muziek luisteren..![]()
en tóch ga ik slapen, want ik moet morgen om half 9 opstaan
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehe dat dachten zn ouders ook maarnee
quote:Jonge peners hij heeft mij 3x bedreigd, man hij weet niks, hij doet tan2 stoer enzo
quote:The Doors is ook gewoonOp zondag 24 oktober 2010 01:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar The Doors, als ik niet Led Zeppelin, Pink Floyd, The Who of Uriah Heep luister.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:58 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar The Doors, als ik niet Led Zeppelin, Pink Floyd, The Who of Uriah Heep luister.
quote:Oh, dan heb ik school en ben ik dood van feest avond ervoorOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
30ste.
Bewaker
Mini-stage van 1 avond
quote:oow ik had wel op zn minst sterrenwacht verwacht eigenlijkOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
30ste.
Bewaker
Mini-stage van 1 avond
quote:okeOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The Doors is ook gewoon![]()
![]()
![]()
Love Street
Hyacinth House
Queen of the Highway
Love Her Madly
The End
When The Music's Over
Unhappy Girl
Take It As It Comes
Alles met Jim Morrison
quote:Slaap lekkerOp zondag 24 oktober 2010 01:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
tijdens de nachtbagger kom ik er iedere keer weer opnieuw achter dat er best veel mensen goeie muziek luisteren..![]()
en tóch ga ik slapen, want ik moet morgen om half 9 opstaan
quote:I'm A SpyOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The Doors is ook gewoon![]()
![]()
![]()
Love Street
Hyacinth House
Queen of the Highway
Love Her Madly
The End
When The Music's Over
Unhappy Girl
Take It As It Comes
Alles met Jim Morrison
quote:HATERS MET PRAATJES PRATEN WANNEER ZE NIET WETEN HARD SCHREEUWEN MAAR NIET WETEN GLENN VINKHOORN VAN BEMRE VIEZE MOTJOOp zondag 24 oktober 2010 02:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge peners hij heeft mij 3x bedreigd, man hij weet niks, hij doet tan2 stoer enzo
quote:spanish caravan
quote:Tsja het is een Halloween-feestOp zondag 24 oktober 2010 02:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik school en ben ik dood van feest avond ervoor![]()
Haha heb je wel mooi de goede dag uitgekozen
quote:Ik ben een sterrenwacht van Dyr.Op zondag 24 oktober 2010 02:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oow ik had wel op zn minst sterrenwacht verwacht eigenlijk
quote:Jonge geeft niet man ik weet dat meer mensen mijn rug hebben dan esmeralde quasimodo zijn rug had snap je hij komt met messen wij brengen die AK47 met bajonet steekgerij op top haha laat hem praten als het volle maan is in januari zullen we zienOp zondag 24 oktober 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HATERS MET PRAATJES PRATEN WANNEER ZE NIET WETEN HARD SCHREEUWEN MAAR NIET WETEN GLENN VINKHOORN VAN BEMRE VIEZE MOTJO
quote:je **** wel?Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef kitao het volgende:
[..]
terwijl jij zelf soft ben geworden met je avatar ?
![]()
ik sla geen kleine jongetjes.
quote:DE KRACHTEN VAN JUSTIN BIEBER ONDERSCHATTENOp zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
quote:hey schatje, hier heb je een euro, koop maar een lekkere kauwgombal.Op zondag 24 oktober 2010 02:03 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
quote:wat?Op zondag 24 oktober 2010 02:02 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Tsja het is een Halloween-feest
[..]
Ik ben een sterrenwacht van Dyr.
quote:good nightOp zondag 24 oktober 2010 02:04 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, moe..
Slaap lekker iedereen alvast![]()
quote:mama? papa? hoer?Op zondag 24 oktober 2010 02:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geen idee wat er bij die sterretjes moet staan eigenlijk
quote:Alles onder de 16Op zondag 24 oktober 2010 02:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geen idee wat er bij die sterretjes moet staan eigenlijk
quote:JUSTINOp zondag 24 oktober 2010 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit op een skateboard en kijk link, mensen noemen mij Justin.. ik zeg ze sluit de neuk op en noem mij baas
quote:right , vergeet familie Marley niet.Op zondag 24 oktober 2010 02:02 schreef JanPiraat het volgende:
bobby mag ook niet vergeten worden hoor
quote:qq
quote:Lijkt me goed plan, nu filmpje kijkenOp zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef JanPiraat het volgende:
Patje zullen wij dit ook een keer gaan doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |