quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef Patje1987 het volgende:
Zulks een schone TT, tranen van euforie sieren mijn ooghoeken Jan, eerlijk waar
quote:Gegadigden bedoel je?Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden sowieso al gaan![]()
Nog meer gedaagden ?
quote:Private date!Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
[..]
Wij zouden sowieso al gaan![]()
Nog meer gedaagden ?
quote:Je hebt weer een kut UI
quote:Ja dat kan ookOp zondag 24 oktober 2010 01:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gegadigden bedoel je?![]()
Maar om welke film ging het?
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Lijkt zij niet in haar gezicht op een oudere Voe?
quote:Ik was vanmiddag natter
quote:Mijn UI is ubergeyl
quote:Je Sint plaatje doet het nietOp zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja dat kan ook![]()
Het is laat
[ afbeelding ]
Deze
quote:Ik heb geen bier aangeraakt vandaag, enkel champagne en wodka nuOp zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik heb weer een beetje teveel jupiler gedronken![]()
dan wordt het altijd zo gezellig in de nachtbagger
quote:Alles gaat goed al had ik gaarne nu tussen een stampende menigte gestaan om iedereen kapot te slaanOp zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
zie je me nou pas , blinde kip ?
![]()
maar gaat prima met mij, en jij ?
quote:Lijkt me tof, maar om welke film gaat het?Op zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja dat kan ook![]()
Het is laat
[ afbeelding ]
Deze
quote:oewww ontdeugend hoorOp zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik heb weer een beetje teveel jupiler gedronken![]()
dan wordt het altijd zo gezellig in de nachtbagger
quote:Maar daar hebben we dan weer geen foto's van heOp zondag 24 oktober 2010 01:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag natter
half uur door de regen gefietst
quote:ook een goeie keuze.Op zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen bier aangeraakt vandaag, enkel champagne en wodka nu
quote:De mijne is al half op man
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me tof, maar om welke film gaat het?
Als ik naar moviesense.nl ga, krijg ik geen specifieke film.
quote:had ik ook graag gezien ja, hoe jij even op een nummertje werd gezet door de menigte.Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alles gaat goed al had ik gaarne nu tussen een stampende menigte gestaan om iedereen kapot te slaan
quote:Toen wel, en ik altijd
quote:Je mist er weinig aan, meer mascara rond mn ogen dan erop enzoOp zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar daar hebben we dan weer geen foto's van he
quote:Poesje
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oewww ontdeugend hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Jij snapt het wederom niet omdat je autist bentOp zondag 24 oktober 2010 01:31 schreef kitao het volgende:
[..]
had ik ook graag gezien ja, hoe jij even op een nummertje werd gezet door de menigte.
quote:Kontenman ?Op zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Er zijn er maar weinig die dat gaan redden
quote:jawel omdat iedereen hier altijd een beetje naar de klote is of gewoon gestoord dus dan zit je op hetzelfde level met wat alcohol in het bloedOp zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]lief
ik vind het hier wel een stuk makkelijker te volgen als ik een beetje alcohol op heb trouwens.. ben ik de enige die dat heeft..? nee toch..
nee ik denk het niet..
quote:Ik merk het niet echt (tenzij het dankzij de alcohol lijkt alsof het rustiger is dan gister, maar volgensmij is het werkelijk rustiger)Op zondag 24 oktober 2010 01:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]lief
ik vind het hier wel een stuk makkelijker te volgen als ik een beetje alcohol op heb trouwens.. ben ik de enige die dat heeft..? nee toch..
nee ik denk het niet..
quote:Valt het op ??
quote:ahzo, dat scheeltOp zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jawel omdat iedereen hier altijd een beetje naar de klote is of gewoon gestoord dus dan zit je op hetzelfde level met wat alcohol in het bloed
quote:Ook mooiOp zondag 24 oktober 2010 01:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, ben alleen wat minder fan van de 1e..
quote:Okey babyOp zondag 24 oktober 2010 01:35 schreef Dyr. het volgende:
Niemand,
only you and me, me and you, together we are
quote:proost
quote:ik ben geen autist, ik heb een contactstoornis, vooral met gasten zoals jij.Op zondag 24 oktober 2010 01:34 schreef Patje1987 het volgende:
Jij snapt het wederom niet omdat je autist bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |