quote:Denk dat ie eerder bestellingen van shoarmazaken krijgt dan dreigbrieven.Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk krijgt eend geen dreigbrieven
quote:Nu wordt er reclame gemaakt in andere topics door jou
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:55 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Nu wordt er reclame gemaakt in andere topics door jou
quote:ga zelf opzoeken joh kk sukkel altijd maar lui doen he wij gaan echt niet opzoeken voor jouOp maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Weer een leuk stripje =) Hoeveel kost een Duck abo?:P
quote:Dat kost je een volg topicOp maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Weer een leuk stripje =) Hoeveel kost een Duck abo?:P
quote:...Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ga zelf opzoeken joh kk sukkel altijd maar lui doen he wij gaan echt niet opzoeken voor jou
quote:niet leuk -10Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk krijgt eend geen dreigbrieven
quote:Euhm... dit is fok
quote:hooidraad is draad en hooi. ( uw logica )
quote:nog steeds -10Op maandag 25 oktober 2010 23:42 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Euhm... dit is fokgeen dumpert met -10 enzo...
quote:Umm posten = automatische TVP? =D
quote:Dankje, ik houd ook van jou hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef hussyfan11 het volgende:
[..]
ga zelf opzoeken joh kk sukkel altijd maar lui doen he wij gaan echt niet opzoeken voor jou
quote:Ui JatterOp maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef joepie91 het volgende:
Ter ere van deze strip van mijn UI-loosheid afgestapt, dus nu ook maar een eend
quote:Ja hallo, toon ik solidariteit, is het ook weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn signature.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
Weer een fantastische strip!
Voor degene die hem niet snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Post van de dag, serieus.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
Weer een fantastische strip!
Voor degene die hem niet snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:
quote:
quote:+1000 voor je tekenkunst, leuke strip.
quote:Beter dan het origineel!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:36 schreef geertbukken het volgende:
ZOO nageaapt van 2 ducks and a guy![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:04 schreef mctwigt het volgende:
overigens wie is het zo gek het telefoon nummer te bellenWaar is dat nummer van en hoeveel kost het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:moet dat spul op z'n borst borsthaar voorstellen?
Die met Obama's campagneposter was beter. Maar deze is ook leukquote:
Ja obama had kleurtjes enzo maar ik verveelde me toch dus dacht waarom ook nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:39 schreef dakraam het volgende:
[..]
Die met Obama's campagneposter was beter. Maar deze is ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef mctwigt het volgende:
voor wie hem niet snapt:Ik snap hem nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
[ afbeelding ]
voor wie hem niet snapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
[ afbeelding ]
voor wie hem niet snapt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nice)
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
[ afbeelding ]
voor wie hem niet snapt:HAHAAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
en terecht, gefeliciteerd TS!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat er een topic voor in aanmerking kwam, maar deze verdient zeker een TTT:
ONZIN TopTipTopic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mctwigt op 02-11-2010 23:09:40 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:37 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
En voor wie geen Duits kan:Die titels ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 Germans and a package
Zeker een TTT!![]()
![]()
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
dankuquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat er een topic voor in aanmerking kwam, maar deze verdient zeker een TTT:
ONZIN TopTipTopic!
[ afbeelding ]
En voor wie geen Duits kan:Eend jat hun bus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
sorry vergat een schaduw in die bus te tekenen, zal het even aanpassenquote:
[ afbeelding ]
En voor wie geen Duits kan:Dankjewel dat je Knall nog even vertaald. Zou er nooit zelf op zijn gekomen zeg, pfoe pfoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Algemene regel: Als je een grap uitlegt issie niet leuk meer.
Dan las je toch gewoon niet de uitlegquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:08 schreef Mandal het volgende:
[..]
Dankjewel dat je Knall nog even vertaald. Zou er nooit zelf op zijn gekomen zeg, pfoe pfoe.
Algemene regel: Als je een grap uitlegt issie niet leuk meer.
Vergeet niet de onderkant van de eend in het eerste en laatste plaatje uit te gummen!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:05 schreef mctwigt het volgende:
[..]
sorry vergat een schaduw in die bus te tekenen, zal het even aanpassen
Aangepast!
Ja dat zijn wat plekken waar mijn gum begon af te geven en op te rakenquote:Op woensdag 3 november 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Vergeet niet de onderkant van de eend in het eerste en laatste plaatje uit te gummen!
Deze is wel geniaalquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef mctwigt het volgende:
[..]
dankuen danku fans speciaal voor de TTT status even wat geknipt en geplakt in paint
[ afbeelding ]
Mijn post is vereeuwigd in een 2 guys 1 duck comicquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:01 schreef mctwigt het volgende:
[..]
dankuen danku fans speciaal voor de TTT status even wat geknipt en geplakt in paint
[ afbeelding ]
Het was dan ook een geniale post.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef Wing het volgende:
[..]
Mijn post is vereeuwigd in een 2 guys 1 duck comic
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef mctwigt het volgende:
Kwaak ging er een dagje tussen uit naar Chersonissos op het eiland Kreta:
[ afbeelding ]
ik zie nu pas dat ik in het midden staquote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef Wing het volgende:
[..]
Mijn post is vereeuwigd in een 2 guys 1 duck comic
HUUUUUU!!! Comic Sans!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef Dalando het volgende:
Btw check mijn UI
Als je em wilt:
http://imgur.com/tQjzp.gif
[ afbeelding ]
http://blogs.sitepoint.co(...)ends-use-comic-sans/quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:52 schreef Dalando het volgende:
Btw check mijn UI
Als je em wilt:
http://imgur.com/tQjzp.gif
[ afbeelding ]
quote:
Jonguh das ja zielig man, laat die eend die voetballer er af gooien!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef MYV het volgende:
Hee mctwight doe iets met dat die voetballer die eend van het veld af gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Voetballer schopt eend? Welke voetballer?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:18 schreef MYV het volgende:
Hee mctwight doe iets met dat die voetballer die eend van het veld af gooit
Kan geregeld worden even brainstormen, heb denk ik al iets,quote:
Ooit, ooit komtie terug, voorlopig nog niet.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
ik wil een bekende politicus uit de jaren '40 erin
Hoe de fuck moet ik dat gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'll try something
P.s. ook nog fans voor een sinterklaas avontuur (van ongeveer wat 5 stripjes lang)
[ Bericht 11% gewijzigd door mctwigt op 05-11-2010 00:24:09 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
*meldt*quote:Op donderdag 4 november 2010 18:01 schreef mctwigt het volgende:
P.s. ook nog fans voor een sinterklaas avontuur (van ongeveer 5 stripjes lang)
Mooiquote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef mctwigt het volgende:
overigens, mede dankzij dralion13, die tipte zijn vriend (Mike) en die heeft een stripje gevectoriseerd.
het resultaat:
Two guys and a duck #19 in kleur:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:15 schreef mctwigt het volgende:
overigens, mede dankzij dralion13, die tipte zijn vriend (Mike) en die heeft een stripje gevectoriseerd.
het resultaat:
Two guys and a duck #19 in kleur:
[ afbeelding ]
Ik word moe van je post.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef geertbukken het volgende:
Hoe doe je dat? zo in kleurbest wel nice
Er zit een verschil tussen :o en :O -quote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef geertbukken het volgende:
Dat is dus de ": o", is dat niet iets meer om verbaasdheid voor te stellen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef geertbukken het volgende:
Nu je het zegt![]()
maar weer ff ontopic
Die zijn gezellig samen aan het worteltrekken of zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Waar zijn de 2 guys gebleven :]?
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef mctwigt het volgende:
Vandaag een dubbele dosis, een lang avontuur dat nog doorgaat hier de eerste 2 stroken van
"Kwaak: Dat is me er toch eendje!"
[ afbeelding ]
Vandaag een dubbele dosis, een lang avontuur dat nog doorgaat hier de eerste 2 stroken van
[ afbeelding ]
Ja, dit opent deurenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazentekening, zelfs zonder die namen en die regel boven het plaatje gelezen te hebben kon je zien wie het warenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef mctwigt het volgende:
Kwaak ging er een dagje tussen uit naar Chersonissos op het eiland Kreta:
[ afbeelding ]
quote:
De sint!! Wat doe je!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg wel meelij op een of andere manier met de sint
Gewelddadig,quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal 'm leren, don't mess with the Duck!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan begrijpen ze de posters met ''yes we kwaak'' ook niet:Pquote:
Hoe moest hij zo snel aan nieuwe posters komen danquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef i-wanna-fok-in-ass het volgende:
[..]
maar dan begrijpen ze de posters met ''yes we kwaak'' ook niet:P
''yes we quack!'' nog steeds fan hoor:)
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe moest hij zo snel aan nieuwe posters komen dan
Haha, laatste hokjequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan raden wat de eend fluit?
Nopequote:
Daarnet werd de sint geklopt,quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
desinteressepietquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:41 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Je strip maakt het wel weer goed gelukkigquote:Op zondag 14 november 2010 23:55 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
overigens het antwoord was "Dag, sinterklaasje (anti climax)"
quote:Op zaterdag 20 november 2010 02:37 schreef mctwigt het volgende:
Sorry dat u allen zeker wel 5 dagen heb moeten laten wachten...
druk..druk... maar hier zijn de 50e en 51 strook
[ afbeelding ]
jubileumquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:37 schreef mctwigt het volgende:
Sorry dat u allen zeker wel 5 dagen heb moeten laten wachten...
druk..druk... maar hier zijn de 50e en 51 strook
[ afbeelding ]
Arme kwaakquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:36 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Dale. is de de enigste die de schreeuw opviel
goed gezien en soms teken ik ze niet omdat je ze bij echte eenden ook niet altijd zietquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef ToT het volgende:
Ik zat er al aan te denken dat hij weg zou vliegen!
En LOL @ verwijzing naar Duck Hunt!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Eb9P1p1O0qEQhM:http://gamerinvestments.c(...)g.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik zie alleen geen vleugels als hij springt!
LOL @ je UI!quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:45 schreef mctwigt het volgende:
[..]
goed gezien en soms teken ik ze niet omdat je ze bij echte eenden ook niet altijd ziet
Ik zag 'm ook ja, die lachende KUThondquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:43 schreef ToT het volgende:
Ik zat er al aan te denken dat hij weg zou vliegen!
En LOL @ verwijzing naar Duck Hunt!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Eb9P1p1O0qEQhM:http://gamerinvestments.c(...)g.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Ik zie alleen geen vleugels als hij springt!
Hij spuugt Nemo uit! Dude dat is grappig!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
De kwaliteit is er nog steeds, maar er mag best wel weer een grapje in voorkomen
Ik lag niet dubbel zoals bij vorige strookjes...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij spuugt Nemo uit! Dude dat is grappig!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lag niet dubbel zoals bij vorige strookjes...
Klagen... klagen en nog eens klagen...quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
De kwaliteit is er nog steeds, maar er mag best wel weer een grapje in voorkomen
Is leuk maar niet je beste. Wanneer komen de ''two guys'' weer terug?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
een ongeplande grap er ingestopt speciaal voor naatje_1, al is de grap misschien een beetje offcomic.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Het zou leuk zijn als er op één of andere manier een rekenmachine in het volgende plaatje voor komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |