quote:Nee gek, jezus zorgde voor getimmerde shit en alles je weet zelf en hij was autist en alles bier in wijn veranderen is jammer en zulks man flikker op kk jezus a zemmelOp zondag 24 oktober 2010 00:14 schreef nattermann het volgende:
Jezus gaf mij 450 konijntjes in het zuur tijdens het kerstdiner. Dat was echt fantastisch.
quote:Ik ga jou voor de rechter slepen. Dit is groepsbelediging en tast de vrijheid van godsdienst aan.Op zondag 24 oktober 2010 00:11 schreef Patje1987 het volgende:
En hij zorgt nu met kerst voor een goed gevuld TV programma!
quote:Ik daag jou voor de rechter omdat slepen mishandeling is en al helemaal met voorbedachte rade.Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ik ga jou voor de rechter slepen. Dit is groepsbelediging en tast de vrijheid van godsdienst aan.
Mijn mening hoor.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ik ga jou voor de rechter slepen. Dit is groepsbelediging en tast de vrijheid van godsdienst aan.
Mijn mening hoor.
quote:Ik zie de rechtzaak tegemoetOp zondag 24 oktober 2010 00:16 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Mijn mening hoor.
quote:Alle bier in wijn veranderen? Dan mag die klootzak eens hier komen. Timmer ik hem eens op zijn harses ipv zijn polsen.Op zondag 24 oktober 2010 00:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee gek, jezus zorgde voor getimmerde shit en alles je weet zelf en hij was autist en alles bier in wijn veranderen is jammer en zulks man flikker op kk jezus a zemmel
quote:Ofniet stop een spijker door zijn aorta wat de foks denkt hij wel niet bier is kk heilig in de bijbel vriendOp zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alle bier in wijn veranderen? Dan mag die klootzak eens hier komen. Timmer ik hem eens op zijn harses ipv zijn polsen.
quote:Gaat vredig heen.Op zondag 24 oktober 2010 00:19 schreef dandybleu het volgende:
mensen : ontopic anders veeg ik topic schoon.....
quote:bier is kk heilig die kk bezem moet met zijn poten van bier afblijven kk homo kk zemmel la ga weg bezem tazzOp zondag 24 oktober 2010 00:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ofniet stop een spijker door zijn aorta wat de foks denkt hij wel niet bier is kk heilig in de bijbel vriend
quote:Moskowitz neemt wel contact op. In het belang van de gerechtelijke procedure is mij zwijgplicht opgelegd omdat dat mijn recht schijnt te zijn.
quote:Ofniet moet hij komen dan ik breek zijn kruis en zijn oksel breek ik met kaliumnitraat en alels man hij weet nixxxxOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
bier is kk heilig die kk bezem moet met zijn poten van bier afblijven kk homo kk zemmel la ga weg bezem tazz
quote:kanker op vrindOp zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Moskowitz neemt wel contact op. In het belang van de gerechtelijke procedure is mij zwijgplicht opgelegd omdat dat mijn recht schijnt te zijn.
quote:....en vermenigvuldigt u niet
quote:Ja toch
quote:Sukkel, je snapt hem niet.
quote:Een plicht omdat het je recht is Da's net zoiets als een neger op z'n bek slaan omdat hij blank is.Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Moskowitz neemt wel contact op. In het belang van de gerechtelijke procedure is mij zwijgplicht opgelegd omdat dat mijn recht schijnt te zijn.
quote:Ik vind het vreemd dat je praat over iemand die niet bestaat, ohoerenOp zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Sukkel, je snapt hem niet.
Dan nu even over Jezus. Ik vind het nogal laf om de zoon van iemand aan te vallen omdat je de Vader niet aan kan.
quote:Daar komt het wel op neer ja. Vertekend beeld, maar zolang maar genoeg mensen zeggen dat het waar is, en dat het het beste voor je is, dansen we allemaal de horlepiep.Op zondag 24 oktober 2010 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een plicht omdat het je recht is Da's net zoiets als een neger op z'n bek slaan omdat hij blank is.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:48 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Vertekend beeld, maar zolang maar genoeg mensen zeggen dat het waar is, en dat het het beste voor je is, dansen we allemaal de horlepiep.
quote:Dat is uit jouw mond wel heel eigenaardig. Jij begint een topic over iemand waarvan je overtuigd bent dat die niet bestaat.Op zondag 24 oktober 2010 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je praat over iemand die niet bestaat, ohoeren
quote:Jezus bestond wel, god echter nietOp zondag 24 oktober 2010 00:52 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Dat is uit jouw mond wel heel eigenaardig. Jij begint een topic over iemand waarvan je overtuigd bent dat die niet bestaat.
quote:Dus jij denkt dat Jezus gewoon een mens was die gebombardeerd is tot martelaar om zodoende heel veel slaafse volgelingen te creeeren door middel van angst? Angst voor hetzelfde lijden.Op zondag 24 oktober 2010 00:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jezus bestond wel, god echter niet
quote:Ik denk dat jezus een autist was die een rijke verbeelding had, dit werd in tijd bestraft door de romijnen die hem ook aids gunde omdat hij in zijn hut een marmere deur had en ook porcelijnen beeldjes in zijn vitrine kastOp zondag 24 oktober 2010 00:58 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Jezus gewoon een mens was die gebombardeerd is tot martelaar om zodoende heel veel slaafse volgelingen te creeeren door middel van angst? Angst voor hetzelfde lijden.
quote:Wat praat jij stoer ja jongen.Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
bier is kk heilig die kk bezem moet met zijn poten van bier afblijven kk homo kk zemmel la ga weg bezem tazz
quote:Even leesbaar gemaaktOp zondag 24 oktober 2010 00:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jezus een autist was die een rijke verbeelding had, dit werd in tijd bestraft door deromijnenRomeinen die hem ook aids gunde, omdat hij in zijn hut een marmeren deur had en ook porcelijeinen beeldjes in zijn vitrinekast
quote:Ik denk dat het enigste woord wat jij goed kunt spellen: poep is. En dat praat je ook: poep.Op zondag 24 oktober 2010 00:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat jezus een autist was die een rijke verbeelding had, dit werd in tijd bestraft door de romijnen die hem ook aids gunde omdat hij in zijn hut een marmere deur had en ook porcelijnen beeldjes in zijn vitrine kast
quote:Enigste?Op zondag 24 oktober 2010 01:03 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ik denk dat het enigste woord wat jij goed kunt spellen: poep is. En dat praat je ook: poep.
Ik ga jou (ver)volgen hier hoor. Ik vind jou een gevaar voor de maatschappij.
quote:Jij bent een gevaar omdat je gelfot in die bullshit hahaha kerkganger aids in je knie en vaas homoOp zondag 24 oktober 2010 01:03 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ik denk dat het enigste woord wat jij goed kunt spellen: poep is. En dat praat je ook: poep.
Ik ga jou (ver)volgen hier hoor. Ik vind jou een gevaar voor de maatschappij.
quote:wat?Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent een gevaar omdat je gelfot in die bullshit hahaha kerkganger aids in je knie en vaas homo
quote:hij bedoelt wss dat de kerk ver afstaat van veel mensen in de moderne maatschappijOp zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent een gevaar omdat je gelfot in die bullshit hahaha kerkganger aids in je knie en vaas homo
quote:1. Wat is kerkganger aids?Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Omdat jij seks had met een vaas kwam er zaad in die werd zwanger krijg je kleine babievaasjes die aids verspreiden op kniehoogte in de kerkOp zondag 24 oktober 2010 01:07 schreef mcf het volgende:
[..]
1. Wat is kerkganger aids?
2. Hoe krijg ik dit in mijn knie?
3. Hoe krijg ik dit tegelijkertijd ook nog eens in een vaas?
4. Is het nodig om homo te zijn?
5. Jij praat echt stoer hoor
quote:aha, bedankt voor de verduidelijking.Op zondag 24 oktober 2010 01:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat jij seks had met een vaas kwam er zaad in die werd zwanger krijg je kleine babievaasjes die aids verspreiden op kniehoogte in de kerk
quote:Geen probleem man fijndat ik ije kon helpen
quote:Jazeker: enigste. Want ik denk dat Patje1987 intens geniet van woorden als poep. Hoer, kanker, optieften, enz zijn slechts tussendoortjes.
quote:Dat kloptOp zondag 24 oktober 2010 01:12 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jazeker: enigste. Want ik denk dat Patje1987 intens geniet van woorden als poep. Hoer, kanker, optieften, enz zijn slechts tussendoortjes.
quote:Patjen is baas
quote:Jij bent geweldig.
quote:En dat meen ik serieus, ik geloof oprecht dat jezus bestond, alleen geloof ik niet dat god bestaat.Op zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jij bent geweldig.Ik geef het op. Je hebt gewonnen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik een gristen ben, maar dan van het betere soort: het enigste soort.
Dus ik ben het eens met jouw stelling dat Jezus echt bestond.
quote:Ik zei al Patjen is baasOp zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jij bent geweldig.Ik geef het op. Je hebt gewonnen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik een gristen ben, maar dan van het betere soort: het enigste soort.
Dus ik ben het eens met jouw stelling dat Jezus echt bestond.
quote:Het staat zelfs in geschiedenisboeken en alles.Op zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dat meen ik serieus, ik geloof oprecht dat jezus bestond, alleen geloof ik niet dat god bestaat.
quote:Die is ook Baas
quote:Nee dat laten we aan jou zelf over
quote:Nou, dan zit jij eigenhandig de hele geschiedenis te verneuken. Zo werkt het natuurlijk niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dat meen ik serieus, ik geloof oprecht dat jezus bestond, alleen geloof ik niet dat god bestaat.
quote:Jij was er bij hoor ik al?Op zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Nou, dan zit jij eigenhandig de hele geschiedenis te verneuken. Zo werkt het natuurlijk niet.
Wat denk jij dan, dat Jezus de zoon was van een timmerman of zo?
quote:Je bedoelt enige, taalfaalhoertje.Op zondag 24 oktober 2010 01:12 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jazeker: enigste. Want ik denk dat Patje1987 intens geniet van woorden als poep. Hoer, kanker, optieften, enz zijn slechts tussendoortjes.
quote:Daar geloof ik in, ik weet het niet zekerOp zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Jij beweert dat Jezus bestond, dus ga het maar uitleggen.
quote:Dan bevind jij je in niemandsland. Want geloof betekent dat je het zeker weet. Anders kun je er niet in geloven. Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Dat is hetzelfde als dat je dochter je komt vertellen dat ze zwanger is maar het niet zeker weet. Natuurlijk weet ze dat wel zeker want ze heeft een zwangerschapstest gedaan.Op zondag 24 oktober 2010 01:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar geloof ik in, ik weet het niet zeker
quote:Ik las alleen wat denk je daarvan patje, en ik ben van mening dat ik te lang ben om die lap tekst van jou te lezenOp zondag 24 oktober 2010 01:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Dan bevind jij je in niemandsland. Want geloof betekent dat je het zeker weet. Anders kun je er niet in geloven. Dat is echt de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord. Dat is hetzelfde als dat je dochter je komt vertellen dat ze zwanger is maar het niet zeker weet. Natuurlijk weet ze dat wel zeker want ze heeft een zwangerschapstest gedaan.
Zo komen we op Maria en dat ze zwanger was van de Heilige Geest, Wat denk je daarvan, Patje1987?
quote:Dan zou ik me toch eens laten nakijken want het zijn krap vier regels tekst.Op zondag 24 oktober 2010 01:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik las alleen wat denk je daarvan patje, en ik ben van mening dat ik te lang ben om die lap tekst van jou te lezen
quote:DAt is veel man gekOp zondag 24 oktober 2010 02:07 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch eens laten nakijken want het zijn krap vier regels tekst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |