SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
quote:Hihi, natter.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:58 schreef huize het volgende:
Ik laat het ook aan Natterrrrrrrman over (hihi ik zei natter)
quote:Hey jong gekOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Lauuwtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry schat, maar van deze mannen word ik toch wel een beetje geil![]()
quote:jawel, daar ben ik wel eens benieuwd naar.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hey jong gekGeen foto van mij plaatsen h !
quote:Zag je dr maar zo uitOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hey jong gekGeen foto van mij plaatsen h !
quote:Kunnen we zo ook doenOp zondag 24 oktober 2010 00:01 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Zag je dr maar zo uitdan nam ik je nu nog.... en daarna weer
quote:Ze heeft trouwens de mooie leeftijd van 21 jaren jong bereikt.Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht. Ook al post ze niet zo vaak in dit topic, ik wil het toch even onder de aandacht brengen.
Mijn lieve vriendinnetje, bekend (of net niet) onder de username Lauuwtje, is op dit moment al enkele minuten jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:OMGOp zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
Dames en heren, even jullie aandacht. Ook al post ze niet zo vaak in dit topic, ik wil het toch even onder de aandacht brengen.
Mijn lieve vriendinnetje, bekend (of net niet) onder de username Lauuwtje, is op dit moment al enkele minuten jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:wink wink dat komt straks wel wink winkOp zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef huize het volgende:
Jong ga haar dan haar kado "geven" wink wink
quote:Geheel in fok stijl; pics or it dident happen.Op zondag 24 oktober 2010 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
wink wink dat komt straks wel wink wink
quote:Gefeliciteerd.Op zondag 24 oktober 2010 00:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens de mooie leeftijd van 21 jaren jong bereikt.
quote:Jij ook proficiatOp zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Maar wat veel belangrijker is..... Ik ben ook jarig!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb nachtdienst...
quote:Ook gefeliciteerd dan!Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb nachtdienst...
quote:Als je in Roermond werkt ben je welkom voor een pilsje.Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb nachtdienst...
quote:Kerkrade....Op zondag 24 oktober 2010 00:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als je in Roermond werkt ben je welkom voor een pilsje.
quote:Ik zal het aan haar doorgeven, ookal ligt ze te slapenOp zondag 24 oktober 2010 01:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd allebei de jarigen!![]()
Lauuwtje, ik zie dat je jezelf en ons al hebt getrakteerd op Jared Leto, goeie smaak.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:24 schreef Frishe het volgende:
[..]
Zo ging dat vroeger ook. Alleen zijn de mandarijntjes nu wat groter
quote:Natuurlijk!Op zondag 24 oktober 2010 02:31 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb ook nog een mooie picca van verjaardag met 2 mede limbofokkersPlaatsen?
quote:Als je dat niet had gezegd had ik je Allstars niet eens gezien...Op zondag 24 oktober 2010 02:48 schreef friekin_ het volgende:
TLK, de opperbaas als altijd.
En ik. Met die allstars. Kan echt niet.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 10:42 schreef nattermann het volgende:
Morgen
Net ontbijt op bed gemaakt voor mijn
quote:Koffie, good plan.Op zondag 24 oktober 2010 13:14 schreef huize het volgende:
Bah had mischien toch maar een wekker moeten zetten. Wakker worden om 1 uur smiddags is niet mijn ding
Tied veur een taske koffie en de nuije donald duck !
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef huize het volgende:
En goddamnit sta ik lekker een bakje koffie te maken vind Puk de zwarte kater het nodig om effe lekker te gaan schijten. Ow en uiteraard daarna mekkeren dat die naar buiten wilt waar die normaal schijt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:22 schreef huize het volgende:
En niet dat ie het even begraaft ofzo
Neuh laat maar lekker liggen open en bloot voor et baasje om op te ruimen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef huize het volgende:
Hmm puk gaat normaal altijd in de tuin waar ik het op een later tijdstip wel weer vind![]()
Heb de bak eigenlijk alleen als die snachts binnen is, kot sporadisch voor dat de bak gebruikt. MAAR BEGRAAF DIE SHIT letterlijk !
quote:Have funOp zondag 24 oktober 2010 11:22 schreef sproetjes het volgende:
Moet zo maar eens mn spullen pakken en aankleden. Word over 45 min opgehaald om naar breukelen te gaan.
Klacht: uit mn warme bed moeten
Anti-klacht: familie weer zien na een hele lange tijd en vanavond uit eten
quote:Leuk beestje heb jijOp zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef huize het volgende:
Nee enige wat puk voor melkaar krijgt op de bank is om een mooi plakaatje onverteerde brokjes neer te leggen als die weer teveel, te snel naar binnen heeft geschrokt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
onder de kachel is daar ook leuk voor. Of op de kachel, dat het lekker door het rooster naar beneden druipt.
quote:Dat zei ik ook altijd, totdat ik weer hier woonde en mam een hondje hadOp zondag 24 oktober 2010 13:42 schreef friekin_ het volgende:
IK HAAT KATTEN EN POEZEN EN NOG MEER VAN DAT GESPUIS
quote:Ik ken iemand die dat tot een maand geleden ook zeiOp zondag 24 oktober 2010 13:42 schreef friekin_ het volgende:
IK HAAT KATTEN EN POEZEN EN NOG MEER VAN DAT GESPUIS
quote:Maak daar 2 weken van?Op zondag 24 oktober 2010 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat tot een maand geleden ook zei
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:44 schreef huize het volgende:
Vreemd je komt toch over als zo een kattenvrouwtje.
[ afbeelding ]
quote:Dat had ik doorOp zondag 24 oktober 2010 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn tijdsbesef is niet al te best![]()
quote:Welke 2 mis je dan? Volgens mij kijk ik er over heen.Op zondag 24 oktober 2010 13:57 schreef Joysa het volgende:
ik heb net de wiki bijgewerkt.
mis er alleen 2, als iemand zo lief wil zijn om die toe te voegen.
wees me dankbaar, kut werk!
quote:83 en 88Op zondag 24 oktober 2010 14:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Welke 2 mis je dan? Volgens mij kijk ik er over heen.
quote:Dat doet maar lekker iemand anders, ze staan niet in mijn MyAt, dus pechOp zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zullen ze hier ergens staan:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
quote:Die zal wel in zn bed liggen te stinken ofzo.
quote:Ja.Op zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook niets met katten. Een toffe hond kan dan weer wel.
quote:Neuh hoor. Ik ben niet verbitterd en lelijk.Op zondag 24 oktober 2010 13:44 schreef huize het volgende:
Vreemd je komt toch over als zo een kattenvrouwtje.
[ afbeelding ]
quote:Toegevoegd,Op zondag 24 oktober 2010 14:08 schreef huize het volgende:
Limburg #88# ..--==**"0"**==--..____..--==**"0"**==--.. #88
83 heb ik niet.
quote:Yep absoluiut niet verbitterdOp zondag 24 oktober 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen in het poepgedeelte van Limburg. Hier schijnt de zon.
quote:Nope. Ik ben net als Alfred Jodocus.
quote:Jij moet godverdomme een grotere auto kopen jong. Kan ik weer naar Geleen gaan fietsen.Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef nattermann het volgende:
Katten
Honden
[..]
En jij moet je kop houden.
quote:is dat een belofte?Op zondag 24 oktober 2010 14:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toegevoegd,alleen 83 dus nog., die heb ik ook gevonden en toegevoegd
Als iemand nu de wiki niet bijwerkt kom ik die persoonlijk afmaken![]()
quote:My love is always just as she seems
A force of nature all her own
To be reckoned with
Whatever's wrong with me
Her kiss redeems
And it's all there
In my dreams
My love is soaring
She glides through the sky
Hardly a warning
She takes my hand
Says "Open your eyes"
We look down on the earth
And all its schemes
We laugh
And it's all there
In my dreams
We swoop down below the clouds
Destination unknown
And then she says
"Let's go home"
My love is resting under a tree
She whispers softly in my ear
As she lay next to me
"That was the funnest day"
Her sad eyes beam
And it's all there
In my dreams
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet je wat gare oude kermisautos voor me op de foto?
quote:Zo zag je er ook uitOp zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kwam thuis.. Meteen naar bed en baf slapen.
Was toch best gaar
quote:Whehe, de jouwe lijkt op Basement Cat, compleet met evil blik.Op zondag 24 oktober 2010 13:36 schreef huize het volgende:
Nee enige wat puk voor melkaar krijgt op de bank is om een mooi plakaatje onverteerde brokjes neer te leggen als die weer teveel, te snel naar binnen heeft geschrokt.
[ link | afbeelding ]
Pukkie![]()
quote:mooi handzame tetjes zijn ook okOp zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef .ZilveR. het volgende:
Keigrote tetten? Dan zal ik maar weggaan
quote:Goed om te wetenOp zondag 24 oktober 2010 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi handzame tetjes zijn ook ok![]()
Mits goede tepels, dat wel.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:33 schreef Gezicht het volgende:
PSV 10 - 0 Fey
Wat een paupersport is het ook.Wel mooi om te zien dat de Eindhovenaren winnen.
quote:Ik zag een gekke vrachtwagen rijden, wou foto nemen, maar toen was ie alweer weg.Op zondag 24 oktober 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom ineens een filmpje tegen waar vrijwel alleen fotos die door mij gemaakt zijn, gebruikt zijn
quote:Lief dat je het geprobeerd hebtOp zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zag een gekke vrachtwagen rijden, wou foto nemen, maar toen was ie alweer weg.
quote:Wie weet zie ik hem ooit zelf eens, toen ik nog een OV jaarkaart had ben ik eens naar venlo gegaan om daar foto's te makenOp zondag 24 oktober 2010 19:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij was wel tof, klein dingetje maar.
quote:In Venlo maak je de mooiste foto's ofc.Op zondag 24 oktober 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie weet zie ik hem ooit zelf eens, toen ik nog een OV jaarkaart had ben ik eens naar venlo gegaan om daar foto's te makenMoet ook weer eens met de auto langs komen
quote:Klopt, ik zat niet voor niks 9 uur in de trein die dagOp zondag 24 oktober 2010 19:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Venlo maak je de mooiste foto's ofc.
quote:Nee.Op zondag 24 oktober 2010 20:36 schreef huize het volgende:
Het heeft pas bijna 100 topics geduurd maar nog effe en we hebben alle Limburgers bij melkaar.
quote:ik heb net weer een week een baan, en mag al blij zijn dat ze er mee akkoord zijn dat ik elke dinsdagmiddag daar niet ben, vrij plannen gaat nog ff niet. En al eens van Koarnjum naar Limburg geprobeerd te komen met de trein?
quote:Eaters verliezen op het nippertje met 5 - 4, mede dankzij de waardeloze scheidsrechter.
quote:Dat is balen jaOp zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eaters verliezen op het nippertje met 5 - 4, mede dankzij de waardeloze scheidsrechter.
quote:Bier en..Op zondag 24 oktober 2010 22:30 schreef huize het volgende:
Meh arent we all
En om op nivo te blijven
TETTE!!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[ http://img208.imageshack.us/img208/6315/keeleyhazell0122rq.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Gezellig! Fijn om mn familie weer even te zien. 2 flesjes wijn opgemaakt bij t eten samen met mn oom en mn nichtje
quote:Hehe. Lekker he, alleen wonen.Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat ik gewoon wakker blijft totdat ik ga werken. Beetje drinken en hangen
quote:ja echt welOp maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Lekker he, alleen wonen.
Zo jonko begint te werken. Dadelijk maar eens mijn vrienden uit mijn nachtkastje halen
quote:Had ik maar werkOp maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef sproetjes het volgende:
lol
boredddd... geen zin om te gaan werken over 2 uur... zo maar wat te eten koken voor mezelf
maar eerst nog even de bank op met een oude grey's anatomy episode denk k
[chickmodus]heb net wel een tof nieuw horloge en nieuwe bedeltjes voor aan mn armband gekocht[/chickmodus]
quote:Die horlogeOp maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef sproetjes het volgende:
[ afbeelding ]
tadaaa
sommige bedels had ik al, sommige zijn nieuw
quote:NEEEE doe het nietOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef nattermann het volgende:
Ik ga mijn vriendinnetje trakteren op een middagje shoppen in Venlo
quote:Ze wil naar de H&M, aangezien die hier in Roermond gericht is op 40+ersOp maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
NEEEE doe het niet
Er valt niks te shoppen in Venlo
quote:Nja, dat is dan ook de enige winkel waar misschien nog 1 shirtje te halen valtOp maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ze wil naar de H&M, aangezien die hier in Roermond gericht is op 40+ers
quote:Die zit nog op dezelfde plek?Op maandag 25 oktober 2010 17:34 schreef huize het volgende:
En nogmaals waar de fuck is de reageer knop heen!
quote:OggermOp maandag 25 oktober 2010 17:37 schreef huize het volgende:
Nu wel ja nadat ik mn thema heb aangepast. Kom thuis een heul andere fok!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:40 schreef huize het volgende:
Jah ben helemaal over mn toeren!![]()
mn fok watdoeje.
quote:Waar de hell zit de reageer knop in die nieuwe layout?Op maandag 25 oktober 2010 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
De nieuwe lay-out is wel even wennen weer.
quote:Die kun je nu instellen blijkbaar.
quote:Geen ideeOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef huize het volgende:
precies!
En kan me nu eindelijk iemand zeggen waar die reageer knop is. Voel me net een autist die zn foliepapiertje kwijt is.
quote:SterkteOp maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
Morgen van Blerick naar Maasbree fietsen
Ik ga zo hard verdwalen.
quote:Zo lastig is het toch niet naar Maasbree?Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo hard verdwalen.
quote:Wel als je Joysa bent.Op maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet naar Maasbree?
quote:Is maar een weg als ik het goed hebOp maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo hard verdwalen.
quote:Langs de N275 af.. maar dan nog het stukje in Blerick en het stukje in MaasbreeOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is maar een weg als ik het goed heb
quote:Keertje een vrijgezellenfeest gehad in Maasbree, in die bowlingtent daar. StraalbezopenOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Langs de N275 af.. maar dan nog het stukje in Blerick en het stukje in Maasbree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |