SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ik was eerder, je was me net voor met het posten van de lapo..quote:
En die TT van jouw klopt niet, het is deeltje 88 en niet 87..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Je geeft elkaar normaal een 5 min de tijd om een nieuw topic te openen...
Klopt, dat is aan te passen, maar dat doet er niets van af dat je degene die de lapo post 5 min de tijd geeft om een nieuw topic te openen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Tism het volgende:
[..]
En die TT van jouw klopt niet, het is deeltje 88 en niet 87..
Ik was al bezig met de OP van deel 88 om de link naar deeltje 88 in de lapo van deeltje 87 te plaatsen, wat dus niet meer ging..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, dat is aan te passen, maar dat doet er niets van af dat je degene die de lapo post 5 min de tijd geeft om een nieuw topic te openen...
Je begint pas aan een nieuw topic als het oude gesloten is...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik was al bezig met de OP van deel 88 om de link naar deeltje 88 in de lapo van deeltje 87 te plaatsen, wat dus niet meer ging..
Ach ja, laten we elkaar hierover niet de kop inslaan, dat is het niet waard, even goede vrienden..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je begint pas aan een nieuw topic als het oude gesloten is...
Yep!..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Softfeel het volgende:
wisten jullie dat het weer vanavond slecht word..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |