quote:hey vosssOp zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef vosss het volgende:
Hoeveel chromosomen hebben jullie in totaal, samen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:09 schreef vosss het volgende:
Hoeveel chromosomen hebben jullie in totaal, samen?
quote:Hey Markster, alles goed?
quote:Nee nog niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:10 schreef Markster het volgende:
[..]
prima prima, is je delta al weg?
quote:Nee ik bedoelde Oceans 11, 12 en/of 13, maar ik wist niet welke het was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op die foto van je moeder met jou, waar had jij je hand viezerik!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Stel hier je familie voor
We gingen gister een dagje naar Walibi en dit zijn de foto's
De ansichtkaart
[ afbeelding ]
Mijn ouders![]()
[ afbeelding ]
Met mama![]()
[ afbeelding ]
Met mijn zusje, ze is vaak irritant maar ik hou toch van haar![]()
[ afbeelding ]
quote:We gunnen haar tettenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Het was gisteren helemaal niet zulk mooi weer.
En je zusje eet al jullie eten op zo te zien.
quote:Niet iedereen kan zeggen dat ie zn moeder vingert terwijl pa de foto schiet.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Doe allemaal niet zo negatief
Ik durf het tenminste
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je dit niet aan zag komen?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik durf het tenminste
quote:Van wie ben jij in godsnaam een kloonOp zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef Konijnenprins het volgende:
Ey TS, echt niet relax dat jij de fotos van m'n ma d'r hyves af hebt gejat!!! (ze heet Corrie) Wij zijn een keigezellige familie! Ik zal mn pa op je afsturen of mn zusje (dat wil je niet) Nou de groetjes!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef Konijnenprins het volgende:
Ey TS, echt niet relax dat jij de fotos van m'n ma d'r hyves af hebt gejat!!! (ze heet Corrie) Wij zijn een keigezellige familie! Ik zal mn pa op je afsturen of mn zusje (dat wil je niet) Nou de groetjes!
quote:nee ik weet niet, vertel nou maar van wie je een kloon bentOp zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef Konijnenprins het volgende:
[..]
Niet haten, chickie, je weet tog
quote:ik ben geen kloon, ik represent mijzelluf, aigghttt?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet niet, vertel nou maar van wie je een kloon bent
quote:ow je represent jezellufOp zaterdag 23 oktober 2010 23:47 schreef Konijnenprins het volgende:
[..]
ik ben geen kloon, ik represent mijzelluf, aigghttt?
quote:jij ook, peace chicky!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow je represent jezellufsucces met je verdere leven
quote:Leuke mensen jou familieOp zaterdag 23 oktober 2010 22:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik durf het tenminste
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:35 schreef Konijnenprins het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 04:00 schreef vergezocht het volgende:
BTW, ik denk dat TS gewoon de plaatjes van iemands hyves heeft gejat. Hij is toch niet gek? Van wie komt dit, TS? eerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |