abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87876801
last post:

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Geld zal een belangrijke rol spelen. Maar ik denk dat de Yankees niet met een offer zullen komen die ontzettend hoger zal zijn dan wat de Rangers bereid zijn om te betalen. Nolan Ryan is gek van Lee en heeft al gezegd dat geen prijs te hoog is. De Rangers payroll gaat volgend jaar richting $100 million. Ik vond het ook overigens interessant wat ze op ESPN en TBS zeiden na afloop. Met wie heeft hij een betere kans om prijzen te winnen in de toekomst? Normaal zou je zeggen de Yankees maar de Rangers zijn goed bezig. Ze hebben een hoop jonge spelers en zijn bezig een team te bouwen die jaren meekan. Daarom zijn ze ook bereid om hun payroll te verdubbelen. CC had in Milwaukee weinig kans om echt om de prijzen mee te doen. Ze waren niet in staat om hun team te verbeteren. De Rangers zitten wel in die positie. Ze spelen ook nog eens in de AL West dus dat telt ook mee.
Die jonge spelers die nu nog "goedkoop" zijn gaan alleen maar duurder worden. Die verdubbeling van de payroll kunnen ze volgend jaar waarschijnlijk nog wel aan. Maar het jaar erna? Niet dat het weer verdubbelt maar dat gaat ook alleen maar hoger worden. Als Hamilton tussentijds niet een extension tekent, in 2013 een free agent wordt, hebben ze dan de ruimte om hem een dikke FA contract aan te bieden? Zelfde geldt voor de andere spelers.

Het is kiezen tussen een team waarvan je weet dat ze elk jaar contenders zullen zijn en een team waarvan je moet afwachten of ze over een paar jaar nog steeds de financiële ruimte hebben om het team in tact te houden/verbeteren.
We play today. We win today. Das it.
pi_87877018
GO Giants! ;)
pi_87877360
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Je kunt nu wel concluderen dat de offseason moves van de Yankees weinig hebben bijgedragen dit seizoen. Vazquez was een complete bust. Granderson had een goede postseason maar een erg teleurstellende regular season. Over Nick Johnson zeggen we maar helemaal niks. Ze traden Austin Jackson weg en lieten Matsui lopen. Achteraf is makkelijk praten natuurlijk maar de moves die Cashman maakte waren niet succesvol.
Tuurlijk, wat je zelf zegt, achteraf is makkelijk praten. Maar je begrijpt vast wel het idee achter die trades? Dat die trades niet goed uitpakken is vrij duidelijk maar ook weer een heel ander punt.

Sinds dat Granderson zijn swing heeft veranderd is hij veel beter gaan slaan al was het wel erg laat dat ie naar Kevin Long ging om wat te veranderen. Van hem verwacht ik volgend jaar veel. Dat Jackson goed zou zijn hadden ze verwacht, alleen dat ie van het begin zou gaan hitten hadden ze niet verwacht. Dat ze dan voor ervaring gaan snap ik enigszins wel. Om nu al te zeggen van: "Tigers won the trade, Yankees lost" is veel te voorbarig. Laat Jackson zijn stats van dit jaar maar eens in zijn 2e jaar herhalen.

Matsui (en ook Damon) hebben nu ook niet echt een seizoen gedraaid waarvan ik denk, nou met die twee hadden we het veel beter gedaan.

Thames was overigens wel een goede move :s) Net zoals de trade voor Wood.
pi_87877749
Vazquez was ook gedoemd om te mislukken. Middelmatige pitcher bij de White Sox en Yankees (eerste keer). Prima pitcher bij de Expos en Braves. Toch een gevalletje van NL-pitcher.

Jeter zie ik niet spelen voor een ander team dan de Yankees. Die moet daar gewoon stoppen. Maar dat dacht natuurlijk ook iedereen bij Brett Favre. En die ging toch nog even naar de aartsrivaal.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_87877863
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Version2 het volgende:
last post:
[..]

Die jonge spelers die nu nog "goedkoop" zijn gaan alleen maar duurder worden. Die verdubbeling van de payroll kunnen ze volgend jaar waarschijnlijk nog wel aan. Maar het jaar erna? Niet dat het weer verdubbelt maar dat gaat ook alleen maar hoger worden. Als Hamilton tussentijds niet een extension tekent, in 2013 een free agent wordt, hebben ze dan de ruimte om hem een dikke FA contract aan te bieden? Zelfde geldt voor de andere spelers.

Het is kiezen tussen een team waarvan je weet dat ze elk jaar contenders zullen zijn en een team waarvan je moet afwachten of ze over een paar jaar nog steeds de financiële ruimte hebben om het team in tact te houden/verbeteren.
Ik denk dat je de financiële middelen van de Rangers onderschat. Mede dankzij hun nieuwe TV-deal met Fox levert ze dat elk jaar goed geld op. Hamilton, Wilson en Cruz zullen zeker een salarisverhoging krijgen. Rich Harden gaat weg en dat scheelt geld. Ze zullen proberen Guerreo te behouden en Lee te signen. Ze legden het vandaag nog eens uit op TBS. Met de financiële middelen zit het goed in Texas. Er zijn niet veel teams in de AL die er beter voorstaan. Ze spelen in de AL West en zullen de komende jaren daar de favoriet zijn/ Ze hebben één van de beste farm systems in de Majors. Hun beste pitching prospect zit nog in de minors. Josh Daniels is goed bezig in Texas.
pi_87878351
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef Version2 het volgende:

[..]

Tuurlijk, wat je zelf zegt, achteraf is makkelijk praten. Maar je begrijpt vast wel het idee achter die trades? Dat die trades niet goed uitpakken is vrij duidelijk maar ook weer een heel ander punt.

Sinds dat Granderson zijn swing heeft veranderd is hij veel beter gaan slaan al was het wel erg laat dat ie naar Kevin Long ging om wat te veranderen. Van hem verwacht ik volgend jaar veel. Dat Jackson goed zou zijn hadden ze verwacht, alleen dat ie van het begin zou gaan hitten hadden ze niet verwacht. Dat ze dan voor ervaring gaan snap ik enigszins wel. Om nu al te zeggen van: "Tigers won the trade, Yankees lost" is veel te voorbarig. Laat Jackson zijn stats van dit jaar maar eens in zijn 2e jaar herhalen.

Matsui (en ook Damon) hebben nu ook niet echt een seizoen gedraaid waarvan ik denk, nou met die twee hadden we het veel beter gedaan.

Thames was overigens wel een goede move :s) Net zoals de trade voor Wood.
Granderson is 29, Austin is 23. Het is te veels te voorbarig om de concluderen dat de Tigers deze deal hebben gewonnen maar ze hebben op dit moment een betere kans om meer uit de deal te halen dan de Yankees. Ik snap dat hele "we gaan voor ervaring" niet. Sinds wanneer betekent meer ervaring dat je een betere speler bent? Jackson was altijd één van de top prospects en ik blijf zeggen dat de Yankees te snel hebben opgegeven. Een outfield met Gardner en Jackson had ik graag willen zien.

Ze hadden Matsui voor hetzelfde geld als Johnson kunnen behouden. Een speler die een lifetime avg boven de .300 heeft in de postseason. Een fan favorite. Je maakt mij niet wijs dat ze die niet hadden gebruiken in de postseason.
pi_87878563
Ik snap ook niet dat ze Matsui hebben laten gaan..
Hij heeft notabene een beslissende rol gespeeld in de postseason (en volgens mij was dat in de WS zelfs) vorig jaar. Als ik het me goed herinner 6 RBI?

Even wat anders.. Iemand hier ook ESPN America?
Ik wil game 6 van Giants at Phillies kijken, maar heb College Football? :(
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:53:15 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_87878704
Wedstrijd begint pas om 01:30
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_87878854
Ahaa, dan staat het fout op de online-gids en de EPG.
Aardig kl*te, was blij dat de wedstrijd vroeg was zodat ik er geen all-nighter van hoefde te maken vannacht(morgen drukke dag..) Maar ja, dan maar wel dus, hahaha.
pi_87878966
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef WickedWild het volgende:
Ahaa, dan staat het fout op de online-gids en de EPG.
Aardig kl*te, was blij dat de wedstrijd vroeg was zodat ik er geen all-nighter van hoefde te maken vannacht(morgen drukke dag..) Maar ja, dan maar wel dus, hahaha.
Is verzet omdat er geen game 7 is van de ALCS
pi_87879683
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Granderson is 29, Austin is 23. Het is te veels te voorbarig om de concluderen dat de Tigers deze deal hebben gewonnen maar ze hebben op dit moment een betere kans om meer uit de deal te halen dan de Yankees. Ik snap dat hele "we gaan voor ervaring" niet. Sinds wanneer betekent meer ervaring dat je een betere speler bent? Jackson was altijd één van de top prospects en ik blijf zeggen dat de Yankees te snel hebben opgegeven. Een outfield met Gardner en Jackson had ik graag willen zien.

Ze hadden Matsui voor hetzelfde geld als Johnson kunnen behouden. Een speler die een lifetime avg boven de .300 heeft in de postseason. Een fan favorite. Je maakt mij niet wijs dat ze die niet hadden gebruiken in de postseason.
Yankees hebben eenmaal weinig geduld om een speler te laten rijpen. Nogmaals, de Yankees hadden niet verwacht dat Jackson vanaf het begin zou hitten dus de kans was groot dat hij in Triple-A zou beginnen. Dat hij defensief vrij goed zou zijn, wisten ze. Ik las dat de Yankees vonden dat Jackson als ceiling een type Granderson zonder power zou worden. Dan heb je Granderson, een All-Star CF met veel HR power naar RF, die beschikbaar is. Dan begrijp ik wel waarom ze die trade hebben gemaakt. Dat je Jackson verliest is klote, maar noodzakelijk om Granderson te halen.

Matsui had allerlei fysieke ongemakken in 2009. Aantal keer vocht uit zijn knie laten halen. Daarnaast wilden de Yankees of Damon of Matsui behouden. Damon had de voorkeur omdat ze ook nog in LF konden gebruiken terwijl Matsui fysiek niet helemaal in orde was. Terwijl de Yankees begin december met Boras en Damon bezig waren kwamen de Angels bij Matsui met een offer. Die ging naar Cashman maar die vertelde Matsui dat ze hem op dat moment geen contract konden aanbieden. Angels wilde snel de deal afronden en Matsui tekende bij de Angels. Damon luisterde teveel naar Boras en kwam er niet uit met de Yankees waarop Cashman met Nick Johnson op de proppen kwam. Tuurlijk kon je m gebruiken in PS maar of het zoveel had uitgemaakt in de ALCS? Nee, dat denk ik niet.

Maargoed, achteraf hè.
pi_87881583
Billy Bean heeft nu eenmaal een andere kijk op zaken. De CarGo-Holliday was geen goede trade vooral vanwege CarGo. Street was al geen closer meer in Oakland dus daarom was het makkelijk om afscheid van hem te nemen. Maar hij heeft wel een aantal goede trades achter z'n naam. De Harden-trade en Swisher-trade hebben een hoop goede spelers voor de A's opgeleverd. Het is gewoon knap hoe ze hun pitching staff weer hebben opgebouwd via trades en hun farm system. Ze hopen nu dat Chris Carter en Michael Taylor zich blijven ontwikkelen en kunnen uitgroeien tot goede hitters.
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:58:53 #14
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87885487
Nou, streampie gevonden hoor. Beeldkwaliteit is niet al te best, maar de koning die em streamt heeft radiocommentaar onder de wedstrijd staan en schakelt het beeld uit bij commercials. Wel lekker moet ik zeggen :P

Go Giants *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:59:11 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87885492
Daar gaan we.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_87885812
lekker elektrisch sfeertje in philly :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:23:39 #17
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87885873
Phillies beginnen scherp ook
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:42:44 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87886084
Zit je nog in de US Guard?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 24 oktober 2010 @ 02:51:22 #19
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87886191
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 02:42 schreef popolon het volgende:
Zit je nog in de US Guard?
Is weer in NL.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_87886304
Sanchez moet gewoon normaal doen. Utley deed niks verkeerd. De Giants gaan dan ook naar de bullpen want Sanchez is er met z'n hoofd niet meer bij.
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:06:10 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87886322
Sanchez, lul. :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:06:57 #22
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87886329
Godver, ik was ff pissen. Kom ik terug, beide banken op het veld :D
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:08:39 #23
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87886339
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Das lullig, nu mis je het enige spannende van MLB, de fights :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_87886344
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 03:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
same here!
Nou ja.. ik krijg smsje van een vriend met : "mooie actie van Utley toch?"
Maar heb niks gezien dus.. haha
  zondag 24 oktober 2010 @ 03:17:31 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87886432
Wat een line up toch, heb je Rollins, Utley, Howard. Heb je nog Werth, Victorino, Polanco, Ibanez :D

Zijn toch geen flauwe jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')