quote:7 of 10 pond, valt mee, heb je er zo uitOp zondag 24 oktober 2010 12:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*surft naar co.uk*Hm maar de verzendkosten dan, die zijn toch veel hoger?
quote:Ik ben om!Op zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
7 of 10 pond, valt mee, heb je er zo uit
quote:Dat scheelt echt een bultOp zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
omgerekend 70 euro inc verzenden laatste bestelling, kom in nl al uit op 88,05 en dan mis ik 2 producten die ze in NL niet hebben (buche de noel en hottie mb) en is het excl verzendkosten
quote:Wow. Oke dit is eigenlijk inderdaad heel slecht om te weten. *klikt*Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
omgerekend 70 euro inc verzenden laatste bestelling, kom in nl al uit op 88,05 en dan mis ik 2 producten die ze in NL niet hebben (buche de noel en hottie mb) en is het excl verzendkosten
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
Ik baal een beetje want ik speel een nieuw spel bij zylom en kan geen cheats vinden waardoor het spel te langzaam gaat naar mijn zin.
quote:Ik heb een jaar abbo en dat is wel leuk behalve als je niet kunt vals spelenOp zondag 24 oktober 2010 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onbeperkt abonnement voor het leven maar ik gebruik het nooit_!
quote:ik had ooit een lijst heel veel cheats voor zylom maar dis verdwenen toen ik laatst een back up heb terug gezet :Op zondag 24 oktober 2010 13:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar abbo en dat is wel leuk behalve als je niet kunt vals spelen
quote:Dat is jammer. Maar dit spel is vrij nieuw Youda Survivor dus die cheats zullen denk ik niet op die lijkst voorkomenOp zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een lijst heel veel cheats voor zylom maar dis verdwenen toen ik laatst een back up heb terug gezet :
quote:nee dat lijkst me ook nietOp zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar dit spel is vrij nieuw Youda Survivor dus die cheats zullen denk ik niet op die lijkst voorkomen
quote:mijn kachel wil niet warm worden
quote:Dat is balenOp zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kachel wil niet warm worden
Tshirt, tshirt met lange mouwers en 2 truien aan_!
quote:ja blokverwarming en iedereen staat op loeien waardoor ik, die hem net pas aanzet, lang moet wachten
quote:avond en nacht
quote:daarom kreeg je dus geen antwoordOp zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het nou druk? want ik kreeg geen antwoord
quote:
quote:Dus toch goed gedachtOp zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom kreeg je dus geen antwoord
quote:
quote:en wanneer ga je dat dan doen?Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was kapot vanmorgen![]()
normaal ruimen we nog alles op, maar daar hadden we geen puf meer voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |