quote:7 of 10 pond, valt mee, heb je er zo uitOp zondag 24 oktober 2010 12:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
*surft naar co.uk*Hm maar de verzendkosten dan, die zijn toch veel hoger?
quote:Ik ben om!Op zondag 24 oktober 2010 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
7 of 10 pond, valt mee, heb je er zo uit
quote:Dat scheelt echt een bultOp zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
omgerekend 70 euro inc verzenden laatste bestelling, kom in nl al uit op 88,05 en dan mis ik 2 producten die ze in NL niet hebben (buche de noel en hottie mb) en is het excl verzendkosten
quote:Wow. Oke dit is eigenlijk inderdaad heel slecht om te weten. *klikt*Op zondag 24 oktober 2010 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
omgerekend 70 euro inc verzenden laatste bestelling, kom in nl al uit op 88,05 en dan mis ik 2 producten die ze in NL niet hebben (buche de noel en hottie mb) en is het excl verzendkosten
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:44 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
Ik baal een beetje want ik speel een nieuw spel bij zylom en kan geen cheats vinden waardoor het spel te langzaam gaat naar mijn zin.
quote:Ik heb een jaar abbo en dat is wel leuk behalve als je niet kunt vals spelenOp zondag 24 oktober 2010 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onbeperkt abonnement voor het leven maar ik gebruik het nooit_!
quote:ik had ooit een lijst heel veel cheats voor zylom maar dis verdwenen toen ik laatst een back up heb terug gezet :Op zondag 24 oktober 2010 13:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar abbo en dat is wel leuk behalve als je niet kunt vals spelen
quote:Dat is jammer. Maar dit spel is vrij nieuw Youda Survivor dus die cheats zullen denk ik niet op die lijkst voorkomenOp zondag 24 oktober 2010 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een lijst heel veel cheats voor zylom maar dis verdwenen toen ik laatst een back up heb terug gezet :
quote:nee dat lijkst me ook nietOp zondag 24 oktober 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar dit spel is vrij nieuw Youda Survivor dus die cheats zullen denk ik niet op die lijkst voorkomen
quote:mijn kachel wil niet warm worden
quote:Dat is balenOp zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kachel wil niet warm worden
Tshirt, tshirt met lange mouwers en 2 truien aan_!
quote:ja blokverwarming en iedereen staat op loeien waardoor ik, die hem net pas aanzet, lang moet wachten
quote:avond en nacht
quote:daarom kreeg je dus geen antwoordOp zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het nou druk? want ik kreeg geen antwoord
quote:
quote:Dus toch goed gedachtOp zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom kreeg je dus geen antwoord
quote:
quote:en wanneer ga je dat dan doen?Op zondag 24 oktober 2010 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was kapot vanmorgen![]()
normaal ruimen we nog alles op, maar daar hadden we geen puf meer voor
quote:vanmiddag of morgen
quote:regenbogenOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een raar weer vandaag![]()
net volop zon en dan ineens begint het te regenen
quote:zozo, druk aan het versieren dusOp zondag 24 oktober 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanmiddag of morgen![]()
maar ik denk vanmiddag morgen gaan we beginnen met het ombouwen van de zaak voor de halloween
quote:
quote:die heb ik nog niet gezien hier
quote:Dus geen half werk daarOp zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is elk jaar weer een hele happening![]()
de zaak is dan helemaal in thema aangepast incl buffet
quote:Ik werd wakker met KEIHARDE hagel.. 5 minuten later scheen de zon en daarna ging het weer regenenOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:idd
quote:ferb
quote:had ff niks gezegdOp zondag 24 oktober 2010 15:27 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik werd wakker met KEIHARDE hagel.. 5 minuten later scheen de zon en daarna ging het weer regenen
quote:Je bent er maar druk meeOp zondag 24 oktober 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
we zijn 2 dagen bezig met 4 man aan het opbouwen
quote:Hier schijnt nu de zonOp zondag 24 oktober 2010 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ff niks gezegd![]()
het begint hier ook ineens te hagelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:gelukkig doen we zulke grote feesten niet iedere maand
quote:Dat snap ik en na volgend weekend de kerst zooi er uit of wacht je daar nog even mee?Op zondag 24 oktober 2010 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig doen we zulke grote feesten niet iedere maand
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hier schijnt nu de zon
stuur die maar naar hier toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:we hebben eerst nog sinterklaasOp zondag 24 oktober 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik en na volgend weekend de kerst zooi er uit of wacht je daar nog even mee?
quote:Aha, dus de komende tijd nog vaak de inrichting aanpassenOp zondag 24 oktober 2010 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben eerst nog sinterklaas![]()
en dan gaan we de maandag daarna alles inrichten voor de kerst
quote:Op zondag 24 oktober 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus de komende tijd nog vaak de inrichting aanpassen
quote:hetzelfde hier, het water drupt nog van de dakramen, maar er schijnt volop zon doorheen, wel mooi, die zon op de herfstkleuringe bladeren [pro-herfst-poëzie.]Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:hier zijn er nog niet echt veel herfstbladerenOp zondag 24 oktober 2010 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hetzelfde hier, het water drupt nog van de dakramen, maar er schijnt volop zon doorheen, wel mooi, die zon op de herfstkleuringe bladeren [pro-herfst-poëzie.]
quote:de boom in de achtertuin kleurt al roodOp zondag 24 oktober 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn er nog niet echt veel herfstbladeren
quote:hier staan ze bijna allemaal nog gewoon groen te wezenOp zondag 24 oktober 2010 16:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de boom in de achtertuin kleurt al rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |