quote:LiebchenOp zondag 24 oktober 2010 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier!
En goedemorgen allemaal!![]()
quote:Dan moet mart maar heel sne koffie leren drinken.Op zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat zomaar ineens de waterkoker stuk
quote:OmgOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Ohhh das kutOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Nou, die is hier nog nooit geweest, dus veel last heeft hij er vast niet vanOp zondag 24 oktober 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Dan moet mart maar heel sne koffie leren drinken.
quote:Gelukkig hebben we de campingwaterkoker nogOp zondag 24 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
OmgMoet ik de mijne even meenemen voor vanmiddag?
![]()
quote:Best wel, maar morgen gewoon even een nieuwe kopen, deze was ook al 9 jaar oud
quote:KolereOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die is hier nog nooit geweest, dus veel last heeft hij er vast niet van![]()
[..]
Gelukkig hebben we de campingwaterkoker nog![]()
[..]
Best wel, maar morgen gewoon even een nieuwe kopen, deze was ook al 9 jaar oud![]()
quote:Ja, ik schrok zelf ook een beetje toen ik ging rekenenOp zondag 24 oktober 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
KolereNou dan heb je wat je er toentertijd voor betaald hebt er nu wel uit
En moggeh jaHoe ist?
quote:
quote:goedemorgen, ja graagOp zondag 24 oktober 2010 12:04 schreef Natalie78 het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wie wil er een bakje verse koffie?
quote:speelse
quote:Kan ik wel gebruikenOp zondag 24 oktober 2010 12:04 schreef Natalie78 het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wie wil er een bakje verse koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |