quote:LiebchenOp zondag 24 oktober 2010 09:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier!
En goedemorgen allemaal!![]()
quote:Dan moet mart maar heel sne koffie leren drinken.Op zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Gaat zomaar ineens de waterkoker stuk
quote:OmgOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Ohhh das kutOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Nou, die is hier nog nooit geweest, dus veel last heeft hij er vast niet vanOp zondag 24 oktober 2010 11:45 schreef MPG het volgende:
Dan moet mart maar heel sne koffie leren drinken.
quote:Gelukkig hebben we de campingwaterkoker nogOp zondag 24 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
OmgMoet ik de mijne even meenemen voor vanmiddag?
![]()
quote:Best wel, maar morgen gewoon even een nieuwe kopen, deze was ook al 9 jaar oud
quote:KolereOp zondag 24 oktober 2010 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die is hier nog nooit geweest, dus veel last heeft hij er vast niet van![]()
[..]
Gelukkig hebben we de campingwaterkoker nog![]()
[..]
Best wel, maar morgen gewoon even een nieuwe kopen, deze was ook al 9 jaar oud![]()
quote:Ja, ik schrok zelf ook een beetje toen ik ging rekenenOp zondag 24 oktober 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
KolereNou dan heb je wat je er toentertijd voor betaald hebt er nu wel uit
En moggeh jaHoe ist?
quote:
quote:goedemorgen, ja graagOp zondag 24 oktober 2010 12:04 schreef Natalie78 het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wie wil er een bakje verse koffie?
quote:speelse
quote:Kan ik wel gebruikenOp zondag 24 oktober 2010 12:04 schreef Natalie78 het volgende:
Goedemorgenmiddag allemaal. Wie wil er een bakje verse koffie?
quote:Haha jaOp zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik schrok zelf ook een beetje toen ik ging rekenen![]()
Maar je ziet het niet aan hem hoor, hij lijkt nog maar maximaal 2 ofzo
quote:Joah, wel oke. Werd wakker met hoofdpijn, das wat minder. XD Magoed, tis heerlijk weer en daar word ik weer vrolijk van
quote:gewerkt,Op zondag 24 oktober 2010 12:12 schreef Natalie78 het volgende:
*Schenkt koffie in* Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?
quote:Vrijwel niks.Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewerkt,straks schoonmaken enzo blugh en jij?
quote:Vrijdag een leuke vergadering gehad (ja, het kan echt) en daarna Amersfoort inOp zondag 24 oktober 2010 12:12 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Leuk, wat kom je in deze prachtige stad doen? Neem tenminste aan dat je Rotterdam bedoelde?Op zondag 24 oktober 2010 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijdag een leuke vergadering gehad (ja, het kan echt) en daarna Amersfoort in
En bij goed weer straks maar eens naar Rotterdan fietsen.
quote:Prachtige stadOp zondag 24 oktober 2010 12:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Leuk, wat kom je in deze prachtige stad doen? Neem tenminste aan dat je Rotterdam bedoelde?
quote:Je deed de verkeerde smiley. NietOp zondag 24 oktober 2010 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prachtige stad
Even boodschappen doen, en voor het lekkere langs de Rotte fietsen.
quote:ga straks ook zeer uitgebreid douchen met lush, scrubje hier en daar etc. En n appel-kaneelcake bakkenOp zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Vrijwel niks.Straks boodschappen en eigenlijk zou ik heel verstandig ook moeten schoonmaken maar inderdaad, blugh.
quote:Lush!Op zondag 24 oktober 2010 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga straks ook zeer uitgebreid douchen met lush, scrubje hier en daar etc. En n appel-kaneelcake bakken
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef DaMart het volgende:
En dan werden er dit jaar ook nog 2 boekenpakketten verloot. Die gaan naar:
Boekenpakket 1
Sgt.Stiglitz
Boekenpakket 2
suikertaartje
Beiden van harte gefeliciteerd en veel leesplezier.
quote:koel ende tof
quote:mijn badkamer is n halve lushwinkel haha maar nu de nieuwe kerstspulletjes proberenOp zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lush!Welke? Oeh appel-kaneelcake. Zeg als je een stukje over hebt hou ik me aanbevolen.
quote:Heerlijk he, ik kocht van de week de Winter Garden kerstdoos.Op zondag 24 oktober 2010 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn badkamer is n halve lushwinkel haha maar nu de nieuwe kerstspulletjes proberen
quote:Leuk! Gefeliciteerd!
quote:Ben vanmorgen voor het eerst thuis geweest.Op zondag 24 oktober 2010 12:12 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Gefeli ST
quote:Oooeh dat klinkt als one to remember!Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben vanmorgen voor het eerst thuis geweest.
Telt dat als goed weekend?
[..]
Gefeli ST![]()
quote:wat zit daarin? Kreeg van de week.uk bestelling binnenOp zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik kocht van de week de Winter Garden kerstdoos.
quote:Ik heb er gewoond, echt nooit meer, wat een kutstad is dat zegOp zondag 24 oktober 2010 12:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je deed de verkeerde smiley. Nietmaar
. Nou veel plezier, het weer is er wel naar!
quote:Gisteren naar de film geweestOp zondag 24 oktober 2010 12:12 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Dat het heerlijk weer is kloptOp zondag 24 oktober 2010 12:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaJa, sommigen gaan echt lang mee
[..]
Joah, wel oke. Werd wakker met hoofdpijn, das wat minder. XD Magoed, tis heerlijk weer en daar word ik weer vrolijk van
Ik zit ook al aan de koffie
quote:Gefeliciteerd Meid
quote:Ja dat scheelt echt he? Ook maar eens doen. Hoewel er nu een in mijn stad zit, zo dichtbij! Geen verzendkosten dan dus.Op zondag 24 oktober 2010 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat zit daarin? Kreeg van de week.uk bestelling binnen
quote:scheelt veel ja. Ga straks die buche noel clranser proberen, de sugarscrub, glogg showergel of uced wine jellieOp zondag 24 oktober 2010 12:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt echt he? Ook maar eens doen. Hoewel er nu een in mijn stad zit, zo dichtbij! Geen verzendkosten dan dus.
Dit is hem. De once a year bar wil ik eigenlijk opeten.![]()
http://www.lush.co.uk/products/christmas-gifts-2010/�;20--�30/winter_garden_1594.html
quote:Ooeehhh...klinkt gooooed.Op zondag 24 oktober 2010 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
scheelt veel ja. Ga straks die buche noel clranser proberen, de sugarscrub, glogg showergel of uced wine jellie
quote:uk scheelt wel echt veelOp zondag 24 oktober 2010 12:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooeehhh...klinkt gooooed.Jammer dat het allemaal zo prijzig is alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |