abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:02:29 #76
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87982864
Rixtje gefeliciteerd met Lotte! En welkom hier!
pi_87985616
Met Jen was het wel anders, die pakte gewoon meteen de fles.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:38:28 #78
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87987628
Even een fotootje van Neve dan maar...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87988157
wat een schatje hik O+

en lotte ook! wat snel trouwens de prikjes rixtje. das toch .normaal pas na 2maanden?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:02:57 #80
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87988667
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat een schatje hik O+

en lotte ook! wat snel trouwens de prikjes rixtje. das toch .normaal pas na 2maanden?
Ja; 2-3-4 maanden en dan weer met 11.
kloep kloep
pi_87989303
Hier was Leyla ook 6 weken bij prik 1.
pi_87989432
oh oke, floris 9 weken met de eerste en morgen de 2e
ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is. heb t idee dat ie opeens een stuk langer is
pi_87990518
Volgende week hebben wij ook prik 2.
pi_87990641
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat een schatje hik O+

Klopt Sonnetje dat het zo vlot was maar er werd hier geadviseerd om de prikken nu al te geven in verband met gevallen van kinkhoest in de omgeving vandaar ;)
pi_87993869
flugeltje, wat heeft Willem leuke haartjes zeg! En hij ziet er al zo groot uit.
En welkom Hik en Rixtje!!

Mijn vriend moet morgen weer werken, dus vanaf nu gaat het echte leven weer beginnen, moet ook naar de gehoortest, dus mag fijn een stukje wandelen. Eigenlijk niet heel goed gepland, want loop nog steeds moeilijk en mijn binnen 5 dagen oplosbare hechtingen zitten er gewoon nog steeds!
pi_87994032
Troeta, dan moet je ff vragen of ze de hechtingen eruit halen, echt dat lucht heel erg op... Bij mij heeft de vk ze ook verwijderd, ik wilde het bed opmaken en sprong mn bed op, maar dat vonden mn hechtingen niet zo leuk... Dr uit met die dingen.
pi_87994234
Mag Ilse ook in het lijstje?? 23-10-2010

Nu we thuis zijn begint het lekker te lopen met dr. We hebben een heftige start gehad, maar beginnen een beetje bij te komen met zijn drietjes. Bv liep in het ziekenhuis slecht. Een uur strijd om 10 minuutjes te kunnen drinken. Ik ben in het ziekenhuis erg slecht begeleidt blijkt achteraf. Nu we thuis zijn, zijn we met hulp van de kraam aan het voeden. En het begint te lopen. Ik voed nu met een tepelhoedje en kolf na elke voeding op de produktie op gang te houden.Ilse was 3605 bij geboorte, maar vanmorgen was ze 3300 gram. Nu gaan we na elke voeding bijvoeden om dr te laten groeien. Ze heeft ook weinig plasluiers. Gelukkig begint het kolven te lopen. Ik had net 30 cc aan 1 borst.
Omdat ze ook erg onrustig slaapt ( haar handjes zijn veeeeel leuker dan slapen) hebben we vandaag een pacco bakerding gekocht. En jeetje wat een verschil. We leggen haar nu wakker in bed, en met een paar minuutjes slaapt ze. O+
*poef* nu is het weg
pi_87994927
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef Rixtje het volgende:

[..]

Klopt Sonnetje dat het zo vlot was maar er werd hier geadviseerd om de prikken nu al te geven in verband met gevallen van kinkhoest in de omgeving vandaar ;)
ah vandaar :)

kj welkom hier! mooi meisje met mooie naam trouwens!
pi_87995054
Ja inbakeren is hier ook groot succes tot nu toe. Heerlijk in dr zakje.

Son, ik heb toch de pacco niet nodig, als ik zie aan hoeveel slangen ze komt te liggen, dan kun je toch niet inbakeren en ze wordt dan toch in slaap gehouden.. Ik denk dat met haar zakje het ook makkelijker weer afbouwen is tzt.
pi_87995553
Welkom aan de nieuwe meisjes... wat een meisjesbabyboom hier hè? Volgens mij zijn er echt veel meer meisjes dan jongens geboren de afgelopen maanden. Van de 7 mensen in mijn zwangerschapsgymclubje zijn er ook 6 die een dochter hebben gekregen!
pi_87995581
Meisjes zijn ook veel leuker dan jongetjes. ;)
pi_87995824
echt niet :P

hier zijn vooral jongens geboren. op de verjaardag van mijn zwager waren 4 baby's en allemaal jongens, in de leeftijd van 5maanden tot 3 weken.
pi_87996155
Mooie doopfoto Cantare :) en van Ticootje ook al kan je dat niet zo goed zien..

Hik gefeliciteerd met jullie dochter Neve *O*

Borizzz ik wist helemaal niet dat een logopedist/fysiotherapeut iets zou kunnen doen aan het drinkprobleem, ben benieuwd naar je verhaal na vrijdag.

Flugeltje wat lijkt Willem al groot zeg :o

Rixtje gefeliciteerd met Lotte wat een cutie zo in het roze O+ (bekend Hema pakje ;) )

Sonnetje succes morgen bij de CB met de prikjes :{ Floris ook al zo bewegelijk. Femke ook al ze begint een poging tot draaien te doen maar nog niet gelukt hier :%

Troeta succes morgen overdag zonder vriend en kraam. Tja die hechtingen, kan even duren :X

Kaatjejannie welkom met Ilse, ben heel nieuwsgierig naar haar echte naam, wil je die PM-en ? :P

Hier in mijn omgeving zijn de laatste tijd ook veel meer meisjes geboren..
Gisteren wilde Femke nauwelijks drinken bij mijn moeder, denk toch dat ze even in een ontwikkeling zit. Vandaag op de creche weer niet. Ze dachten dat het aan het flesje lag, dus zijn we er weer heen gegaan met een ander flesje. In de middag dronk ze gelukkig wel goed. Ik ga volgende week op een avond met moeders en vaders knutselen voor de kindjes, een broodplankje voor later :') heb er wel zin in, ben benieuwd naar de moeders en eventuele vader, wie weet doe ik nog leuke contacten op.
pi_87996461
Mereltje, in z&g staat een foto van kj's meisje+naam :)

draaien deed ie al wel, maar weet niet of k m nou toen net een beetje scheef neerlegde, gisteren dus wel recht...
maar het allerleukste is staan :')
pi_87996742
Ah zal even kijken Sonnetje. Wat knap joh van Floris 8-) staan vind Femke ook leuk :D ik denk dat ze over een weekje ook wel kan draaien als ik haar pogingen zie doen .. :%
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:11:28 #96
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87997563
Wat goed om jullie ervaringen met het inbakeren te horen. Misschien moeten wij er toch ook maar aan beginnen.

BV is hier eigenlijk steeds goed gegaan, mede dankzij de geweldige begeleiding in ons kraamhotel.
Wel wil ik 1-2 voedingen vervangen door fles in de komende maand. Dat geeft mij wat meer vrijheid om dingen buiten de deur op te pakken. Ik heb nu zoveel melk dat ik echt ga lekken als ik een poosje niet voed. Heb nog niet zoveel idee hoe dit aan te pakken. Jullie wel?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87998782
Welkom Kaatjejannie, Rixtje en Hik met jullie kleintjes!

Hik, bij mij duurde het lekken behoorlijk lang, nu (Isabel is 5 maanden) af en toe nog alleen rechts als die op knappen staat. Het heeft tijd nodig blijkbaar, maar ik heb geen idee of iedereen uiteindelijk zindelijke borsten krijgt.. ;)

Troeta, de verloskundige heeft bij mij alleen de achterste hechting verwijderd :X , die zat te strak en dat was ook de enige waar ik last van had. Komen ze de gehoortest niet thuis doen bij jullie? :? Was hier wel in haar eerste week ook, scheelde een hoop gedoe.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_87998874
Je bouwt dan gewoon 2 voedingen af. Maar dat kun je beter doen als je ietsjes langer voedt, dan is je productie stabieler. Je bouwt gewoon de makkelijkste voeding af door die te vervangen met kunstvoeding. Dan zul je wat stuwing krijgen, dat hoort erbij. Maar na een dag of 3 is dat helemaal weg en kun je de volgende voeding afbouwen.
pi_88001277
wij hebben nu 1 zo'n pacco doek, maar wil dr wel meer bij. Net op marktplaats een mooi koopje gezien, dus hopelijk kunnen we die morgen halen. Ilse spuugt wel wat, vind het zo zielig om dr in een vieze doek terug te leggen..
*poef* nu is het weg
pi_88001364
Daarom heb ik 2 puccababies. Heel handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')