quote:Bij de doop had ze een doopjurk aan, hier een fotootje. Die heb ik zelf ook gedragen als baby.Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Mereltje het volgende:
Cantare leuke dag gehad met de doop, had ze een mooie kleertjes aan?
quote:Dat dus, ik vind pampers sowieso aan de kleine kant. Maat 3 past nu perfect en kan mezelf niet voorstellen dat die nog tot 9 kilo zou moeten voldoen...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind t verschil tussen 2 en 3 ook niet zo groot. t verschil tussen 1 en 2 vond ik groter.
quote:Jep.. Dat was ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef nytar het volgende:
@ticootje: Misschien een rare vraag, maar heb jij gisteren Jennifer opgehaald met Leyla in een paarse draagdoek? Ik heb ingevallen op een KDV en toen ik naar huis reed dacht ik ineens...Jennifer van een jaar of 2 oud....klein baby'tje in een draagdoek...dat moet een FOK! mama zijn!
quote:Kinderen horen lekker vies te worden. Dat poetsen we wel weer schoon.. En de wasmachine draait toch wel. En rijstwafel met pastaOp dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef nytar het volgende:
ja ze zat goed onder he! Altijd fijn om ze zo mee naar huis te krijgenze had iig erg genoten van dr rijstwafel met chocopasta!
quote:Bedankt!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Wat een heerlijke meid Rixtje
Klote is dat he als de BV niet lukt? Ik heb ook combi fles/BV gedaan... Nu inmiddels alleen 's ochtends nog een beetje BV en de rest fles, nog even een knuffel/troostmomentje elke dag.
quote:Ik ken het gevoel zo goed, nadat ik besloten had te stoppen met stressen en er maar het beste van te maken kwam de rust... Ik heb sowieso niet genoeg om te kunnen kolven dus op deze manier werkt het voor mij het beste. En Willem doet het prima en dat is inderdaad het belangrijkst!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Rixtje het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik vond het echt vreselijk dat het niet lukte inderdaad. Helaas moet ik het wel afkolven en kan ze niet aan de borst omdat ze niet goed happen wil ze vindt het veel leuker om op haar onderlip te zuigen. Daarbij hadden we ook nog eens spruw. Het was gewoon een hel als ze aan mijn borst lag zo'n pijn deed het maar ook logisch als ze niet goed hapt. Maar ben wel erg blij dat we het besluit hebben genomen te stoppen want zij is nu meer tevreden omdat ze genoeg voeding krijgt en ik ben er gewoon weer voor haar en dat is belangrijker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |