abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87969078
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Mereltje het volgende:
Cantare leuke dag gehad met de doop, had ze een mooie kleertjes aan?
Bij de doop had ze een doopjurk aan, hier een fotootje. Die heb ik zelf ook gedragen als baby. :)

Voor daarna had ik leuke kleertjes uitgezocht, maar helaas besloot mevrouw nét voor ze de kerk binnenkwam alles onder te schijten. Dus stinken (zat ik daar een half uur met een stinkende baby), en haar maillotje en romper waren helemaal vies! Er zat ook een gele vlek op de doopjurk, gelukkig aan de onderkant. :X :D :') Gelukkig had ik reservekleertjes bij me.
pi_87969150
Leuk cantare! Leyla krijgt dezelfde jurk aan als Jen... Jen besloot m onder te spugen net voordat we de zaal in liepen. Ook zo leuk.

Dopen van Jen... Alleen de jurk zie je helemaal niet..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:28:09 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87969526
Mooie foto's.

Troeta, bij mij duurde het 6 weken...
pi_87970777
Pessie, Leia zit nu definitief in maat 3. Ik had ze al een tijdje voor de nacht, en maatjes 2 nog voor overdag. De maatjes 2 waren afgelopen weekend op, maar hadden nog wel even gekund denk ik. 3 zit prima maar nog wel ruim!
pi_87970849
Ik heb nog 1 pak maat 2 liggen en dan gaat dikbil in maat 3.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:36:55 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87971603
Zo, ik meld me ook eindelijk hier. :)
Mag Neve (dochter, 13 oktober) ook in de openingspost?

Ze is alweer bijna twee weken en inderdaad "het gaat zo snel". We vinden haar echt al weer anders als in het ziekenhuis, ze is een stuk sterker, niet meer zo'n breekbaar popje en misschien zelfs al wat groter. Haar haar staat gelukkig nog lekker alle kanten uit en ze kan nog steeds erg schattig oorwurmachtig kijken. :D

Afgelopen weekend was erg zwaar. BV-regeldag, dus het wS alleen maar drinken en huilen en spugen. We zijn maar zo veel mogelijk in bed gebleven. Ergste lijkt welvoorbij nu (al begint ze spontaan weer te huilen natuurlijk :) )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:42:43 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87971787
Mooie doopfoto's :Y

Hier ook een familiejurk Cantare, maar die was al te klein toen Willem geboren werd :') Gaan we nog iets op verzinnen, de jurk is 100 jaar oud en kunnen we dus ook niet zomaar laten aanpassen...

Welkom Hik, mooie naam ook! Heb die op verschillende uitspraakmanieren al gehoord, hoe is het bij jullie? Niev, Nève, of Neeve....

Willem zit hier al een paar weken in nummertje 3, dat is toch vanaf 4 kilo?

Martijn heeft Willem vanochtend naar m'n moeder gebracht en ik heb effe flink uitgeslapen. Dat scheelt al wel wat met m'n griep... Vandaag maar rustig aan doen, voel ik me morgen vast beter genoeg om weer dingen te gaan doen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_87971928
ik vind t verschil tussen 2 en 3 ook niet zo groot. t verschil tussen 1 en 2 vond ik groter.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:52:49 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87972115
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind t verschil tussen 2 en 3 ook niet zo groot. t verschil tussen 1 en 2 vond ik groter.
Dat dus, ik vind pampers sowieso aan de kleine kant. Maat 3 past nu perfect en kan mezelf niet voorstellen dat die nog tot 9 kilo zou moeten voldoen...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:54:47 #60
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87972178
Welkom Hik! En gefeliciteerd met Neve! *O*
Met het griepje gaat het al wat beter, Orea. Morgen weer aan het werk. Nu maar hopen dat Siebe niet ziek wordt. :{
Hij kan zich trouwens ineens op zijn zij draaien! En het lukt hem ook om wat dingetjes te pakken (al is het wat onbeholpen maar ja). Soms komen zijn handjes achter het poppetje samen, de loser! 8-) De oog-hand coordinatie is nog niet wat het zijn moet. Maar er is duidelijk ontwikkeling zichtbaar en dat maakt me blij!
Lachen doet ie soms ook, als ie goede zin heeft. Maar dan lacht hij ook de hele buurt bij elkaar. :D
kloep kloep
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:42:57 #61
258612 nytar
boys boys boys
pi_87973795
@ticootje: Misschien een rare vraag, maar heb jij gisteren Jennifer opgehaald met Leyla in een paarse draagdoek? Ik heb ingevallen op een KDV en toen ik naar huis reed dacht ik ineens...Jennifer van een jaar of 2 oud....klein baby'tje in een draagdoek...dat moet een FOK! mama zijn!
pi_87973883
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:42 schreef nytar het volgende:
@ticootje: Misschien een rare vraag, maar heb jij gisteren Jennifer opgehaald met Leyla in een paarse draagdoek? Ik heb ingevallen op een KDV en toen ik naar huis reed dacht ik ineens...Jennifer van een jaar of 2 oud....klein baby'tje in een draagdoek...dat moet een FOK! mama zijn!
Jep.. Dat was ik. :D :D

Jen in een roze trui onder de chocola.. Ik was eigenlijk te vroeg, want normaal wilt ze nooit mee als ik haar vroeg ophaal. maar ik had Leyla net in de doek en ze was net in slaap gevallen na het uitlaten van de hond, dus ik dacht ach we wagen het er maar op.

De doek is een didymos met van die spermapoppetjes. Hij is geverfd, ik dacht dat hij blauw is geweest en rood is geverfd.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:48:32 #63
258612 nytar
boys boys boys
pi_87973997
ja ze zat goed onder he! Altijd fijn om ze zo mee naar huis te krijgen :) ze had iig erg genoten van dr rijstwafel met chocopasta!
pi_87974188
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:48 schreef nytar het volgende:
ja ze zat goed onder he! Altijd fijn om ze zo mee naar huis te krijgen :) ze had iig erg genoten van dr rijstwafel met chocopasta!
Kinderen horen lekker vies te worden. Dat poetsen we wel weer schoon.. En de wasmachine draait toch wel. En rijstwafel met pasta :r Ik hoef het haar thuis niet te geven... Maar volgens mij eet ze op het kdv ook gewoon haar korstjes op.. Kinderen :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:25:40 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87975396
Dank allemaal! Je spreekt het uit als "Niev" inderdaad (althans, dat doen wij, maar ik heb ook al heel wat versies voorbij zien komen).

Ik kijk uit naar het gebruik van de draagdoek! Maar heb een keizersnee gehad, dus zie het nog even niet zitten nu...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_87975587
wat grappig :D
jen en leyla zijn leuk O+

mijn kind is gek :') die wil zn vader niet laten zien wat ie kan...gisteren in de box 2keer achter elkaar op zn rug draaien. de laatste keer op t moment dat zn vader binnenkomt...dus leg m weer op zn buik onder t motto: kijk wat floris kan...blijft ie gewoon 10min op zn buik liggen (ook wel knap, normaal is hij dat ook snel zat, maar toch).
tis net als toen met t lachen...ik moet geloof de hele dag metcmn videocamera rondlopen :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:23:18 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87981054
Hik gefeliciteerd en welkom met Neve!

Fluugs balen van het ziek zijn.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:24:11 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87981093
Ik ken het gevoel Son, Willem stopt accuut met lachen zodra er een camera in de buurt komt :')

Hij kijkt overigens tv tegenwoordig 8-)

Let niet op de slechte foto, maar ik wilde even laten zien dat ik mezelf de laatste tijd steeds vaker eraan moet herinneren dat hij pas 11 weken is...

pi_87981273
Ook wij willen ons graag melden. Sinds 23 september zijn wij de trotse ouders van Lotte. Na een rottige borstvoedingsperiode zijn we nu overgestapt op een combinatie van borstvoeding (kolven) en flesvoeding. Verder is Lotte een erg tevreden baby die 's nachts heerlijk 6 a 7 uren achter elkaar slaapt :D

Ze woog bij de geboorte 3440 gram en vanmorgen op het consultatiebureau woog ze alweer 4225 gram. Ook is ze voor het eerst gemeten en is ze 53,5 cm lang. Door de arts is ze helemaal goed gekeurd en daarna was het tijd voor haar eerste prikjes. Bij de 1e gaf ze alleen en kikje maar bij de 2de heeft ze even lekker gekrijst tot de naald eruit was ;( Op dit moment ligt ze heerlijk te slapen en ik hoop dat ze er niet erg veel last van gaat krijgen.

En dan ook nog een foto van onze trots!

Beetje drukke foto maar ze staat hier zo leuk op O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:32:01 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87981439
Wat een heerlijke meid Rixtje O+

Klote is dat he als de BV niet lukt? Ik heb ook combi fles/BV gedaan... Nu inmiddels alleen 's ochtends nog een beetje BV en de rest fles, nog even een knuffel/troostmomentje elke dag.
pi_87982462
Ah, wat een leuke foto van Lotte O+ Hier nog iemand met combi bv (kolven) en kv :)

En wat leuk die doopfoto's!

Wij zijn vandaag voor nacontrole/nagesprek bij de vk geweest. En volgens haar ben ik gewoon toch ongesteld geworden :o Ze zei omdat het vloeien al een paar weken gestopt was, kan het niet ineens weer beginnen, ook niet met oud bloed. Dus :o Maar het is nu alweer over, was maar een paar daagjes dus. En het zegt verder ook niet zoveel, want het kan nu alsnog een paar maanden wegblijven zei ze ook. Gelukkig maar ;)
Nou ja, ik ben 2 jaar niet ongesteld geweest eigenlijk, dus mag ook niet klagen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87982507
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef flugeltje het volgende:
Wat een heerlijke meid Rixtje O+

Klote is dat he als de BV niet lukt? Ik heb ook combi fles/BV gedaan... Nu inmiddels alleen 's ochtends nog een beetje BV en de rest fles, nog even een knuffel/troostmomentje elke dag.
Bedankt!

Ik vond het echt vreselijk dat het niet lukte inderdaad. Helaas moet ik het wel afkolven en kan ze niet aan de borst omdat ze niet goed happen wil ze vindt het veel leuker om op haar onderlip te zuigen. Daarbij hadden we ook nog eens spruw. Het was gewoon een hel als ze aan mijn borst lag zo'n pijn deed het maar ook logisch als ze niet goed hapt. Maar ben wel erg blij dat we het besluit hebben genomen te stoppen want zij is nu meer tevreden omdat ze genoeg voeding krijgt en ik ben er gewoon weer voor haar en dat is belangrijker!
pi_87982524
Godverdomme verkeerde topic.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:00:07 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87982723
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Rixtje het volgende:

[..]

Bedankt!

Ik vond het echt vreselijk dat het niet lukte inderdaad. Helaas moet ik het wel afkolven en kan ze niet aan de borst omdat ze niet goed happen wil ze vindt het veel leuker om op haar onderlip te zuigen. Daarbij hadden we ook nog eens spruw. Het was gewoon een hel als ze aan mijn borst lag zo'n pijn deed het maar ook logisch als ze niet goed hapt. Maar ben wel erg blij dat we het besluit hebben genomen te stoppen want zij is nu meer tevreden omdat ze genoeg voeding krijgt en ik ben er gewoon weer voor haar en dat is belangrijker!
Ik ken het gevoel zo goed, nadat ik besloten had te stoppen met stressen en er maar het beste van te maken kwam de rust... Ik heb sowieso niet genoeg om te kunnen kolven dus op deze manier werkt het voor mij het beste. En Willem doet het prima en dat is inderdaad het belangrijkst!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:02:20 #75
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87982858
Er zijn natuurlijk hele generaties kinderen groot gebracht met kunstvoeding.
Maar voor de band moeder-kind lijkt BV mij geweldig goed.
(Al kan ik daar niet zo goed over meepraten) :P
Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige pappa op dit subforum!
Maar ook met de fles kijk ik Siebe in de poppetjes van zijn ogen. Dankbare, vlugge drinker. O+
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')