quote:hmmm ook niet mis. lekker kanpperig gegrild,Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net een zooi spareribs gehaald voor in de oven. Bij de poelier. Goed vleesch
quote:Al OK, ik heb hem dat niet zien doen maar ben af en toe "afwezig" dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:35 schreef Kally het volgende:
CRV, Kitao bedreigt, zeikt en zeurt iedere dag en nog veel meer dan dat en wij moeten maar lief doe, sorry no can do
quote:
quote:Ik ook maar ik merk er weinig vanOp zaterdag 23 oktober 2010 16:36 schreef crv het volgende:
[..]
Al OK, ik heb hem dat niet zien doen maar ben af en toe "afwezig" dus.
Laten we de discussie maar sluiten. Ik wil liefde vandaag
quote:zo "van waar gehakt wordt vallen spaanders"
quote:Daarom antwoordde ik ook vol door het slotje, dan blijft dit topic nog wat schoon.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:36 schreef crv het volgende:
[..]
Al OK, ik heb hem dat niet zien doen maar ben af en toe "afwezig" dus.
Laten we de discussie maar sluiten. Ik wil liefde vandaag
quote:hoe komt dat dan ?
quote:Het is wel tof opzich, leuke collega's iig. Maar ik ben wel gesloopt na zo'n hele dag werken.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:37 schreef crv het volgende:
[..]
Myr
![]()
Ben je al begonnen bij V&D? en hoe is het ?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom antwoordde ik ook vol door het slotje, dan blijft dit topic nog wat schoon.myself.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom antwoordde ik ook vol door het slotje, dan blijft dit topic nog wat schoon.myself.
quote:Omdat ik op bed lig, en alleen
quote:Ik ga straks mijn nek weer in de boezem van mijn vrouw vleien. Als ze geen wollen trui aan heeft, anders dat prikt zo
quote:Kan me voorstellen, maar dat went vanzelf, zijn alle nieuwe indrukkenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is wel tof opzich, leuke collega's iig. Maar ik ben wel gesloopt na zo'n hele dag werken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn nek weer in de boezem van mijn vrouw vleien. Als ze geen wollen trui aan heeft, anders dat prikt zo
quote:Ik dacht dat je weg ging.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
'Gehakt maken van iemand' is geen fysieke bedreiging.
zelfs een kind snapt dat, net zo goed dat als iemand constant voor mongool wordt uitgemaakt door dezelfde patjesklant dat je dan ruzie krijgt.
maakt verder niet uit , van een uit de klei getrokken groninger kan je niks beters verwachten.
quote:Wat maak je je druk, ergens anders zei je dat als je me rl tegen zou komen mij verrot zou slaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
zelfs een kind snapt dat, net zo goed dat als iemand constant voor mongool wordt uitgemaakt door dezelfde patjesklant dat je dan ruzie krijgt.
maakt verder niet uit , van een uit de klei getrokken groninger kan je niks beters verwachten.
quote:Zei je laatst niet dat je Patje wel even zou slaan, en je ging weg, rot op dan ook zeikhoerOp zaterdag 23 oktober 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
quote:tja, zou er wel bij kunnen kruipen, maar daar komt gezeik van
quote:je vergeet de tieten waar Pheno in gaat liggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:41 schreef crv het volgende:
[..]
tja, zou er wel bij kunnen kruipen, maar daar komt gezeik van
quote:graag zelfs , maar ik laat me geen ban aansmeren door ellendige idioten omdat ze gaan beweren dat ik iemand persoonlijk loop te bedreigen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Zei je laatst niet dat je Patje wel even zou slaan, en je ging weg, rot op dan ook zeikhoer
quote:Wollen trui aan doen. of ook onder het dekbed gaan liggen, dat kan ook helpen.
quote:Ja en blablabla ook ja, dat kloptOp zaterdag 23 oktober 2010 16:43 schreef kitao het volgende:
[..]
graag zelfs , maar ik laat me geen ban aansmeren door ellendige idioten omdat ze gaan beweren dat ik iemand persoonlijk loop te bedreigen.
gooi het dan op het vage 'sfeerverzieken' , dan ben je sneller er mee klaar.
en vooral denken dat dat dan van eén kant komt.
quote:Dat lig ik maar het helpt nietOp zaterdag 23 oktober 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wollen trui aan doen. of ook onder het dekbed gaan liggen, dat kan ook helpen.
quote:Zet je electrische deken en melkboer aan, heb je het zo warm
quote:Ik zie geen note, geen banmelding en uh, zie geen ban, want anders zou het knap zijn dat je kan posten. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:43 schreef kitao het volgende:
[..]
graag zelfs , maar ik laat me geen ban aansmeren
quote:GraagOp zaterdag 23 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
Kunnen we het weer over normale dingen hebben hier zoals sex en zo
quote:
quote:Ik wil je best een note geven over seks hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:45 schreef crv het volgende:
Kunnen we het weer over normale dingen hebben hier zoals sex en zo
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
Kally als ik jouw 5 euro geef zou je dan de liefde willen bedrijven?
quote:je zegt er niet bij met wieOp zaterdag 23 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Met mij. gaarne.
quote:Scharen met Bella
quote:Kitao biedt meer, heb ik van horen zeggenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
quote:waarom mij nou een note gevenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil je best een note geven over seks hoor.
quote:Verdorie. Nou ik doe er een fles Bacardi Razz bij.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Kitao biedt meer, heb ik van horen zeggen
quote:Thee door je neus naar buiten is niet tof. Zucht, volgende keer maar met een rietje drinkenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Kitao biedt meer, heb ik van horen zeggen
quote:Opgelost, slotje eropOp zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verdorie. Nou ik doe er een fles Bacardi Razz bij.
quote:ah ok,
quote:Geen idee, daar ging het even over en jij wilt seks.
quote:ok, ik houd mn grafmuil wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
Kitao, normaal meeposten of weg gaan. Jij hebt het met je eigen gedrag al vaak genoeg verpest, je kan niet verwachten dat andere dan wel altijd normaal tegen jou doen.
Eindeloze discussie waar ik geen zin meer in heb.
quote:Door je neus naar binnen is ook al geen pretjeOp zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thee door je neus naar buiten is niet tof.
quote:Als ik haar gebruikt hebt mag je haar overkopen voor het schappelijke prijsje van 10.5 inclusief btw.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
ah ok,![]()
ja je weet nooit met jou, voor het zelfde geld wilde je haar aan iemand anders verkopen
quote:Nog niet geprobeerd.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Door je neus naar binnen is ook al geen pretje
quote:Het grote Kitao-topicOp zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, ik houd mn grafmuil wel.
het is goed met je.
quote:ok, ja logisch danOp zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, daar ging het even over en jij wilt seks.
quote:is dat CHF of Euro's?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik haar gebruikt hebt mag je haar overkopen voor het schappelijke prijsje van 10.5 inclusief btw.
quote:
quote:
quote:Euro's natuurlijk.
quote:* valt afOp zaterdag 23 oktober 2010 16:52 schreef Pheno het volgende:
Kally verdient een ruige kerel. Single of course.
quote:das me te duurOp zaterdag 23 oktober 2010 16:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Euro's natuurlijk.Kally is vuig maar niet zo erg dat ze het doet om CHF's.
quote:Daar zou je heul niet over na hoeven denken en meteen ja moeten roepen
quote:ja dat is Bella, maar waarom reageert Kally dan zo boos ?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze liever Euro's heeft, want met CHF kun je hier nergens betalen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar zou je heul niet over na hoeven denken en meteen ja moeten roepen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:52 schreef Pheno het volgende:
Kally verdient een ruige kerel. Single of course.
quote:Dat is niet boos. Ze is een beetje kittig.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:53 schreef crv het volgende:
[..]
ja dat is Bella, maar waarom reageert Kally dan zo boos ?
quote:* dankt
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is niet boos. Ze is een beetje kittig.
quote:Ja, zo'n muiltje moet je trekken als je gaat pijpen.
quote:Nou dan wil ik er niet boos zienOp zaterdag 23 oktober 2010 16:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is niet boos. Ze is een beetje kittig.
quote:Ik moest lachenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo'n muiltje moet je trekken als je gaat pijpen.
quote:Dat wil je wel, vuigaard.
quote:Klopt
quote:Zolang je je tanden niet op elkaar zet doet het geen pijn.
quote:Als strenge meesteres, misschien wel. Maar ik houd niet van Boos zijn
quote:kijk maar uit dat je je niet verslikt dan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je je tanden niet op elkaar zet doet het geen pijn.
quote:Dan zorg je maar dat je niet zo'n stout jongetje meer bent.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:56 schreef crv het volgende:
[..]
Als strenge meesteres, misschien wel. Maar ik houd niet van Boos zijn
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:56 schreef crv het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je je niet verslikt dan
quote:Het scheelt: je hebt geen beugel, je zou maar met je voorhuid...
quote:Wel gehadOp zaterdag 23 oktober 2010 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt: je hebt geen beugel, je zou maar met je voorhuid...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je niet zo'n stout jongetje meer bent.
quote:Jawel, je bent een stout jongetje en je moet gestraft worden.
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, je bent een stout jongetje en je moet gestraft worden.
quote:Met een decoupeerzaag, een fles wijn uit een goed jaar en Marianne Weber en we komen al heel ver.
quote:Ik word duizelig van je UI
quote:Hitlertime.
quote:Weber is wel een erg zware straf, kan ik in beroep ?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met een decoupeerzaag, een fles wijn uit een goed jaar en Marianne Weber en we komen al heel ver.
quote:Alleen als je seks hebt met Pedro, de griffier.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
Weber is wel een erg zware straf, kan ik in beroep ?
quote:
quote:Dan maar WeberOp zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen als je seks hebt met Pedro, de griffier.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey! net zitten maken beetje respect
quote:
quote:FUCK FUCK YOU.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
Bij deze dan, ik verlaat deze kut-SC voor goed.
zal ik wakker van liggen.
quote:Maar was het leuk?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het sportpark in Almelo. Gelukkig hadden ze een grote tribune, anders was het echt niet leuk geweest.
quote:Ik pasOp zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
quote:Ik ga straks langs Almelo komen!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het sportpark in Almelo. Gelukkig hadden ze een grote tribune, anders was het echt niet leuk geweest.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef crv het volgende:
Nou het was weer gezellig, toch wel.
Ga me omkleden en bij vrienden eten![]()
Eet ze en veel plezier en tot ooit weer......[ afbeelding ]
quote:De leukste kut-sc in de hele wereld.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:06 schreef JJH het volgende:
We zijn een kut-sc.
More then I've ever wanted.
quote:Hmm rond 8 uur?
quote:Dus dan ben je 7 uur bij hem
quote:GOEDEN FOPN.
quote:Nee, ze hadden er echt geen zin in vanmiddag. Het stokte bij slechts 0-4 terwijl het klasseverschil 0-9 op moest leveren. Ik gaapte vanwege saaiheid.
quote:Jammer. Maar ben blij dat je er bent.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ze hadden er echt geen zin in vanmiddag. Het stokte bij slechts 0-4 terwijl het klasseverschil 0-9 op moest leveren. Ik gaapte vanwege saaiheid.
En ik neem gezelligheid mee nu.
quote:Hou je aan je woord! Meneer-met-een-kronkel-in-z'n-kut-hoofd!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
quote:Fijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer. Maar ben blij dat je er bent.
quote:Aaaaah dankje.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef PatriQue89 het volgende:
En bella, deze is speciaal voor jou!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn.Mijn voetbalmaatjes hadden een treinkaartje tot een station eerder gekocht. Dus het laatste deel moesten we conducteuren ontwijken.
quote:Omg! Dat had ik laatst ook van Tilburg naar Helmond. Moest van Eindhoven naar Helmond zonder kaartje dus zat 10 minuten in de wc.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fijn.Mijn voetbalmaatjes hadden een treinkaartje tot een station eerder gekocht. Dus het laatste deel moesten we conducteuren ontwijken.
quote:Ze controleren ook het toilet hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg! Dat had ik laatst ook van Tilburg naar Helmond. Moest van Eindhoven naar Helmond zonder kaartje dus zat 10 minuten in de wc.
quote:Was er niemand op skype?
quote:Blijkbaar niet op die lijn.
quote:Er zijn betere plekken denkbaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omg! Dat had ik laatst ook van Tilburg naar Helmond. Moest van Eindhoven naar Helmond zonder kaartje dus zat 10 minuten in de wc.
quote:Ik had gewoon gezegd dat ik heel ziek was ofzo denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd die deur opentrekken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
We stapten bij de terugweg in op het station waar zij illegaal opstapten. Waren we de enige opstappers, wij langs de eerste deur lopen waar de conducteur stond. Hij boos en op de fluit blazen dat we in moesten stappen. Wij een deur verder en als een gek naar het einde van de trein.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, net voor we er uit moesten kwam hij nog langs. Wij gretig onze portemonnee pakken, toen was de lol er voor hem af en liep hij door zonder te controleren.
quote:Ik wil ook dit jaar!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef PatriQue89 het volgende:
oh mai kot, de eerste boeking als zwarte piet is alweer binnen!
quote:Ik heb een eigen pak.. een paarse..
quote:Ja, maar toch baal ik dat ik weer gewoon 6 uur !!!! op bed op doorgebracht en nergens de moed en kracht kon vinden om iets anders te doen..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, kop op! Tijd om de positieve vibe te pakken.
quote:En ik kleine Piet.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wil ik ook nog graag een keer doen. Dan ben ik natuurlijk Lange Piet.
quote:Ik bierpietOp zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wil ik ook nog graag een keer doen. Dan ben ik natuurlijk Lange Piet.
quote:Nee, want je kan ook groentes zeggen, dus is het zonder N,Op zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
Groentesoep.
Stom eigenlijk dat het groentesoep is zonder n.
quote:Corvettepiet, gij slet.
quote:Denk je dat onderwijl dan niet dat je toch echt in beweging moet komen om het lamlendige gevoel weg te poetsen?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch baal ik dat ik weer gewoon 6 uur !!!! op bed op doorgebracht en nergens de moed en kracht kon vinden om iets anders te doen..
quote:O! Dat kan ook inderdaad.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want je kan ook groentes zeggen, dus is het zonder N,
Teminste volgens mij heb ik dat zo geleerd.
quote:Dat wel, maar ik heb daar gewoon niet de durf voor, heel eng eigenlijk ofzo. Als ik ergens heen moet, of heb gewerkt lukt het me vreemdgenoeg wel, maar als ik uren lang niks op de planning heb, kan ik mezelf gewoon niet vermaken..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je dat onderwijl dan niet dat je toch echt in beweging moet komen om het lamlendige gevoel weg te poetsen?
quote:Geen idee. Ik ben nu een review aan het schrijven, straks maar wat studeren.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er vanavond nog wat op tv? Ik ga de deur niet meer uit.
quote:ja, ik weet het..Ik heb ook helemaal geen zelfdiscipline enzo meer. Kwam dat maar terug..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Probeer jezelf wat meer uit te dagen Bos, dan ga je langzaam ervaren dat het allemaal minder eng is dan je nu denkt. En dan kun je later, bijvoorbeeld met een biertje, met een goed gevoel op je poging terugkijken.
quote:Dushi? Nee, sorry, Wendy en haar 'typetjes' zijn mij te ge-script.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Dushi, Louis Theroux met zijn verslag over pedo's. Die is best mooi.
quote:Nee, dat besef ik. Je moet er zo goed mogelijk mee om proberen te gaan. Voel je vooral ook niet te schuldig dat het vaak niet lukt. Dat helpt je snel nog verder omlaag.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik weet het..Ik heb ook helemaal geen zelfdiscipline enzo meer. Kwam dat maar terug..
Ja, daar moet ik hard voor werken ik weet het, maar het klinkt simpeler dan het is. Er zit volgens mij gewoon iets niet lekker tussen mijn oren.
quote:Dushi is mijn koosnaampje voor ons konijntje.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dushi? Nee, sorry, Wendy en haar 'typetjes' zijn mij te ge-script.
quote:
quote:Dat zal wel een Skype-iets zijn. Dat volg ik niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dushi is mijn koosnaampje voor ons konijntje.
quote:Wow, dat duurt dik 1,5 uur. Ik ga na het bad kijken of ik daar aan begin. Ik denk het haast niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Dushi, Louis Theroux met zijn verslag over pedo's. Die is best mooi.
quote:Nee hoor, zo noem ik hem al een tijdje.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal wel een Skype-iets zijn. Dat volg ik niet.
quote:Dit heeft weinig met Skype van doen. Ze noemde me al zo voor er geskyped werd.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal wel een Skype-iets zijn. Dat volg ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik kom hier te weinig.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met Skype van doen. Ze noemde me al zo voor er geskyped werd.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Ik nietOp zaterdag 23 oktober 2010 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gezond.Ik leg alleen de tomaatjes opzij.
quote:Daar heb je oko weer gelijk inOp zaterdag 23 oktober 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat besef ik. Je moet er zo goed mogelijk mee om proberen te gaan. Voel je vooral ook niet te schuldig dat het vaak niet lukt. Dat helpt je snel nog verder omlaag.
quote:
quote:Welk spel?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:42 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik wil een review tikken maar het lukt me vanavond gewoon niet. Last van nek, last van ongeïnspireerde troep in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:Doe er wat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik kom hier te weinig.
Maar nu even niet, herstellen jij.
That's all folks!
quote:De jongste, ik met de oudste vis enzo
quote:Dragon Ball Z Tenkaichi Tag Team voor PSP. Nu ken ik de serie nog wel wat, dus op zich is het wel grappig, maar een feitjesreview is saai
quote:Oja, dat is waar ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
De jongste, ik met de oudste vis enzo
quote:Aha, nog nooit gespeeld, alleen de serie gezien. Lijkt me ook niet zo denderend tbh.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dragon Ball Z Tenkaichi Tag Team voor PSP. Nu ken ik de serie nog wel wat, dus op zich is het wel grappig, maar een feitjesreview is saai
quote:Niet slecht, niet supergoed, maar voor de eckte fans zal het leuk zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha, nog nooit gespeeld, alleen de serie gezien. Lijkt me ook niet zo denderend tbh.
quote:
quote:
quote:Ganz gut.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
mag je meegenieten als ik die naar binnen slurp
quote:Die van Jan de Groot, Den Bosch, bij het station?
quote:Alleen die mogen Bossche Bollen genoemd worden eigenlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van Jan de Groot, Den Bosch, bij het station?
quote:nee die van de XXl op de jacobslaanOp zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van Jan de Groot, Den Bosch, bij het station?
quote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOp zaterdag 23 oktober 2010 17:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee die van de XXl op de jacobslaan
quote:Ik twee, van bella, lees ik net.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen die mogen Bossche Bollen genoemd worden eigenlijk.
Of mijn tieten.
quote:krijg ineens zin in bossche bollen..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen die mogen Bossche Bollen genoemd worden eigenlijk.
Of mijn tieten.
quote:je mag door oranje rijdenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan nergens vinden hoeveel de boete is voor door oranje rijden. Alleen rood.
quote:Blijkbaar niet want geflitst.
quote:Daar krijg je ook geen boete voorOp zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan nergens vinden hoeveel de boete is voor door oranje rijden. Alleen rood.
quote:Hmm ja maar we zijn toch echt geflitst.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:15 schreef iBenny het volgende:
Bella....
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,3415665
quote:Nee, reden niet te hard.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Misschien reed je 40 waar je maar 30 mag?
quote:Ohw, moet je gewoon de foto opvragen dan...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja maar we zijn toch echt geflitst.
quote:Ja, dat gaan we dan ook maar doen. Ik was niet zeker of het illegaal in Nederland was of niet, want in Belgie en Luxemburg is het wel strafbaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, moet je gewoon de foto opvragen dan...
quote:Ohw, nja... volgens mij is het niet strafbaarOp zaterdag 23 oktober 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat gaan we dan ook maar doen. Ik was niet zeker of het illegaal in Nederland was of niet, want in Belgie en Luxemburg is het wel strafbaar.
quote:Maybe was het toch rood ?:3Op zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja maar we zijn toch echt geflitst.
quote:Haha nee, het was zekers oranje. Maar we zullen zien.
quote:Livin on the edge, gewoon doorrijden.
quote:Dan moet je ook niet zeuren als je eens een keer over de edge gaat.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Livin on the edge, gewoon doorrijden.
quote:Ja maar wel als we geflitst zijn om geen reden.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als je eens een keer over de edge gaat.
Rode bietjes waren lekker.
quote:Kun je maar moeilijk bewijzen vrees ik. Dan was de achterbumper vast nog net door rood.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar wel als we geflitst zijn om geen reden.
quote:Dat zou kut zijn. Maar goed, zou niet de eerste keer zijn dat iemand genaaid wordt door het fantastische Nederland.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je maar moeilijk bewijzen vrees ik. Dan was de achterbumper vast nog net door rood.
quote:Nog te weinig.
quote:Ja oranje wil zeggen afremmen (tenzij gevaarlijk) en niet extra gas geven.
quote:Ik wilde zeggen dat het veel was... maar ja, jij bekijkt het natuurlijk -terecht- anders en dan heb je eigenlijk oook wel een punt
quote:de status is goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef Gridlok het volgende:
Zow, leuke avond inc, even snaakje klappen dan paar bieries met lisa klappen en chilluh met muziekje erbij
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, mijn moeder weer geknipt, zo nog ff een watergolf erin.. ze word oud!
quote:Eierstokken
quote:Ik hoor ze rammelen tot het eind der tijden.
quote:Als de sambaOp zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoor ze rammelen tot het eind der tijden.
quote:Mijn moeder heeft Angry Birds uitgespeeld.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
Yes... eindelijk verder met Angry Birds
quote:Hier niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Symphonic het volgende:
wat is het internet hier fucking traag
quote:mijn moeder heeft adsl, als iedereen in het dorp de computer uit heeft is de downloadsnelheid 2.35 kb/s
quote:Ik heb hem net een paar dagenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft Angry Birds uitgespeeld.
quote:Met jou niet mijn eierstokken
quote:Heb je mooi weer daar?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder heeft adsl, als iedereen in het dorp de computer uit heeft is de downloadsnelheid 2.35 kb/s
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het maar klote vogels... en die varkens kunnen er ook wat van
quote:dat ik aankwam was het 21 graden en zonnig.
quote:Veel plezier
quote:was het gezellig gisterenavond?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben volledig aan het inkakken op de bank
quote:Vooral dat. Mijn kosten liepen ietsje hoger op na een ongeluk met zo'n malloot. En dan heb ik het alleen nog over geld.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het veel was... maar ja, jij bekijkt het natuurlijk -terecht- anders en dan heb je eigenlijk oook wel een punt
quote:Hoe kom je daar nou weer aan?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo even een warme douche pakken en heb een fles champagne in de koelkast staan
quote:*belt AIVD over een Benny die oefent voor terrorist en een aanslag in een slagerij wil plegen.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
Mijn bomvogel wil het varken neit laten ontploffen
quote:Ja mijn moeder heeft die ergens gehad maar niemand lust dat hier behalve ik.
quote:Ik snap het.... nja, eigenlijk niet. Maar je snapt wel wat ik bedoelOp zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Mijn kosten liepen ietsje hoger op na een ongeluk met zo'n malloot. En dan heb ik het alleen nog over geld.
quote:Haha, ik dacht al zoiets. Enjoy!Op zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft die ergens gehad maar niemand lust dat hier behalve ik.
quote:Hoe breder je banden zijn, hoe sneller ze lek gaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Wat zijn we in NL toch verwend met breedband
quote:zeker gezelligOp zaterdag 23 oktober 2010 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het gezellig gisterenavond?
quote:Angry Birds op mijn telefoonOp zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
*belt AIVD over een Benny die oefent voor terrorist en een aanslag in een slagerij wil plegen.
quote:Oh, ik snap ook dat veel mensen het achterlijk veel geld vinden voor een, in hun ogen, klein vergrijp. Wat 99,9% van de tijd ook goed gaat.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap het.... nja, eigenlijk niet. Maar je snapt wel wat ik bedoel
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe breder je banden zijn, hoe sneller ze lek gaan.
quote:Daarom...Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik snap ook dat veel mensen het achterlijk veel geld vinden voor een, in hun ogen, klein vergrijp. Wat 99,9% van de tijd ook goed gaat.
quote:Dat valt opzich nog mee.. wel heel veel papieren die k moet uitzoeken, en gewoon opruimen, omdat maandag mijn boxspring komt
quote:ik heb even niet meegekregen waar het over gaat, en teruglezen is hier niet te doenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik snap ook dat veel mensen het achterlijk veel geld vinden voor een, in hun ogen, klein vergrijp. Wat 99,9% van de tijd ook goed gaat.
quote:Hoezo?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lurkers zijn er ook in TAL, bij de kandidatentopics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |