quote:Alsof Geert Wilders Femke Halsema kanker toewenst?Op zondag 24 oktober 2010 11:02 schreef fratsman het volgende:
Kan iemand het haar van dat joch even blond soepen? Het zou zo de zoon van Geert kunnen zijn!![]()
quote:Let wel dat Twitter een medium is wat helemaal vol zit met mensen als Halsema. Relatief oude mensen, die belangrijk worden gevonden of zichzelf heel belangrijk vinden, en daar dan een beetje over 'tweeten'. Vergeleken met iets als Hyves of MSN ofzo is Twitter echt een bejaard medium, waar mensen alleen maar een beetje beschaafd hun mening uitwisselen... Weinig kankerhoeren en doodsverwensingen aldaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef Klaudias het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit de eerste tweet is die ze krijgt die zo grof is .... heeft NIEMAND haar in al die maanden voor "kankerhoer" uitgescholden? of een doodsverwensing? ik geloof daar niets van.
volgens mij is ze gewoon zat van het twitteren, omdat de verkiezingscampagne voorbij is.
quote:Ach natuurlijk, want op het "echte" internet is het ineens volkomen normaal om elkaar uit te schelden voor kankerlijer, en daar moet je maar tegen kunnen.Op zondag 24 oktober 2010 12:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Let wel dat Twitter een medium is wat helemaal vol zit met mensen als Halsema. Relatief oude mensen, die belangrijk worden gevonden of zichzelf heel belangrijk vinden, en daar dan een beetje over 'tweeten'. Vergeleken met iets als Hyves of MSN ofzo is Twitter echt een bejaard medium, waar mensen alleen maar een beetje beschaafd hun mening uitwisselen... Weinig kankerhoeren en doodsverwensingen aldaar.
Als er dan ineens een jeugd-PVV lid het echte internet je Twitterpagina binnensleept is dat wel even schrikken
quote:Of ze wil een terecht signaal afgeven over de volkomen hersen- en smakeloosheid van een deel van de Nederlandse bevolking?Op zondag 24 oktober 2010 12:02 schreef fratsman het volgende:
Je bent als politicus een publiek figuur, dus dit soort ongein treft zowel linkse als rechtse politici. Femke overdrijft dus nogal.
quote:Inderdaad.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Ik zie niet in waarom politici daar tegen zouden moeten kunnen en zeker niet waarom ze er om zouden vragen.
quote:En dat was anders nog niet duidelijk?Op zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of ze wil een terecht signaal afgeven over de volkomen hersen- en smakeloosheid van een deel van de Nederlandse bevolking?
V.
quote:'t Zal wel de druppel geweest zijn.Op zondag 24 oktober 2010 12:19 schreef ems. het volgende:
[..]
En dat was anders nog niet duidelijk?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een zeer infantiele strip maar dat soort dingen los je op door het te negeren, niet door slachtoffer te spelen. Zeker als je het krijgt van een of ander puberend pvv knulletje.
quote:Wat is precies het probleem?Op zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of ze wil een terecht signaal afgeven over de volkomen hersen- en smakeloosheid van een deel van de Nederlandse bevolking?
V.
quote:Die tijd is gelukkig nog niet aangebroken, dus kun je je smakeloze stripjes ook beter achterwege laten.Op zondag 24 oktober 2010 12:26 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem?
Misschien vind jij het geen leuke grap.
Maar in een tijd waar kinderen op hun 5e al sexuele handelingen verrichten,
Op hun 8e meisjes verkrachten met een bevroren frikadel,
op hun 10e bejaarden bestelen, slaan en bespugen,
op hun 12e hele buurten verpauperen met asociaal gedrag,
etc etc.
Daar is dit gewoon een hele komische smaakvolle strip!
quote:Als je het word 'normaal' uitlegt als 'volgens de norm', kan je stellen dat woorden als kankerlijer op sociale communities, chatboxen, forums en andere websites 'normaler' zijn als op twitter. Zeker de twitterpaginas van tweede kamerleden.Op zondag 24 oktober 2010 12:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, want op het "echte" internet is het ineens volkomen normaal om elkaar uit te schelden voor kankerlijer, en daar moet je maar tegen kunnen.
Doe ff normaal joh, gek.
quote:OK, dus omdat elders op internet het "de norm" is om elkaar verrot te schelden, ben je een fossiel als je daar niet tegen kunt? Beetje aparte manier van redeneren, niet?Op zondag 24 oktober 2010 13:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je het word 'normaal' uitlegt als 'volgens de norm', kan je stellen dat woorden als kankerlijer op sociale communities, chatboxen, forums en andere websites 'normaler' zijn als op twitter. Zeker de twitterpaginas van tweede kamerleden.
Dat zegt verder weinig over wat ik daarvan vind op persoonlijke voet.
en inderdaad, ook op persoonlijke voet interesseert het me geen reet, maar toch.
quote:Niet?Op zondag 24 oktober 2010 12:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die tijd is gelukkig nog niet aangebroken, dus kun je je smakeloze stripjes ook beter achterwege laten.
quote:En dat maakt het algemeen toepasbaar op de gehele samenleving?Op zondag 24 oktober 2010 13:10 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Niet?
Al de voorbeelden heb ik van redelijk recente nieuwsberichten hoor..
quote:Je realiseert je ook dat ik iemand quotte die zijn verbazing uitte over het feit dat iets vergelijkbaars niet al veel eerder plaats heeft gevonden op de bewuste Twitterpagina? Daarop legde ik uit dat de norm daar iets anders ligt, en nu verzand jij in een onduidelijk moralistisch praatje, omdat je er blijkbaar niet tegen kunt..Op zondag 24 oktober 2010 13:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dus omdat elders op internet het "de norm" is om elkaar verrot te schelden, ben je een fossiel als je daar niet tegen kunt? Beetje aparte manier van redeneren, niet?
quote:Het feit dat jij en Femke niet tegen een stripje met een kankergrap er in kunnen maakt het algemeen toepasbaar op de gehele samenleving?Op zondag 24 oktober 2010 13:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dat maakt het algemeen toepasbaar op de gehele samenleving?
quote:Wie is hier nou de sukkel.Op zondag 24 oktober 2010 13:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
IK bepaal die norm niet hoor, sukkel
quote:Inderdaad, in de brede lijn bepaalt iedereen (mede) die norm.. Maar ik ben niet persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat het normaal is om onder youtube filmpjes iedereen uit Amsterdam (of Rotterdam, hangt van het filmpje afOp zondag 24 oktober 2010 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Jawel die bepaal je (mede) wel.
quote:Maar je geeft ook aan dat het je geen reet uitmaakt dat dat zo is, en dat geeft op zich al een mooi beeld.Op zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Inderdaad, in de brede lijn bepaalt iedereen (mede) die norm.. Maar ik ben niet persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat het normaal is om onder youtube filmpjes iedereen uit Amsterdam (of Rotterdam, hangt van het filmpje af) de bloedkanker toe te wensen. Ik merk slechts op DAT dat blijkbaar de norm is.
Evenals dat ik niet persoonlijk verantwoordelijk gehouden kan worden voor het feit dat chemo-grappen hier blijkbaar normaal zijn, en op Femke Halsemas twitterpagina niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |