quote:Ik geloof niet dat je daar veel mensen een plezier mee doet hoor..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef Lo-Fi het volgende:
Als Femke nou eens naaktfoto's zou posten, dan zijn we meteen van dit gezeik af.
quote:Ik had wel één tweet van hem gelezen en toen wist ik dat hij ver heen was.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Check
Jammer dat Job van Burik z'n Twitteraccount heeft opgeheven. Hij had z'n account eerst al grondig schoongemaakt, alle referenties naar de PVV weggehaald, terwijl hij nog even stoer liep te doen, maar blijkbaar had hij toch nog teveel stress.
quote:Nee , ik poste alleen de strip waar het om gingOp zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef edu1 het volgende:
hhh, banaal maar zeer geestig... mijn complimenten shadowflash
quote:daar stond het gister toch al op?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:18 schreef Paul het volgende:
Ik heb het gesubmit naar de FP, maar daar durven ze het niet te plaatsen volgens mij
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had wel één tweet van hem gelezen en toen wist ik dat hij ver heen was.
Maar dat hij zover heen was, kon ik niet bevatten.
quote:Het blijft goed..Op zaterdag 23 oktober 2010 17:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee , ik poste alleen de strip waar het om ging
quote:Zo'n moraalridder ben ik niet.
quote:mensen die steeds kijk-uit-daar-is-de-moraalridder-plaatjes posten zijn net zo goed moraalridders
quote:Is dat Job van Burik?
quote:Zal de druppel zijn geweest, ze maakte wel vaker melding van nogal zielige tweets. Bijzonder onsmakelijke tweet ook, en vooral niet grappig.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef Klaudias het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat dit de eerste tweet is die ze krijgt die zo grof is .... heeft NIEMAND haar in al die maanden voor "kankerhoer" uitgescholden? of een doodsverwensing? ik geloof daar niets van.
volgens mij is ze gewoon zat van het twitteren, omdat de verkiezingscampagne voorbij is.
quote:Daar moet ze maar tegen kunnen hoor en ik denk dat ze daar met haar achterhaalde politieke opvattingen ook echt wel om vraagt..Op zaterdag 23 oktober 2010 18:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zal de druppel zijn geweest, ze maakte wel vaker melding van nogal zielige tweets. Bijzonder onsmakelijke tweet ook, en vooral niet grappig.
quote:Nee. Ik zie niet in waarom politici daar tegen zouden moeten kunnen en zeker niet waarom ze er om zouden vragen.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef edu1 het volgende:
[..]
Daar moet ze maar tegen kunnen hoor en ik denk dat ze daar met haar achterhaalde politieke opvattingen ook echt wel om vraagt..
quote:Ik respecteer je mening..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Ik zie niet in waarom politici daar tegen zouden moeten kunnen en zeker niet waarom ze er om zouden vragen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:27 schreef edu1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij op het eerste oog eenambitieus ventje..arrogante flapdrol
quote:hallo Job!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef edu1 het volgende:
[..]
Ambitie en arrogantie gaan inderdaad vaak hand in hand samen..
quote:Moet je niet uitgaan Job?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:27 schreef edu1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij op het eerste oog een ambitieus ventje..
quote:DriekOplopers zei dat hij het niet erg zou vinden dat Femkes huis in de hens gestoken zou worden. En dat betekent heel iets anders dan iemand die van plan is Femkes huis in de fik te steken...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Femke zal nu wel een nog grotere hekel aan Fok hebben, die oproep haar huis in de brand te steken in een column vond ze ook niet echt grappig
quote:Femke ziet gewoon dat je als bedreigd politicus meer aandacht en meer stemmen kan krijgen, dus daar probeert ze nu op mee te varenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DriekOplopers zei dat hij het niet erg zou vinden dat Femkes huis in de hens gestoken zou worden. En dat betekent heel iets anders dan iemand die van plan is Femkes huis in de fik te steken...
Politici zijn niet echt bijster goed in begrijpend lezen...
quote:Politiek, kwesties weerleggen zoals het uitkomt..Op zaterdag 23 oktober 2010 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
DriekOplopers zei dat hij het niet erg zou vinden dat Femkes huis in de hens gestoken zou worden. En dat betekent heel iets anders dan iemand die van plan is Femkes huis in de fik te steken...
Politici zijn niet echt bijster goed in begrijpend lezen...
quote:Wellicht waarheid... (wanhopige poging..)Op zaterdag 23 oktober 2010 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Femke ziet gewoon dat je als bedreigd politicus meer aandacht en meer stemmen kan krijgen, dus daar probeert ze nu op mee te varen
quote:Hij heeft wel een inteelthoofd dat goed bij de PVV past.
quote:Ik vind dat deze wel erg ver gaat hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:22 schreef Stofje het volgende:
Het stripje is volledig ontopic en toch best onschuldig. Beetje overdreven. Ik snap dat mensen 'm niet grappig vinden of misschien wat te ver, maar verder valt het toch best mee?
quote:Veeeeeeel te ver. Mensen die dat niet zien moeten zich grote zorgen maken over hun morele ontwikkeling.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind dat deze wel erg ver gaat hoor.
quote:Nee nee, ho ho. Dit is tegenwoordig normaal en zelfs lollig.Op zondag 24 oktober 2010 08:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Veeeeeeel te ver. Mensen die dat niet zien moeten zich grote zorgen maken over hun morele ontwikkeling.
V.
quote:Ik hoop toch dat dat cynisch is bedoeld.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:22 schreef Stofje het volgende:
Het stripje is volledig ontopic en toch best onschuldig.
quote:Ik ben bang van niet.Op zondag 24 oktober 2010 08:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat cynisch is bedoeld.
quote:Ho ho, alleen voor een beperkt deel van de bevolking waarvan "internethumor" het enige bekende in het humorspectrum is.Op zondag 24 oktober 2010 08:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee nee, ho ho. Dit is tegenwoordig normaal en zelfs lollig.
quote:Het is niet cynisch bedoeld, nee. Maar, ik vind 'm zelf ook niet grappig. Kijk, hij is natuurlijk erg grof, absoluut. De grap is alleen al heel oud, is niet persoonlijk van aard, niet haatdragend. Dat ie erg grof is en dat er met kanker niet gespot moet worden, helemaal mee eens. Ik heb er zelf ook niet om moeten lachen, maar toen ik het bericht las had ik 'm eigenlijk véél erger verwacht.Op zondag 24 oktober 2010 08:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dat cynisch is bedoeld.
quote:Maar moet je dit soort dingen dan doorgeven aan het onderwerp van de "grap"?Op zondag 24 oktober 2010 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is niet cynisch bedoeld, nee. Maar, ik vind 'm zelf ook niet grappig. Kijk, hij is natuurlijk erg grof, absoluut. De grap is alleen al heel oud, is niet persoonlijk van aard, niet haatdragend. Dat ie erg grof is en dat er met kanker niet gespot moet worden, helemaal mee eens. Ik heb er zelf ook niet om moeten lachen, maar toen ik het bericht las had ik 'm eigenlijk véél erger verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |