quote:a) ben je wel een kloon, maar ik laat je even uitsprekenOp maandag 25 oktober 2010 11:22 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
jammer he dat ik geen kloon ben?
maar je vergeet dus wel te reageren
maar goed, blijkbaar vind jij jezelf heel belangrijk met je boekje bij de slegte en je forum over loopgraven. dat mag! maar andere mensen vinden dat een leider van een politieke partij toch echt iets meer invloed heeft op de maatschappij, goed zo?
quote:Dan moet ze zich absoluut niet, nooit meer op internet begeven..Op maandag 25 oktober 2010 11:24 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
ja een paar dagen rust nemen van een medium waar alleen maar debielen je op een moment bestoken met grappen over kanker... ja raar zeg![]()
sommige mensen vinden grappen over kanker nou eenmaal niet zo grappig, jij misschien wel.
quote:Wel weer een echt Haags woord, dat dan weer welOp maandag 25 oktober 2010 11:24 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
ja een paar dagen rust nemen van een medium waar alleen maar debielen je op een moment bestoken met grappen over kanker... ja raar zeg![]()
sommige mensen vinden grappen over kanker nou eenmaal niet zo grappig, jij misschien wel.
quote:a. ben geen kloonOp maandag 25 oktober 2010 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) ben je wel een kloon, maar ik laat je even uitspreken
b) Zeg ik nu al voor de 3e keer dat ik al gereageerd heb En verder heb ik bijna m'n koffie op en gaan we er een eind aan breien.
quote:en dat bepaal jij? ze heeft gewoon een paar dagen afstand genomen, lijkt me heel gezond.Op maandag 25 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan moet ze zich absoluut niet, nooit meer op internet begeven..
Daar kan het weleens zo zijn dat je dat tegenkomt..
quote:Ze is van GL, ze weet sowieso niets van hoe de echte wereld in elkaar steekt. Dit was duidelijk een stapje te ver voor dr.Op maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
en dat bepaal jij? ze heeft gewoon een paar dagen afstand genomen, lijkt me heel gezond.
quote:En dan nog nog weet ze meer van de echte wereld dan de meeste FOK!kertjes.Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is van GL, ze weet sowieso niets van hoe de echte wereld in elkaar steekt. Dit was duidelijk een stapje te ver voor dr.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is van GL, ze weet sowieso niets van hoe de echte wereld in elkaar steekt. Dit was duidelijk een stapje te ver voor dr.
quote:
quote:Touche, maar er zit wel gewoon een kern van waarheid in natuurlijk. Als je je anno 2010 nog verbaast over het feit dat mensen op Internet niet beleefd een genuaceerd reageren dan sta je buiten de werkelijkheid natuurlijk
quote:Ze kunnen er niet mee omgaan en sluiten hun ogen er vervolgens voor. Heel zwak en tegelijk typerend.Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef speknek het volgende:
Halsema. Goed dat er nog wel elitaire politici zijn die zich niet wensen in te laten met de wankele moraal van het gepeupel.
quote:Tja, Halsema he. Dat zegt genoeg.Op maandag 25 oktober 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Touche, maar er zit wel gewoon een kern van waarheid in natuurlijk. Als je je anno 2010 nog verbaast over het feit dat mensen op Internet niet beleefd een genuaceerd reageren dan sta je buiten de werkelijkheid natuurlijk.
quote:Je moet hier niet mee omgaan. Als die plebejers via jouw twitter een podium proberen te krijgen, sluit je het af. Laat het gepeupel het gepeupel zijn. And do not stare too long into the abyss lest the abyss stares into thee also.Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet mee omgaan en sluiten hun ogen er vervolgens voor. Heel zwak en tegelijk typerend.
quote:Ja inderdaad, het is natuurlijk elitair om weg te rennen en onder een steen te gaan zitten als politicus zijnde. En dat dan lekker gewoon voor elk onderwerp wat je niet aanstaat doen, toppie hoor.Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef speknek het volgende:
Halsema. Goed dat er nog wel elitaire politici zijn die zich niet wensen in te laten met de wankele moraal van het gepeupel.
quote:Het is niet de eerste keer dat een dom en inzichtloos politicus 'het gepeupel' onderschat. Misschien dat politici eens moeten gaan nadenken voor wie ze staan, en wie hun verkiest, in plaats van te hoereren op het pluche van de Haage politiek.Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet hier niet mee omgaan. Als die plebejers via jouw twitter een podium proberen te krijgen, sluit je het af. Laat het gepeupel het gepeupel zijn. And do not stare too long into the abyss lest the abyss stares into thee also.
quote:Zoals je zelf al zei, typisch Halsema of eigenlijk links. Jaren ontkennen dat er problemen zijn en als je er dan mee wordt geconfronteerd kijk je de andere kant opOp maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is natuurlijk elitair om weg te rennen en onder een steen te gaan zitten als politicus zijnde. En dat dan lekker gewoon voor elk onderwerp wat je niet aanstaat doen, toppie hoor.
quote:Die PVV proleet stemt niet op haar. De andere twitter forty-somethings midlife crisisten wel, natuurlijk, maar die waarderen deze actie ongetwijfeld.Op maandag 25 oktober 2010 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat een dom en inzichtloos politicus 'het gepeupel' onderschat. Misschien dat politici eens moeten gaan nadenken voor wie ze staan, en wie hun verkiest, in plaats van te hoereren op het pluche van de Haage politiek.
quote:Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat Halsema een pauze neemt van Twitter door zulke kutberichten. Maar waarom moet ze dat zo officieel aankondigen?Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is natuurlijk elitair om weg te rennen en onder een steen te gaan zitten als politicus zijnde. En dat dan lekker gewoon voor elk onderwerp wat je niet aanstaat doen, toppie hoor.
quote:De slachtofferrol ligt haar primaOp maandag 25 oktober 2010 12:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat Halsema een pauze neemt van Twitter door zulke kutberichten. Maar waarom moet ze dat zo officieel aankondigen?
quote:Ergens is het net een FOK!kerOp maandag 25 oktober 2010 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De slachtofferrol ligt haar prima. Zieltjes winnen dus.
quote:Ze zou zeker niet misstaan in R&P nee
quote:Dus jullie zijn het in ieder geval eens dat de sfeer waar deliranten vunzigheden naar vooraanstaande politici kunnen versturen een probleem is?Op maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Zoals je zelf al zei, typisch Halsema of eigenlijk links. Jaren ontkennen dat er problemen zijn en als je er dan mee wordt geconfronteerd kijk je de andere kant op.
quote:Probleem, probleem. Het is gewoon zoals het is. Internet heeft de wereld veranderd, wen er maar aan. Of wou je censuur toepassen?Op maandag 25 oktober 2010 12:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus jullie zijn het in ieder geval eens dat de sfeer waar deliranten vunzigheden naar vooraanstaande politici kunnen versturen een probleem is?
quote:Nee, maar waarom je mensen wil dwingen om geen morele standaard te mogen hebben?Op maandag 25 oktober 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Probleem, probleem. Het is gewoon zoals het is. Internet heeft de wereld veranderd, wen er maar aan. Of wou je censuur toepassen?
quote:De boodschap dat ze een kankerlijer is?Natuurlijk zou een beetje nuance gepaster zijn, maar de boodschap komt iig over.
quote:Alsjeblieft zeg, dit is geen discussie waardigOp maandag 25 oktober 2010 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vertel, wat precies doet Femke meer aan de zorg voor deze maatschappij dan ik.
Nu ben ik wel héél benieuwd.
Maar: dit gaat wél leuk worden.
quote:Ja, maar jij bent het ook met ons eens dan politici stelselmatig hun ogen sluiten voor problemen in de maatschappij? Dit is daar weer een heel typerend voorbeeld van.Op maandag 25 oktober 2010 12:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Dus jullie zijn het in ieder geval eens dat de sfeer waar deliranten vunzigheden naar vooraanstaande politici kunnen versturen een probleem is?
quote:Nee vind ik niet, wat is dan een gepaste reactie volgens jou? De GGD bellen?Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent het ook met ons eens dan politici stelselmatig hun ogen sluiten voor problemen in de maatschappij? Dit is daar weer een heel typerend voorbeeld van.
quote:En dan moet je het bijltje er al bij neer gooien? In mijn ogen erg zwak. Elke politici krijgt waarschijnlijk genoeg bakken stront over zich heen. Maar mevrouw Halsema moet er openlijk een probleem van maken en keert vervolgens haar rug naar de complete twitter-achterban.Op maandag 25 oktober 2010 12:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, maar waarom je mensen wil dwingen om geen morele standaard te mogen hebben?
[..]
De boodschap dat ze een kankerlijer is?
quote:Confronteren en de discussie opzoeken is toch altijd één van de paradepaardjes? Waarom in deze niet?Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, wat is dan een gepaste reactie volgens jou? De GGD bellen?
quote:Volgens mij heeft ze dat nou juist wel gedaan.Op maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Confronteren en de discussie opzoeken is toch altijd één van de paradepaardjes? Waarom in deze niet?
quote:Laf het bijltje erbij neergooien is niets doen, ze neemt nu juist eens stelling.Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
En dan moet je het bijltje er al bij neer gooien? In mijn ogen erg zwak. Elke politici krijgt waarschijnlijk genoeg bakken stront over zich heen. Maar mevrouw Halsema moet er openlijk een probleem van maken en keert vervolgens haar rug naar de complete twitter-achterban.
Laf. Geen ander woord voor.
quote:Volgens mij ook.Op maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat nou juist wel gedaan.
quote:welke boodschap? dat ze kanker moet krijgen?Op maandag 25 oktober 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk zou een beetje nuance gepaster zijn, maar de boodschap komt iig over.
quote:precies preciesOp maandag 25 oktober 2010 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Alsjeblieft zeg, dit is geen discussie waardig![]()
Bestuurlijke vernieuwingen, Wetsvoorstellen mbt wijziging van de Nederlandse Grondwet, Thorbeckeprijs ik noem maar eens wat.
Welke prijs heb jij gewonnen? Een Fok Award?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Touche, maar er zit wel gewoon een kern van waarheid in natuurlijk. Als je je anno 2010 nog verbaast over het feit dat mensen op Internet niet beleefd een genuaceerd reageren dan sta je buiten de werkelijkheid natuurlijk.
quote:Waarom vanuit haar standpunten? Misschien vanuit een vorm van beschaving die niets met politieke standpunten te maken heeft?Op maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Misschien wou ze het liefst ook onbeleefd en ongenuanceerd terug reagerenMaar dat is vanuit haar standpunten ongeoorloofd.
't had een indrukwekkendere rel kunnen zijn
quote:Wat een domheid...Op maandag 25 oktober 2010 13:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Misschien wou ze het liefst ook onbeleefd en ongenuanceerd terug reagerenMaar dat is vanuit haar standpunten ongeoorloofd.
't had een indrukwekkendere rel kunnen zijn
quote:Dit dus.Op maandag 25 oktober 2010 12:54 schreef speknek het volgende:
Dat laat onverlet dat je het niet naar de persoon in kwestie toestuurt
quote:Dit dus...Op maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Ali Salami het volgende:
En verder enorm treurig natuurlijk dat dit soort inhoud door een deel van de bevolking als normaal of zelfs grappig wordt gezien. Alleen op basis van de uitvoering zou de maker natuurlijk al gestenigd moeten worden.
quote:nee gewoon een paar daagjes rust:Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
En dan moet je het bijltje er al bij neer gooien? In mijn ogen erg zwak. Elke politici krijgt waarschijnlijk genoeg bakken stront over zich heen. Maar mevrouw Halsema moet er openlijk een probleem van maken en keert vervolgens haar rug naar de complete twitter-achterban.
Laf. Geen ander woord voor.
quote:laf = iemand kanker toewensenme afleidt en mijn goede humeur bederft. Ik ben aan het werk en meld me de komende tijd wel weer. Alle goeds! 9:43 PM Oct 21st via web
quote:Met een gekopieerd grapje ook nog dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |