abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88105640
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 14:25 schreef spuitje het volgende:
Gos, wat heb je toch een zouteloze mensen op deze wereld. Iemand heeft op ustream dus heel veel nicknames vastgelegd. Geen idee wat de gedachte er achter is maar mocht je willen weten of je ook een "eigen" stream hebt kijk dan even op http://www.ustream.tv/channel/ en vul achter de laatste slash je eigen nick in.
Ik niet gelukkig! Stel je voor dat ik ook nog eens dáár moet gaan optreden... 8-)
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_88107571
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Ik niet gelukkig! Stel je voor dat ik ook nog eens dáár moet gaan optreden... 8-)
Las net ergens dat het waarschijnlijk een bot is die al deze streams aanmaakt of heeft aangemaakt.
pi_88111481
Dat las ik dus ook Spuitje maar ook de datum 5 Februari 2010, dus die bot is nog steeds bezig? want de naam Jan11 bestond toen nog niet.
Selectieve bot? omdat de naam van Seven er niet bij staat?
pi_88112514
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
Dat las ik dus ook Spuitje maar ook de datum 5 Februari 2010, dus die bot is nog steeds bezig? want de naam Jan11 bestond toen nog niet.
Selectieve bot? omdat de naam van Seven er niet bij staat?
Die van mij was nog eerder, november vorig jaar of zoiets. En toen zat ik volgens mij nog niet op ustream? Of misschien ook wel, weet het eigenlijk niet meer.

Info
Last signed in: October 29, 2010
Bio:

Stats
Total views (all shows): 0
Total viewer hours (all shows): 0 second
Total unique views: 0
pi_88115090
Ja die van mij ook spuit.
Ik vind het wel best, zal wel niks bijzonders zijn.
Toeval dat jij dit ontdekte.
pi_88116112
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:09 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Ik heb al een keer of 4 sorry gezegd maar dat hoor je niet terwijl je alles altijd hoort.
Bij deze zal ik het voor je opschrijven sorry.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ik toch weer even hartelijk gelachen vandaag!
pi_88136938
Zou die echt ziek zijn of is het gewoon de boot aanhouden, tja er zijn er maar een stuk of drie he die er zijn.

Ik denk dat die ouwe gewoon geen zin meer heeft en denkt van .......................
pi_88137702
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 12:27 schreef danaqui het volgende:
Zou die echt ziek zijn of is het gewoon de boot aanhouden, tja er zijn er maar een stuk of drie he die er zijn.

[ link | afbeelding ]

Ik denk dat die ouwe gewoon geen zin meer heeft en denkt van .......................
ach gossie is ie ziek ..nou dat wisten we toch al ..vooral in zijn bovenkamer dan toch. _O-
pi_88138292
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 12:27 schreef danaqui het volgende:

[ link | afbeelding ]

Ga je slotje roepe?? :P Mag ik het doen mag ik het doen? *O*
pi_88138386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:13 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Ga je slotje roepe?? :P Mag ik het doen mag ik het doen? *O*
Ik roep niks, zijn jou woorden.

Ik zou zeggen leef je uit. ~O>
pi_88138969
De Opa-stream is niet meer...Opa staat op Zwart en, beste Mods, wat mij betreft kannie op slot! :W

pi_88139153
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef SeventhDay het volgende:
De Opa-stream is niet meer...Opa staat op Zwart en, beste Mods, wat mij betreft kannie op slot! :W

OMG _O- _O- _O_
pi_88139851
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 12:27 schreef danaqui het volgende:

[ link | afbeelding ]

Slecht nieuws:
quote:
Topic is 'ik heb nog koorts dus ik kom er nog niet op maar ik kom erop ondanks wat er gezegd wordt'
pi_88139994
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:57 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Slecht nieuws:
[..]

HET leest dus mee _O- _O- Dus zo ziek istie niet

Maar goed, komtie nu wel erop of komtie nu niet erop :X

[ Bericht 6% gewijzigd door danaqui op 30-10-2010 14:08:09 ]
pi_88140277
That's the question!!! :P
  † In Memoriam † zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:53:26 #91
135305 beequeen
Lost.
pi_88141355
Die ouwe zit gewoon te posten bij Wim, dus het zal allemaal wel meevallen met zijn kwaaltjes. Ik denk gewoon dat zijn vrouw het spuugzat is en dat kan ik goed begrijpen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_88141703
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe zit gewoon te posten bij Wim, dus het zal allemaal wel meevallen met zijn kwaaltjes. Ik denk gewoon dat zijn vrouw het spuugzat is en dat kan ik goed begrijpen.
Klopt helemaal wat je nu zegt BQ.

Sinds hij "ziek is" post hij alleen maar bij wiem en zn eige chat laatie doodgaan -O- :Y

Editt: hij staat zelfs op zn eige chat ingelogt onder opaatje-1 :X :X

[ Bericht 12% gewijzigd door danaqui op 30-10-2010 15:12:00 ]
pi_88141948
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:05 schreef danaqui het volgende:

[..]

Klopt helemaal wat je nu zegt BQ.

Sinds hij "ziek is" post hij alleen maar bij wiem en zn eige chat laatie doodgaan -O- :Y

Editt: hij staat zelfs op zn eige chat ingelogt onder opaatje-1 :X :X

[ link | afbeelding ]
Ondanks datie niet onstream is houd het de gemoederen weer flink bezig ..
Nou jammer dan ..ben er weer weg van doei doei.
w/
pi_88142250
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
Een tijd terug hebben hij en zijn vrouw flink bonje gehad omdat hij zelfs tijdens het eten tegen die webcam zat te blaten. Die ruzie kon je live meegenieten, was dan wel weer leuk :Y Maar ik zou er ook dol van worden als mijn man 7 dagen per week tegen die pc zat te schreeuwen.
pi_88142315
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:29 schreef spuitje het volgende:

[..]

Een tijd terug hebben hij en zijn vrouw flink bonje gehad omdat hij zelfs tijdens het eten tegen die webcam zat te blaten. Die ruzie kon je live meegenieten, was dan wel weer leuk :Y Maar ik zou er ook dol van worden als mijn man 7 dagen per week tegen die pc zat te schreeuwen.
Aha, dus we kunnen dus binnenkort hier écht een slot ophangen..! *O*

Of gunnen we 'm zijn 20ste JubileumPagina..? O-)
pi_88142597
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef beequeen het volgende:
Wat jullie en vooral jij over mij zeggen gaat langs me heen maar laat mijn vrouw er aub buiten huppelmuts. :(
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_88142692
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Wat jullie en vooral jij over mij zeggen gaat langs me heen maar laat mijn vrouw er aub buiten huppelmuts. :(
Waarom? Je zorgt er toch zelf voor dat ze 7 dagen per week op de stream te zien en te horen is?
pi_88142862
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Moet je maar niet onstream komen ouwe, en dan moet je zeker oma niet in beeld doen
Dat is wat je kan verwachten als je live onstream ben
pi_88145668
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Jaja over de figuranten in jou saaie stream mag je het niet hebben hou ze dan ook buiten beeld..
:Z
pi_88145901
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 17:31 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Jaja over de figuranten in jou saaie stream mag je het niet hebben hou ze dan ook buiten beeld..
:Z
Ja ga maar weer slapen is volgens mij het enigste waar je goed inbent buiten slap lullen natuurlijk/. w/
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')