abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:29:19 #51
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88070759
Het is een saaie bedoening nu.. Oop is al een paar dagen niet onstream. Hij is wat ziekjes.

Beterschap, Oop!

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88071280
Ik denk dat die ouwe er wel is, maar dat hij geen zin meer heeft om de stream aan te doen.
-O- -O-

Ja wat wil je, met die paar die er nog zijn :o
pi_88071819
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef danaqui het volgende:
Ik denk dat die ouwe er wel is, maar dat hij geen zin meer heeft om de stream aan te doen.
-O- -O-

Ja wat wil je, met die paar die er nog zijn :o
En die nu dus allemaal naar sio zijn verhuisd. Ontrouwe honden zijn het, echt! Je kan toch chatten ook al is die Snor er niet? :)
pi_88072900
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef spuitje het volgende:

[..]

En die nu dus allemaal naar sio zijn verhuisd. Ontrouwe honden zijn het, echt! Je kan toch chatten ook al is die Snor er niet? :)
Dat dus :Y
pi_88074591
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef danaqui het volgende:

[..]

Klopt Chanel, maar normaal kan alleen de beheerder zeg maar dit doen, tenzij een mod de gegevens heeft van de beheerder ( of dat de beheerder toestemming heeft gegeven aan een mod om dit te doen ) van deze chat en zodoende die stream kan doorschakelen, zelfde dus :P
Klopt helemaal wat je zegt, zie de blauwe balk boven de chat :)
pi_88075719
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef spuitje het volgende:

[..]

Heb de verhuizing niet helemaal meegekregen maar goed, zou wel gezellig zijn toch allemaaaaal samen, bannetjes er overal af en vrede op aard, allemaal de hand in eigen boezem steken en we kunnen zo op naar de kerst, vrede op aard :Y
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88076547
[quote]1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Heb de verhuizing niet helemaal meegekregen maar goed, zou wel gezellig zijn toch allemaaaaal samen, bannetjes er overal af en vrede op aard, allemaal de hand in eigen boezem steken en we kunnen zo op naar de kers

Nou Margo, ik zou zeggen: verbeter de wereld en begin op je eigen forum met het ontbannen O-)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:32:12 #58
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88076678
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Heb de verhuizing niet helemaal meegekregen maar goed, zou wel gezellig zijn toch allemaaaaal samen, bannetjes er overal af en vrede op aard, allemaal de hand in eigen boezem steken en we kunnen zo op naar de kerst, vrede op aard :Y
Sterker nog, het banbeleid schijnt te zijn aangescherpt. Ik ben nu officieel ook geband op SIO.

Alleen had Tjetmaster zich de moeite kunnen besparen, want ik ben niet te bannen. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door PietjePuk007 op 28-10-2010 23:01:09 ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88077019
quote:

[..]

Opa kan eens beginnen met sorry zeggen, en niet als een laffe hond blijven volhouden dat het over de kat ging.
pi_88078200
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Sterker nog, het banbeleid schijnt te zijn aangescherpt. Ik ben nu officieel ook geband op SIO.

[ afbeelding ]

Alleen had Tjetmaster zich de moeite kunnen besparen, want ik ben niet te bannen. :)
had Tjet het niet gedaan was ik het wel geweest, want hoe jij zo laag kon zinken snap ik gewoon niet, van die leuke meid die je was ben je aardig van je sokkeltje geflikkert.
en wat heb jij in vredesnaam op SIO te zoeken, daar zaten toch de stokers en de rellurs al ben jij 1 van de grootste.
nee PB je bent me bitter tegen gevallen, heel jammer hoe jij sommige mensen onderuit kan halen.

had me voorgenomen hier niet meer te posten, maar omdat ik je nu toch lees hier dan weet je tenminste hoe ik over je denk. :r
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:45:31 #61
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88079571
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

had Tjet het niet gedaan was ik het wel geweest, want hoe jij zo laag kon zinken snap ik gewoon niet, van die leuke meid die je was ben je aardig van je sokkeltje geflikkert.
en wat heb jij in vredesnaam op SIO te zoeken, daar zaten toch de stokers en de rellurs al ben jij 1 van de grootste.
nee PB je bent me bitter tegen gevallen, heel jammer hoe jij sommige mensen onderuit kan halen.

had me voorgenomen hier niet meer te posten, maar omdat ik je nu toch lees hier dan weet je tenminste hoe ik over je denk. :r
Ik heb bij mijn weten niemand onderuit gehaald en verder vind ik het jammer dat je niet ziet wat er voor je ogen gebeurt. Ik ga het ook niet uitleggen, want dat lijkt mij op dit moment toch tegen dovemansoren. Ik ben er van overtuigd dat het kwartje nog wel eens gaat vallen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88084319
quote:

[..]

Sorry?? Jij staat elke dag van de vroege morgen tot de late avond ingelogd op diverse chats omdat je verschrikkelijk bang bent dat je er ook maar een scheet ontgaat en merkt dan niet dat er op de chat van Snorremans amper wordt gepost maar op sio des te meer? Je kunt me veel wijsmaken Margo, maar dat dus niet!
Jij wilt overal mee kunnen lezen en als het je uit komt ook mee kunnen praten. Mij best hoor, maar laat mensen dan ook op je eigen forum mee kunnen lezen. Maar dat durf je niet. Doe net als Fok! doet Margo, laat mensen meelezen, en laat ze zich pas hoeven registreren als ze willen reageren. Maar dat lef heb je niet.
pi_88084766
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb bij mijn weten niemand onderuit gehaald en verder vind ik het jammer dat je niet ziet wat er voor je ogen gebeurt. Ik ga het ook niet uitleggen, want dat lijkt mij op dit moment toch tegen dovemansoren. Ik ben er van overtuigd dat het kwartje nog wel eens gaat vallen.
Vertel dan eens wat er gebeurd? ben ik heel nieuwsgierig naar?Alhoewel ik niet denk dat ik een onbevooroordeelde mening krijg!
pi_88085145
Je mist nog wel eens wat Pb, aangezien opa niet alles typt. Jouw mening kunnen we dus als niet terzakekundig beschouwen.
pi_88085254
Wanneer valt jouw kwartje?
pi_88086870
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef spuitje het volgende:

[..]

Sorry?? Jij staat elke dag van de vroege morgen tot de late avond ingelogd op diverse chats omdat je verschrikkelijk bang bent dat je er ook maar een scheet ontgaat en merkt dan niet dat er op de chat van Snorremans amper wordt gepost maar op sio des te meer? Je kunt me veel wijsmaken Margo, maar dat dus niet!
Jij wilt overal mee kunnen lezen en als het je uit komt ook mee kunnen praten. Mij best hoor, maar laat mensen dan ook op je eigen forum mee kunnen lezen. Maar dat durf je niet. Doe net als Fok! doet Margo, laat mensen meelezen, en laat ze zich pas hoeven registreren als ze willen reageren. Maar dat lef heb je niet.
Ow je moest er nog ff over nadenken begrijp ik, mij zal je nooit horen zeggen dat ik nergens mee lees of nergens naar luister of wat het ook mag zijn en ondertussen alles wel weet, ik lees en wil alles weten :Y Sommige blijven het ontkennen maar weten wel op welk tijdstip opa een scheet laat.... ^O^

Wat kk betreft en dat kan je weten want je was er zelf ook lid staat buiten de chat van een ander en daar had ik je al antwoord op gegeven vanavond op de chat van sio.
We doen niet als Fok en wat dat met lef heeft te maken :?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88087017
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Opa kan eens beginnen met sorry zeggen, en niet als een laffe hond blijven volhouden dat het over de kat ging.
Mee eens :Y
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:51:26 #68
241662 Jian
Well, well, well
pi_88088802
Tis allemaal de schuld van die lelijke mummie, als er ergens hommeles ontstaat zit hij erachter :{w ik heb het nooit anders meegemaakt., het kwartje valt nog wel bij jullie, let maar op :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Jian op 28-10-2010 23:58:18 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:36:49 #69
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_88090905
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef Jian het volgende:
Tis allemaal de schuld van die lelijke mummie, als er ergens hommeles ontstaat zit hij erachter :{w ik heb het nooit anders meegemaakt., het kwartje valt nog wel bij jullie, let maar op :{
Dat is je reinste kletskoek en als voormalig en inmiddels allang uitgerangeerd topreller is dit hier ver beneden je niveau ook nog eens.. :N
En het meeste werk, zo er nog iets te doen is, heb ik al uitbesteedt.. :6
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 07:38:14 #70
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88094443
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Je mist nog wel eens wat Pb, aangezien opa niet alles typt. Jouw mening kunnen we dus als niet terzakekundig beschouwen.
Dit gaat niet over Opa.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:30:21 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_88099298
Heeeej, wat is dit nu, schiet es op, ruzie maken jullie, ik wil wat te lezen bij de koffie }:|

c_/
pi_88102606
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb al een keer of 4 sorry gezegd maar dat hoor je niet terwijl je alles altijd hoort.
Bij deze zal ik het voor je opschrijven sorry.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
pi_88103944
Opaa! Gelukkig je bent er nog, ik heb nog één vraagje, schikt het? *O*
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_88104054
:O
pi_88105303
Gos, wat heb je toch een zouteloze mensen op deze wereld. Iemand heeft op ustream dus heel veel nicknames vastgelegd. Geen idee wat de gedachte er achter is maar mocht je willen weten of je ook een "eigen" stream hebt kijk dan even op http://www.ustream.tv/channel/ en vul achter de laatste slash je eigen nick in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')