quote:En die nu dus allemaal naar sio zijn verhuisd. Ontrouwe honden zijn het, echt! Je kan toch chatten ook al is die Snor er niet?Op donderdag 28 oktober 2010 16:41 schreef danaqui het volgende:
Ik denk dat die ouwe er wel is, maar dat hij geen zin meer heeft om de stream aan te doen.
![]()
![]()
Ja wat wil je, met die paar die er nog zijn
quote:Dat dusOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
En die nu dus allemaal naar sio zijn verhuisd. Ontrouwe honden zijn het, echt! Je kan toch chatten ook al is die Snor er niet?
quote:Klopt helemaal wat je zegt, zie de blauwe balk boven de chatOp donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt Chanel, maar normaal kan alleen de beheerder zeg maar dit doen, tenzij een mod de gegevens heeft van de beheerder ( of dat de beheerder toestemming heeft gegeven aan een mod om dit te doen ) van deze chat en zodoende die stream kan doorschakelen, zelfde dus![]()
quote:Heb de verhuizing niet helemaal meegekregen maar goed, zou wel gezellig zijn toch allemaaaaal samen, bannetjes er overal af en vrede op aard, allemaal de hand in eigen boezem steken en we kunnen zo op naar de kerst, vrede op aardOp donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
En die nu dus allemaal naar sio zijn verhuisd. Ontrouwe honden zijn het, echt! Je kan toch chatten ook al is die Snor er niet?
quote:Sterker nog, het banbeleid schijnt te zijn aangescherpt. Ik ben nu officieel ook geband op SIO.Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb de verhuizing niet helemaal meegekregen maar goed, zou wel gezellig zijn toch allemaaaaal samen, bannetjes er overal af en vrede op aard, allemaal de hand in eigen boezem steken en we kunnen zo op naar de kerst, vrede op aard
quote:Opa kan eens beginnen met sorry zeggen, en niet als een laffe hond blijven volhouden dat het over de kat ging.Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb de verhuizing niet helemaal meegekregen maar goed, zou wel gezellig zijn toch allemaaaaal samen, bannetjes er overal af en vrede op aard, allemaal de hand in eigen boezem steken en we kunnen zo op naar de kerst, vrede op aard
quote:had Tjet het niet gedaan was ik het wel geweest, want hoe jij zo laag kon zinken snap ik gewoon niet, van die leuke meid die je was ben je aardig van je sokkeltje geflikkert.Op donderdag 28 oktober 2010 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sterker nog, het banbeleid schijnt te zijn aangescherpt. Ik ben nu officieel ook geband op SIO.
[ afbeelding ]
Alleen had Tjetmaster zich de moeite kunnen besparen, want ik ben niet te bannen.
quote:Ik heb bij mijn weten niemand onderuit gehaald en verder vind ik het jammer dat je niet ziet wat er voor je ogen gebeurt. Ik ga het ook niet uitleggen, want dat lijkt mij op dit moment toch tegen dovemansoren. Ik ben er van overtuigd dat het kwartje nog wel eens gaat vallen.Op donderdag 28 oktober 2010 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had Tjet het niet gedaan was ik het wel geweest, want hoe jij zo laag kon zinken snap ik gewoon niet, van die leuke meid die je was ben je aardig van je sokkeltje geflikkert.
en wat heb jij in vredesnaam op SIO te zoeken, daar zaten toch de stokers en de rellurs al ben jij 1 van de grootste.
nee PB je bent me bitter tegen gevallen, heel jammer hoe jij sommige mensen onderuit kan halen.
had me voorgenomen hier niet meer te posten, maar omdat ik je nu toch lees hier dan weet je tenminste hoe ik over je denk.
quote:Sorry?? Jij staat elke dag van de vroege morgen tot de late avond ingelogd op diverse chats omdat je verschrikkelijk bang bent dat je er ook maar een scheet ontgaat en merkt dan niet dat er op de chat van Snorremans amper wordt gepost maar op sio des te meer? Je kunt me veel wijsmaken Margo, maar dat dus niet!Op donderdag 28 oktober 2010 19:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
quote:Vertel dan eens wat er gebeurd? ben ik heel nieuwsgierig naar?Alhoewel ik niet denk dat ik een onbevooroordeelde mening krijg!Op donderdag 28 oktober 2010 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn weten niemand onderuit gehaald en verder vind ik het jammer dat je niet ziet wat er voor je ogen gebeurt. Ik ga het ook niet uitleggen, want dat lijkt mij op dit moment toch tegen dovemansoren. Ik ben er van overtuigd dat het kwartje nog wel eens gaat vallen.
quote:Ow je moest er nog ff over nadenken begrijp ik, mij zal je nooit horen zeggen dat ik nergens mee lees of nergens naar luister of wat het ook mag zijn en ondertussen alles wel weet, ik lees en wil alles wetenOp donderdag 28 oktober 2010 22:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sorry?? Jij staat elke dag van de vroege morgen tot de late avond ingelogd op diverse chats omdat je verschrikkelijk bang bent dat je er ook maar een scheet ontgaat en merkt dan niet dat er op de chat van Snorremans amper wordt gepost maar op sio des te meer? Je kunt me veel wijsmaken Margo, maar dat dus niet!
Jij wilt overal mee kunnen lezen en als het je uit komt ook mee kunnen praten. Mij best hoor, maar laat mensen dan ook op je eigen forum mee kunnen lezen. Maar dat durf je niet. Doe net als Fok! doet Margo, laat mensen meelezen, en laat ze zich pas hoeven registreren als ze willen reageren. Maar dat lef heb je niet.
quote:Mee eensOp donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Opa kan eens beginnen met sorry zeggen, en niet als een laffe hond blijven volhouden dat het over de kat ging.
quote:Dat is je reinste kletskoek en als voormalig en inmiddels allang uitgerangeerd topreller is dit hier ver beneden je niveau ook nog eens..Op donderdag 28 oktober 2010 23:51 schreef Jian het volgende:
Tis allemaal de schuld van die lelijke mummie, als er ergens hommeles ontstaat zit hij erachterik heb het nooit anders meegemaakt., het kwartje valt nog wel bij jullie, let maar op
quote:Dit gaat niet over Opa.Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Je mist nog wel eens wat Pb, aangezien opa niet alles typt. Jouw mening kunnen we dus als niet terzakekundig beschouwen.
quote:Ik heb al een keer of 4 sorry gezegd maar dat hoor je niet terwijl je alles altijd hoort.Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Opa kan eens beginnen met sorry zeggen, en niet als een laffe hond blijven volhouden dat het over de kat ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |