abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88018497
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
En nu ook een Blauwe Eikel bij SIO? Dat gaat besmettelijk worden zie ik al.. :Y Uit het handboek Hoe kill ik een chat, hoofdstuk 3; zet een sukkel in als Moderator en bekijk de resultaten.. ^O^
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_88025367
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
Wel eens aan gedacht dat er nog meer mods zijn ???
Maar laat ff weten vanaf welke tijd je de gemiste logs moet hebben mail ik ze wel ff naar je hoor..
Kun je je plaksels kompleet maken op KK

Cherioooo :P
pi_88025675
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

En nu ook een Blauwe Eikel bij SIO? Dat gaat besmettelijk worden zie ik al.. :Y Uit het handboek Hoe kill ik een chat, hoofdstuk 3; zet een sukkel in als Moderator en bekijk de resultaten.. ^O^
Heee die ses ook voor jou hebben ze gips hoor ..zeker niemand meer om tegen te rellen ..dus dan maar willekeurig eentje uitzoeken om tegenaan te zeiken.
Ga ff lekker wat nuttigs doen :W
pi_88025847
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Wel eens aan gedacht dat er nog meer mods zijn ???
?? Wil je het nu een andere mod in de schoenen schuiven dan? Of logt een andere mod onder je naam in?

Staat toch echt jou naam bij bij die 9 bans :|W
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88026930
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Heee die ses ook voor jou hebben ze gips hoor ..zeker niemand meer om tegen te rellen ..dus dan maar willekeurig eentje uitzoeken om tegenaan te zeiken.
Ga ff lekker wat nuttigs doen :W
Nee, niet geheel willekeurig, maar ik weet nu wel om wie het gaat tenminste, oohja en nog bedankt voor de reactie het is inderdaad komkommertijd overal! :N En met losgeslagen seriebanmods wordt dat alleen maar erger.. :Y
pi_88028915
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

Nee, niet geheel willekeurig, maar ik weet nu wel om wie het gaat tenminste, oohja en nog bedankt voor de reactie het is inderdaad komkommertijd overal! :N En met losgeslagen seriebanmods wordt dat alleen maar erger.. :Y
Ik ben bepaald geen ban mod de bans die er staan zijn dan ook niet allemaal door mij gezet ..wel heb ik een lijstje voor als ustream uitvalt ..dus een beetje voorbarig om zo te reageren.
En een vergissing is zo gemaakt..het had de klager gesierd om het via een PM mail hier naar mij te doen..\Maarja het moet zo modig weer aangedikt worden ..het zij zo ik slaap er geen nacht minder om whahaah
;)
pi_88029186
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef Margo37 het volgende:

[..]

?? Wil je het nu een andere mod in de schoenen schuiven dan? Of logt een andere mod onder je naam in?

Staat toch echt jou naam bij bij die 9 bans :|W
Ja en 2 van een andere mod dus ..maar goed ik ga er verder niet op in bij jou.. dat is water naar de zee brengen.
Wou eerst nog mijn excuses maken maar nu kan je de pot op ..je had ook ff een PM mailtje hier kunnen zetten naar mij ..maarja zo ben jij niet gelijk met de bottebijl er in. :r
pi_88029673
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Ja en 2 van een andere mod dus ..maar goed ik ga er verder niet op in bij jou.. dat is water naar de zee brengen.
Wou eerst nog mijn excuses maken maar nu kan je de pot op ..je had ook ff een PM mailtje hier kunnen zetten naar mij ..maarja zo ben jij niet gelijk met de bottebijl er in. :r
Mijn excuus het waren er maar 8 onder jou naam, en botte bijl? Dat jij zo gaat reageren op mijn vraag aan jou waarom ik een ban heb en je hebt het over andere mods en een lijstje dat is al een excuus voor je knulligheid als ik dat zo mag uitdrukken.
Heb ook helemaal niet om een excuus gevraagd dus das oke.

Inmiddels is het door iemand anders opgelost voor Maanbo en mij ^O^
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88030198
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Mijn excuus het waren er maar 8 onder jou naam, en botte bijl? Dat jij zo gaat reageren op mijn vraag aan jou waarom ik een ban heb en je hebt het over andere mods en een lijstje dat is al een excuus voor je knulligheid als ik dat zo mag uitdrukken.
Heb ook helemaal niet om een excuus gevraagd dus das oke.

Inmiddels is het door iemand anders opgelost voor Maanbo en mij ^O^
drie keer raden welke vinger ik nu opsteek :W

en het zijn er maar 6 hoor..en natuurlijk staat mijn naam erbij dat is meestal als je de bans terugzet die er al stonden..maar weet jij veel....ach jij weet toch alles zo goed ..

[ Bericht 4% gewijzigd door Houtvester op 27-10-2010 17:46:58 ]
pi_88030656
Gewoon even je oude lijstje weggooien dan en een nieuwe maken Hout, voor de statistieken, niet meer zomaar hatseflats doen en die vinger mag je zelf gebruiken vannacht ;)
pi_88031209
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Margo37 het volgende:
Gewoon even je oude lijstje weggooien dan en een nieuwe maken Hout, voor de statistieken, niet meer zomaar hatseflats doen en die vinger mag je zelf gebruiken vannacht ;)
maak niks geen nieuwe meer :9
pi_88031324
Wat een gezeik zeg over een BAN
Tjeee Margo je kon alweer op SIO voor Hout reageerde hier.
Laat het losssssssssssssssssssssssss pffff

En Hout je bent en kanjer
pi_88031621
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef danaqui het volgende:
Wat een gezeik zeg over een BAN
Tjeee Margo je kon alweer op SIO voor Hout reageerde hier.
Laat het losssssssssssssssssssssssss pffff

En Hout je bent en kanjer
Heb je weleens op een forum he, actie reactie O-)
pi_88032552
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Heb je weleens op een forum he, actie reactie O-)
Volgens mij begon jij met gezeik over een ban. :X

Maar goed leef je uit :r :r
pi_88033872
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef danaqui het volgende:

[..]

Volgens mij begon jij met gezeik over een ban. :X

Maar goed leef je uit :r :r
Ja en nou zeik jij alweer 2 postings pompompom, als ik hier een vraag stel is dat me goed recht en als je het niet lezen wil blijf je maar lekker weg, zeiken om het zieken is dat. :r
pi_88035125
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ja en nou zeik jij alweer 2 postings pompompom, als ik hier een vraag stel is dat me goed recht en als je het niet lezen wil blijf je maar lekker weg, zeiken om het zieken is dat. :r
Maak zelf wel uit of ik kom ja of nee, beter blijf jij weg
wat een .............je komt alleen maar om te zeiken en te rellen :r :r :r
pi_88036341
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef danaqui het volgende:

[..]

Maak zelf wel uit of ik kom ja of nee, beter blijf jij weg
wat een .............je komt alleen maar om te zeiken en te rellen :r :r :r
Jij komt mij hier ff op een forum vertellen dat ik zeik, en wat ben jij dan als je daar op reageert?
Voor mijn part reageer je nog 10 keer en wie de reller is dat vergeten we niet hoor ;) Ik kan me goed inhouden wat dat betreft, das meer jou probleem, triest maar waar :{
pi_88037683
Hij gaat lekker, ongelofelijk zelfs zonder Dijkmans en Opa.. pluim voor de poging! c_/
pi_88042996
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef SeSeSeS het volgende:
Hij gaat lekker, ongelofelijk zelfs zonder Dijkmans en Opa.. pluim voor de poging! c_/
Ach laat gaan. Margo kan weer op Sio dus alles weer opgelost. Dijkmans kan er ook wel op, die logt gewoon in met de gegevens van zijn vriendin. En anders leest hij wel op KK wat er op sio is gezegd, net als Snorremans. Dus ze missen echt niets.
pi_88051826
En sinds wanneer houdt Peter beesten op zijn flatje?

Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_88065772
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef SeventhDay het volgende:
En sinds wanneer houdt Peter beesten op zijn flatje?

[ link | afbeelding ]
Denk dat die hondenbende van 1 van de mods is?
En hoe zou het met Snor zijn? Al wat beter misschien. het is tenslotte wel BB-dag als ik het goed onthouden heb :+
pi_88067046
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:

[..]

En hoe zou het met Snor zijn? Al wat beter misschien. het is tenslotte wel BB-dag als ik het goed onthouden heb :+
Zeker weten dat hij straks weer te zien is dan :Y
pi_88067440
Het is volgens mij gewoon een stream die doorgezet wordt, net zoals de kattenstream, caviastream e.d. destijds.
pi_88067734
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Het is volgens mij gewoon een stream die doorgezet wordt, net zoals de kattenstream, caviastream e.d. destijds.
Klopt Chanel, maar normaal kan alleen de beheerder zeg maar dit doen, tenzij een mod de gegevens heeft van de beheerder ( of dat de beheerder toestemming heeft gegeven aan een mod om dit te doen ) van deze chat en zodoende die stream kan doorschakelen, zelfde dus :P
pi_88068843
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:

[..]

Die hondenbende is in ieder geval niet van mij. 1 hond vind ik al veel, laat staan zo'n hele roedel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')