quote:En nu ook een Blauwe Eikel bij SIO? Dat gaat besmettelijk worden zie ik al..Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
quote:Wel eens aan gedacht dat er nog meer mods zijn ???Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
quote:Heee die ses ook voor jou hebben ze gips hoor ..zeker niemand meer om tegen te rellen ..dus dan maar willekeurig eentje uitzoeken om tegenaan te zeiken.Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En nu ook een Blauwe Eikel bij SIO? Dat gaat besmettelijk worden zie ik al..Uit het handboek Hoe kill ik een chat, hoofdstuk 3; zet een sukkel in als Moderator en bekijk de resultaten..
quote:?? Wil je het nu een andere mod in de schoenen schuiven dan? Of logt een andere mod onder je naam in?Op woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat er nog meer mods zijn ???
quote:Nee, niet geheel willekeurig, maar ik weet nu wel om wie het gaat tenminste, oohja en nog bedankt voor de reactie het is inderdaad komkommertijd overal!Op woensdag 27 oktober 2010 15:55 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Heee die ses ook voor jou hebben ze gips hoor ..zeker niemand meer om tegen te rellen ..dus dan maar willekeurig eentje uitzoeken om tegenaan te zeiken.
Ga ff lekker wat nuttigs doen
quote:Ik ben bepaald geen ban mod de bans die er staan zijn dan ook niet allemaal door mij gezet ..wel heb ik een lijstje voor als ustream uitvalt ..dus een beetje voorbarig om zo te reageren.Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nee, niet geheel willekeurig, maar ik weet nu wel om wie het gaat tenminste, oohja en nog bedankt voor de reactie het is inderdaad komkommertijd overal!En met losgeslagen seriebanmods wordt dat alleen maar erger..
quote:Ja en 2 van een andere mod dus ..maar goed ik ga er verder niet op in bij jou.. dat is water naar de zee brengen.Op woensdag 27 oktober 2010 15:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
?? Wil je het nu een andere mod in de schoenen schuiven dan? Of logt een andere mod onder je naam in?
Staat toch echt jou naam bij bij die 9 bans
quote:Mijn excuus het waren er maar 8 onder jou naam, en botte bijl? Dat jij zo gaat reageren op mijn vraag aan jou waarom ik een ban heb en je hebt het over andere mods en een lijstje dat is al een excuus voor je knulligheid als ik dat zo mag uitdrukken.Op woensdag 27 oktober 2010 17:17 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja en 2 van een andere mod dus ..maar goed ik ga er verder niet op in bij jou.. dat is water naar de zee brengen.
Wou eerst nog mijn excuses maken maar nu kan je de pot op ..je had ook ff een PM mailtje hier kunnen zetten naar mij ..maarja zo ben jij niet gelijk met de bottebijl er in.
quote:drie keer raden welke vinger ik nu opsteekOp woensdag 27 oktober 2010 17:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mijn excuus het waren er maar 8 onder jou naam, en botte bijl? Dat jij zo gaat reageren op mijn vraag aan jou waarom ik een ban heb en je hebt het over andere mods en een lijstje dat is al een excuus voor je knulligheid als ik dat zo mag uitdrukken.
Heb ook helemaal niet om een excuus gevraagd dus das oke.
Inmiddels is het door iemand anders opgelost voor Maanbo en mij
quote:maak niks geen nieuwe meerOp woensdag 27 oktober 2010 17:51 schreef Margo37 het volgende:
Gewoon even je oude lijstje weggooien dan en een nieuwe maken Hout, voor de statistieken, niet meer zomaar hatseflats doen en die vinger mag je zelf gebruiken vannacht
quote:Heb je weleens op een forum he, actie reactieOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef danaqui het volgende:
Wat een gezeik zeg over een BAN
Tjeee Margo je kon alweer op SIO voor Hout reageerde hier.
Laat het losssssssssssssssssssssssss pffff
En Hout je bent en kanjer
quote:Volgens mij begon jij met gezeik over een ban.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb je weleens op een forum he, actie reactie
quote:Ja en nou zeik jij alweer 2 postings pompompom, als ik hier een vraag stel is dat me goed recht en als je het niet lezen wil blijf je maar lekker weg, zeiken om het zieken is dat.Op woensdag 27 oktober 2010 18:35 schreef danaqui het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met gezeik over een ban.![]()
Maar goed leef je uit![]()
![]()
quote:Maak zelf wel uit of ik kom ja of nee, beter blijf jij wegOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja en nou zeik jij alweer 2 postings pompompom, als ik hier een vraag stel is dat me goed recht en als je het niet lezen wil blijf je maar lekker weg, zeiken om het zieken is dat.
quote:Jij komt mij hier ff op een forum vertellen dat ik zeik, en wat ben jij dan als je daar op reageert?Op woensdag 27 oktober 2010 19:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Maak zelf wel uit of ik kom ja of nee, beter blijf jij weg
wat een .............je komt alleen maar om te zeiken en te rellen![]()
![]()
quote:Ach laat gaan. Margo kan weer op Sio dus alles weer opgelost. Dijkmans kan er ook wel op, die logt gewoon in met de gegevens van zijn vriendin. En anders leest hij wel op KK wat er op sio is gezegd, net als Snorremans. Dus ze missen echt niets.Op woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef SeSeSeS het volgende:
Hij gaat lekker, ongelofelijk zelfs zonder Dijkmans en Opa.. pluim voor de poging!
quote:Denk dat die hondenbende van 1 van de mods is?Op donderdag 28 oktober 2010 00:47 schreef SeventhDay het volgende:
En sinds wanneer houdt Peter beesten op zijn flatje?
[ link | afbeelding ]
quote:Zeker weten dat hij straks weer te zien is danOp donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat die hondenbende van 1 van de mods is?
En hoe zou het met Snor zijn? Al wat beter misschien. het is tenslotte wel BB-dag als ik het goed onthouden heb
quote:Klopt Chanel, maar normaal kan alleen de beheerder zeg maar dit doen, tenzij een mod de gegevens heeft van de beheerder ( of dat de beheerder toestemming heeft gegeven aan een mod om dit te doen ) van deze chat en zodoende die stream kan doorschakelen, zelfde dusOp donderdag 28 oktober 2010 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
Het is volgens mij gewoon een stream die doorgezet wordt, net zoals de kattenstream, caviastream e.d. destijds.
quote:Die hondenbende is in ieder geval niet van mij. 1 hond vind ik al veel, laat staan zo'n hele roedel.Op donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat die hondenbende van 1 van de mods is?
En hoe zou het met Snor zijn? Al wat beter misschien. het is tenslotte wel BB-dag als ik het goed onthouden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |