abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87867225
In dit topic kan commentaar worden gegeven op de stream van Opaatje.

Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote
mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd
en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal.
Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast
voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Verder heeft Opa een papegaai en een aantal katten.

Heeft Opaatje ook slechte eigenschappen? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax.

Voor de stream van Opaatje: http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid

Let op: de oude stream "opaatje" werkt niet meer. De digitale hanggroepjongeren hebben deze stream
gekaapt.

Wie naast de chat van Opaatje ook die van Peter en Tonja wil volgen kan terecht op
http://www.opaatje.tk/
pi_87867250
ouwe zit er klaar voor zei hij net, met schoon shirt aan.

Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat hij een schoon shirt over een vies bezweet shirt dee :X :r
pi_87867448
En dan maar weer een nutteloos regeltje om deze nieuwe Topic in te zegenen... :O
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_87867596
Hip roze 8-).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_87871384
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87873015
quote:
Wáár dan Toverkut? }:| Dat was vergane glorie van een paar dagen terug Tante Beidehante.. :N
pi_87876204
En ook déze Topic zal weer lang meegaan... héél lang! :Y
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:05:49 #8
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_87915787
Zonder tussenkomst van trommelvliezen en dergelijke onzin, is opaatje ook prima in staat om van goeie muziek te genieten *O*

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_87921621
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:05 schreef tonja het volgende:
Zonder tussenkomst van trommelvliezen en dergelijke onzin, is opaatje ook prima in staat om van goeie muziek te genieten *O*

[ link | afbeelding ]
En wat kijkt hij vrolijk! Waar zou hij zoveel plezier om hebben?
pi_87946551
Lekker rustig zo :P
pi_87947161
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker rustig zo :P
[ link | afbeelding ]
Hoe verzin je het _O- _O- ^O^
pi_87948511
Ik neem het vink kwalijk dat hij nu uit zit te leggen hoe je geluid bij een gifje krijgt..... zitten we hier zometeen met boerende en ruftende ouwe man opgescheept :(
pi_87968660
En zo eindigd ook voor mij van deze kant voor het Ustream gebeuren..

[ Bericht 1% gewijzigd door SeventhDay op 26-10-2010 09:57:27 ]
pi_87974236
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef SeventhDay het volgende:
En zo eindigd ook voor mij van deze kant voor het Ustream gebeuren..

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je gebruikt ook deze? Zou moeten werken..
http://www.opaatje-bb.tk/
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_87982892
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

Je gebruikt ook deze? Zou moeten werken..
http://www.opaatje-bb.tk/
Nope, werkt ook niet.. :N
pi_87983626
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Nope, werkt ook niet.. :N
Hier wel, maar Snorremans is zwak, ziek en misselijk dus niets te beleven vandaag :)
pi_87984037
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:

[..]

Hier wel, maar Snorremans is zwak, ziek en misselijk dus niets te beleven vandaag :)
Ik snap er niets van, alles van Ustream blijft kringetjes draaien en foutpagina's geven.
pi_87988438
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Ik snap er niets van, alles van Ustream blijft kringetjes draaien en foutpagina's geven.
Hier niets aan de hand.
pi_87988778
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:57 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Hier niets aan de hand.
Hier ook niet meer inmiddels, na een batterij netwerkt , IE-tweaks en wintools op mijn weerloze systeempje losgelaten te hebben... *O* Maar raarderig was het wel..
pi_87991603
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 18:06 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Hier ook niet meer inmiddels, na een batterij netwerkt , IE-tweaks en wintools op mijn weerloze systeempje losgelaten te hebben... *O* Maar raarderig was het wel..
Ik zag je daar alweer naarstig rondhuppelen :P ^O^
pi_88014743
Houtvester ik kan het je hier wel ff vragen want via sio kan het niet meer, waarom heb ik bij de chat van Peter een ban?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88016593
Ben niet de enige lees ik al, Maanbo ook een ban, in totaal 9 bans gezet gisteravond :Y
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88017806
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 11:44 schreef Margo37 het volgende:
Ben niet de enige lees ik al, Maanbo ook een ban, in totaal 9 bans gezet gisteravond :Y
9 stuks, zozo en dat alleen maar omdat de Opa-trollen effe geen huis hadden en toen maar elders zeiken moesten? _O- Jammer, een gemiste kans voor sio.. :N
pi_88017990
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

9 stuks, zozo en dat alleen maar omdat de Opa-trollen effe geen huis hadden en toen maar elders zeiken moesten? _O- Jammer, een gemiste kans voor sio.. :N
Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
pi_88018229
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
Wat een sukkel... :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')