quote:Wáár dan Toverkut?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef Toverheks het volgende:http://www.ustream.tv/channel/Stream-it-Out
![]()
Babs&Peter
quote:En wat kijkt hij vrolijk! Waar zou hij zoveel plezier om hebben?Op zondag 24 oktober 2010 22:05 schreef tonja het volgende:
Zonder tussenkomst van trommelvliezen en dergelijke onzin, is opaatje ook prima in staat om van goeie muziek te genieten![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Hoe verzin je hetOp maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker rustig zo![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Je gebruikt ook deze? Zou moeten werken..Op dinsdag 26 oktober 2010 09:46 schreef SeventhDay het volgende:
En zo eindigd ook voor mij van deze kant voor het Ustream gebeuren..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Nope, werkt ook niet..Op dinsdag 26 oktober 2010 12:55 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Je gebruikt ook deze? Zou moeten werken..
http://www.opaatje-bb.tk/
quote:Ik snap er niets van, alles van Ustream blijft kringetjes draaien en foutpagina's geven.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hier wel, maar Snorremans is zwak, ziek en misselijk dus niets te beleven vandaag
quote:Hier niets aan de hand.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, alles van Ustream blijft kringetjes draaien en foutpagina's geven.
quote:Hier ook niet meer inmiddels, na een batterij netwerkt , IE-tweaks en wintools op mijn weerloze systeempje losgelaten te hebben...
quote:Ik zag je daar alweer naarstig rondhuppelenOp dinsdag 26 oktober 2010 18:06 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hier ook niet meer inmiddels, na een batterij netwerkt , IE-tweaks en wintools op mijn weerloze systeempje losgelaten te hebben...Maar raarderig was het wel..
quote:9 stuks, zozo en dat alleen maar omdat de Opa-trollen effe geen huis hadden en toen maar elders zeiken moesten?Op woensdag 27 oktober 2010 11:44 schreef Margo37 het volgende:
Ben niet de enige lees ik al, Maanbo ook een ban, in totaal 9 bans gezet gisteravond
quote:Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
9 stuks, zozo en dat alleen maar omdat de Opa-trollen effe geen huis hadden en toen maar elders zeiken moesten?Jammer, een gemiste kans voor sio..
quote:Wat een sukkel...Op woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was idd een mogelijkheid Seven maar volgens mij was en niet 1 trol gisteravond, blijkbaar had Hout nog een lijstje liggen met adressen en in het wilde weg een beetje gaan bannen oid, maar goed zal het nog wel horen neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |