ja maar ik vond het irritant dat ze de schuld ging geven aan de techniek, als excuus voor haar optreden van vrijdagquote:
De techniek was vrijdag dan ook wel echt kut hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ik vond het irritant dat ze de schuld ging geven aan de techniek, als excuus voor haar optreden van vrijdag
jammer, let it go!
i know,quote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
De techniek was vrijdag dan ook wel echt kut hoor
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, ik zocht op voor- en achternaam.
hmm, de kruidvat is mn favoriete winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kom ik je een keertje tegen daarquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
hmm, de kruidvat is mn favoriete winkel [ afbeelding ]
Misschien kunnen we een Duitse sessie met Shemsi aanvragenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Redux het volgende:
Je herkent me aan mn bloemetjessnowboots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |