Ik had ook best wel verwachtingen van haar, heel jammer, ze leek me zo leuk en ook professioneel...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Mwah, ik vond haar in het begin van de show beter, leuker, aparter, één van mijn favorieten. Gisteren kon het me niet meer boeien, dat lied niet, haar zingen niet, haar hele optreden niet.
Dus 2 keer op een nummer niet genoeg gerepeteerd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik geloof niet dat het aan de druk/spanning lag maar dat ze in het begin van het liedje zoekende was, net of er gewoon te weinig is gerepeteerd op het begin stuk.
Geen idee, ik kon het wel hebben 2 weken terug, toen het fout ging met die eerste noot. Het had wel iets. Maar gisteren weer zo'n moment, een lied dat niet bij haar past en een matig optreden, tja...Wat je zegt, ze heeft de verwachtingen niet waargemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ook best wel verwachtingen van haar, heel jammer, ze leek me zo leuk en ook professioneel...
Zei ze 2 weken terug nou dat ze moest huilen of stil werd toen het nummer begon omdat ze haar familie zag zitten?
Heeft ze niet gewoon ergens verdriet van ofzo?
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus 2 keer op een nummer niet genoeg gerepeteerd?
Ja ik vond het ook niet heel erg 2 weken terugquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon het wel hebben 2 weken terug, toen het fout ging met die eerste noot. Het had wel iets. Maar gisteren weer zo'n moment, een lied dat niet bij haar past en een matig optreden, tja...Wat je zegt, ze heeft de verwachtingen niet waargemaakt.
nee 1 keer, dat nummer van 2 weken terug had vast met druk te maken maar dat van gisteren niet, 1 keer in de sing-off wil je denk ik geen 2de keer meemakenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus 2 keer op een nummer niet genoeg gerepeteerd?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen
Ja, geen idee. Maar inderdaad zo energiek als ze bij die auditie was heb ik haar in de liveshows niet meer gezien. Misschien toch angst? We'll never know...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik begin bijna te denken of ze niet gewoon ergens veel verdriet van heeft, dat ze niet lekker in haar vel zit, anders snap ik het niet. Ze kan toch zingen, ze ziet er leuk uit daar op een podium, what's up?
Ik denk dat ik m'n tutskrien erop los laat en even ga twitteren, ff sosiejal miediejjah doen enzulksquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tutskrien erop los laat en even ga twitteren, ff sosiejal miediejjah doen enzulks
Oh ja die is ook helemaal 2.0. Die zit thuis met Renate en de kindjes alleen maar op z'n Samsung tablet. Te twitteren, facebooken of te hyven en af en toe neemt hij een slokje van z'n Sourcy vitamin water.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kan ik ook ff met Winnieh connecten
En een familypack HARIBOquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja die is ook helemaal 2.0. Die zit thuis met Renate en de kindjes alleen maar op z'n Samsung tablet. Te twitteren, facebooken of te hyven en af en toe neemt hij een slokje van z'n Sourcy vitamin water.
Oh nee dat is waarquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gespotOok in de Vodafone Red Room?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Als Shemsi nog op Fok komt kijken, Hoi Shemsi
ja als ze hard repeteren moeten ze wel iets hebben wat goed voor de keel is. Namelijk Hariboquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee dat is waar, volgens mij is dat dan voor de repetitie, beksteetssjjjjjjj
Wie of wat is Jam Amaranta?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dat ook, als ik jam zie.
Das nou echt mijn soort humor.
Wat je smorgens op je brood smeert. Martijn maakte dat grapje, maar niemand snapte hem. Ik heb een kwartier na geschuddebuikt.quote:
Oh die heb ik gemist dan jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat je smorgens op je brood smeert. Martijn maakte dat grapje, maar niemand snapte hem. Ik heb een kwartier na geschuddebuikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |