SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En dat zegt een FOK!ker?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:46 schreef 9611Niels het volgende:
folders lopen![]()
triester kan bijna niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moest toch wat doen om dit topic op te leuken
quote:de nieuwe foxyOp zaterdag 23 oktober 2010 14:49 schreef Crimyclown het volgende:
¤ 1.80!!!! Waarvoor ben je aan het sparen? Een huis, auto of .....?
quote:Nergens... Normaal verdien ik meer, want dan gaat het sneller!Op zaterdag 23 oktober 2010 14:49 schreef Crimyclown het volgende:
¤ 1.80!!!! Waarvoor ben je aan het sparen? Een huis, auto of .....?
quote:Nee, ik ben een 16 jarige kneus. Toch? Ik heb zoveel identiteiten hier op FOK!...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef PoepProducer het volgende:
Was jij niet zo'n rijk hockeysletje? Gewoon een vraag hè, no offence
quote:Nee doe is eerlijk vertellen tegen PoepProducerOp zaterdag 23 oktober 2010 14:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik ben een 16 jarige kneus. Toch? Ik heb zoveel identiteiten hier op FOK!...
quote:Ik ben Maarten, 16 jaar en kom uit het mooie FrieslandOp zaterdag 23 oktober 2010 14:58 schreef PoepProducer het volgende:
[..]
Nee doe is eerlijk vertellen tegen PoepProducer!
quote:9...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef ElmoFan het volgende:
Hoeveel zitten er deze keer in 1 mailbag? Ik krijg ze pas op maandag
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben Maarten, 16 jaar en kom uit het mooie Friesland
quote:nog minder dan vorige week?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
9...
Ik heb 298 kilo om te bezorgen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
NU TREK IK HET NIET MEER! Kijk eens naar die reclame:')
quote:Vorige week deed ik niet.. Dus ik heb geen ideeOp zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nog minder dan vorige week?Ik wil dat het zomer word
quote:Hier doet hij het nogOp zaterdag 23 oktober 2010 15:04 schreef timbob het volgende:
Je linkje naar je fietstassen doen het niet meer!
quote:In de zomerOp zaterdag 23 oktober 2010 15:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vorige week deed ik niet.. Dus ik heb geen ideeHet zijn er wel veel!
quote:Ze waren wel kapot hé? 25¤ als ik ze wil houden/gestolen worden.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Een beetje onscherpe foto van de fietstassen helaas, ik wil ze denk ik namelijk ook aanschaffen.
quote:Vrouwen i.c.m de simpelste dingen en dan toch falenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:44 schreef honkeytonk het volgende:
De fietstassen gingen eraf, het systeem waarmee ik ze aan de fiets bind was gebroken. Flink balen dus, ik pak vervolgens alle folders op, en breng ze naar huis, met de handen! Hartstikke veel werk!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[ afbeelding ]
NU TREK IK HET NIET MEER! Kijk eens naar die reclame:')
quote:pwntOp zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef honkeytonk het volgende:
Word nu krantbezorger
Leuk werk en lekker verdienen? Meld je nu aan als krantbezorger!
www.wordkrantbezorger.nl
Folder & Flyer vormgeving
Kankerreclames!
quote:Kan ik toch niks aan doen?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:21 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
pwntmoet je maar niet falen met folders (
)
quote:Net doen of je AP bent.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben Maarten, 16 jaar en kom uit het mooie Friesland
quote:Normaal is het veel meer:) Maar ik faal vandaag... meestal is het 7 euro per uur!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Net doen of je AP bent.![]()
Folders lopen![]()
Begin wel medelijden te krijgen met je.![]()
Je moet gewoon zon viskar achter je fiets monteren.![]()
Kan je ook nog eens lekker veel folders in kwijt.
Maar met ¤1,80 wordt het lastig sparen.
quote:Wist je dat 70% van de mensen folders lezen?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
't zijn inderdaad beste pakken reclamemeuk die steeds in de brievenbus ploft...
gelukkig netjes in plastic, kun je in een keer in de papiercontainer kwakken.
quote:goedzo; plastic in de papiercontainer.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
't zijn inderdaad beste pakken reclamemeuk die steeds in de brievenbus ploft...
gelukkig netjes in plastic, kun je in een keer in de papiercontainer kwakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |