quote:Lissabon.
quote:Ach ja, ik ga niet elke foto zo diep inspecteren, dus mocht iemand het zien dat is het zijn beurtOp zaterdag 23 oktober 2010 15:43 schreef rosstek het volgende:
Je kan beter geen foto plaatsen met de plaatsnaam in de EXIF-data.
quote:- HINTS: Post een hint na maximaal 24 uur zonder reactie of na een aantal foutieve antwoorden.
En toch kan het, gezien de bouwstijl van gebouw en toren in combinatie met de hint, echt niet al te moeilijk zijn!quote:
nee, er ligt 1 land tussen Duitsland en het land met de te raden stad in.quote:
quote:
Nope en Nopequote:
het zou best kunnen dat deze eerder is langsgekomen,ik heb geen idee. Maar noordoosten is niet de goede richtingquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef quirigua het volgende:
deze is twee of drie raad-de-stad's langs gekomen, alleen ik kan hem niet vinden ; moet ik naar noorden/noordoosten of naar oosten/zuidoosten kijken > ik gok op noordoosten - - -
in ieder geval het goede landquote:
mij ookquote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef ETA het volgende:
mij doet het eerder denken aan St Petersburg
beetje mij aan het twijfelen brengenquote:Op zondag 14 november 2010 23:42 schreef quirigua het volgende:
wel goed hoor ; staan nergens op i'net, zijn eigen foto's![]()
aan de lantaarns kan je het idd gemakkelijk zien![]()
dat lijkt mij redelijk duidelijkquote:Op maandag 15 november 2010 00:02 schreef chufi het volgende:
Oostblok (richting rusland of zelfs Rusland e/o) maar verder ff geen idee
nopequote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Porto het volgende:
Gokje dan maar (gezien ik het niet kan vinden)
Balkanabat, Turkmenistan
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:03 schreef Rollufie het volgende:
Aan de markt te zien is het Khujand , Tajikistan.
Maar ik kan die foto van het park en/of fonteinen niet vinden.
Dus als iemand die als bewijs heeft , mag die een nieuwe plaatsen
Chinees biertje dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:34 schreef DutchieBre het volgende:
Nee, geen Bier en geen Macau
Bier, goed plan !
Ik zou dat Zuid even weglatenquote:Op donderdag 18 november 2010 07:48 schreef DutchieBre het volgende:
Ik denk dat we in Zuid Spanje moeten zijn >
en de tweede letter is ook toevalig een O ?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:33 schreef Rollufie het volgende:
Polen is het niet , het land begint in ieder geval wel met een P.
[1]quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:45 schreef chufi het volgende:[/b]
[1] Ergens in Duitsland
Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef quirigua het volgende:[quote]
[b]
[2] niet verkeerd, maar waar ?
De Sixtijnse Madonna van Raffael hangt in Dresdenquote:Op zondag 5 december 2010 00:15 schreef quirigua het volgende:
vierde hint dan : stad is beroemd om dit >
[IMG]http://i51.tinypic.com/2ltmyk7.jpg[/IM
Dat is dan misschien dat deel van Nederland dat sommige fokkers aan Belgie wilden verkopenquote:
Ja deze stad ligt inderdaad in Limburgquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat is dan misschien dat deel van Nederland dat sommige fokkers aan Belgie wilden verkopen![]()
Ut blijft tobben met die kerk, niet alleen pedogofielen maar ook architectofoben
(ironisch)
quote:
Het is de vlag van Texas. Ze lijken op elkaar, maar het blauwe vlak is hier groter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:13 schreef quirigua het volgende:
[..]
die vlaggen zijn verwarrend, die twee zijn chileense vlaggen ; why ?
Helaasquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef quirigua het volgende:
http://www.shafe.co.uk/cr(...)g_cathedral_1280.jpg
niet goed![]()
Heel goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:28 schreef quirigua het volgende:
http://www.ralingen-sauer.de/aMunster88.JPG
quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Blik het volgende:
Het lijkt mij Panama City, foto genomen vanuit de oude stad
Ja, dat dacht ik ook, heb er ruim 1 jaar geleden ook gestaan. Zat alleen te twijfelen omdat de gebouwen "klein" lijkenquote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Individual het volgende:
[..]
![]()
Duidelijk genoeg toch met de brug over de baai, stukje skyline en een stukje ruine op de voorgrond. Tis m'n eigen foto van mei dit jaar.
deze ?quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Blik het volgende:
Het lijkt mij Panama City, foto genomen vanuit de oude stad
Die ja. Het einde van die brug staat bij mij links op de foto en dat donkergroene gebied is de oude stad. Prachtstad.quote:
kj, ik ken de oude stad, maar niet van deze kantquote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Individual het volgende:
[..]
Die ja. Het einde van die brug staat bij mij links op de foto en dat donkergroene gebied is de oude stad. Prachtstad.
Je hebt overigens twee oude steden. Panama City is drie keer gebouwd en eigenlijk twee keer nagenoeg compleet verwoest. Wellicht dat je alleen naar de andere oude stad bent geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef quirigua het volgende:
[..]
kj, ik ken de oude stad, maar niet van deze kant
Ehh, Bonggakaradang kan ik niet terugvinden als stad of dorp. Sterker nog, als ik Bonggakaradang intyp op google kom ik in één of andere wikileaks-draadje terecht...quote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Rollufie het volgende:
Ervanuitgaande dat het Toraja huizen zijn ..
Dan zal dit rond de stad Bonggakaradang , Indonesië zijn.
Had dit vanuit Google Maps gevonden.. , maar het lijkt inderdaad (onder die benaming) geen stad te zijn...quote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Ehh, Bonggakaradang kan ik niet terugvinden als stad of dorp. Sterker nog, als ik Bonggakaradang intyp op google kom ik in één of andere wikileaks-draadje terecht...
Dus, doe nog een poging
Correct!quote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Had dit vanuit Google Maps gevonden.. , maar het lijkt inderdaad (onder die benaming) geen stad te zijn...
Maar goed een paar combinaties leveren hetzelfde op
Makassar houses
Batutamonga houses
Rantepao houses
Ervanuitgaan dat je midden in het Toraja 'gebied' bedoelt , ga ik er vanuit dat het dan de laatste is
Rantepao , Indonesië bedoelt.
Nee joh, weet niet waar het is, kan er wel naar raden ; kan iig wel zien dat het Latijns Amerika is, maar dan is de keus nog wel groot - ik overweeg :quote:
niet florence idd, de brug is onder de heerschappij van 2 keizers tot stand gekomenquote:Op zondag 26 december 2010 11:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Volgens mij is het geen Florence...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |