abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90077168
Dit kon je zien aankomen. Al voordat de uitzending uberhaupt begonnen was. Maar toch niet leuk als je één-na-favoriet van de show (om Ben kan ik moeilijk heen) eruit vliegt.

En Shary-An is natuurlijk Angela's lieverdje. Die zal ze bij zich proberen te houden tot het bittere einde. Kan ze lekker over moederen. :+
pi_90078365
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 04:36 schreef female81 het volgende:

Die zal ze bij zich proberen te houden tot het bittere einde. Kan ze lekker over moederen. :+
Anjs kan alleen soppen en moederen, ik ben er beetje klaar mee. _O-
Hoeft niet mee naar X-factor. :N

Iedereen klaagt over Jeroen, maar die zegt gewoon waar het op staat, Anne was moeilijk, Raffa onprofessioneel... _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90121989
I will survive moeten zingen. Dan weet je al dat je coach denkt dat je in de sing off zal staan. En zo geschiedde.
Terecht in de sing off. Terecht weg. Had er van mij zelfs al veel eerder uit gemogen.
pi_90122932
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef Phoenixbirdy het volgende:
I will survive moeten zingen. Dan weet je al dat je coach denkt dat je in de sing off zal staan. En zo geschiedde.
Terecht in de sing off. Terecht weg. Had er van mij zelfs al veel eerder uit gemogen.
Aangezien en Bart en Shary-an er nog in zitten stond Nyssina elke keer volkomen onterecht in de sing-off.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90123199
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef UltraR het volgende:

[..]

Aangezien Shary-an er nog in zit stond Nyssina elke keer volkomen onterecht in de sing-off.
Even aangepast. Zo klopt je zin iets beter. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')