quote:Ja doet dat eens met je luie reet
quote:Geloel van Iens want je kan er niet reserverenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Schande![]()
heb net gekeken op Iens en het is zo populair dat je op tijd moet reserveren. jammer dat het in R'dam zit. moet ik maar eens kijken als ik daar ga winkelen, mits het in het centrum ligt
quote:whehe ja idd, je kan niet reserverenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geloel van Iens want je kan er niet reserverenals 't druk is blijft iedereen gewoon wachten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Vork het volgende:
[..]
met die smiley denk ik nog steeds dat jullie mij bedoelen.
quote:YupOp zaterdag 23 oktober 2010 12:14 schreef Vork het volgende:
dan ben ik wel ineens bij de gekste onderwerpen min of meer betrokken.
quote:Lekker toch
quote:Nog nieuwe lunchtenten die de moeite waard zijn, anders maar weer vlaanderen of belvedère op de beestenmarktOp zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
@F_D: succes met in het centrumLeuk dat je in de buurt bent
quote:Oja
quote:De WaagOp zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nog nieuwe lunchtenten die de moeite waard zijn, anders maar weer vlaanderen of belvedère op de beestenmarkt
quote:Dat is pas uitslapen
quote:HaiOp zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is pas uitslapenGoedemiddag!
quote:klinkt goed! samen eten vnv?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
[..]
whehe ja idd, je kan niet reserverenje kan ook pizza afhalen daar en het dan bij mij komen eten FF
ik woon er echt heel dicht bij!
en de pizza's zijn zooohooo lekker
quote:vanavond kan ik helaas niet, maar een andere keer is prima hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed! samen eten vnv?
quote:ok is goed! gezellig!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef Aure het volgende:
[..]
vanavond kan ik helaas niet, maar een andere keer is prima hoor!
quote:Als je het geld hebt en de dagen, GA DAN! Jij hebt lol en wij hebben rustOp zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm 18 nov kan ik als ik wil een weekje voor EUR 628,- naar het 5* All Inclusive hotel in Hurghada waar ik in maart was en sindsdien nog veel over droom
volgens klimaatwijzer is het dan gemiddeld 27 graden... denk denk denk![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Aure, vanavond pizza eten in Rotterdam?
quote:Je had genoeg vrije dagen! Doen!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm 18 nov kan ik als ik wil een weekje voor EUR 628,- naar het 5* hotel in Hurghada waar ik in maart was en sindsdien nog veel over droom
quote:Je moet ook niet teruglezenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef kahlie het volgende:
Gah, ik probeerde terug te lezen omdat vriendlief zooooo langzaam is met koffer inpakken, maar ik ben nog zo sleepy dat alles door elkaar danst... led lamp vaas... afvallen van P., date met A. van F_D... gah! Ik kan CUL SC niet meer volgen.![]()
quote:Gisteren trouwens wel heeeeel lief whisky gekregen van de bar. Man zei dat als ik een whisky merknaam kon noemen dat ik dan wel mocht.Glenfiddich genoemd en gedronken.
quote:Da's rap
quote:Ik had eigenlijk andere plannen, maar als het moet.....
quote:jaaa *gooit aure op de bank en gaat met P in haar bed liggenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk andere plannen, maar als het moet.....Misschien kunnen we dan bij Aure blijven slapen
Hoeven we niet weer heen en weer te crossen om morgen naar Body Worlds te gaan
quote:Niet eens samen met Aure in 1 bed?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jaaa *gooit aure op de bank en gaat met P in haar bed liggen
quote:Hmmm....ik denk dat hier iets fout gaatOp zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jaaa *gooit aure op de bank en gaat met P in haar bed liggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Hello. Was toch nog aardig laat gisteren, het was weer een ouderwets chaotische edoch gezellige vergadering. Gelet op onze vergaderingen is het een wonder dat we elk jaar toch weer een enorme beurs op poten krijgen
![]()
Vandaag echt tot 12 uur blijven liggen, was echt doodmoe blijkbaar. Nu koffie
quote:Schoonvader had gelijk zoiets van: WHISKYOp zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet teruglezen![]()
[..]Nice
quote:Deze:
quote:Pics van jou aquariumOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze:
www.vivariumbeurs.nl
Volledig georganiseerd en gedraaid door idioten die zich er vrijwillig in gestort hebben om een of andere duistere reden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Schoonvader had gelijk zoiets van: WHISKY![]()
![]()
Die heeft ook een glaasje gevraagd
Schoonmoeder keek:
Schoonpapa mag vanwege z'n hart eigenlijk niet zoveel drinken.
Andere mensen die je net ontmoet zijn leuk, nog leuke gesprekken gehad. Grappige hoogtepunten:
Oh, maar wat doe je dan, ik vind je ECHT iemand voor de mode-business (zomg! Ik haat winkelen).
Verder kreeg ik weer een groot bord met toetje bij het diner (Omelette Siberieene ofzo, was wel lekker, ijs, cake, schuim) en toen zag je iedereen zo kijken: Kan ze dat op? Zegt nichtje van vriendlief: "OH, maar zij kan dat wel opeten hoor". Ik zo: "ja hoor". Nichtje: "ZIJ EET VEEL! Ik had moeite om het te geloven totdat ze bij La Place 2!!! broodjes at en taart!". Andere mensen: "ZOMG, 2 broodjes bij de La Place".![]()
Eerste keer dat ik er om gelachen heb dat mensen opmerkingen maken over mijn eetgedrag... normaal gesproken heb ik een hekel eraan.
quote:Let ook op de ontbrekende teksten bij de jury voor de fotowedstrijdOp zaterdag 23 oktober 2010 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hallo...weet je dat niet eenshttp://www.vivariumbeurs.nl natuurlijk
let op de mooie foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Waag is niet geworden ivm bejaardenracer van mijn ma, dus maar weer belvedère
quote:dat kan bij mij vaak ook! Alleen aankomende weken even nietOp zaterdag 23 oktober 2010 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok is goed!! donderdagavonden komen mij altijd wel uit, of vrijdag
quote:Kan ik bevestigenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef TAV74 het volgende:
Volledig georganiseerd en gedraaid door idioten
quote:die zich er vrijwillig in gestort hebben om een of andere duistere reden.
quote:Heb ik niet, Son had er een paar.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke site. Maar die foto's. Verschrikkelijk.
quote:hahahaha ik kan nieehieetOp zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Aure, vanavond pizza eten in Rotterdam?
quote:Ik ben niet vreemdOp zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef Aure het volgende:
En ehh er slapen geen vreemde mannen in mn bed!
quote:Nope
quote:* Stereotomy stelt zich netjes voor voordat hij in bed stapt met een dameOp zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef Aure het volgende:
[..]
hahahaha ik kan nieehieetben pas om half 10 in rdam weer.
En ehh er slapen geen vreemde mannen in mn bed!
quote:WowOp zaterdag 23 oktober 2010 13:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik niet, Son had er een paar.
http://sonnie-tieske.nl/aquarium240.html
http://sonnie-tieske.nl/aquariumpuffer.html
(hele oude foto's van brakke camera's trouwens, dat doen we tegenwoordig een stuk beterInmiddels staat hier ook bijna niets meer )
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy stelt zich netjes voor voordat hij in bed stapt met een dame
quote:Hoezo? Ik eet nooit teveel... regelmatig ga ik zelfs weg als ik nog honger heb... ik wil graag de extra kilo's die er vanwege de hormonen opzitten eraf, maar ja, dat doe ik nooit via een dieet. Enige twee keer dat ik een dieet had was dat vanwege medische redenen. Zat ik van ellende te huilen bij m'n salade. Zeg ik tegen m'n tafelgenoot: k*t, ik weet niet of ik het nu nog wel kan eten, want ik moet jodiumvrij eten en er zit vast wel rest-jodium in m'n tranen. Jodium-vrij eten is lastig en als je dan ook nog moet ophouden met je medicatie wordt je echt een grote hormonenbom
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:P is RIVELLA!!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeOf misschien wel een beetje maar wel lekker
quote:Het is ook leuk, maar de motivatie om er daadwerkelijk een goed draaiend te krijgen is hier helemaal weg geloof ik. Je kunt ook teveel hobbies hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow.
Mijn bak sloeg altijd groen uit, wat ik er ook aan deed. En de slakkenhel. Geen idee of wij behoefte hebben aan nog een bak hier ooit. Het is wel mooi om te zien.
quote:"Hoi ik ben Steer. Dit is mini Steer. En de rest merk je vanzelf wel."Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Ok...vat dit niet verkeerd op maar ik moest even lachenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:11 schreef kahlie het volgende:
Zat ik van ellende te huilen bij m'n salade. Zeg ik tegen m'n tafelgenoot: k*t, ik weet niet of ik het nu nog wel kan eten, want ik moet jodiumvrij eten en er zit vast wel rest-jodium in m'n tranen. Jodium-vrij eten is lastig en ....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Steer. Dit is mini Steer. En de rest merk je vanzelf wel."
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
"Hoi ik ben Steer. Dit is mini Steer. En de rest merk je vanzelf wel."
quote:Yeah
quote:Kijk, dat zijn de grapjes waar Golfer blij van wordt
quote:klinkt als een concurrent van Z80 en mijOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Schoonvader had gelijk zoiets van: WHISKY![]()
![]()
Die heeft ook een glaasje gevraagd
Schoonmoeder keek:
Schoonpapa mag vanwege z'n hart eigenlijk niet zoveel drinken.
Andere mensen die je net ontmoet zijn leuk, nog leuke gesprekken gehad. Grappige hoogtepunten:
Oh, maar wat doe je dan, ik vind je ECHT iemand voor de mode-business (zomg! Ik haat winkelen).
Verder kreeg ik weer een groot bord met toetje bij het diner (Omelette Siberieene ofzo, was wel lekker, ijs, cake, schuim) en toen zag je iedereen zo kijken: Kan ze dat op? Zegt nichtje van vriendlief: "OH, maar zij kan dat wel opeten hoor". Ik zo: "ja hoor". Nichtje: "ZIJ EET VEEL! Ik had moeite om het te geloven totdat ze bij La Place 2!!! broodjes at en taart!". Andere mensen: "ZOMG, 2 broodjes bij de La Place".![]()
Eerste keer dat ik er om gelachen heb dat mensen opmerkingen maken over mijn eetgedrag... normaal gesproken heb ik een hekel eraan.
quote:hé, doe es liefOp zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je het geld hebt en de dagen, GA DAN! Jij hebt lol en wij hebben rust
quote:ok toppie!!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef Aure het volgende:
[..]
dat kan bij mij vaak ook! Alleen aankomende weken even nietik zal vanavond ff mn agenda bekijken en dan PM ik je!
quote:JeejOp zaterdag 23 oktober 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
wiebelige maar verhogingsvrije Sonnie hier
quote:Hoe vervelendOp zaterdag 23 oktober 2010 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Wel een dagje binnen blijven/bankhangen..(dvd'tjes kijken dus
)
quote:Veel plezier DEOp zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:
even aan komt waaien om gedag te zeggen...
Druk druk. Vanavond komen Cf en mr CF eten dus wij zijn lekker druk met koken![]()
Nu verder, bye!! Fijn weekend verder allemaal
quote:Goed werkOp zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef DarkElf het volgende:
oh moet nog even een ego-patspost plaatsen hoor
Vanmorgen een testloopje gedaan en heb in 18 min 3.4 km gerend, das 11.4 km p/u gemiddeld![]()
(niet dat ik dat tempo een uur kan volhouden nog maar ik ga zeker! vooruit! )sorry, moest ik nog ff kwijt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef borisz het volgende:
Vandaag begint het marathon seizoen voor de schaatsers. Ik moet totaal nog niet aan het schaatsen denken.
quote:Klasgenoot van mij stond hier vandaag ook al in de krant. Ook een marathonschaatser dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef borisz het volgende:
Vandaag begint het marathon seizoen voor de schaatsers. Ik moet totaal nog niet aan het schaatsen denken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:54 schreef LieLie het volgende:
En terug! Zo proberen mousse in elkaar te flansen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef DarkElf het volgende:
oh moet nog even een ego-patspost plaatsen hoor
Vanmorgen een testloopje gedaan en heb in 18 min 3.4 km gerend, das 11.4 km p/u gemiddeld![]()
(niet dat ik dat tempo een uur kan volhouden nog maar ik ga zeker! vooruit! )sorry, moest ik nog ff kwijt.
quote:Chocolademousse.
quote:Ah...bij jullie ookOp zaterdag 23 oktober 2010 14:54 schreef golfer het volgende:
Het was weer ultradruk bij de supermarkt,
quote:Ja en jaOp zaterdag 23 oktober 2010 15:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat iedereen rond deze tijd boodschappen gaat doen
wat een depri weertje
quote:?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:09 schreef rijsttafel het volgende:
Lol, er zitten hier twee alpha males om Aura te vechten![]()
quote:Lekker bezigOp zaterdag 23 oktober 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ga naar de Italiaanse delicatessenwinkel voor parmezaan, paddestoelen en linguine. Ga een carbonara maken vnv!
quote:Lekker. Hoe laat eten we?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ga naar de Italiaanse delicatessenwinkel voor parmezaan, paddestoelen en linguine. Ga een carbonara maken vnv!
quote:paar pagina's terug. Vond 't wel grappig.
quote:Lekker hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef DarkElf het volgende:
alles onder controle hierhuis is aan kant en schoon, brood is bijna klaar. Hoofdgerecht grotendeels... en voor de rest zijn bijna alle voorbereidingen gedaan dus hoeven we vooral nog (veel) af te maken maar das ok
Nu zo eens even op de bank storten...
quote:Dat gaat waarschijnlijk niet meer ophouden vandaagOp zaterdag 23 oktober 2010 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik heb hier nog weinig uitgevoerd en moet nog steeds boodschappen doen, edoch het regent
quote:Nee, die hebben we hier helemaal nietOp zaterdag 23 oktober 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
hebben jullie geen supers die op zondag open zijn isa? Misschien is t morgen beter weer?
quote:Stuur Ross er dan op uitOp zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar.... het is ook koud buiten!
Maar ik heb toch echt brood en melk nodig :/ Avondeten hebben we wel. Nou ja, voor vandaag, niet voor morgen
quote:
quote:Ja. Kan ie gelijk een beetje aan z'n Nederlands werken.
quote:Inburgeren die hapOp zaterdag 23 oktober 2010 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Kan ie gelijk een beetje aan z'n Nederlands werken.
quote:LekkerOp zaterdag 23 oktober 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Pan met bouillon en ballen staat op het vuur. Straks nog even wat boerensoepgroentes erbij en we hebben weer een lekker tussendoorsoepje.
quote:Alstublieft, dank u wel, tot ziens, de Nederlandse woorden op mijn boodschappenbriefjes - gaan prima hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 15:30 schreef golfer het volgende:
Ja. Kan ie gelijk een beetje aan z'n Nederlands werken.
quote:ThanksOp zaterdag 23 oktober 2010 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
kookse Sarabi!
laat ik maar eens douchen en aankleden![]()
quote:Kippensoep, lekker! Daar heb ik ook wel zin inOp zaterdag 23 oktober 2010 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs maakt vanaaf sippekoep voor ons![]()
En morgen maak ik weer eens hachee
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kippensoep, lekker! Daar heb ik ook wel zin in
quote:Hebben we allemaal een 4 uur deadline?
quote:Hoe later je gaat, hoe kouder het is.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar.... het is ook koud buiten!
Maar ik heb toch echt brood en melk nodig :/ Avondeten hebben we wel. Nou ja, voor vandaag, niet voor morgen
quote:Lijkt het wel opOp zaterdag 23 oktober 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben we allemaal een 4 uur deadline?Ik moet van mezelf om 4 uur naar de winkel
quote:Ikke niet hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben we allemaal een 4 uur deadline?Ik moet van mezelf om 4 uur naar de winkel
quote:We kennen het niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Golfer, jullie vinden River Cottage misschien ook wel leukGeen idee of je het al kent eigenlijk
quote:Krijg je eters ?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef DarkElf het volgende:
alles onder controle hierhuis is aan kant en schoon, brood is bijna klaar. Hoofdgerecht grotendeels... en voor de rest zijn bijna alle voorbereidingen gedaan dus hoeven we vooral nog (veel) af te maken maar das ok
Nu zo eens even op de bank storten...
quote:
quote:Ik ook
quote:Ik ben nu een paar afleveringen van vorig jaar aan het binnen halen. Als we het leuk vinden zoek ik de meest recente ook wel even op.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
River Cottage is hartstikke leuk, dat roep ik al 2 jaar!
quote:Je moet wel een beetje door het 'alles moet op de biologische manier' doorkijken (hoewel hij zeker een punt heeft met hoe we beesten behandelen en hoe dat uiteindelijk smaakt etc... maar ik vind het erg leuk, de kookboeken ook. River cottage past meer bij mij dan jamie of nigella eigenlijkOp zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben nu een paar afleveringen van vorig jaar aan het binnen halen. Als we het leuk vinden zoek ik de meest recente ook wel even op.
quote:Klinkt idd erg leuk!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje door het 'alles moet op de biologische manier' doorkijken (hoewel hij zeker een punt heeft met hoe we beesten behandelen en hoe dat uiteindelijk smaakt etc... maar ik vind het erg leuk, de kookboeken ook. River cottage past meer bij mij dan jamie of nigella eigenlijk
quote:Ik ook
quote:Is het ook
quote:NieuwsgroepenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
channel 4 ontvangen wij niet geloof ik..
quote:ja, nou, geen zin me daar in te verdiepen eerlijk gezegd..
quote:Ik heb niets tegen biologisch. Sterker nog: als het even kan kopen wij zelf zoveel mogelijk biologisch.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:09 schreef DarkElf het volgende:
Je moet wel een beetje door het 'alles moet op de biologische manier' doorkijken (hoewel hij zeker een punt heeft met hoe we beesten behandelen en hoe dat uiteindelijk smaakt etc... maar ik vind het erg leuk, de kookboeken ook. River cottage past meer bij mij dan jamie of nigella eigenlijk
quote:ah dacht al, auraOp zaterdag 23 oktober 2010 15:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
paar pagina's terug. Vond 't wel grappig.
en t was een typfoutje![]()
quote:Nee hoor, tenminste ik vind van niet. Hij is gewoon heel realistisch en laat ook zien hoe bijv kippen behandeld worden (hij heeft een kippencampagne opgezet om Britten bewust te maken van niet alleen de leefomstandigheden van die beesten maar ook dat blije kippen beter voor je zijn.. en je hoeft niet elke dag vlees te eten... bijv..) Precies zoals ik t doe; niet elke dag vlees en als we vlees eten is het scharrelvlees. Liever minder vlees maar wel wat blijer vleesOp zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen biologisch. Sterker nog: als het even kan kopen wij zelf zoveel mogelijk biologisch.
Zolang het maar niet veganistisch rechtsdraaiend enzo is.
quote:Beetje moeite doen voor interessante dingenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, nou, geen zin me daar in te verdiepen eerlijk gezegd..Ben niet zo van het downloaden, gedoe..
quote:Kijk, dit was moeite genoegOp zaterdag 23 oktober 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje moeite doen voor interessante dingenIk fik wel een DVD-tje voor je
quote:Wat ik er nog niet bij vermeldde is dat ik hem langs kom brengen en dan gewoon de whiskykast leegdrink
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef golfer het volgende:
Zo. VK Magazine weer uit.
Wat is dat toch heerlijk met dit weer op zaterdag met een koppies soep zo'n magazine te lezen.
Staat leuke recensie in van de tent waar Pietverdriet deze week ook gegeten heeft.
quote:Ik ben bezig in het FD. Leuke krant op zaterdagOp zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef golfer het volgende:
Zo. VK Magazine weer uit.
Wat is dat toch heerlijk met dit weer op zaterdag met een koppies soep zo'n magazine te lezen.
Staat leuke recensie in van de tent waar Pietverdriet deze week ook gegeten heeft.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ik er nog niet bij vermeldde is dat ik hem langs kom brengen en dan gewoon de whiskykast leegdrink
quote:En dan het liefst in Schotland?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
Als de mr en ik later groot zijn wil ik een tuin met plek om wat groenten te verbouwen en wat blije kippen te houdenen een bijkeuken of kelder zodat ik meer ruimte heb voor alle dingen die ik zelf al maak
quote:Nou, vooruit dan maarOp zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
als ik mee mag drinken is dat niet zo'n groot punt stiekem
quote:Nee hoor mag ook gewoon hier in de buurt, ik woon hier fijnOp zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan het liefst in Schotland?Of met je eigen winkeltje
DarkElf Catering
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee hoor mag ook gewoon hier in de buurt, ik woon hier fijn
quote:Klinkt goedOp zaterdag 23 oktober 2010 16:26 schreef DarkElf het volgende:
Als de mr en ik later groot zijn wil ik een tuin met plek om wat groenten te verbouwen en wat blije kippen te houdenen een bijkeuken of kelder zodat ik meer ruimte heb voor alle dingen die ik zelf al maak
quote:Kom eerst maar eens eten, dan kan je pas echt oordelenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik zie dat eigen winkeltje wel zitten
Of een DarkElf woonkamerrestaurantje
quote:Ik hoor alleen maar goeie verhalen dus het zal allemaal wel loslopenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens eten, dan kan je pas echt oordelen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar goeie verhalen dus het zal allemaal wel loslopen
quote:hee Aure. ik twijfel nog steeds of ik meega morgen
quote:Vind je het te vroeg?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
hee Aure. ik twijfel nog steeds of ik meega morgen
quote:Waarom twijfel je?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee Aure. ik twijfel nog steeds of ik meega morgen
quote:dat ja. zal wel problemen krijgen met daar komen vanaf centraal. ben zo'n stresskip als ik niet weet waar ik naartoe moet. en mn zusje zegt dat de setting niet zo mooi is. maar de tijd steekt het meest. ga even checken hoe laat ik weg moet
quote:anders kom je vanavond en blijf je bij mij slapen? Gaan we een filmpie kijkenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja. zal wel problemen krijgen met daar komen vanaf centraal. ben zo'n stresskip als ik niet weet waar ik naartoe moet. en mn zusje zegt dat de setting niet zo mooi is. maar de tijd steekt het meest. ga even checken hoe laat ik weg moet
quote:hoe laat ben je thuis dan vnv? 22u toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:19 schreef Aure het volgende:
[..]
anders kom je vanavond en blijf je bij mij slapen? Gaan we een filmpie kijken
quote:Waarom zou je problemen krijgen met daar komen vanaf centraalOp zaterdag 23 oktober 2010 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ja. zal wel problemen krijgen met daar komen vanaf centraal. ben zo'n stresskip als ik niet weet waar ik naartoe moet. en mn zusje zegt dat de setting niet zo mooi is. maar de tijd steekt het meest. ga even checken hoe laat ik weg moet
quote:Vanaf het centraal Station neemt u tramlijn 20, 23 of 25, die rijdt over de Erasmusbrug (halte Wilhelminaplein). Het is dan nog ca. 5 minuten lopen naar LP II in Las Palmas. Op het Wilhelminaplein stopt ook de metro (Lijn D richting Slinge/De Akkers).
quote:half 10Op zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe laat ben je thuis dan vnv? 22u toch?
quote:Doe CFje maar de groeten
quote:ZienHeb net ook eindelijk eens foto' s gemaakt van ons huis, is al een tijd geleden.
De mr bromde net: ' donkere foto' s '... Maar ik noem t sfeervol
quote:heb het gelezen maar dan alsnog. heb altijd een zwart/wit beeld van iets als ik iets niet ken. uiteindelijk blijkt het gelukkig altijd mee te vallen.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je problemen krijgen met daar komen vanaf centraalEr staat hier ( http://www.lp2.nl/content/aid/24 ) zo ongeveer uitgeschreven wat je moet doen
[..]
quote:doe de groetjes ajb! en ben benieuwd wat er op t menu staatOp zaterdag 23 oktober 2010 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Uurtje of zes komen ze.
Heb net ook eindelijk eens foto' s gemaakt van ons huis, is al een tijd geleden.
De mr bromde net: ' donkere foto' s '... Maar ik noem t sfeervol
quote:Ah...een echte "wat de boer niet kent, vreet-ie niet"Op zaterdag 23 oktober 2010 17:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb het gelezen maar dan alsnog. heb altijd een zwart/wit beeld van iets als ik iets niet ken. uiteindelijk blijkt het gelukkig altijd mee te vallen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je problemen krijgen met daar komen vanaf centraalEr staat hier ( http://www.lp2.nl/content/aid/24 ) zo ongeveer uitgeschreven wat je moet doen
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...een echte "wat de boer niet kent, vreet-ie niet"Hoe doe je dat dan als je naar Egypte gaat
quote:Dat ziet er gezellig uitOp zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Hier zijn ze iig.
Alleen de woonkamer trouwens hoor
vanaf de trap
tvgedeelte, de speelplaats va de mr met been van de mr
richting eetgedeelte..
quote:ik ben enorm georganiseerdOp zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit![]()
Stuk minder rommelig dan bij mij iig
quote:Ziet er gezellig uit, mooi sfeertjeOp zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Hier zijn ze iig.
vanaf de trap
richting eetgedeelte..
quote:Dat vind ik toch wel iets anders hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...een echte "wat de boer niet kent, vreet-ie niet"
quote:Toffe inrichting, zeg!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Hier zijn ze iig.
vanaf de trap
richting eetgedeelte..
quote:Misschien is de kans op een overval groter in de metro van Rotterdam?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...een echte "wat de boer niet kent, vreet-ie niet"Hoe doe je dat dan als je naar Egypte gaat
quote:Er is een verschil tussen "help, ik weet de weg niet maar ik ga het gewoon uitzoeken en dan kom ik toch" en " help, ik weet de weg niet. Ik weet niet hoe het OV werkt. Ik zoek het niet uit van te voren. En ik zeg dat ik niet kom!"Op zaterdag 23 oktober 2010 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel iets anders hoor
Ik ken ook nergens de weg in Rotterdam dan wil ik het liever ook wel goed weten van te voren
quote:Die foto; s ken ik idd!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Toffe inrichting, zeg!
Had in een ander topic op fok mijn huiskamer eens geplaatst.
http://img830.imageshack.us/img830/290/sdc10279a.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/9854/sdc10280z.jpg
2e foto is een klein beeetje rommelig. Nu is dat inmiddels opgeruimd en staat 't wat minder opgepropt bij het bureau.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien is de kans op een overval groter in de metro van Rotterdam?
quote:Leuk huissieOp zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Toffe inrichting, zeg!
Had in een ander topic op fok mijn huiskamer eens geplaatst.
http://img830.imageshack.us/img830/290/sdc10279a.jpg
http://img255.imageshack.us/img255/9854/sdc10280z.jpg
2e foto is een klein beeetje rommelig. Nu is dat inmiddels opgeruimd en staat 't wat minder opgepropt bij het bureau.
quote:Het blijft een vet huisOp zaterdag 23 oktober 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Hier zijn ze iig.
vanaf de trap
richting eetgedeelte..
quote:Ik zou het ook niet zeker zijn of ik dat helemaal alleen zou willen uitzoeken de eerste keer eerlijke gezegd....Op zaterdag 23 oktober 2010 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "help, ik weet de weg niet maar ik ga het gewoon uitzoeken en dan kom ik toch" en " help, ik weet de weg niet. Ik weet niet hoe het OV werkt. Ik zoek het niet uit van te voren. En ik zeg dat ik niet kom!"
quote:daar ben ik al eens geweest. van het vliegveld af weet ik de uitgang te vinden en daar staat een reisleidster die me verder helptOp zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:ja vinden wij ook nog steeds
quote:Wat is het probleem danOp zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zeker zijn of ik dat helemaal alleen zou willen uitzoeken de eerste keer eerlijke gezegd....
Maar dan mag je me gerust een (domme) boer vinden hoor
quote:wie zegt dat? ik weet dat ik om 9.08 de trein zou moeten pakken, overstappen op Gouda en vanaf Rotterdam om 10.19u tram 23 moet pakkenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "help, ik weet de weg niet maar ik ga het gewoon uitzoeken en dan kom ik toch" en " help, ik weet de weg niet. Ik weet niet hoe het OV werkt. Ik zoek het niet uit van te voren. En ik zeg dat ik niet kom!"
quote:Ik weet ook niet wat het probleem is?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is het probleem danAls je ergens naar toe wilt, zul je toch moeten uitzoeken hoe je daar kunt komen
Dat is met alles toch
Ook als FFT naar bijv. een nieuw lokatie voor een dansoptreden moet
![]()
Ik zeg trouwens niets over dom zijn hier
quote:ThxOp zaterdag 23 oktober 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die foto; s ken ik idd!
Vooral je bank /zithoek vind ik erg leuk, de 2e is idd rommelig maar idd niets wat opruimen niet oplost
quote:thanks SarabiOp zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zeker zijn of ik dat helemaal alleen zou willen uitzoeken de eerste keer eerlijke gezegd....
Maar dan mag je me gerust een (domme) boer vinden hoor
quote:Thx, met een klein budget toch wel redelijk gelukt. Lekker rustige kleuren, daar hou ik wel van
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het probleem is?
Ik begrijp alleen goed dat FFT daar over nadenkt en zich zorgen daar om kan maken
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik het OV in een vreemde grote stad alleen zou moeten uitzoeken
quote:blegh! wil je em richting noorden wegsturen ajb?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
Sodemieters. Enorme hagelbui met gigantisch onweer erbij hier.
quote:dat is hetOp zaterdag 23 oktober 2010 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
die grote mannen uit grote steden begrijpen ons gewoon niet
quote:Ik trek geen verkeerde conclusies. Je gaf zelf in een eerdere post aan dat je een stresskip bent als je in een nieuwe omgeving je weg moet zoeken!Op zaterdag 23 oktober 2010 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie zegt dat? ik weet dat ik om 9.08 de trein zou moeten pakken, overstappen op Gouda en vanaf Rotterdam om 10.19u tram 23 moet pakken
dus niks niet uit zoeken van tevoren. verkeerde conclusie weer getrokken..
quote:Het heeft wel iets gezelligs vind ik altijdOp zaterdag 23 oktober 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
t giet hier ook al de hele middag, bah. Dan maar in huis gezellig maken
quote:Hier ook, maar we hebben toch een lekkere hang ende niksen dag, dus het is wel knus stiekemOp zaterdag 23 oktober 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
t giet hier ook al de hele middag, bah. Dan maar in huis gezellig maken
quote:kom je vanzelf achterOp zaterdag 23 oktober 2010 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
mooie woonkamer DE! je had al eens foto's gepost maar nu met deze kleuren geeft het meer sfeer. overdag fel in de zon waren de witte meubels wel heel strak, maar das niet negatief bedoeld.
ik weet niet of ik strak of rommelig wil; geen idee waar ik me thuis kan voelen..
quote:ja he? alleen vanmorgen tijdens t rennen (of technisch gezien net ervoorOp zaterdag 23 oktober 2010 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hier ook, maar we hebben toch een lekkere hang ende niksen dag, dus het is wel knus stiekem
quote:Yup. Hier hetzelfde gehadOp zaterdag 23 oktober 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kom je vanzelf achter
Ik ben van heel rommelig en kleurig naar dit gegaan... zoiets evolueert ook naarmate je ouder wordt denk ik.
quote:Jij komt uit Delft, dus dan kunnen jullie samen vanaf Rotterdam Centraal reizen.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik trek geen verkeerde conclusies. Je gaf zelf in een eerdere post aan dat je een stresskip bent als je in een nieuwe omgeving je weg moet zoeken!
Maar laat maar verder. Geen zin in discussies over inconsistente posts.
quote:ja zie wel, is een normaal proces denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Hier hetzelfde gehadVan een heel drukke woonkamer met alle muren volgebouwd naar een vrij lage woonkamer met alleen maar eigen foto's aan de muur
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zie wel, is een normaal proces denk ik.
quote:komen nog een keer, nu is t echt te donkerOp zaterdag 23 oktober 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis de slpkmr, logeerkmr, badkmr & toilet van Elf en Rt nog
quote:Nee. Ik volg mijn eigen schema zodat ik met een beetje geluk ook nog wat beweging erin kan krijgen en dat doe ik liever op een vrij introverte methode (lees: iPod op! )Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef rijsttafel het volgende:
Jij komt uit Delft, dus dan kunnen jullie samen vanaf Rotterdam Centraal reizen.
Ideetje?
quote:OkeeOp zaterdag 23 oktober 2010 17:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik volg mijn eigen schema zodat ik met een beetje geluk ook nog wat beweging erin kan krijgen en dat doe ik liever op een vrij introverte methode (lees: iPod op! )
quote:Komt goedOp zaterdag 23 oktober 2010 17:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Okeewas maar een ideetje
![]()
Vergeet je m'n ticket niet? De buurvrouw d'r printer was leeg dus daar ging m'n laatste oplossing om het zelf te regelen![]()
Thx alvast
quote:tof tof tofOp zaterdag 23 oktober 2010 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedIk zal ze gelijk ff afdrukken!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:04 schreef LieLie het volgende:
tomtietom.. best een lange file!
zei net dat ik dat achteraf wel wist omdat Sun en Tav het er ook over gehad hebben, vond ie niet grappig
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:04 schreef LieLie het volgende:
tomtietom.. best een lange file!
zei net dat ik dat achteraf wel wist omdat Sun en Tav het er ook over gehad hebben, vond ie niet grappig
quote:hij wil weten wanneer ie ophoudt, hij heeft hongerOp zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
fijn is ie he.. en het gaat helemaal nergens over. Komt puur omdat men niet normaal kan invoegen.
quote:Voorbij Muiden bij de afslag naar de A9 ongeveerOp zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
hij wil weten wanneer ie ophoudt, hij heeft honger
quote:MAg allebeiOp zaterdag 23 oktober 2010 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
tof tof tof
tot morgen dan in ieder geval!
Doe je je petje op?dan kan ik je herkennen
Of moet ik zoeken naar de bezweten man met een Ipod?![]()
quote:Ik ken niemandOp zaterdag 23 oktober 2010 18:04 schreef Aure het volgende:
Hmmm ja hoe ga ik iedereen herkennenik ken alleen P en FF
quote:ik heb geen chipkaart en kom denk met de tram (als ik kom). kan ik daar een kaartje kopen?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij komt uit Delft, dus dan kunnen jullie samen vanaf Rotterdam Centraal reizen.
Ideetje?
FF ik vind dat je gewoon moet komen.Het OV in Rotterdam is overduidelijk. Als je nog geen OVchipkaart hebt, kan je die ook gewoon bij de metro kopen.
quote:Nogal. Maar ja, ik vind dat als je een dieet hebt waarmee je zelfs geen kraanwater meer mag drinken, dat je dan ook wel reden hebt om te huilen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok...vat dit niet verkeerd op maar ik moest even lachenWel beroerd, zo'n situatie
Dat wordt wel heel creatief koken dan
quote:ik ga even je fotoboek bekijken, dan herken ik je. ik kan Isa, Lein, Aure en P. herkennenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken niemand![]()
Kijk in m'n fobo, als je iemand verdwaald om zich heen ziet kijken die daarop lijkt, dan ben ik het waarschijnlijk![]()
Ik heb een donkergrijze jas en een sjaal. Lekker goeie omschrijving
quote:Awww.. zeg hem dit maar: 'Het gaat echt weer over.. écht!'Op zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef LieLie het volgende:
nog even en hij gaat huilen
of vloeken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken niemand![]()
Kijk in m'n fobo, als je iemand verdwaald om zich heen ziet kijken die daarop lijkt, dan ben ik het waarschijnlijk![]()
quote:Je hebt net mijn mobieltje ontvangen in je PMOp zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken niemand![]()
quote:'ja, maar, nou.. pff.. Ik heb een hele zware week gehad! ik sta emotioneel op springen! En ik pas ook maar net in m'n overhemd!'Op zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. zeg hem dit maar: 'Het gaat echt weer over.. écht!'
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
'ja, maar, nou.. pff.. Ik heb een hele zware week gehad! ik sta emotioneel op springen! En ik pas ook maar net in m'n overhemd!'
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. zeg hem dit maar: 'Het gaat echt weer over.. écht!'
quote:Voor al het OV in rotterdam heb je een OV-chipkaart nodig, dus ook de tram. Maar die kan je daar ook kopen. Bij een automaat of in het winkeltje. Uiteindelijk komt ie toch in heel NL, dus dan heb je 'm maar alvast. Er is ook een NS-informatiedesk waar je 't eventueel kan vragen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb geen chipkaart en kom denk met de tram (als ik kom). kan ik daar een kaartje kopen?
quote:Zeg maar dat-ie dan goed moet oefenen met zijn buik inhoudenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
" En ik pas ook maar net in m'n overhemd!'
quote:aaahhOp zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
'ja, maar, nou.. pff.. Ik heb een hele zware week gehad! ik sta emotioneel op springen! En ik pas ook maar net in m'n overhemd!'
quote:Fietst een beetje lastig, maar ik kan het overwegenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
trek je dit aan Rijst? dan herken ik je tenminste snel
[ afbeelding ]
quote:Inderdaad.
quote:de Hulk staat in de fileOp zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor al het OV in rotterdam heb je een OV-chipkaart nodig, dus ook de tram. Maar die kan je daar ook kopen. Bij een automaat of in het winkeltje. Uiteindelijk komt ie toch in heel NL, dus dan heb je 'm maar alvast. Er is ook een NS-informatiedesk waar je 't eventueel kan vragen.![]()
Gaat wel goedkomen, is geen kunst aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |