quote:Ja doet dat eens met je luie reet
quote:Geloel van Iens want je kan er niet reserverenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Schande![]()
heb net gekeken op Iens en het is zo populair dat je op tijd moet reserveren. jammer dat het in R'dam zit. moet ik maar eens kijken als ik daar ga winkelen, mits het in het centrum ligt
quote:whehe ja idd, je kan niet reserverenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geloel van Iens want je kan er niet reserverenals 't druk is blijft iedereen gewoon wachten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Vork het volgende:
[..]
met die smiley denk ik nog steeds dat jullie mij bedoelen.
quote:YupOp zaterdag 23 oktober 2010 12:14 schreef Vork het volgende:
dan ben ik wel ineens bij de gekste onderwerpen min of meer betrokken.
quote:Lekker toch
quote:Nog nieuwe lunchtenten die de moeite waard zijn, anders maar weer vlaanderen of belvedère op de beestenmarktOp zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
@F_D: succes met in het centrumLeuk dat je in de buurt bent
quote:Oja
quote:De WaagOp zaterdag 23 oktober 2010 12:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nog nieuwe lunchtenten die de moeite waard zijn, anders maar weer vlaanderen of belvedère op de beestenmarkt
quote:Dat is pas uitslapen
quote:HaiOp zaterdag 23 oktober 2010 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is pas uitslapenGoedemiddag!
quote:klinkt goed! samen eten vnv?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
[..]
whehe ja idd, je kan niet reserverenje kan ook pizza afhalen daar en het dan bij mij komen eten FF
ik woon er echt heel dicht bij!
en de pizza's zijn zooohooo lekker
quote:vanavond kan ik helaas niet, maar een andere keer is prima hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt goed! samen eten vnv?
quote:ok is goed! gezellig!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef Aure het volgende:
[..]
vanavond kan ik helaas niet, maar een andere keer is prima hoor!
quote:Als je het geld hebt en de dagen, GA DAN! Jij hebt lol en wij hebben rustOp zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm 18 nov kan ik als ik wil een weekje voor EUR 628,- naar het 5* All Inclusive hotel in Hurghada waar ik in maart was en sindsdien nog veel over droom
volgens klimaatwijzer is het dan gemiddeld 27 graden... denk denk denk![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Aure, vanavond pizza eten in Rotterdam?
quote:Je had genoeg vrije dagen! Doen!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm 18 nov kan ik als ik wil een weekje voor EUR 628,- naar het 5* hotel in Hurghada waar ik in maart was en sindsdien nog veel over droom
quote:Je moet ook niet teruglezenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef kahlie het volgende:
Gah, ik probeerde terug te lezen omdat vriendlief zooooo langzaam is met koffer inpakken, maar ik ben nog zo sleepy dat alles door elkaar danst... led lamp vaas... afvallen van P., date met A. van F_D... gah! Ik kan CUL SC niet meer volgen.![]()
quote:Gisteren trouwens wel heeeeel lief whisky gekregen van de bar. Man zei dat als ik een whisky merknaam kon noemen dat ik dan wel mocht.Glenfiddich genoemd en gedronken.
quote:Da's rap
quote:Ik had eigenlijk andere plannen, maar als het moet.....
quote:jaaa *gooit aure op de bank en gaat met P in haar bed liggenOp zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk andere plannen, maar als het moet.....Misschien kunnen we dan bij Aure blijven slapen
Hoeven we niet weer heen en weer te crossen om morgen naar Body Worlds te gaan
quote:Niet eens samen met Aure in 1 bed?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jaaa *gooit aure op de bank en gaat met P in haar bed liggen
quote:Hmmm....ik denk dat hier iets fout gaatOp zaterdag 23 oktober 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jaaa *gooit aure op de bank en gaat met P in haar bed liggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Hello. Was toch nog aardig laat gisteren, het was weer een ouderwets chaotische edoch gezellige vergadering. Gelet op onze vergaderingen is het een wonder dat we elk jaar toch weer een enorme beurs op poten krijgen
![]()
Vandaag echt tot 12 uur blijven liggen, was echt doodmoe blijkbaar. Nu koffie
quote:Schoonvader had gelijk zoiets van: WHISKYOp zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet teruglezen![]()
[..]Nice
quote:Deze:
quote:Pics van jou aquariumOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze:
www.vivariumbeurs.nl
Volledig georganiseerd en gedraaid door idioten die zich er vrijwillig in gestort hebben om een of andere duistere reden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Schoonvader had gelijk zoiets van: WHISKY![]()
![]()
Die heeft ook een glaasje gevraagd
Schoonmoeder keek:
Schoonpapa mag vanwege z'n hart eigenlijk niet zoveel drinken.
Andere mensen die je net ontmoet zijn leuk, nog leuke gesprekken gehad. Grappige hoogtepunten:
Oh, maar wat doe je dan, ik vind je ECHT iemand voor de mode-business (zomg! Ik haat winkelen).
Verder kreeg ik weer een groot bord met toetje bij het diner (Omelette Siberieene ofzo, was wel lekker, ijs, cake, schuim) en toen zag je iedereen zo kijken: Kan ze dat op? Zegt nichtje van vriendlief: "OH, maar zij kan dat wel opeten hoor". Ik zo: "ja hoor". Nichtje: "ZIJ EET VEEL! Ik had moeite om het te geloven totdat ze bij La Place 2!!! broodjes at en taart!". Andere mensen: "ZOMG, 2 broodjes bij de La Place".![]()
Eerste keer dat ik er om gelachen heb dat mensen opmerkingen maken over mijn eetgedrag... normaal gesproken heb ik een hekel eraan.
quote:Let ook op de ontbrekende teksten bij de jury voor de fotowedstrijdOp zaterdag 23 oktober 2010 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hallo...weet je dat niet eenshttp://www.vivariumbeurs.nl natuurlijk
let op de mooie foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Waag is niet geworden ivm bejaardenracer van mijn ma, dus maar weer belvedère
quote:dat kan bij mij vaak ook! Alleen aankomende weken even nietOp zaterdag 23 oktober 2010 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok is goed!! donderdagavonden komen mij altijd wel uit, of vrijdag
quote:Kan ik bevestigenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef TAV74 het volgende:
Volledig georganiseerd en gedraaid door idioten
quote:die zich er vrijwillig in gestort hebben om een of andere duistere reden.
quote:Heb ik niet, Son had er een paar.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke site. Maar die foto's. Verschrikkelijk.
quote:hahahaha ik kan nieehieetOp zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Aure, vanavond pizza eten in Rotterdam?
quote:Ik ben niet vreemdOp zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef Aure het volgende:
En ehh er slapen geen vreemde mannen in mn bed!
quote:Nope
quote:* Stereotomy stelt zich netjes voor voordat hij in bed stapt met een dameOp zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef Aure het volgende:
[..]
hahahaha ik kan nieehieetben pas om half 10 in rdam weer.
En ehh er slapen geen vreemde mannen in mn bed!
quote:WowOp zaterdag 23 oktober 2010 13:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik niet, Son had er een paar.
http://sonnie-tieske.nl/aquarium240.html
http://sonnie-tieske.nl/aquariumpuffer.html
(hele oude foto's van brakke camera's trouwens, dat doen we tegenwoordig een stuk beterInmiddels staat hier ook bijna niets meer )
quote:Hoe weet je dat zo zeker?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy stelt zich netjes voor voordat hij in bed stapt met een dame
quote:Hoezo? Ik eet nooit teveel... regelmatig ga ik zelfs weg als ik nog honger heb... ik wil graag de extra kilo's die er vanwege de hormonen opzitten eraf, maar ja, dat doe ik nooit via een dieet. Enige twee keer dat ik een dieet had was dat vanwege medische redenen. Zat ik van ellende te huilen bij m'n salade. Zeg ik tegen m'n tafelgenoot: k*t, ik weet niet of ik het nu nog wel kan eten, want ik moet jodiumvrij eten en er zit vast wel rest-jodium in m'n tranen. Jodium-vrij eten is lastig en als je dan ook nog moet ophouden met je medicatie wordt je echt een grote hormonenbom
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:P is RIVELLA!!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeOf misschien wel een beetje maar wel lekker
quote:Het is ook leuk, maar de motivatie om er daadwerkelijk een goed draaiend te krijgen is hier helemaal weg geloof ik. Je kunt ook teveel hobbies hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow.
Mijn bak sloeg altijd groen uit, wat ik er ook aan deed. En de slakkenhel. Geen idee of wij behoefte hebben aan nog een bak hier ooit. Het is wel mooi om te zien.
quote:"Hoi ik ben Steer. Dit is mini Steer. En de rest merk je vanzelf wel."Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Ok...vat dit niet verkeerd op maar ik moest even lachenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:11 schreef kahlie het volgende:
Zat ik van ellende te huilen bij m'n salade. Zeg ik tegen m'n tafelgenoot: k*t, ik weet niet of ik het nu nog wel kan eten, want ik moet jodiumvrij eten en er zit vast wel rest-jodium in m'n tranen. Jodium-vrij eten is lastig en ....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Steer. Dit is mini Steer. En de rest merk je vanzelf wel."
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:12 schreef Anthraxx het volgende:
"Hoi ik ben Steer. Dit is mini Steer. En de rest merk je vanzelf wel."
quote:Yeah
quote:Kijk, dat zijn de grapjes waar Golfer blij van wordt
quote:klinkt als een concurrent van Z80 en mijOp zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Schoonvader had gelijk zoiets van: WHISKY![]()
![]()
Die heeft ook een glaasje gevraagd
Schoonmoeder keek:
Schoonpapa mag vanwege z'n hart eigenlijk niet zoveel drinken.
Andere mensen die je net ontmoet zijn leuk, nog leuke gesprekken gehad. Grappige hoogtepunten:
Oh, maar wat doe je dan, ik vind je ECHT iemand voor de mode-business (zomg! Ik haat winkelen).
Verder kreeg ik weer een groot bord met toetje bij het diner (Omelette Siberieene ofzo, was wel lekker, ijs, cake, schuim) en toen zag je iedereen zo kijken: Kan ze dat op? Zegt nichtje van vriendlief: "OH, maar zij kan dat wel opeten hoor". Ik zo: "ja hoor". Nichtje: "ZIJ EET VEEL! Ik had moeite om het te geloven totdat ze bij La Place 2!!! broodjes at en taart!". Andere mensen: "ZOMG, 2 broodjes bij de La Place".![]()
Eerste keer dat ik er om gelachen heb dat mensen opmerkingen maken over mijn eetgedrag... normaal gesproken heb ik een hekel eraan.
quote:hé, doe es liefOp zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je het geld hebt en de dagen, GA DAN! Jij hebt lol en wij hebben rust
quote:ok toppie!!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef Aure het volgende:
[..]
dat kan bij mij vaak ook! Alleen aankomende weken even nietik zal vanavond ff mn agenda bekijken en dan PM ik je!
quote:JeejOp zaterdag 23 oktober 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
wiebelige maar verhogingsvrije Sonnie hier
quote:Hoe vervelendOp zaterdag 23 oktober 2010 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Wel een dagje binnen blijven/bankhangen..(dvd'tjes kijken dus
)
quote:Veel plezier DEOp zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef DarkElf het volgende:
even aan komt waaien om gedag te zeggen...
Druk druk. Vanavond komen Cf en mr CF eten dus wij zijn lekker druk met koken![]()
Nu verder, bye!! Fijn weekend verder allemaal
quote:Goed werkOp zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef DarkElf het volgende:
oh moet nog even een ego-patspost plaatsen hoor
Vanmorgen een testloopje gedaan en heb in 18 min 3.4 km gerend, das 11.4 km p/u gemiddeld![]()
(niet dat ik dat tempo een uur kan volhouden nog maar ik ga zeker! vooruit! )sorry, moest ik nog ff kwijt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef borisz het volgende:
Vandaag begint het marathon seizoen voor de schaatsers. Ik moet totaal nog niet aan het schaatsen denken.
quote:Klasgenoot van mij stond hier vandaag ook al in de krant. Ook een marathonschaatser dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef borisz het volgende:
Vandaag begint het marathon seizoen voor de schaatsers. Ik moet totaal nog niet aan het schaatsen denken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:54 schreef LieLie het volgende:
En terug! Zo proberen mousse in elkaar te flansen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:38 schreef DarkElf het volgende:
oh moet nog even een ego-patspost plaatsen hoor
Vanmorgen een testloopje gedaan en heb in 18 min 3.4 km gerend, das 11.4 km p/u gemiddeld![]()
(niet dat ik dat tempo een uur kan volhouden nog maar ik ga zeker! vooruit! )sorry, moest ik nog ff kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |