abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89794877
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.

Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
bron ? oO<
dat de coaches zichzelf via het programma flink aan het promoten zijn geloof ik direct!
pi_89796443
Bron inderdaad?

Dat de mensen zichzelf promoten zie ik ook wel:

- Nick en Simon promoten heel veel hun eigen single Vlinders en Symphonica im Rosso.
- Van Velzen promoot zijn theatertour en single
- Jeroen van de Boom promoot zijn single en de Toppers
- Alle artiesten die langskomen en 2 nummers zingen; promotie van hun nieuwe album/single en theatertour waarvan 'toevallig' de kaartverkoop net begint.

Maar dat Jennifer er niet uit gaat, kan helaas aan de opzet van dit programma en de publiciteit rond haar persoon liggen. Ze had als concurrentie Nigel, Pearl en Johnny. Nigel en Johnny hadden twee rotnummers gekregen: Johnny moest een nummer van Katy Perry zingen, wat normaal dus door een vrouw gedaan wordt en echt een popliedje is. Moeilijk om daar wat van te maken. Nigel kreeg het nummer van Alain Clark met de hoge kopstem, die weinig zangers maar kunnen pakken. Ze kunnen wel bewust die nummers aan die jongens hebben gegeven, om Jennifer veilig te stellen.

Ik vind in elk geval de opzet van het programma verkeerd: goede mensen uit één team gaan eruit, terwijl slechteren uit een ander team door kunnen gaan. Zo ontstaat dat onrechtvaardige idee.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:14:01 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89801971
Uiteindelijk is er maar een winnaar naast de winnaar van THE Voice. De rest zal toch moeten afvallen een keer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89802681
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.

Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
Ik zou je onzin naar Wikileaks sturen, krijg je als bonus misschien nog geld voor een Magnum.
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:35:23 #55
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_89809340
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Re het volgende:
Uiteindelijk is er maar een winnaar naast de winnaar van THE Voice.
John de Mol en RTL
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_89809876
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:35 schreef jcdragon het volgende:

[..]

John de Mol en RTL
Dat zijn er dan 2 :6
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89810974
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef ranja het volgende:
Welke betere kandidaten worden dan allemaal weggestemd? Was het niet oneens met het vertrek van Johnny, Sarina, Ray, Davy & Joshua, Shemsi, om maar een paar te noemen...
Sarina terecht? Absoluut niet! Ze is een zeer goede zangeres, dat kun je gewoon horen. Ze blaast die Jennifer zo van het podium, maarja Sarina kan er ook niets aan doen dat ze geen broer heeft die liedjes voor Marco B schrijft :'( :')
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_89811084
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Sarina terecht? Absoluut niet! Ze is een zeer goede zangeres, dat kun je gewoon horen. Ze blaast die Jennifer zo van het podium, maarja Sarina kan er ook niets aan doen dat ze geen broer heeft die liedjes voor Marco B schrijft :'( :')
Wat is dit nou voor domme opmerking?
Snap je het programma niet ofzo? Sarina zat in een ander team dan Jennifer. Haar vertrek staat dus volkomen los van het blijven van Jennifer.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_89811225
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef UltraR het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor domme opmerking?
Snap je het programma niet ofzo? Sarina zat in een ander team dan Jennifer. Haar vertrek staat dus volkomen los van het blijven van Jennifer.
en dat had niet zo hoeven zijn als het format anders was geweest, dat elke coach een eigen teamlid nu moet wegsturen is pas dom en belachlijk.
tuurlijk snapt men het programma wel maar et klopt gewoon niet
pi_89813822
Ik vond het begin eigenlijk erg leuk, geen presentatie, en de 'kick' die je kreeg (en bij de artiesten zag) als een stoel omdraaide. Dat concept maakte tvoh spannend en vefrissend. Maar het glijdt nu af naar een programma met een sfeer waarin alles ge-wel-difg is en je gepusht wordt om te stemmen/sms-en. Krabbe kan ik nig erg pruimen, prima kerel met ok humor. Maar wendy van dijk straalt gewoon iets verkeerds uit, ik heb meer moeite met het geloven van wat zij verkondigt. Ik vind haar eigenlijk ook helemaal niet gemaakt voor dit vak, presenteren kan ze misschien wel, maar niet zo'n show. Het is net of ze het 'gebrek aan' moet compenseren met een uitstraling dat alles ge-wel-dig is. Nick en Simon vond ik in het begin ook verrassend sympahtiek, maar ik zie de bij hun telkens hetzelfde toneelstukje, nick geeft over het algemeen wat negatievere kritiek waarbij het aan het eind van zijn kritiek-geven net lijkt oftie gaat huilen, simon volgt dan met zijn kritiek wat hij beter onderbouwt en beter verpakt, maar er moet blijkbaar altijd een grap in zitten. Jeroen van de boom komt dan echter over. Angela vond ik in het begin een stoer wijf maar dat is ook minder geworden, ik geloof haar niet in haar feedback op ewbank, ze heeft daar wat mij betreft flink credits in dit programma verloren. Van velzen vond ik voor dit programma helemaal niks, maar dat vind ik gewoon eempn erg o.k. kerel. En dan die greenroom :r :r
Als ik nog even door mag gaan over Ben, ik vind hem te relaxed overkomen, op het arrogante af. Het gaat hem allemaal te makkelijk af waardoor ik de wens bij me op voel komen dat ie eens flink op zn bek moet gaan. Die tongzoen in de laatste show was ronduit arrogant maar t zou me niks verbazen als het een act was. Het hele 'stem op me' sfeertje wat in de hele show gecreeerd wordt staat me erg tegen, het echte oprechte uit de 1e afleveringen is weg waardoor het programma voor mij zn glans grotendeels heeft verloren (die ging eigenlijk al met het vetrekken van eva ;( ). Ik hoop dat Kim wint. Gewoon een lekkere en nuchtere meid met een dijk van een stem :)
pi_89813841
quote:

Mimininimimiieuw zou voordat VOH bestond al een cd opnemen, maar dat was oud nieuws zei ze als enig commentaar toen er bij interviews naar gevraagd werd.
Dat zou met haar broer gemaakt worden worden. Joh. c_/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89816743
ja maar vergeet ook niet even dat ze al 3 keer heeft opgetreden, jaja
echt!
pi_89816952
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
echt!
Jij bent ook gewoon weer een jaloers wijf, zoals al die vrouwen hier op Fok. Ik weet het zeker!!
pi_89817342
:D
  ESF Reporter zaterdag 11 december 2010 @ 22:39:30 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_89817730
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
echt!
Onder andere op de bruiloft van haar Broer he! _O_

En we weten allemaal hoe dat huwelijk is afgelopen. :')
pi_89820876
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Onder andere op de bruiloft van haar Broer he! _O_

En we weten allemaal hoe dat huwelijk is afgelopen. :')
_O- _O- _O-
pi_89824652
Natuurlijk is het geen doorgestoken kaart. De producers van het programma hebben daar GEEN ENKEL BELANG bij. Ze willen de publiekslievelingen natuurlijk in de show houden. En dat gebeurt door de smssen. Geen enkele producer is zo gek om favorieten eruit te gooien. Dan gooi je dus je eigen glazen in. Mensen die denken dat iets doorgestoken kaart is omdat de uitslagen niet zo zijn zoals ze zelf verwachten, zijn echt de weg kwijt. De Mol heeft er belang bij de publiekslievelingen in de finale te zien en daarom zou hij nooit tegen de stemmen van het publiek ingaan. Maar altijd zijn er zielepoten die denken dat de makers hun eigen favorieten laten doorgaan. WAAROM ZOUDEN ZE DAT DOEN??? Heeft geen zin en zorgt er alleen voor dat er kijkers afhaken. Net als destijds met Big Brother. Je gaat niet iemand laten winnen die het publiek niet wil. Denk na mensen.
En daarbij komt ook nog dat een show dat doorgestoken kaart is ALTIJD uitkomt. Er werken zo veel mensen aan mee, dat het nooit geheim blijft. En als zoiets uitkomt kan het programma wel opdoeken. NOOIT meer roepen dus dat een show als deze doorgestoken kaart is, want dat is volkomen zinloos én het is veel te linke soep.

Oh... en voor de mensen die echt menen te denken dat Jennifer Ewbank niets kan:

Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.

[ Bericht 10% gewijzigd door Voerman op 12-12-2010 04:01:41 ]
pi_89825663
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 03:56 schreef Voerman het volgende:Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.

ah gossie :')
pi_89825750
naief
  ESF Reporter zondag 12 december 2010 @ 12:10:52 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_89828212
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 03:56 schreef Voerman het volgende:
Oh... en voor de mensen die echt menen te denken dat Jennifer Ewbank niets kan:

Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.

Echt leuk, die Jennifer fannetjes die altijd met het enige clipje aan komen zetten waar het kind zuiver zingt.
pi_89830039
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Echt leuk, die Jennifer fannetjes die altijd met het enige clipje aan komen zetten waar het kind zuiver zingt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  ESF Reporter zondag 12 december 2010 @ 13:08:39 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_89830091
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef UltraR het volgende:

[..]
collectie matige optredens
Dat bedoel ik.
pi_89831284
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Tja...
Die vier filmpjes zijn bij elkaar meer dan 1.1 miljoen keer bekeken, en het overgrote deel van de reacties is zeer positief. En daar zitten een hele hoop mensen tussen die verbaast zijn over hoe goed ze hier is omdat ze haar in the voice niets vinden.
Oftewel, die mensen zijn, ondanks dat ze geen fan van haar zijn in the voice, nog wel in staat objectief over haar te oordelen.
Iets wat ik bijv. ook doe. Ik geef eerlijk toe dat ze in de liveshows tot nu toe ronduit slecht presteert. De enige reden dat ik toch fan blijf is omdat ik vertrouwen heb in de kwaliteit van een cd van haar, waar ze tenslotte niet live voor hoeft te zingen.
En dan heb je nog mensen zoals jij, die haar zo erg haten dat ze met een zwarte bril op en stemvervormers in de oren naar elk optreden kijken/luisteren en zelfs haar meest briljante nummers als goed weigeren te erkennen. Een slecht optreden is dan het ergste wat de wereld ooit is aangedaan, en een briljant optreden is dan 'matig'.
Beetje jammer, maar ach. Blijf lekker in je zuur rondzwemmen.

[ Bericht 4% gewijzigd door UltraR op 12-12-2010 13:49:07 ]
pi_89832029
ze is nog lelijk ook
pi_89832481
quote:
Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef Redux het volgende:
ze is nog lelijk ook
Hield jij meer van de bloemetjes gordijnen van sjoon? :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')