bron ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.
Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
Ik zou je onzin naar Wikileaks sturen, krijg je als bonus misschien nog geld voor een Magnum.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Geachte VOH kijkers. Ik kom regelmatig bij RTL Nederland en mij is op de werkvloer ter ore gekomen dat het inderdaad doorgestoken kaart is.
Meisje Ewbank is al een tijdje geleden een contract aangeboden. Ze moet dus ver komen in deze show anders koopt niemand die plaat. Nu worden de betere kandidaten er stuk voor stuk uitgestemd zodat zij straks beter overkomt t.o.v. de overgebleven kandidaten rn dus de beste "lijkt".
Marco B. (ook een boefje) heeft nauwe banden met de broer van dit meisje dus verleent regelmatig zijn medewerking aan deze show.
Angela G. vond ik altijd nog een redelijke betrouwbaar persoon maar ook zij verliest nu enorm haar geloofwaardigheid. Jeroen vd B. heb ik nooit geloofd, heeft maar een hitje gehad met een gestolen Italiaans nummer en kan eigenlijk niet meer dan call-tv presenteren. Big Fake.
Nick en Simon gebruiken dit programma ook alleen maar om hun eigen populariteit op te krikken.
Ik vind het erg jammer dat de kijker en de deelnemers zo worden misleid en misbruikt maar daar is commerciele televisie nou eenmaal niet vies van. Zoals al eerder gezegd op dit forum heeft echt talent deze zgn. springplank niet nodig. Sterker nog, die doen hier waarschijnlijk niet eens aan mee. Het spijt me voor de mensen die in sprookjes gelven maar dit is ECHT doorgestoken kaart.
John de Mol en RTLquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Re het volgende:
Uiteindelijk is er maar een winnaar naast de winnaar van THE Voice.
Dat zijn er dan 2quote:
Sarina terecht? Absoluut niet! Ze is een zeer goede zangeres, dat kun je gewoon horen. Ze blaast die Jennifer zo van het podium, maarja Sarina kan er ook niets aan doen dat ze geen broer heeft die liedjes voor Marco B schrijftquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef ranja het volgende:
Welke betere kandidaten worden dan allemaal weggestemd? Was het niet oneens met het vertrek van Johnny, Sarina, Ray, Davy & Joshua, Shemsi, om maar een paar te noemen...
Wat is dit nou voor domme opmerking?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:29 schreef grazz het volgende:
[..]
Sarina terecht? Absoluut niet! Ze is een zeer goede zangeres, dat kun je gewoon horen. Ze blaast die Jennifer zo van het podium, maarja Sarina kan er ook niets aan doen dat ze geen broer heeft die liedjes voor Marco B schrijft![]()
en dat had niet zo hoeven zijn als het format anders was geweest, dat elke coach een eigen teamlid nu moet wegsturen is pas dom en belachlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor domme opmerking?
Snap je het programma niet ofzo? Sarina zat in een ander team dan Jennifer. Haar vertrek staat dus volkomen los van het blijven van Jennifer.
Mimininimimiieuw zou voordat VOH bestond al een cd opnemen, maar dat was oud nieuws zei ze als enig commentaar toen er bij interviews naar gevraagd werd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef anonymous_spoiler het volgende:
Jij bent ook gewoon weer een jaloers wijf, zoals al die vrouwen hier op Fok. Ik weet het zeker!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
ja maar vergeet ook niet even dat ze al 3 keer heeft opgetreden, jaja
echt!
Onder andere op de bruiloft van haar Broer he!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:14 schreef Redux het volgende:
ja maar vergeet ook niet even dat ze al 3 keer heeft opgetreden, jaja
echt!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Onder andere op de bruiloft van haar Broer he!
En we weten allemaal hoe dat huwelijk is afgelopen.
ah gossiequote:Op zondag 12 december 2010 03:56 schreef Voerman het volgende:Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.
Echt leuk, die Jennifer fannetjes die altijd met het enige clipje aan komen zetten waar het kind zuiver zingt.quote:Op zondag 12 december 2010 03:56 schreef Voerman het volgende:
Oh... en voor de mensen die echt menen te denken dat Jennifer Ewbank niets kan:
Ik ga niet in discussie hierover met de fokkertjes die zich verheven voelen, dus dit topic gaat uit mijn AT.
quote:Op zondag 12 december 2010 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt leuk, die Jennifer fannetjes die altijd met het enige clipje aan komen zetten waar het kind zuiver zingt.
Tja...quote:
Hield jij meer van de bloemetjes gordijnen van sjoon?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |