quote:Dat was 1 reactie, en ik heb geen hekel aan Ben, zijn auditie, was nadat ik het meerdere malen gezien had echt geweldig. Maar ik vind het wel vreemd dat er blijkbaar bepaalde mensen makkelijker doorgaan nadat het volk ze bevalt.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ja het was me al duidelijk dat eje de pest aan Ben hebt.
Daar had je geen topic voor hoeven openen...
quote:We laten hem maar open... Leuk voor complot-theorien enzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ja het was me al duidelijk dat eje de pest aan Ben hebt.
Daar had je geen topic voor hoeven openen...
quote:Nee man echt schokkend dat ze commercieel succes willen hebben, dat dit kan in NLOp vrijdag 22 oktober 2010 22:46 schreef Shasty het volgende:
[..]
Dat was 1 reactie, en ik heb geen hekel aan Ben, zijn auditie, was nadat ik het meerdere malen gezien had echt geweldig. Maar ik vind het wel vreemd dat er blijkbaar bepaalde mensen makkelijker doorgaan nadat het volk ze bevalt.
quote:Goed kunnen uithalen is iets anders dan goed kunnen zingen. Met dit nummer op youtube bewijst hij dat hij toch echt wel verdomd goed kan zingen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Shasty het volgende:
RTL kan het inmiddels niet meer maken om "haar talent" te ditchen, dus ondanks dat Ben weggeblazen wordt bij deze Battle zal hij in de race blijven tot de finale.
quote:Ja en je bent ook gek als je een talent als eva laat gaan, maar dat gebeurde toch.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, zo gaat het nu eenmaal. Ik vond ook dat hij het aflegde tegen een verrassend goede opponent. Maar je bent gek als je deze unieke gast nu al laat gaan. Hij is echt wel goed.
quote:Jammer, maar voorspelbaar. Waarom zou een programmamaker een populaire gast laten gaan? Laten we wel zijn, het gaat ze om de inkomsten: kijkcijfers, reclame-inkomsten en natuurlijk straks de onvermijdelijke smsjes-regen. Onder andere een populaire gast als Ben gaat daar voor zorgen. Niet een zoveelste blonde zangeres die goed kan zingen.Op zaterdag 23 oktober 2010 08:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja en je bent ook gek als je een talent als eva laat gaan, maar dat gebeurde toch.
Ik ben het eens met de kritiek van topicstarter, er werd dit keer niet gekeken naar de battle/zangkunsten, maar naar iets anders. Jammer.
quote:mee eens , ben werd echt wel omvergeblazen door whats-her-nameOp vrijdag 22 oktober 2010 22:43 schreef Shasty het volgende:
Na het nogmaals zien van deze battle van Ben
werd me duidelijk dat ook deze show _uiteraard_ doorgestoken kaart is.
Na zijn auditie werd Ben gezien als het nieuwe talent van NL, SBS haakt hier handig op in en promoveert zij broertje tot "het talent waar heel Nederland al weken naar uit kijkt"
RTL kan het inmiddels niet meer maken om "haar talent" te ditchen, dus ondanks dat Ben weggeblazen wordt bij deze Battle zal hij in de race blijven tot de finale.
Het is gewoon commerciële troep
quote:Ook al zoiets Annelie zong beter en Ray gaat door.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb de eerste battle gezien.. maar waar slaat het concept op?
Annelie zingt beter, maar ze kiezen Ray om zijn potentie..
why the fuck hou je dan een één-op-één battle?
quote:Maar valt Ben af, dan vallen er ook kijkers af... Ben draagt de hypeOp zaterdag 23 oktober 2010 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Yvette zong beter dan Ben. Nick en Simon kozen voor haar.de rest voor Ben.
quote:Yvette zong toch beter of niet dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:26 schreef iBenny het volgende:
Maar valt Ben af, dan vallen er ook kijkers af... Ben draagt de hype
quote:Ze zong harder, niet zozeer beter. Da's een kwestie van smaak.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yvette zong toch beter of niet dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |