quote:hoe krijg je dat dan voor elkaarOp zaterdag 23 oktober 2010 13:32 schreef Ferb het volgende:
2 vingers verbrand bij het solderen van mijn laser
quote:Ja ik moest em een beetje anders vasthouden anders kon ik er niet bij...Op zaterdag 23 oktober 2010 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe krijg je dat dan voor elkaar
Sterkte ermee!
quote:bekend verhaal, vroeger ook vaak gehad, beetje calendulan zalf van vsm erop en dat herhalen werkt super!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja ik moest em een beetje anders vasthouden anders kon ik er niet bij...
Maar toen gleed ie weg en mijn reflex pakte em weer vast. Gelukkig eigenlijk anders was die op m'n been gevallen.
Ik hoorde het gewoon verschroeien
quote:Kay,Op zaterdag 23 oktober 2010 13:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bekend verhaal, vroeger ook vaak gehad, beetje calendulan zalf van vsm erop en dat herhalen werkt super!
quote:dat is sowieso goed!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Kay,
Ik ben alleen thuis dus moet even ouders vragen straks..
Kon niks vinden zo 1 2 3..
Heb maar even onder de lauwe kraan gehouden..
quote:Inmiddels wel hoor
quote:Heb je nog steeds last van je lijf?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ola marijke, mja het gaat wel en met jou?
@taart huppelse
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ook nog niet bekend wie er mee zouden willen.
quote:Kut is datOp zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja ik moest em een beetje anders vasthouden anders kon ik er niet bij...
Maar toen gleed ie weg en mijn reflex pakte em weer vast. Gelukkig eigenlijk anders was die op m'n been gevallen.
Ik hoorde het gewoon verschroeien
quote:Ja, dat is wel zo. Kan alleen niet bedenken wat.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk toch, is alles nog open en kun je lekker gaan bedenken wat je wilt
quote:Omdat ik gewoon een simpele en mooie wil, en blijkbaar bestaan die niet meer
quote:Dat is wel minder jaOp zaterdag 23 oktober 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een simpele en mooie wil, en blijkbaar bestaan die niet meer
quote:jawel tochOp zaterdag 23 oktober 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon een simpele en mooie wil, en blijkbaar bestaan die niet meer
quote:Ja, en die Nokia is ook heul niet mooi en nou wil ik ineens toch internet op mijn telefoon en blech.
quote:Welke foon heb je gezien die je wil hebben?Op zaterdag 23 oktober 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en die Nokia is ook heul niet mooi en nou wil ik ineens toch internet op mijn telefoon en blech.
Had ik er eentje gezien, willen ze uitzoeken wat dat me dan gaat kosten, doet hun systeem het niet
quote:nokia 6303 en 6700 (niet de slide) zijn mooi en simpel :::Y
quote:DezeOp zaterdag 23 oktober 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
Welke foon heb je gezien die je wil hebben?
quote:Nee, nou, ja, maar ik werd er niet warm vanOp zaterdag 23 oktober 2010 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nokia 6303 en 6700 (niet de slide) zijn mooi en simpel :::Y
Althans vind ik.
Hmm das balen, stom systeem
quote:oeh sexy en android
quote:ja voor mij zijn dat ook de mooiste vd minste hoor. .Op zaterdag 23 oktober 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, nou, ja, maar ik werd er niet warm van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |