quote:Dat bedoel ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:58 schreef Joosterd het volgende:
Als je je eigen longen zo zou kunnen zien dan waren er veel meer rokers allang gestopt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:57 schreef dakraam het volgende:
Ze stoppen niet omdat je er nu geen last van hebt.
quote:Maar ze zijn wel degelijk bewust van de consequenties. Dat heb je met tandenpoetsen ook, en toch doet iedereen het.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:57 schreef dakraam het volgende:
Ze stoppen niet omdat je er nu geen last van hebt.
quote:Al eens met hen erover gehad om naar een bepaalde website gaan om samen te bekijken wat voor soort gruwelheden teweeg kan brengen op latere leeftijd? Dan een een serieus, emotioneel beïnvloedend gesprek kan wellicht helpen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef 92Merel het volgende:
Probeer vriendje al over te halen te stoppen sinds ik m ken, lukt niet
quote:Ik heb m meegenomen naar mijn oma, zelfs dat hielp niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Al eens met hen erover gehad om naar een bepaalde website gaan om samen te bekijken wat voor soort gruwelheden teweeg kan brengen op latere leeftijd? Dan een een serieus, emotioneel beïnvloedend gesprek kan wellicht helpen.
quote:Ik vind 10 jaar echt veel. Maar als jezelf nog geen 70 of 80 ziet worden dan schort er wel iets met je denk ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:09 schreef Desunoto het volgende:
Omdat ze zichzelf toch geen 80 zien worden om te klaverjassen in het bejaardentehuis. 10 jaar eerder dood schrikt ze niet af.
quote:Hoeveel rookt hij per dag als ik vragen mag? Wellicht kun je hem wel overhalen om pleisters of 1 sigaret per dag te roken.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb m meegenomen naar mijn oma, zelfs dat hielp niet.
quote:Mooi om te horen! Dat mag ook wel! Als je ook aan sport zou doen dan zou het helemaal mooi zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:13 schreef fruitellafantastic het volgende:
Ik ben al bijna een jaar gestopt en voel me kiplekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |