Ik vond de opening wel leuk. Vooral toen Michael dan zo droog zei: 'we didn't get it'quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef CoJackso het volgende:
Eindelijk weer een aflevering die zeer geslaagd was. Hoogtepunten waren met afstand de scène met de pruiken en de schitterende slotscène. En dat terwijl de opening opvallend matig was.
Ja dat vond ik ook geweldig.quote:Op zondag 12 december 2010 14:18 schreef Terreros85 het volgende:
Dat fragment ook met Gabe. 'Yes we're still dating. Why do you ask me so often if we're still dating?'
Wat was de opening alweer? Die ben ik vergetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef Marie30 het volgende:
Ik vond de opening wel leuk. Vooral toen Michael dan zo droog zei: 'we didn't get it'
De kerstfoto voor het kerstkaartje van het bedrijf. Toen wilde ze ook nog een leuke waarbij iedereen tegelijk springt.... -> Michael: we didn't get it.quote:Op maandag 13 december 2010 10:54 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat was de opening alweer? Die ben ik vergeten
Een sponsored message van 32 seconden!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Felixa het volgende:
Snowball fight!![]()
http://www.nbc.com/the-office/games/snowball-fight/
Het leukste is een reclame van 30 seconden, en dan als dat is afgelopen het bericht krijgen dat de video niet geschikt is voor je landquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een sponsored message van 32 seconden!![]()
Als je kut-collega's hebt zou ik zeggen -> doe die brandoefening van Dwight na.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef MaxC het volgende:
Ik moet morgen een bijeenkomst over collegialiteit organiseren, nu leek het me wel leuk om te beginnen met een scène uit The Office. Iemand suggesties voor een leuke scène?
Strak planquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als je kut-collega's hebt zou ik zeggen -> doe die brandoefening van Dwight na.
Hij is geweldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Slechte kwaliteit, maar het is dus S4E3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Een ander gerucht zegt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-01-2011 12:26:28 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
De aflevering van 17 februari zal gaan overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Een ander gerucht zegt datDie aflevering klinkt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, bron:quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
En Gervais gaat zijn opwachting maken lees ik net.
Dit klinkt als potentieel het meeste tenenkrommende tv-moment ooitquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
En Gervais gaat zijn opwachting maken lees ik net.
Heb je die Golden-Globefilmpjes gezien? Hij is echt baas (en maakt Steve Carell evenals vorig jaar belachelijk)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Gervais Carell vervangt blijft de serie briljant, maar misschien niet op een typische Amerikaanse manier. Ik blijf in ieder geval kijken, Gervais is een meester
Mwa ik vind het allemaal maar gedoe om niks, het was niet zó grappig en het is toch bedacht door een team schrijvers.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die Golden-Globefilmpjes gezien? Hij is echt baas (en maakt Steve Carell evenals vorig jaar belachelijk)
Als er één awardshowhost is die geen team heeft die voorgekauwde grapjes voor 'm schrijven, dan is het Gervais wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mwa ik vind het allemaal maar gedoe om niks, het was niet zó grappig en het is toch bedacht door een team schrijvers.
Hij noemde alleen wat feiten op en vertelde het met een troll-hoofd zodat het grappig was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar inderdaad, zo bijzonder grappig vond ik 'm dit jaar nu ook weer niet. Leuk dat hij tegen zoveel schenen heeft geschopt, maar vorig jaar vond ik 'm iets beter. Het was dit jaar allemaal net iets te makkelijk scoren.
Ja, maar ook de film Invention of Lying waarin hij Jezus en zijn fictie belachelijk maakt, zo briljantquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je die Golden-Globefilmpjes gezien? Hij is echt baas (en maakt Steve Carell evenals vorig jaar belachelijk)
bronquote:It's going to happen: David Brent will meet up with Michael Scott before Steve Carell leaves The Office. Vulture has learned that Ricky Gervais shot a top-secret cameo that will appear in the cold open of the January 27 episode of the NBC series. "It's a little more than if you blink, you'll miss it, but if you don't set your TiVo right, you'll miss it," says Office show-runner Paul Lieberstein.
De indirecte Tom Cruise is home sneer vond ik wel mooi. Verder eens...!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als er één awardshowhost is die geen team heeft die voorgekauwde grapjes voor 'm schrijven, dan is het Gervais wel.
Maar inderdaad, zo bijzonder grappig vond ik 'm dit jaar nu ook weer niet. Leuk dat hij tegen zoveel schenen heeft geschopt, maar vorig jaar vond ik 'm iets beter. Het was dit jaar allemaal net iets te makkelijk scoren.
Dat is een heerlijke film inderdaad...!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar ook de film Invention of Lying waarin hij Jezus en zijn fictie belachelijk maakt, zo briljant
Alsof hij alleen voor zo'n cameo die kant op komt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Felixa het volgende:
Wordt maar een korte scene met Gervais.
[..]
bron
Ja, het is niet zo dat hij toevallig in het land was om iets te presenteren of zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof hij alleen voor zo'n cameo die kant op komt.
Je weet dat dit al een paar maanden eerder is opgenomen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat hij toevallig in het land was om iets te presenteren of zo.
Toen was Gervais daar voor de Emmys.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je weet dat dit al een paar maanden eerder is opgenomen?
quote:In a testament to just how secret this whole idea was, Lieberstein says Gervais and Carell shot their scene all the way back in September, when Gervais was in town for the Emmys.
Ik denk dat ze maar een maand eerder opnemen, Gervais zit al een hele tijd in allerlei talkshows en was sowieso al in 't land voor de opnames de nieuwe Muppet-film. Het is trouwens Gervais zelf die op zijn eigen blog zei dat het "blink or you'll miss it" was.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je weet dat dit al een paar maanden eerder is opgenomen?
Ik heb het ook van failbook, en Ferrell is inderdaad niet leuk. 13-jarigen humor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:01 schreef BasvB het volgende:
Zag het net ook op facebookik mag die acteur niet
Ferrell vind ik ook niet echt bij UK passen, Ferrell heeft echt Amerikaanse humor, en The Office UK is uiteraard 100% gortdroge britse humor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef BasvB het volgende:
Zach past inderdaad beter bij de humor van The Office dan Will, al is Will Ferrel wel echt van de ongemakkelijke lange scenes wat dan wel meer bij The Office UK past.
Hier nog een geniaal filmpje van Steve en Zach
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef 7eVeNL het volgende:
En de geruchten dat Ricky de rol van de Carell gaat overnemen? is daar al iets meer bekend over?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Felixa het volgende:
Wordt maar een korte scene met Gervais.
[..]
bron
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef Felixa het volgende:
Filmpje!![]()
Michael Scott meets David Brent.
http://www.nbc.com/The_Of(...)-new-friend/1277371/
S07E14.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef BzP het volgende:
Bij welke episode zijn ze nu?
(ben er even uit geweest)
aaahhh super thanks!!!quote:
Erin ziet dit blijkbaar niet, wat ik zeer vreemd vind. De makers houden dit nu al een tijdje vol door de overeenkomsten tussen Erin en Andy duidelijk te maken, en de verschillen tussen Erin en Gabe te benadrukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef RedGuy het volgende:
Erin gaat weer terug naar Andy, dat is wel duidelijk.
Dat, of John Krasinski is gewoon bezig met een film en heeft dus weinig tijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, een half jaar terug zat iedereen te zeuren dat ze minder PamJim wilden (en die kutbaby), denk dat jullie nu wel je zin hebben? Als je er niet aan ergert merk je het ook niet maar ze hebben veel minder Jam en die baby, dus ze luisteren wel naar de fans
Ja, Jim was de laatste afleveringen ook zelden (of zelfs nooit) te zien in groepsscenes op de achtergrond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Orbis het volgende:
Dat, of John Krasinski is gewoon bezig met een film en heeft dus weinig tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |